Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2022 în toate secţiunile

  1. Si in sfarsit, Golful are DSG. Sambata am rezolvat si merge in sfarsit cum trebuie! Sunt foarte incantat Si povestea pe lung. Luati-va popcorn si cola/suc/bere sa nu cadeti de pe scaun de sete. PT ca ambreiajul meu dadea semne de oboseala si cerea cam multi bani sa il refac + sa pun la punct cutia manuala (joc in cutie+ joc in timonerie) ...Am decis ca merg pe adaptare la DSG. Ambreiajul: Volantul putea avea porecla de "sarpele cu clopotei" ------------------------------------------------------------------------------------------ Asadar am fost la un amic mecanic sa schimbam cutia. Ma duc pregatit cu suruburi noi pt Volant, cu rulment pt priza cutie, etc. Desfacem tot pe sub masina ca sa ne fie mai usor de lucrat. Ulei de peste tot prin toate partile ca ...cere si motorul ala garnitura la capacul culbutori. + alte garnituri... Dam jos cutia manuala. Easy peasy. Dam jos protectiile de caldura de la evacuare ca sa ajungem la timonerie. 2 suruburi in interiorul masinii, 2 de sub, deasupra evacuarii. Evacuarea, doar un pic trasa de ea cat sa iasa timoneria si sa o punem pe cea de DSG. Timoneria de DSG, evident ca e mai mare. Desi banuiam, am zis ca nu am masurat bine si totusi o sa se potriveasca. Nu s-a potrivit. Nu a intrat pe gaura. Ce faci cand nu intra pe gaura? fortezi, ii faci loc, etc O panza de bomfaier, si taiat cam 5-6 mm pe colturi in asa fel incat sa se largeasca un pic gaura cat sa intre timoneria si sa se lipeasca garnitura timoneriei de tunelul central (pt ca izolare fonica, nu?). Si acum partea amuzanta si nu prea: ne-am apucat sa punem mastodontul de DSG pe golf. Mecanicul zice: ba, bine era daca luai si simeringul ala de la vilbrochen, sa il schimbi. Eu zic: L-am luat, ca m-am gandit la asta. Ii dau simeringul sa il puna. Il pune. Tzaca paca...montat. ok zic. trecem mai departe. Urcam cele 93kg de metal+ulei si le prindem de motor. Cu simering, nou, nu? Pai da cum?! 120 lei pe Elring. Si ne apucam sa montam planetarele. Surpriza. NU se potrivesc. Ba... nu are cum ca doar baietii mi-au zis ca se potrivesc. Ce gresim? capacele planetarelor dinspre cutie... NU voiau nici in ruptul capului sa intre pe flansele 02E. Sun un amic. Nu raspunde. Sun pe Doru (nu am reusit sa ii dau tag) si zice: baaa, pai trebuie sa iei flansele de pe cutia ta si sa le pui pe DSG. Aaaaa... Sa fie lumina! ne apucam sa schimbam flansele. un surub la fiecare in parte si gata... punem fericiti si planetarele. Bolt on de data asta. Montam jugul cu toate cele 2 brate inapoi. Bucsa lemforder a iesit din camasa (nu de pe brat). Banuiesc ca de buna si veche ce o fi fost ?! Aia e, comand alta bucsa. mai dam 40 lei pe o bucsa. Montam totul la loc, verificam inca o data ca totul e ok si strans bine. Punem scutul ala greu din tabla si strangem bine si pe ala. Punem bateria si tot ce mai trebuie si...punem contactul: Fericire maxima, functioneaza. Apare deja PRNDS. calc frana, frana e vazuta de DSG...si functioneaza si electromagnetul de la timonerie. Merge Parking, Revers, Drive, Tip-tronic... Sport. Hai sa pornim. Porneste. Pun in D... se misca masina! Wow! Ce magie! Pun in Revers.. incepe si merge cu spatele. Supeeerb! Bat palma cu mecanicul si plec sa imi iau familia. Era deja 8:30 PM. Tarziu pentru toata lumea. Fericire maxima pe drum...pana cand decid sa-i dau un pic de talpa. Trece prin treapta 1-a...a doua....a 3-a si pac se pune in Neutral. 