Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2022 în toate secţiunile
-
Intr-un final am instalat senzorul in bara. Acuma urmeaza sa mai instalez un mic panou de sigurante in portbagaj, ceva de genul celor de G4 de pe baterie sa imi pot alimenta toti consumatorii din portbagaj. La portbagaj mai trebuie facute niste ajustari din balamalele, dar alea mai incolo.4 points
-
Eu concluzionez ca, e bine pt un dpf sa fie relativ curat si putin fisurat, asa ca sa fie pres dif mai mica, dar sa oscileze suficient. Concluzie romaneasca.3 points
-
Pai daca esti simplu utilizator,macar o sa stii pe ce dai banii,iti faci o idee,iar daca lucrezi in bransa,cumperi o masina de ultrasunete si te apuci de treaba.Daca ar fi dupa mintea mea,le-as spune tuturor sa gaureasca filtrul pe mijloc cu un spiral gros,ceva care sa faca o gaura de diametrul tevii care intra in filtru,si sa mai termine cu aburelile astea ca poluam atmosfera,si asa ne fura inclusiv cind respiram,dar nu e legal....sa o faci,e legal sa o spui. Pe cealalta parte,ma gindesc ca cei care au astfel de masinarii,trebuie sa isi recupereze banii,sa manince o paine,si sa faca si treaba buna. Ia sa vedem,acum ce o sa mai comentezi...ca invat lumea sa anuleze filtrele?3 points
-
Am facut si o mica escapada estivala pana in Grecia, cu pauza in Sofia. Foarte multumit de cum s-a comportat masina cu 3 adulti + un copil + bagaje full, AC permanent la 22-23 pe auto, mers mult cu ACC dar si cu cateva reprize de depasiri, trage foarte bine si de jos, si de sus, si in Eco si in S 😀 Inainte de drum am facut simularea pentru bagaje 😀 si rezultatul: (au mai fost puse niste posete si o sacosa peste ce e acolo...) Consum Bucuresti - Sofia si Sofia - Nikiti Si un drum prin Grecia unde am prins si eu consum de diesel 🚜 (3 pers in masina, un troller mic, mers constant ACC, AC auto 23) Am facut o aroganta si am pus niste Shell V-power la 2.38e litru 🤯 diferenta fata de maxxmotion se simte doar la pret. Sunt pe aici niste drumuri mai virajate pe coasta si am iesit putin cu ea singur, in S si M, foarte placuta experienta. Isi pierde rapid senzatia de "barca" si fuge de sub tine ca un pocket rocket. N-am dus-o la cine stie ce extreme ca trebuie sa ma si intorc acasa cu ea dar e placut ca te poti si distra din cand in cand. Niste poze de pe drum, facute si selectate in graba 😀2 points
-
Au mai trecut cateva luni si cateva mii de kilometri si am ajuns impreuna cu bine la 1 anisor 🥳, ocazie cu care a primit un detailing interior/exterior plus aplicare ceramic pe noile jante de vara. Drumurile facute in ultima perioada au fost in principal spre munte (pe Cheia, Poiana Brasov, etc.) asa ca a avut ocazia, pe unde s-a putut, sa se simta in largul ei 😋. De mers, merge in continuare preponderent in weekend si extraurban cu ocazional drumuri prin oras, dar seara. Asteptam in continuare surioara S3, deja se fac 5 luni de la comanda si nimic concret la orizont. Las si o poza random, se pare ca am uitat sa fac unele mai frumoase prin plimbari.2 points
-
La jumatatea lui mai am facut o excursie la Nurburgring, dupa o pauza de 8 ani. Am plecat cu Nankang AR1 (montate din RO), care au fost foarte ok pe drum public dpdv aderenta uscat&ploaie, insa aveau anumite intervale de viteza unde erau foarte zgomotoase. In prima zi, pe final, am prins deschis circuitul de GP, insa a fost aglomeratie foarte mare si, cel mai grav, au intrat pe pista impreuna masini si multe motociclete. Am prins doar doua ture "rapide", deoarece sesiunea a fost oprita in timpul turei de racire ca urmare a unui accident moto. Am reusit totusi sa "gust" un pic circuitul, care e cel mai lat pe care personal am mers vreodata, si cu cele mai generoase zone de esapare... in contrast evident cu Nordschleife Mai jos cateva poze si un film cu cele doua ture Enjoy!2 points
-
@Emy D Căutăm informații și poate bifăm odată cu activarea Range-ului! În căutarea altor jante, mă gândeam la Borbet Evolo (model de pe echiparea GT Sport), și negăsind nimic pe gustul meu, m-am pricopsit cu alte 4 Monici din care am oprit 2 bucăți! Așa am ajuns ca setul de pe mașină sa fie unul decent Ieri a fost zi de spa pentru Bora și a primit o spălare mai în detaliu, urmată de un răsfăț care a constat în aplicarea unui Sealant Menzerna Power Lock, o ceară Collinite 476s, Poorboy's Natural Look pe plasticele exterioare și chedere și un Sonax Tyre Gloss pentru anvelope. Acesta este rezultatul muncii de ieri 🤩 , interiorul fiind următorul pe listă!2 points
