Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.06.2022 în toate secţiunile

  1. Viata dpf-ului depinde in totalitate de starea motorului. In general nu se rezolva cauza colmatarii dpf-ului ,se curata/spala sau se pune dpf nou ,care in scurt timp ajunge ca cel vechi.
    2 points
  2. Am facut si o mica escapada estivala pana in Grecia, cu pauza in Sofia. Foarte multumit de cum s-a comportat masina cu 3 adulti + un copil + bagaje full, AC permanent la 22-23 pe auto, mers mult cu ACC dar si cu cateva reprize de depasiri, trage foarte bine si de jos, si de sus, si in Eco si in S 😀 Inainte de drum am facut simularea pentru bagaje 😀 si rezultatul: (au mai fost puse niste posete si o sacosa peste ce e acolo...) Consum Bucuresti - Sofia si Sofia - Nikiti Si un drum prin Grecia unde am prins si eu consum de diesel 🚜 (3 pers in masina, un troller mic, mers constant ACC, AC auto 23) Am facut o aroganta si am pus niste Shell V-power la 2.38e litru 🤯 diferenta fata de maxxmotion se simte doar la pret. Sunt pe aici niste drumuri mai virajate pe coasta si am iesit putin cu ea singur, in S si M, foarte placuta experienta. Isi pierde rapid senzatia de "barca" si fuge de sub tine ca un pocket rocket. N-am dus-o la cine stie ce extreme ca trebuie sa ma si intorc acasa cu ea dar e placut ca te poti si distra din cand in cand. Niste poze de pe drum, facute si selectate in graba 😀
    1 point
  3. Au mai trecut cateva luni si cateva mii de kilometri si am ajuns impreuna cu bine la 1 anisor 🥳, ocazie cu care a primit un detailing interior/exterior plus aplicare ceramic pe noile jante de vara. Drumurile facute in ultima perioada au fost in principal spre munte (pe Cheia, Poiana Brasov, etc.) asa ca a avut ocazia, pe unde s-a putut, sa se simta in largul ei 😋. De mers, merge in continuare preponderent in weekend si extraurban cu ocazional drumuri prin oras, dar seara. Asteptam in continuare surioara S3, deja se fac 5 luni de la comanda si nimic concret la orizont. Las si o poza random, se pare ca am uitat sa fac unele mai frumoase prin plimbari.
    1 point
  4. La jumatatea lui mai am facut o excursie la Nurburgring, dupa o pauza de 8 ani. Am plecat cu Nankang AR1 (montate din RO), care au fost foarte ok pe drum public dpdv aderenta uscat&ploaie, insa aveau anumite intervale de viteza unde erau foarte zgomotoase. In prima zi, pe final, am prins deschis circuitul de GP, insa a fost aglomeratie foarte mare si, cel mai grav, au intrat pe pista impreuna masini si multe motociclete. Am prins doar doua ture "rapide", deoarece sesiunea a fost oprita in timpul turei de racire ca urmare a unui accident moto. Am reusit totusi sa "gust" un pic circuitul, care e cel mai lat pe care personal am mers vreodata, si cu cele mai generoase zone de esapare... in contrast evident cu Nordschleife Mai jos cateva poze si un film cu cele doua ture Enjoy!
    1 point
  5. @Emy D Căutăm informații și poate bifăm odată cu activarea Range-ului! În căutarea altor jante, mă gândeam la Borbet Evolo (model de pe echiparea GT Sport), și negăsind nimic pe gustul meu, m-am pricopsit cu alte 4 Monici din care am oprit 2 bucăți! Așa am ajuns ca setul de pe mașină sa fie unul decent Ieri a fost zi de spa pentru Bora și a primit o spălare mai în detaliu, urmată de un răsfăț care a constat în aplicarea unui Sealant Menzerna Power Lock, o ceară Collinite 476s, Poorboy's Natural Look pe plasticele exterioare și chedere și un Sonax Tyre Gloss pentru anvelope. Acesta este rezultatul muncii de ieri 🤩 , interiorul fiind următorul pe listă!