😮 motorul se tureaza cutia nu mai cupleaza viteza. Zic...ook..ceva nu e bine. PRNDS incepe ca palpaie in ceasuri. Trag pe dreapta si repornesc masina. Si-a revenit si merg sa imi iau familia. Copiii fericiti peste masura! - Merge golful nostru? E automat? Merge singur? - Nu...doar schimba vitezele singur. ... Cum nu stau in oras si i-am luat de la mama sotiei, iesim pe autostrada (bad decision... bad...) si dai talpa. ajung la 60... iar se tureaza in gol. Asadar, limita de 60 kmph pana acasa (20 km de Sibiu). La ora aia...nu m-a incurcat nimeni pe drum...si nici eu pe nimeni. Ajungem in fata portii...si zice sotia: iti curge ulei. Ei da...cum sa curga ulei? tocmai am schimbat simeringul! Am pus pe seama faptului ca "nu se pricepe"... De fapt, am vazut ulterior cand am parcat masina la serviciu: Hansel si Gretel - Sigur puteam sa gasesc drumul spre casa dupa petele de ulei Deja imi faceam scenarii: curge cutia.. Dar e ulei negru - pare a fi din motor?! Am spart baia? sun mecanicul si duc masina la el. Vedem Sambata ce o fi. Intre timp mi-am cumparat inca un simering de vilbrochen ca am banuit eu ceva... Sambata: dam jos jugul motor, dam jos planetarele, dam jos cutia. Curgea din belsug pe la simeringul de la vilbrochen. Luasem altul deja si il desfacem pe cel vechi: mecanicul, inainte sa il puna pe masina a dat jos plasticul de pe el si apoi l-a montat, garnitura intorcandu-se si nu a mai etansat pe vilbrochen = reteta perfecta de a scuipa uleiul din motor... 🤦‍♂️ Punem altul, punem inapoi totul, cutie etc. Plec cu ea. Merge prost...dar macar nu mai curge ulei. Yay.... Acum, sa vedem ce facem: sun in stanga si in dreapta... mai merg cu masina ceva timp..... incerc sa codez ABS MK20. Imposibil de codat. Incerc sa codez ECU: imposibil de codat. #aiae Caut pe net: ABS mk60 cu M in coada (de pe AXR). Gasesc. Cumpar. 200 lei. Descopar din schema electrica ca am nevoie si de ESP DuoSensor. Cumparam si dinala. inca 200 lei cu tot cu mufa. Biznis... Ma apuc intre timp de schema electrica: Apoi punem pompa de ABS. Cu chin si multa tragere de tevi si remodelare tevi, reusesc sa instalez pompa. Trec la Pompa centrala de frana. Nada... nu se potriveste. Am primit pompa de benzinar...care era mai lunga 😐 Aia e...raman fara masina pana cand pot sa merg in Cristian sa iau ce imi trebuie de la Tibi. Asta trebuia sa fac de la inceput! Reusesc in final sa pun Pompa centrala de frana ...cu 2 senzori dar doar cu senzoru dinspre servofrana conectat. Nu-i place, asadar fac schimb de senzori. Senzorul de pe pompa cu un senzor mutat pe pompa mea centrala cu 2senzori. Conectam si tevile de la pompa, facem dezaerisire cu pompa cu presiune + din VCDS. Sterg erori. martor ABS/ESP inca aprinsi. Incep sa-i urasc deja... En fin. Ies in teste, si...surpriza: nimic schimbat, tot prost merge dupa atata munca. Deja apareau scenarii gen: dezmembrez golf 4 variant Jazz blue.. si cumpar alta masina cu DSG. Mai intreb iarasi de ce si cum si ajung la concluzia cu un baiat ca am nevoie de alt ecu de pe o masina cu cutie automata. Pun intrebarea si aici pe forum si primesc raspuns de la Florin ca ori modific ECU meu ori... alt ECU + immo off. Caut ECU de Sharan AUY Automat. Gasesc. 