-
@Dolfin "De regula daca consumul de curent actual este identic cu cel specificat putem considera ca functioneaza corect". Nu, arata doar ca bobina electrovalvei este ok dar nu si ca mecanic deschide/inchide ok. Este o valva care sunteaza refularea si aspiratia compresorului. Cand curentul pe ea este de 0.82A aspiratia ar trebui sa fie complet izolata de refulare, compresorul ar trebui sa functioneze la capacitate maxima iar cuplul compresorului ar trebui sa se mentina la maxim.1 point
-
Ar fi mai simplu sa nu aveti incredere in ce scriem noi pe aici dar nici sa asculti toti mecanicii multimarca. Important e ce scrie in elsa si ce spune un mecanic, care face destul de des distributii la motoarele astea. Mecanicul care v-a sfatuit e cel putin multimarca se pare ca nu stie ca pompa de apa la motoarele astea nu mai e angrenata de cureaua distributie. Pretul oferit de reprezentanta e aberant,chiar nu e cazul.1 point
-
Nu ma supar deloc,este un comentariu de bun simt,dezbatem ce si cum.Da,ai dreptate in foarte mare parte,dar hai sa despicam firul in 4. Sa speli un fap,sau sa pui unul nou? Pai sa-l spalam ca iese mai ieftin.In cazul asta,ce rost mai are sa discutam cum,asa cum se poate ca sa dam o solutie clientului,una cit mai buna si mai ieftina,bere ceri,bere platesti. Ultrasunetele se transmit foarte bine prin tabla filtrului,daca ai o masina de putere corespunzatoare,daca nu,asta e.Unele filtre le tin 5...6 ore in masina,altele 8...10 ore,iar unele sint asa de blocate ca la final nu trece nimic prin ele. Compozitia chimica a rahatului ramas in filtru,e aceeasi mereu,iar uneori si ceva ulei daca a rupt turbo compresorul. Daca fagurele ceramic este topit,chestie care o observ de multe ori,nici nu mai pierd timpul si banii pe curent cu el. Un cartus nou,in functie de marime,marca,etc,costa de la 180eur in sus,plus taiat,sudat,montat,pai cine credeti ca da atitia bani?Eu personal nu am intilnit pe nimeni in ultimii 12 ani care sa ceara asa ceva. Asa ca daca nu se poate face regenerarea normal,cu filtrul montat pe masina,atunci nu mai ramin prea multe optiuni,ori il speli,si la noroc daca iese bine,ori il golesti.1 point
-
Nu e atat de simplu. Daca gauresti doar filtrul, ECU nu va mai citi variatiile pe care le asteapta la diferenta de presiune pe DPF si vei avea erori.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pardon...eu nu traiesc in RO,nu raspund pe PM ca sa agat clienti,orice moderator poate verifica asta,nu am lasat niciun fel de date de contact,si mereu specific,nu ma cautati sa va fac reparatii,etc. Afara e cald,avem 40...42 grade pe zi,asa ca stau la birou si imi pierd timpul cu forumurile.Sint curios sa vad cu ce se mai ocupa lumea,ce diferente sint intre RO si unde sint eu,pe scurt in loc sa citesc ziarul,ma informez. Stiu ca pe unii care se ocupa cu asa ceva,poate sa-i deranjeze anumite mesaje,cred ca eu sint concurenta,sau le stric afacerile,dar pentru asta exista PM,sa ma caute si sa imi spuna ce vor,nu vreau sa fac pe desteptul si sa le iau painea de la gura.1 point
-
ȘI continuă ”recondiționarea”. Am mai schimbat un furtun care dădea semne că ”mustește antigel) - cel care vine de la conducta mare de antigel din față, merge prin spatele filtrului de motorină și ajunge în spate la chiulasă (pe lângă pompa tandem). După cum se poate vedea, umflată puternic într-o parte (probabil de la uleiul care mai curge de la capacul de culbutori) probabil in viitorul apropiat ar fi cedat. Am repoziționat-o (pe lângă filtrul de ulei și apoi prin spate alături de alte furtune de apă), considerând că VW mai mult a vrut să facă economie la lungime de furtun poziționând-o într-o zonă foarte dificilă.1 point
-
Salut,nu stiu daca e cazul tau,dar fa o incercare.Vezi daca pompa de injectie are si ea ,,un senzor" de fapt o valva de control de presiune,scoate-o cu grija,si cu telefonul sau ce ai la indemina pentru asa ceva,mareste cit poti de mult,si vezi daca nu cumva virful la valva nu arata ca in poza mea.Presupun ca daca a mers pe rezerva,poate fi plina de mizerie.Electrovalva de presiune poate avea un aspect exterior diferit de cel din poza,ideia este sa nu fie plina de mizerie sau de span.1 point
-
