Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.06.2022 în toate secţiunile

  1. bucsele au fost facute la comanda. Spanul nu a fost foarte mult, iar apoi a fost curatat suflat, si chiar de a mai ramas, se opreste in sorb/ filtru sau iese la primul schimb de ulei. Masina merge si acuma fara probleme.
    1 point
  2. Bineinteles ca merge si cu senzori, merge si fara senzori, eu vroiam sa zic doar ca e o optiune care confera confort maxim la mers inapoi si e foarte ieftina daca o comanzi in configurator. Insa deocamdata e o sursa importanta de erori in infotainment, adica se blokeaza cateodata infotainmentul din cauza camerei, situatie cunoscuta de producator, scrie si in presa de profil din statele unite de buba asta, si nimeni nu face nimic, ca se axeaza pe electrice, ca reduceri de costuri, ca alte smekerii... Ca de exemplu, lasa ca nu au comandat toti cu camere, asa ca nu mai cercetam si asta ca oricum infotainmentu e varza, e de lucru la el inca multi ani...
    1 point
  3. Gata si aventura de 2000+ km. Stii cum e, nu poti merge la mare fara sa faci niste coasting 😀 Dupa ce am dat o hartie de 50euro pe 20l de benzina am zis s-o mai las pe liber la vale 🚤 Cat m-am plimbat singur m-am tot jucat cu modurile de condus dar "in productie" la drum lung si cu pasageri cel potrivit mi se pare comfort sau individual (DCC pe comfort si restul pe normal). Interesanta experienta in benzinarii, am alimentat de doua ori si in ambele cazuri baiatu' era pregatit cu furtunul de motorina ca nah, vezi barca si faci automat presupuneri 😀 unul a si verificat pe capac ca nu ma credea ca e "benzin". Consum pana in Sofia si a doua zi din Sofia pana la vama, unde am stat vreo 30 min cu motorul pornit si apoi inca vreo 20 min intr-o parcare tot cu motorul pornit pentru alimentat bebe (per total am ajuns cu 7.4 in Bucuresti) Nu-i rau, iti faci treaba si cu TSI-ul. Din poza asta se vede ca porbagajul nu era tocmai gol dar in mers nu s-a simtit deloc, ba chiar s-a comportat excelent pe drumurile proaste din BG. Pe langa toate criteriile/pretentiile pe care le am de la o masina, dupa excursia asta pun pe lista si scaune ventilate (cel putin al soferului 😅) si DCC (sau ceva similar) S-au cam adunat ciobiturile pe bara din fata asa ca iau in calcul sa remediez problema + aplicat folie cel putin in zona din fata.
    1 point
  4. Nu am comandat initial (Camera) si ma batea gandul ca dupa ce vine masina sa pun (as pune si acum dar dealerul zice sa nu modificam nimic ca pierdem ordinea in lista de executie. desi nu stiu ce ordine e aia daca dupa 10 luni inca nu se aude nimic :(( ). cred ca o sa ma descurc totusi cu senzori plus parcare singura.
    1 point
  5. Am vrut sa schimb oglinda exterioara dreapta Am aflat astfel ca a fost schimbata in Ge de ceva amatori Oglinda e prinsa in 3 suruburi pozitionate in varfurile unui triunghi Lipseste garnitura care se pune intre corp oglinda si tabla usa Cum privesti din fata , locasul suruburilor este putin mai sus fata de gaura din tabla - surub dreapta sus - ok original , lung , se desface normal , 10 rotatii sa zicem - surub stanga sus , se poate desface 80% , 8 rotatii , dupa care se invarte in gol , nu il pot extrage magnetic , il pot misca cu degetul dar nu il pot prinde sa il extrag - cand e strans prinde bine - surub jos - pus ceva cu cap hexagonal , fortat , e pus de forma dar a prins filetul corpului oglinzii 1-2 rotatii si a ramas blocat - nu pot ajunge la el , o cheie tubulara nu intra in locas Singura solutie la care m-am gandit e sa tai tabla in forma de triunghi intre cele 3 gauri si apoi sa lucrez cu patent tip cioc rata ca sa pot elimina suruburile Oglinda pe care o pun are toate suruburile originale , garnitura si e ok Intrebarea e - afecteaza cu ceva daca tai tabla in zona rosie ? Voi izola apoi zona cu scotch tip aluminiu Trebuie sa ajung in principiu la surubul aflat in zona albastra Poza facuta cu surubul pus aiurea