150 ron+ transport. Cumpar, ajunge Sambata. Sambata...nici pofta de mancare nu aveam: daca nu merge? Daca am dat iar bani degeaba pe o piesa care nu ma ajuta cu nimic? Hai sa testez. Intre timp, trebuie sa fug cu tata la spital. Probleme de glicemie. aproape de 500. Il las la spital, ca cica dureaza. Plec acasa, pun ECU cumparat. testez, scanez, sterg erorile. totul ok. Fac immo off si pornesc. Porneste. Iarasi iesit in teste si acum surpriza placuta si un zambet larg si tamp aparut pe fata mea! FUNCTIONEAZAAAAA! Merge cum trebuie, schimba frumos...yuhu! Fericire maxima....:)) Acum ramane doar sa facem urmatoarea chestie: Inca am o eroare pe ABS in ceasuri: ABS light pornit si handbrake light care palpaie. Ce-o fi? scanez de erori, nimic. Dar macar cutia merge si ma pot bucura de masina, cu toate ca piuie cand plec prima data de pe loc...pot sa ignor asta o perioada. Si acum ceva poze cu codari si altele: Grup 125 pe DSG, dupa schimbare ECU Grup 125 pe Engine - cu ECU de AJM Manual - nu comunica cu cutia Grup 125 pe engine - Ecu de AUY automat Grup 125 pe 17-Instruments - totul ok. Erorile pe cutie la prima instalare - nu comunica cu nimic... Codare pe ABS MK60 Si... cam atat momentan. Va urma, cel putin partea de diagnosticare ABS MK60. Trebuie sa scap si de erorile alea sa mearga perfect. + trebuie sa invat sa modific shifting points la DSG. Pare un pic cam subturat pentru 1.9 TDI Euro 3, asadar, ne pregatim sa facem si asta. Dar momentan, inchei postarea asta cu zambetul pe buze...ca merge! am facut-o sa mearga! Drumuri bune tuturor si sper ca nu ati adormit pana la final! Va urma....
    4 points
  2. Eu am bagat golfuletul zilele astea pe niste coclauri de mi-a fost mila de ea. A fost o senzatie extraordinara cand a oprit motorul si facea costing la 60km/h ca de unde trosnea si pocnea pe pietre si bolovani acum era liniste totala In afara de problemele cu softul de la inceput (cand m-am alaturat pe forum) - probleme care s-au rezolvat si de consumul de ulei (care inteleg de la colegi ca e normal pana in 15-20k si dup'aia e liniste) eu nu mai am nicio problema majora cu ea. Cam scartaie placutele de frana, dar eh .. inchizi geamu' si nu se mai aud. 16mii si ceva de KM and still counting
    1 point
  3. Asta face dpf-ul ineficient ,deci asa NU Asa cum spui chiar si tu ,asa NU
    1 point
  4. Pe pompa de inalte se afla doar regulatorul de debit. In poza e regulatorul de presiune de pe rampa. Incearca sa nu induci colegii in eroare. Asta e doar un mit vechi. Pompa din rezervor trage numai de pe fundul rezervorului ,indiferent de nivel.
    1 point
  5. Pe tine te intereseaza ulei OE, nu OEM sau pe romaneste "original". cauti un ulei cu norma 508 sau 504.
    1 point
  6. Ulei motor VW Longlife III 0W30 cu certificare VW 504.00/507.00. Doar ca e produs de Shell acum, nu de Castrol, asta voia sa iti spuna colegul.
    1 point
  7. Link cu video si cu eroarea 🙄 https://photos.app.goo.gl/1oehRWbfQtr4YJ316 edit: @GabiABte-as saluta daca as fi (re)cunoscut masina In plus, de multe ori am copiii in spate si e imposibil sa merg linistit pe drum fara sa am intrebari: Ce e aia, ce e ailalata, de ce masina aia are asa... Dar de ce asa si de ce nu altfel, etc
    1 point
  8. Făcut testul cu substanța aia care se colorează in prezenta monoxidului de carbon, in vasul de expansiune. Are covid! S-a confirmat. Probleme chiulasa. Mulțumiri tuturor!