CR vs PD. Se compara Mere cu Pere. Ce pot afirma în favoarea CR: -Silențiozitate și vibrații mai puține în special la idle -Sta ceva mai bine la noxe -Are un grafic mai elastic și se comporta mai aproape de un benzinar care unora le place și altora nu. În rest în special pentru piata din România unde motorina este proasta, reviziile se fac cum se fac sau lipsesc cu desăvârșire și ce e mai important se cumpără cazane ieftine cu km fără număr și trecute de 10 ani PD este cea mai buna alegere. Motoarele PD sunt tancuri care știu una și buna: Sa meargă cu motorina din balta pana numai rămâne nimic din caroserie. Alt avantaj la PD este acela ca dacă crapă o pompa sa poate ajunge la distanatie în 3 pistoane! Nu e cala CR când pentru un injector/regulator/senzor rampa/pompa înaltă crăpat motorul nu mai pornește deloc și ramai în mijlocul drumului. Iar fiabilitatea CR fata de PD e diferența de la cer la pământ. Cat despre Astra H CDTI vs VAG nu pot sa spun decât un singur lucru: CIM-uri defectuoase și ECM în bara fata stânga dupa carenaj!!! Cele mai proaste sisteme electrice care pica mereu când ti-e lumea mai draga.Opel e renumit pentru problemele grave de proiectare ale instalației electrice în special de amplasament al unităților electronice care deservesc motorul și al cablajului. Astea sunt cadavre mergatoare.E suficient sa iei o balta m sau un câine și acolo rămâi pana vine platforma! Asta o spun din experienta unui Mecanic cu peste 10 ani de activitate în acest domeniu. Stima.1 point
-
Mici update-uri la portbagaj. Am reusit sa pot inchide/deschide din butonul original doar cand e deblocata masina,dar in acelasi timp sa imi afiseze corect in bord cand e inchis sau deschis. Din toate butoanele se poate deschide/inchide doar daca masina e deblocata, inclusiv telecomanda. Senzorul de la picior functioneaza doar daca masina este deblocata si nu este pus contactul . Pe masina mai este instalat un modul care imi blocheaza/deblocheaza masina automat in functie de cum ma indepartez/apropriu de ea.1 point
-
Cine cauta Skoda Superb sigur nu are pe primul loc in lista dinamismul. Cauta calitate ok, dotari, spatiu si un pret corect. Gama premium ofera aceste lucruri, unele poate si dinamism, la preturi aproape duble. Merita? Pt unii da, pt unii nu. Orice ati zice un Mercedes chel nu e Mercedes. Caz concret, eu si cumnatul meu am luat masinile in aceeasi perioada. El Mercedes E200CDI, masina de 1,5 ani 20k km, aproape chel ( stofa, bord normal, jante 16, etc ) la 30k eur, Eu Passat Bitdi 4motion aproape full, la 3 ani si 50k km cu 20k eur. De dotari n are rost sa vorbesc. As fi luat Mercedesul doar pt sigla? Niciodata. As lua Skoda de mai sus? Clar, dar nu la banii aia. Dar daca e obligatoriu masina noua, dotata, as alege clar Superbul full decat o masina premium cheala1 point
-
@ShadoWzZ @ct_act Va trebui sa asteptam cu totii pana in weekend. Nu promit, dar incerc sa fac 2 poze acolo, macar sa va dati cu parerea. @cristi511 Sunt subiectiv, dar mie imi plac maxim. Acum...cum vor veni pe masina exact, nu stiu. Dar, cum ziceam si mai sus prin topic, nu prea sunt variante pe 20 inch, la specificatii OEM si chiar nu am vrut sa mai iau inca un set identic. Oricum, prea rau nu poate sa arate si investitia in ele+distantiere+prezoane e deja facuta, asa ca vor ramane pe masina indiferent. Atasez o poza cu o simulare facuta prin vara, cand inca ma interesam de modelul asta. In rest, am reusit sa ma vad weekend-ul trecut cu domnul @lambda_dryver pentru un schimb de impresii, din care au rezultat si cateva cadre cu cele doua "dulapioare". Nu ma pronunt despre a mea in poze vs realitate, dar pot spune lejer despre Tiguanul lui, ca pozele nu sunt reprezentative pentru cat de bine arata in realitate.1 point
-
Salut Robert, suna chiar misto motorul atat pe evacuare cat si sub capota, nu pare sa aibe probleme mecanice si nici distributia decalata, un motor cu decalaj la distributie nu merge perfect rotund, are cel putin cateva rateuri, al tau nu are, faptul ca e lenes poate fi dela problemele enumerate de mine anterior.0 points
-
Nu știu daca erau neaparat probleme, dar dupa regenerare nu scadea presiunea diff sunt 7-8 mBar. S-a cunoscut o îmbunătățire la raspunsul masinii dupa curatare, insa nu si la intervalul intre regenerari care a ramas aproximativ la fel.0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00