    1 point
  6. Si in sfarsit, Golful are DSG. Sambata am rezolvat si merge in sfarsit cum trebuie! Sunt foarte incantat Si povestea pe lung. Luati-va popcorn si cola/suc/bere sa nu cadeti de pe scaun de sete. PT ca ambreiajul meu dadea semne de oboseala si cerea cam multi bani sa il refac + sa pun la punct cutia manuala (joc in cutie+ joc in timonerie) ...Am decis ca merg pe adaptare la DSG. Ambreiajul: Volantul putea avea porecla de "sarpele cu clopotei" ------------------------------------------------------------------------------------------ Asadar am fost la un amic mecanic sa schimbam cutia. Ma duc pregatit cu suruburi noi pt Volant, cu rulment pt priza cutie, etc. Desfacem tot pe sub masina ca sa ne fie mai usor de lucrat. Ulei de peste tot prin toate partile ca ...cere si motorul ala garnitura la capacul culbutori. + alte garnituri... Dam jos cutia manuala. Easy peasy. Dam jos protectiile de caldura de la evacuare ca sa ajungem la timonerie. 2 suruburi in interiorul masinii, 2 de sub, deasupra evacuarii. Evacuarea, doar un pic trasa de ea cat sa iasa timoneria si sa o punem pe cea de DSG. Timoneria de DSG, evident ca e mai mare. Desi banuiam, am zis ca nu am masurat bine si totusi o sa se potriveasca. Nu s-a potrivit. Nu a intrat pe gaura. Ce faci cand nu intra pe gaura? fortezi, ii faci loc, etc O panza de bomfaier, si taiat cam 5-6 mm pe colturi in asa fel incat sa se largeasca un pic gaura cat sa intre timoneria si sa se lipeasca garnitura timoneriei de tunelul central (pt ca izolare fonica, nu?). Si acum partea amuzanta si nu prea: ne-am apucat sa punem mastodontul de DSG pe golf. Mecanicul zice: ba, bine era daca luai si simeringul ala de la vilbrochen, sa il schimbi. Eu zic: L-am luat, ca m-am gandit la asta. Ii dau simeringul sa il puna. Il pune. Tzaca paca...montat. ok zic. trecem mai departe. Urcam cele 93kg de metal+ulei si le prindem de motor. Cu simering, nou, nu? Pai da cum?! 120 lei pe Elring. Si ne apucam sa montam planetarele. Surpriza. NU se potrivesc. Ba... nu are cum ca doar baietii mi-au zis ca se potrivesc. Ce gresim? capacele planetarelor dinspre cutie... NU voiau nici in ruptul capului sa intre pe flansele 02E. Sun un amic. Nu raspunde. Sun pe Doru (nu am reusit sa ii dau tag) si zice: baaa, pai trebuie sa iei flansele de pe cutia ta si sa le pui pe DSG. Aaaaa... Sa fie lumina! ne apucam sa schimbam flansele. un surub la fiecare in parte si gata... punem fericiti si planetarele. Bolt on de data asta. Montam jugul cu toate cele 2 brate inapoi. Bucsa lemforder a iesit din camasa (nu de pe brat). Banuiesc ca de buna si veche ce o fi fost ?! Aia e, comand alta bucsa. mai dam 40 lei pe o bucsa. Montam totul la loc, verificam inca o data ca totul e ok si strans bine. Punem scutul ala greu din tabla si strangem bine si pe ala. Punem bateria si tot ce mai trebuie si...punem contactul: Fericire maxima, functioneaza. Apare deja PRNDS. calc frana, frana e vazuta de DSG...si functioneaza si electromagnetul de la timonerie. Merge Parking, Revers, Drive, Tip-tronic... Sport. Hai sa pornim. Porneste. Pun in D... se misca masina! Wow! Ce magie! Pun in Revers.. incepe si merge cu spatele. Supeeerb! Bat palma cu mecanicul si plec sa imi iau familia. Era deja 8:30 PM. Tarziu pentru toata lumea. Fericire maxima pe drum...pana cand decid sa-i dau un pic de talpa. Trece prin treapta 1-a...a doua....a 3-a si pac se pune in Neutral. 😮 motorul se tureaza cutia nu mai cupleaza viteza. Zic...ook..ceva nu e bine. PRNDS incepe ca palpaie in ceasuri. Trag pe dreapta si repornesc masina. Si-a revenit si merg sa imi iau familia. Copiii fericiti peste masura! - Merge golful nostru? E automat? Merge singur? - Nu...doar schimba vitezele singur. ... Cum nu stau in oras si i-am luat de la mama sotiei, iesim pe autostrada (bad decision... bad...) si dai talpa. ajung la 60... iar se tureaza in gol. Asadar, limita de 60 kmph pana acasa (20 km de Sibiu). La ora aia...nu m-a incurcat nimeni pe drum...si nici eu pe nimeni. Ajungem in fata portii...si zice sotia: iti curge ulei. Ei da...cum sa curga ulei? tocmai am schimbat simeringul! Am pus