    1 point
  9. Nu am citit mai nimic din cele 278 de pagini din acest topic,asa pe sarite,dar mereu imi atrage atentia o chestie,posibil sa nu fi citit eu unde trebuie,cu scuzele de rigoare. Este posibil ca in RO sa nu fie aceeasi cauza,odata spalat filtrul de particule,in afara de codificarea propriuzisa,care de fapt aici la noi,mecanicii ,,mint" calculatorul ca au montat filtru nou,nu prea am ideie cum,se verifica nivelul de ulei de motor,sa nu depaseasca maximul pe joja,calitatea uleiului de motor,si injectoarele..(calitatea motorinei influenteaza foarte mult) Filtrele le spalam cu ultrasunete,si ies perfecte.Care nu iese,ala se taie si se schimba cartusul. Cei drept,pe aici prin zona mea,mecanicii pun ulei fara sa verifice nivelul,pun cit are bidonul,zic ei ca daca e mai mult nu se intimpla nimic,meseriasi veniti din jungla amazonica,in adevaratul sens al cuvintului. Ca regula generala trebuie verificat si schimbat daca este cazul,orice ce poate produce gaze,mai bine zis,combustibil nears,ulei ars,etc. Daca motorina este de proasta calitate,si este,filtrul se infunda foarte repede. Daca nu aveti unde sa le spalati profesional,si nu vreti sa platiti mult pe asa ceva,scoateti filtrul de pe masina,astupati toate orificiile in afara de unul,turnati apa fiarta cu soda caustica si umpleti filtrul,apoi lasatil asa citeva ore,dupa care limpezitil si montatil pe masina. Cartusele au o gramada de materiale in interior,aur,platina,argint,si tot felul de metale rare,si unele dintre ele pot fi afectate de soda caustica,asa ca voi stiti,in orice caz,decit sa eliminati de tot cartusul,mai bine il spalati cu soda caustica. Aveti grija ca in momentul in care face contact apa cu soda,incepe sa fiarba,sa nu va sara in ochi,fiti responsabili. Nu este un exemplu bun si de profesionalitate,este ce se poate face ca sa nu va vindeti un rinichi pentru a plati un filtru nou nout.
    1 point
  10. In permanenta auzim de la unii si altii,ca injectoarele piezoelectrice cum le place unora sa le numeasca nu se repara.Da,in mare masura este adevarat,dar exista exceptii de la regula. Prima regula este ,,nu crede,cerceteaza" Anumiti solenoizi,ptiu,piezoelectrici,se pot repara,dar nu se poate garanta buna functionare,si se presupune ca daca pompangiul(ce urit suna) iti cere o cantitate de bani(sau era o suma de bani?) trebuie sa iti dea si o garantie pe masura,ca sa nu mai vorbim ca daca nu isi face treaba bine iti poate rupe motorul(de fapt iti rupe pistoanele). Cum se pot repara? Unele merg reparate doar schimbind rezistenta din solenoid,altele merg regenerate dar fara garantie. Cel mai bun mod de a repara este sa schimbati solenoidul cu un alt solenoid de la orice injector siemens indiferent de serie(referinta) care corespunde din punct de vedere fizic,lungime,diametru,piulita,etc. Ca sa va reuseasca aceasta operatie,este neparata nevoie sa calibrati(procesul asta cum so numi in romana?) injectorul dupa schimbarea solenoidului piezoelectrica(ptiu cite litere) eu cred ca suna mai romaneste sa-i zic bobina,dar hai sa fim educati.
    1 point
  11. Rezumind un pic,din cauza ca rezistenta elementului piezoelectric nu este cea normala,automat cantitatile injectate de injector,si mai ales in testul de preinjectie,sint in afara parametrilor de functionare. In testele facute de noi,urmarim in general returul injectorului,care ne indica in prima faza daca un injector are probleme in reglajul jocului axial,apoi chiar daca celelalte teste trec,ne fixam atentia in preinjectia injectorului care dupa datele fabricantului reprezinta o cantitate foarte mica de combustibil injectat,intr-un timp foarte mic,si care dupa cunostintele noastre este cea care ,,bate" la relanti in general,dar asta nu inseamna ca injectorul nu poate bate si daca cantitatile de combustibil depasesc maximul in alti parametri.
    1 point
  12. Am scris grabit,in plus ma costa sa scriu in limba romana corect,nu imi mai amintesc termenii,iar pe unii nici nu-i cunosc,si speram ca cei care sint in domeniu sa subinteleaga,sau sa intrebe la ce ma refer cu anumite cuvinte. Daca totusi te deranjeaza,poti sa sa o spui civilizat,nu trebuie sa insulti. Si da,intradevar,ma ocup de reparat pompe de injectie diesel si injectoare diesel,e nevoie sa neaparat sa demonstrez asta si cu acte?? Am citit cei drept ,,pe deasupra" in topicul asta,dar a fost suficient ca sa observ ca majoritatea au informatii gresite,sau gresit intelese,si am zis sa dau o mina de ajutor. Am sa continui cu ce cred eu de cuviinta,si daca ai alta opinie si vrei sa dezbatem,ok Apropo,am 54 de ani,si lucrez de vreo 25...30 si ca pompangiu sau cum numiti voi meseria asta in RO. Sa revenim,elementul piezoelectric al injectorului siemens,masurat cu un intrument de masura adecvat,in cazul injectoarelor defecte vor arata ceva de genul urmator,prima poza in stinga,injector relativ ok,celelalte doua nu vor functiona bine,vor tacani,...vor face un zgomot ca de biele dar mai subtire.Nu stiu cum se face pe forumul acesta sa pun poza imediat sub text,si apoi sa continui cu alt text,sper sa nu fie cu suparare,si poate cineva ma invata,asa ca pina una alta se pare ca voi scrie mai multe mesaje.
