Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2022 în toate secţiunile
-
La jumatatea lui mai am facut o excursie la Nurburgring, dupa o pauza de 8 ani. Am plecat cu Nankang AR1 (montate din RO), care au fost foarte ok pe drum public dpdv aderenta uscat&ploaie, insa aveau anumite intervale de viteza unde erau foarte zgomotoase. In prima zi, pe final, am prins deschis circuitul de GP, insa a fost aglomeratie foarte mare si, cel mai grav, au intrat pe pista impreuna masini si multe motociclete. Am prins doar doua ture "rapide", deoarece sesiunea a fost oprita in timpul turei de racire ca urmare a unui accident moto. Am reusit totusi sa "gust" un pic circuitul, care e cel mai lat pe care personal am mers vreodata, si cu cele mai generoase zone de esapare... in contrast evident cu Nordschleife Mai jos cateva poze si un film cu cele doua ture Enjoy!5 points
-
Pardon...eu nu traiesc in RO,nu raspund pe PM ca sa agat clienti,orice moderator poate verifica asta,nu am lasat niciun fel de date de contact,si mereu specific,nu ma cautati sa va fac reparatii,etc. Afara e cald,avem 40...42 grade pe zi,asa ca stau la birou si imi pierd timpul cu forumurile.Sint curios sa vad cu ce se mai ocupa lumea,ce diferente sint intre RO si unde sint eu,pe scurt in loc sa citesc ziarul,ma informez. Stiu ca pe unii care se ocupa cu asa ceva,poate sa-i deranjeze anumite mesaje,cred ca eu sint concurenta,sau le stric afacerile,dar pentru asta exista PM,sa ma caute si sa imi spuna ce vor,nu vreau sa fac pe desteptul si sa le iau painea de la gura.3 points
-
@Emy D Căutăm informații și poate bifăm odată cu activarea Range-ului! În căutarea altor jante, mă gândeam la Borbet Evolo (model de pe echiparea GT Sport), și negăsind nimic pe gustul meu, m-am pricopsit cu alte 4 Monici din care am oprit 2 bucăți! Așa am ajuns ca setul de pe mașină sa fie unul decent Ieri a fost zi de spa pentru Bora și a primit o spălare mai în detaliu, urmată de un răsfăț care a constat în aplicarea unui Sealant Menzerna Power Lock, o ceară Collinite 476s, Poorboy's Natural Look pe plasticele exterioare și chedere și un Sonax Tyre Gloss pentru anvelope. Acesta este rezultatul muncii de ieri 🤩 , interiorul fiind următorul pe listă!2 points
-
Cu ce ma ajuta pe mine (simplu utilizator) ce si cum folosesti tu ? Daca vrei sa ajuti ,posteaza informatii care ne sunt la indemana ,in RO 😀1 point
-
Eu nu sint mecanic toata ziua,doar asa,cind ma plictisesc.Uite ce as face eu. Masina intra in limp mode la x minute indiferent ca sta pe loc cu motorul pornit,sau daca este in mers?Daca o face si stind pe loc..umple un bidon cu motorina,baga doua furtune in el,si alea doua furtune in tur si retur pompa de injectie. Porneste masina si vezi daca mai face la fel. Daca da,inseamna ca problema ta poate fi intre pompa si injectoare(sau un cablu ros de sobolani) adica nu se stie sigur,e de munca. Daca face la fel,pune 4 furtunase,la returul injectoarelor,vezi si tu ce mai ai de astupat pe acolo,sa nu lasi sa treaca aer ceva,cum spuneam,nu sint mecanic,nu desfac niciodata nimic de pe masini,le primesc desfacute,si porneste motorul. Daca pui bidoane,seringi,sau ce vrei tu cu volum mai mare e mai bine,si vezi cit retur iti da injectoarele....important este daca atunci cind intra in limp mode,vreunul dintre ele da diferit,si mai mult decit restul. Daca la testul cu bidonul de motorina nu mai face probleme,inseamna ca ai ceva inainte de filtru,nu stiu ce,pompa electrica din rezervor daca ai. Generalizind bineinteles.....faptul ca iti da eroare de presiune de combustibil,nu inseamna nici ca pompa este stricata,nici injectoarele,nici filtrul,nici...nici,inseamna doar ca ceva se intimpla si face sa afecteze presiunea din rampa,uite ca sa fiu eu mai priceput ca altii,poate ca ti se incalzeste un releu,si nu mai da curent la pompa din rezervor,sau ai un contact aiurea in senzori,valve,electrovalve,etc. Nu este de neglijat nici experienta celor care se lovesc de astfel de probleme zi de zi,mecanicii,ei vad si au o statistica nescrisa in minte,si in general cind dau un verdict,il cam nimeresc. Daca in cele din urma nu gasesti problema...ai un kit de dopuri false pentru pompe common rail? Daca nu ai naspa,se scoate senzorul,electrovalva,hai mai dao in mama ei,cum se numeste din pompa de injectie,si se pune un dop fals din astea. In momentul in care motorul porneste cu dopul asta pus,presiunea pompei urca la maxim,si nu variaza deloc,si o lasi sa mearga pina da eroare din nou,daca da bineinteles. Daca pompa e buna,si injectoarele nu dau prea mult pe retur,inseamna ca sistemul de injectie nu are nimic,adica nici pompa nici injectoarele, 100%. Poza cu dopurile e dupa internet,daca vreti sa le vedeti pe ale mele,ca sa nu para ca fac publicitate,spuneti,le fac poza si o uploadez.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare! Eu am mers pe ulei 502.00 Vw OEM, găsești la Autokarma și alte magazine. Prețul este foarte bun și nu as pune altceva. De uleiul la cutie se schimbă la 60k km, indiferent de timp și fără filtru de ulei. Acela se schimbă numai dacă uleiul din cutie este alterat de antigel sau exista pălitură de fier. Asa e la GTE. Bujiile la fiecare 4 ani sau 60k km, mergi pe Bosch exact ce ai pe mașină. PS: Ai grijă ca uleiul la DSG se schimbă numai cu ODIS și motor rece. Nu te duce la orice service dacă nu vrei sa fii păcălit sau sa ai dureri de cap.1 point