pe seama faptului ca "nu se pricepe"... De fapt, am vazut ulterior cand am parcat masina la serviciu: Hansel si Gretel - Sigur puteam sa gasesc drumul spre casa dupa petele de ulei Deja imi faceam scenarii: curge cutia.. Dar e ulei negru - pare a fi din motor?! Am spart baia? sun mecanicul si duc masina la el. Vedem Sambata ce o fi. Intre timp mi-am cumparat inca un simering de vilbrochen ca am banuit eu ceva... Sambata: dam jos jugul motor, dam jos planetarele, dam jos cutia. Curgea din belsug pe la simeringul de la vilbrochen. Luasem altul deja si il desfacem pe cel vechi: mecanicul, inainte sa il puna pe masina a dat jos plasticul de pe el si apoi l-a montat, garnitura intorcandu-se si nu a mai etansat pe vilbrochen = reteta perfecta de a scuipa uleiul din motor... 🤦‍♂️ Punem altul, punem inapoi totul, cutie etc. Plec cu ea. Merge prost...dar macar nu mai curge ulei. Yay.... Acum, sa vedem ce facem: sun in stanga si in dreapta... mai merg cu masina ceva timp..... incerc sa codez ABS MK20. Imposibil de codat. Incerc sa codez ECU: imposibil de codat. #aiae Caut pe net: ABS mk60 cu M in coada (de pe AXR). Gasesc. Cumpar. 200 lei. Descopar din schema electrica ca am nevoie si de ESP DuoSensor. Cumparam si dinala. inca 200 lei cu tot cu mufa. Biznis... Ma apuc intre timp de schema electrica: Apoi punem pompa de ABS. Cu chin si multa tragere de tevi si remodelare tevi, reusesc sa instalez pompa. Trec la Pompa centrala de frana. Nada... nu se potriveste. Am primit pompa de benzinar...care era mai lunga 😐 Aia e...raman fara masina pana cand pot sa merg in Cristian sa iau ce imi trebuie de la Tibi. Asta trebuia sa fac de la inceput! Reusesc in final sa pun Pompa centrala de frana ...cu 2 senzori dar doar cu senzoru dinspre servofrana conectat. Nu-i place, asadar fac schimb de senzori. Senzorul de pe pompa cu un senzor mutat pe pompa mea centrala cu 2senzori. Conectam si tevile de la pompa, facem dezaerisire cu pompa cu presiune + din VCDS. Sterg erori. martor ABS/ESP inca aprinsi. Incep sa-i urasc deja... En fin. Ies in teste, si...surpriza: nimic schimbat, tot prost merge dupa atata munca. Deja apareau scenarii gen: dezmembrez golf 4 variant Jazz blue.. si cumpar alta masina cu DSG. Mai intreb iarasi de ce si cum si ajung la concluzia cu un baiat ca am nevoie de alt ecu de pe o masina cu cutie automata. Pun intrebarea si aici pe forum si primesc raspuns de la Florin ca ori modific ECU meu ori... alt ECU + immo off. Caut ECU de Sharan AUY Automat. Gasesc. 150 ron+ transport. Cumpar, ajunge Sambata. Sambata...nici pofta de mancare nu aveam: daca nu merge? Daca am dat iar bani degeaba pe o piesa care nu ma ajuta cu nimic? Hai sa testez. Intre timp, trebuie sa fug cu tata la spital. Probleme de glicemie. aproape de 500. Il las la spital, ca cica dureaza. Plec acasa, pun ECU cumparat. testez, scanez, sterg erorile. totul ok. Fac immo off si pornesc. Porneste. Iarasi iesit in teste si acum surpriza placuta si un zambet larg si tamp aparut pe fata mea! FUNCTIONEAZAAAAA! Merge cum trebuie, schimba frumos...yuhu! Fericire maxima....:)) Acum ramane doar sa facem urmatoarea chestie: Inca am o eroare pe ABS in ceasuri: ABS light pornit si handbrake light care palpaie. Ce-o fi? scanez de erori, nimic. Dar macar cutia merge si ma pot bucura de masina, cu toate ca piuie cand plec prima data de pe loc...pot sa ignor asta o perioada. Si acum ceva poze cu codari si altele: Grup 125 pe DSG, dupa schimbare ECU Grup 125 pe Engine - cu ECU de AJM Manual - nu comunica cu cutia Grup 125 pe engine - Ecu de AUY automat Grup 125 pe 17-Instruments - totul ok. Erorile pe cutie la prima instalare - nu comunica cu nimic... Codare pe ABS MK60 Si... cam atat momentan. Va urma, cel putin partea de diagnosticare ABS MK60. Trebuie sa scap si de erorile alea sa mearga perfect. + trebuie sa invat sa modific shifting points la DSG. Pare un pic cam subturat pentru 1.9 TDI Euro 3, asadar, ne pregatim sa facem si asta. Dar momentan, inchei postarea asta cu zambetul pe buze...ca merge! am facut-o sa mearga! Drumuri bune tuturor si sper ca nu ati adormit pana la final! Va urma....