    1 point
  13. Si cateva poze dupa un pic de detailing de mana proprie, i-am dat o ceara, am curatat interiorul, am dat cu oja inca vreo 15 ciobituri de pietre 😀
    1 point
  14. Salutari tuturor, A trecut ceva timp de la ultimul meu post si am zis sa revin cu un mic update. Masina functioneaza in continuare foarte bine iar singura problema ce am avut-o de sa lasat cu 2 drumuri pe platforma a fost cica.... un injector la cilindru 4 ( care pana la urma sa dovedid a fi doar cablu/mufa de la acel injector ). Dar nah cu mecanici de duminica de prin reprezentante te ajungi la dastea ca sa dai sute de lei si pana la urma e doar un cablu....nu pot sa-mi explic. In fine... Asta sa intamplat in 2021 in perioada Iulie - Octombrie Intre cele doua luni am ajuns si la o curatare de carbon cu walnut blasting, nu era chiar nasol dar ma bucur ca am facut si acest lucru. Am facut si revizia cu aceasta ocazie, ulei + filtre check 167.751 KM Inainte si dupa curatare In Martie 2021 am inlocuit bateria, nu stiu sincer daca era bateria din fabrica dar tot ce e posibil....sa fi tinut oare 10 ani? Anul acesta a inceput cu un set nou de arcuri H&R Blue cu un drop de 25-30mm Inainte si dupa Si cu rotile de vara. Chiar imi place cum arata, nici prea low dar nici prea high cum era. Iar ca duritate nu e o diferenta prea mare, sta mai bine pe curbe iar cu DCC e fix ce trebuie. Martie - 176.641 KM - A urmat o noua revizie de data aceasta motor si cutie DSG. La cutie filtru si ulei original, iar la motor am mers pe Millers NanoDrive 5w40, sunt placut impresionat cat de bine isi face treaba acest ulei. Se incalzeste repede dar si se raceste repede, 106 grade mers mai agresiv, 90 si un pic mers normal. Aprilie - 177.737 KM Schimbat Kit distributie pe original + bujii NGK fiindca in urma unei inspectii imi dadea putin ulei pe la capac si am zis ca a venit timpul. Oricum aveam de gand pe la 190K 200k sa o schimb. Mai - 179.210 KM Cand sa schimbat distributia sa observat ca un ax cu came avea putin joc si trebuia schimbat dar nu am reusit sa facem operatiunea atunci decat in luna Mai asa ca m-am intors pentru schimb. Am decis sa schimb si celalalt ax cu came care era putin zgariat, am zis sa fac o treaba daca tot a deschis acolo. - Schimbat supapa evap - Schimbat pompa de benzina - Instalat Downpipe Bull-X Cat Sport 200 cell 76mm A urmat o resoftare motor + cutie Revo Stage II - puterea obtinuta fiind de 293.8 hp Va urma un intercooler si o admisie, momentan e cu intercooler stock si un filtru K&N in cutia originala. Ca si incheiere vreau sa zic ca masina e altceva acuma, dupa toate lucrarile facute. Se simte incredibil si la mers normal si cand te joci cu ea. Va las si sper ca sunteti bine cu tot ce sa intamplat in ultimii 2 ani! Pana data viitoare, drumuri bune fara surprize Mersi!
    1 point
  15. Salut oameni buni, Nu sau intamplat prea multe de ultima data. Am schimbat stergatoare fata + spate, erau cam vechi si nu mai stergeau bine. Schimbat curea transmisie + intinzator. Instalat rotile de vara + Spalat tabla + solutie de rugina + tratament hidrofob + dressing = rezultat mai jos
    1 point
  16. Salut, In sfarsit am mai ajuns si eu pe la calculator. Masinuca a facut 150.427km si am terminat si cu revizia pe 2020. Cum am zis si in ultimul post, am schimbat ulei, filtre, bujii, o bobina care sa ars+verificare intinzator distributie. In total am iesit la 1468 lei, piesele + manopera la Compexit. Si o poza cu interiorul ca nu am pus pana acuma, nimic special doar un interior de GTI ? scuzati jegul nu prea am sters praful recent, urmeaza si curatenia, sa mai treaca din iarna.