    1 point
  6. Pai,.nu posta erori daca nu se regasesc la tine, ca ne induci in eroare. Alarma oe poate aprinde avariile...etc.
    1 point
  7. Au mai trecut cateva luni si cateva mii de kilometri si am ajuns impreuna cu bine la 1 anisor 🥳, ocazie cu care a primit un detailing interior/exterior plus aplicare ceramic pe noile jante de vara. Drumurile facute in ultima perioada au fost in principal spre munte (pe Cheia, Poiana Brasov, etc.) asa ca a avut ocazia, pe unde s-a putut, sa se simta in largul ei 😋. De mers, merge in continuare preponderent in weekend si extraurban cu ocazional drumuri prin oras, dar seara. Asteptam in continuare surioara S3, deja se fac 5 luni de la comanda si nimic concret la orizont. Las si o poza random, se pare ca am uitat sa fac unele mai frumoase prin plimbari.
    1 point
  8. Mib 2 si adaptor wireless Android Auto, bagat in mufa usb instalata
    1 point
  9. Am facut un drum Timisoara -Budva 2 persoane clima pornita 90 % consum tur - retur 5.5 % . Un consum super avand in vedere traseul . Autonomie peste 1100 de km . Multumit de consum si mai ales de masina .
    1 point
  10. Tocmai am fost sunat de dealer, mașina este ajunsa, vineri sunt așteptat vineri sa o ridic 😁😁 am avut parte de o minune în doar 3 luni 😁
    1 point
  11. 45500 km. Proaspat intors dintr-o tura in Thassos. E o masina buna pt un cuplu tanar, dar nu prea e loc cum trebuie in ea destul pt 3 adulti, un copil si bagajele aferente de concediu. Nu la inaltimea mea, fiind destul de lung de picioare. A trebuit sa sacrific f mult pozitia comoda la volan ca sa se poata sta in spatele meu. Iar bagajele s-au inaltat pana spre tavan, am mai lasat doar 2 degete din luneta libere. Masina merge f bine, am facut timpi f ok ( mers doar pe noapte, plecat la 11 din Bucuresti, la 6 eram ajuns la Keramoti, la intoarcere la 8 seara din Keramoti, la 1 eram la Ruse la vama) , consumul iarasi foarte bun, pe la 5,8. Totusi, cu perspectiva celui de-al doilea copil curand, am pus-o la vanzare ( a 3-a oara o fi cu noroc ) ). Probabil daca finantele stateau altfel o pastram de a doua masina, dar nu prea e cazul si nici nu as folosi-o suficient. Piata din păcate e cam moarta, nu am primit nici macar ofertele clasice de hala metalica/mobila/schimb cu 2 rable, nimic.
    1 point
  12. Dupa cum stiti, la motoarele cu distributia pe pinioane, o data ce aveti probleme cu ele,pica toate una dupa alta. In cazul de fata se da un vw t5 axd cu axa cu came uzata, tachet spart, masina cumparata acum 5 ani , si atunci inlocuita axa si tachetii. Apoi scurgeri de ulei pe la axul care antreneaza alternatorul,(schimbat simeringul) dupa jumate de an curgea iarasi https://www.vwt4forum.co.uk/threads/2-5-no-drive-to-alternator.243002/page-2 ce se poate intampla pun un link cu probleme comune Dupa cum stiti, sa ajungem la pinioane asta implica costuri si munca pe masura, insa eu am incercat sa fac o cale de acces. si cum un topic fara poze nu e asa constructiv, punem poze acuma bucsele facute sunt din material special, si sunt facute la comanda, Axul este rectificat, iar capacul este la fel facut dupa gaura data in capac. operatiunea s-a facut doar cu fata masinii data jos, iar acuma accesul este mai usor, si nu curge nimica bucsele vechi se erau blocate pe ax, si se invarteau in bloc, Codul de la ax este 070 903 325 si nu este livrabil decat cu tot motorul Codul de la bucse 070 263 b care la fel nu se gasesc nicaieri Pe langa cota de presare facuta la bucsa noua, am decis sa prind si cu 2 suruburi bucsa sa nu se mai invarta Problemele care pot fi, sunt urmatoarele se desface sau rupe surubul de la pinion, sau se slabeste sau se foarfeca, iar apoi nu se mai invarte alternatorul Foarte important este alternatorul sa fie in stare buna si fulia unisens sa nu fie blocata, pentru a nu pune sarcina pe ax. Recunosc ca se putea mult mai bine, dar aveam multe necunoscute, si am zis sa mai invatam unii de la altii. pareri critici opinii sunt acceptate 😅 schita.webp
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!