-
Harti noi 2022/2023 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/P197_N60S5MIBH3_EU.7z - DPro https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_1910_V16.7z - DMedia Eu am instalat DPro fara probleme saptamana trecuta. Capacitatea a fost la foarte mare limita pentru cardul original VW de 32gb. La urmatoarele update-uri nu stiu daca vor mai incapea pe card... cred ca va fi nevoie de 64gb.1 point
-
Eu folosesc doar ultrasunete,cu detergenti speciali,care se curata,nu este topit sau nu are cine stie ce inauntru,pai se curata bine,nu mai revine 1...2 ani,sau poate ca intre timp au vindut masina,habar am,stiu ca nu revin,iar care nu se curata,se arunca si gata.Folosesc masini mari industriale de 4...5000w.1 point
-
Am vazut diferenta in functionare a unui motor cu filtru curatat si unul cu oil ash mare. Difera si sunetul motorului, felul cum trage, consumul, regenerarile. Merge si cu incarcarea depasita de oil ash, de 2 ori, dar e gatuit. Am vazut asta pe masini de scoala. La incarcare mare riscul de al fisura, e iminent. Apoi evacuarea incepe sa prinda culoare, spre negru. Nu degeaba spune fabricantul ca la o anumita valoare de oil ash trebuie inlocuit. La marcile premium, dpf rezista mai bine, e mai calitativ.1 point
-
In urma unui comentariu citit aici am fost azi la "Eugen si fiul" cu o problema, nu mai comuta pe gpl, mentionez ca am golf 6 cu gpl din fabrica, mi-a pus-o pe tester, era electrovalva arsa, avea pe stoc, mi-a inlocuit-o, in 15 min am terminat treaba. Foarte multumit. Am pus si cateva intrebari despre inlocuirea buteliei oem si a zis ca o poate inlocui si se pastreaza aproximativ si valoarea indicata de ceasul rezervorului de gaz. Acolo voi merge cand va expira butelia.1 point
-
Actualizăm și topicul cu cele petrece în ultima perioada, având ce povesti... A fost înlocuit întregul kit de ambreiaj + volant (Sachs), lichid de frână și uleiul din cutie... Toate s-au întâmplat într-un timp destul de scurt, motiv pentru care nu avem poze.🙃 După înlocuirea ambreiajului a urmat un drum făcut seara - altă ,,surpriză,, - farurile băteau foarte jos! Așa am ajuns la înlocuirea senzorilor de nivel față/spate (montat metzger)😬 și a tijei de pe brațul față (OEM) 🤑 Am început să bănuiesc termostatul, așa că a fost înlocuit cu unul nou (Mahle) și curățată instalația de răcire folosind un aditiv de la liqui Moly, multă apă și răbdare😇 În încercarea de a înlocui suportul de telefon OE sau ce mai rămăsese din el nu am găsit nicio variantă pe gustul meu de a acoperi acele găuri din bord, așa că am început să caut cele trebuincioase pentru a reveni la carkit-ul OE. Montat modulul de telefon Găsit și montat suportul de telefon + acea talpă de susținere, și bineînțeles telefonul, un Nokia 6210!📞 Urmează să bifăm și cea dea doua revizie!1 point
-
1 point
-
Din datele pe care le-ai postat, LP-ul e mult prea mare ... compresorul nu face ce trebuie. Presiunea pe joasa trebuie sa fie in jurul valorii de 2-3 bari la un sistem care funtioneaza corespunzator.0 points
-
Toti senzorii de temperatura par a da informatii corecte,motorasele clapetelor lucreaza toate,compresorul lucreaza,iar cu toate astea evaporatorul are 31 de grade..In mod normal,cand la grile ai 4,5 -5 grade C,evaporatorul are 0.5-1 grad.Presiune prea mare nu ai in instalatie care sa arate ca exista un obstacol pe undeva.Nu ma mai duce gandul decat la valva de expansiune,cea unde intra conductele in habitaclu.Dar habar nu am cum ai putea sa o verifici ca sa n-o schimbi degeaba.Sunt curios daca tevile metalice de ac de pe langa filtrul de motorina au temperatura diferita.Cea groasa trebuie sa fie rece tun,sa aiba bruma pe ea,cea subtire sa fie fierbinte.Dar as putea pune pariu ca atunci cand evaporatorul are 31 de grade,lucrul asta nu se intampla.Ca freonul sa absoarba caldura din evaporator,el trebuie expansionat,adica in acea zona trece din stare lichida in stare gazoasa cu absorbtie de energie termica.De-aia ma gandesc la valva aia de expansiune,poate la nivelul ei,nu se mai vaporizeaza freonul.Rog colegii mai experimentati sa ma corecteze daca gresesc.0 points
-
0 points
-
Vorbește direct cu generali, vezi ce zic. Parbrizele sunt la fel, Pilkington și Saint Gobain sunt printre marii furnizori de parbrize în Europa.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00