    1 point
  7. inca nu am ajuns sa fac noul soft pentru ca mai am de remediat ceva pe la motor. si mi-a mai venit o idee.... sa aduc compartimentul motor la aspectul "de fabrica". asa ca am cautat o carcasa oem pentru filtrul de aer cu maf de 80mm. dupa ceva cautari am descoperit ca audi TT cu cod motor APX are carcasa de carea aveam nevoie. asa ca am facut rost de una. filtrul va fi de la ITG ( cred ca si cel de la VWR este tot ITG ) am montat si celalalt set de faruri ( provizoriu , pentru ca va trebui reparat si la astea motorasul de regla , m-am grabit si nu am mai verificat inaintej). farurile vechi au fost si ele reconditionate ( la farul din stanga am refacut instalatia electrica si am schimbat motorasul de reglaj iar la cel din dreapta am schimbat tot . am si revopsit interiorul pentru ca incepuse sa se cojeasca ( cel ce a vopsit initial interiorul a dat vopsea direct , fara sa matuiasca macar oglinda)
    1 point
  8. Ca sa nu sar etape din povestea masinii (topicul asta a devenit un jurnal al masinii), trebuie sa revin cu finalul povestii ROTAC de anul trecut. Rotac 4 - Mures ring Loc 5, desi mi-am batut recordul personal in cursa (1.46.210) si recordul personal pe Mures, facut insa in antrenamente (1.45.6) video aici. In fata mea au fost Alfa Romeo Mito cu o noua suspensie KV V3, BMV Z4 cu slick, Megane 3RS pe noile Yokohama A050 (grip de semislick si greutate de guma de strada, la pret insa de slick!) si Megane 4RS cu soft-ul st. 1. Inainte de Rotac 5 am mai incercat un track-day la Adancata, unde dupa doar cateva ture, dimineata, am spart (nu topit) un piston. Am inteles ca "se mai intampla" (am vazut chiar aproape identic pe un motor 1.9 TDI stock, din atelierul mecanicului). Banuiesc ca nu am de ce sa ma plang, avand in vedere ce fac eu cu masina. Din fericire blocul/chiulasa nu au avut de suferit si am pus un piston nou identic. Masina merge foarte corect, insa am pierdut ceva km/h top-speed, lucru care nu m-a ajutat la Rotac 6 unde am iesit din nou pe locul 5. Acum, dupa iarna si inca ceva track-days, pare sa fi revenit la forma initiala... ma gandesc sa fi fost o chestie de rodaj al segmentilor noi de pe acel piston, donno. Overall, la ROTAC 2021 am iesit pe locul 3, la egalitate de puncte cu Megane-ul 3 RS. Daca FRAS ar fi facut gala si decernare de premii, eu as fi primit cupa pt. locul 3, pentru ca eu as fi iesit pe 3 la departajare, conform regulilor ROTAC. Dar cum nu s-a tinut nicio gala, n-am ce sa va arat 😐. Singura chestie interesanta de la cele doua rotac-uri ramane o tura din antrenamente, in care sunt urmarit de Megane-ul 4RS, care are pasager.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!