    1 point
  17. @V A L I Daca banii nu sunt o problema si siguranta este pe primul loc sfatul eu este Mcihelin Pilot Sport 4 91W. Daca vrei sa incarci serios masina in concediu iei 94Y XL. Am avut Michelin Pilot Sport PS 2 si Pilot Sport 3 pe Golf, am Pilot Sport PS3 pe Audi A4 B7 si acum o sa pun pe un BMW E91 ce il am in familie Pilot Sport 4. Am avut si Dunlop Sport Maxx RT (prima varianta) si pe Golf si pe Audi A4 dar e diferenta de la cer la pamant intre Dunlop si Michelin. Pe Golf am avut si Hankook Ventus V12 Evo (prima varianta) dar nu le recomand. Parerea mea e ca Michelin Pilot Sport sunt the "best money can buy" pe dimensiunile astea de 16-17-18 daca banii nu sunt o problema. Pe 18 mai era Super Sportul sau acum noul Pilot Sport 4S dar nu au dimensiuni pentru mine la ce am eu 17 si 18 pe vara. Ca si kilometri tin peste 40.000 km daca ai grija de ele. Cu PS2-urile cam atat am mers.
    1 point
  18. Cum adica se plang utilizatorii de uzura anvelopa? eu am citit ca se plang de aderenta lor, nicidecum de uzura. Sunt trei pe softpedia cu jurnal de bord care se plang ca au cumparat dunlop sportmaxx 2 si dupa 2-3 luni de teste au venit cu feedback. Nu le plac anvelopele si nu ar mai cumpara. si le compara cu fostele anvelope avute, o parte tot din gama Dunlop si alta parte anvelope premium gen Continental CSC5/ Goodyear Asy 2, etc.
    1 point
  19. Reclamatie in ce sens? mi s-a oferit ce am cerut, nu mi-au facut nici mai mult, nici mai putin, a fost nevoie doar sa insist si sa pun intrebari, daca taceam plateam 360 ron. 1. pana la urma dupa insistente am obtinut si pretul oferit prima data. 2. mi-au schimbat piesele asa cum am cerut, si mi-au dat piesele vechi inapoi, drept dovada ca le-au schimbat. Faza cu lichidul de frana, am sesizat-o in drum spre casa, cam dupa 20-30 de minute, nu a fost nevoie sa bag in marsarier decat cand eram aproape de casa, atunci am repetat operatiune si mi-a cazut fisa, cum ca din moment ce a impins pistoanele de etrier maxim in interior sa incapa placutele noi (cele vechi mai aveau 5mm maxim) inseamna ca a dislocuit niste lichid de frana care s-a intors in vas). Am rezolvat singur problema, si pe masura ce merg la service-uri, imi dau seama ca sunt un bou, si ca as putea sa-mi fac eu mentenanta fara probleme. Mi-am schimbat singur placutele pe fata, si am facut treaba mult mai buna, curatat cu peria rotativa jantele+ butucii+ culisele unde aluneca placutele, uns cu vaselina cuprata, uns culisele cu vaselina siliconica pe interior, montat tot si strans cu dinamometrica. O sa mai merg la ei, doar pt operatiuni foarte simple, cum ar fi un schimb de ulei, asta ca sa mai completez istoricul online, altfel n-as mai calca pe acolo niciodata. Sunt un tip foarte exigent, si momentan nu mai sunt primit la vreo 3-4 service-uri din Bucuresti, unele cu feedback foarte bun pe forum, din cauza ca nu-mi tin gura inchisa. Ori facem treaba, ori ne lasam de meserie.
    1 point
  20. Oferta e mare, cele mai la indemana pe care le gasesti ar fi Mobil 1 ESP 5w30 sau Castrol Edge Professional LL III 5W30 (daca esti fan Castrol). Cele cu norma VW 508 sunt pentru motoarele cu DPF, in 2017 nu puneau filtru de particule la benzinare, doar motorizarile pe benzina >2019 au asa ceva.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!