Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2022 în toate secţiunile
-
5 points
-
Si in sfarsit, Golful are DSG. Sambata am rezolvat si merge in sfarsit cum trebuie! Sunt foarte incantat Si povestea pe lung. Luati-va popcorn si cola/suc/bere sa nu cadeti de pe scaun de sete. PT ca ambreiajul meu dadea semne de oboseala si cerea cam multi bani sa il refac + sa pun la punct cutia manuala (joc in cutie+ joc in timonerie) ...Am decis ca merg pe adaptare la DSG. Ambreiajul: Volantul putea avea porecla de "sarpele cu clopotei" ------------------------------------------------------------------------------------------ Asadar am fost la un amic mecanic sa schimbam cutia. Ma duc pregatit cu suruburi noi pt Volant, cu rulment pt priza cutie, etc. Desfacem tot pe sub masina ca sa ne fie mai usor de lucrat. Ulei de peste tot prin toate partile ca ...cere si motorul ala garnitura la capacul culbutori. + alte garnituri... Dam jos cutia manuala. Easy peasy. Dam jos protectiile de caldura de la evacuare ca sa ajungem la timonerie. 2 suruburi in interiorul masinii, 2 de sub, deasupra evacuarii. Evacuarea, doar un pic trasa de ea cat sa iasa timoneria si sa o punem pe cea de DSG. Timoneria de DSG, evident ca e mai mare. Desi banuiam, am zis ca nu am masurat bine si totusi o sa se potriveasca. Nu s-a potrivit. Nu a intrat pe gaura. Ce faci cand nu intra pe gaura? fortezi, ii faci loc, etc O panza de bomfaier, si taiat cam 5-6 mm pe colturi in asa fel incat sa se largeasca un pic gaura cat sa intre timoneria si sa se lipeasca garnitura timoneriei de tunelul central (pt ca izolare fonica, nu?). Si acum partea amuzanta si nu prea: ne-am apucat sa punem mastodontul de DSG pe golf. Mecanicul zice: ba, bine era daca luai si simeringul ala de la vilbrochen, sa il schimbi. Eu zic: L-am luat, ca m-am gandit la asta. Ii dau simeringul sa il puna. Il pune. Tzaca paca...montat. ok zic. trecem mai departe. Urcam cele 93kg de metal+ulei si le prindem de motor. Cu simering, nou, nu? Pai da cum?! 120 lei pe Elring. Si ne apucam sa montam planetarele. Surpriza. NU se potrivesc. Ba... nu are cum ca doar baietii mi-au zis ca se potrivesc. Ce gresim? capacele planetarelor dinspre cutie... NU voiau nici in ruptul capului sa intre pe flansele 02E. Sun un amic. Nu raspunde. Sun pe Doru (nu am reusit sa ii dau tag) si zice: baaa, pai trebuie sa iei flansele de pe cutia ta si sa le pui pe DSG. Aaaaa... Sa fie lumina! ne apucam sa schimbam flansele. un surub la fiecare in parte si gata... punem fericiti si planetarele. Bolt on de data asta. Montam jugul cu toate cele 2 brate inapoi. Bucsa lemforder a iesit din camasa (nu de pe brat). Banuiesc ca de buna si veche ce o fi fost ?! Aia e, comand alta bucsa. mai dam 40 lei pe o bucsa. Montam totul la loc, verificam inca o data ca totul e ok si strans bine. Punem scutul ala greu din tabla si strangem bine si pe ala. Punem bateria si tot ce mai trebuie si...punem contactul: Fericire maxima, functioneaza. Apare deja PRNDS. calc frana, frana e vazuta de DSG...si functioneaza si electromagnetul de la timonerie. Merge Parking, Revers, Drive, Tip-tronic... Sport. Hai sa pornim. Porneste. Pun in D... se misca masina! Wow! Ce magie! Pun in Revers.. incepe si merge cu spatele. Supeeerb! Bat palma cu mecanicul si plec sa imi iau familia. Era deja 8:30 PM. Tarziu pentru toata lumea. Fericire maxima pe drum...pana cand decid sa-i dau un pic de talpa. Trece prin treapta 1-a...a doua....a 3-a si pac se pune in Neutral. 😮 motorul se tureaza cutia nu mai cupleaza viteza. Zic...ook..ceva nu e bine. PRNDS incepe ca palpaie in ceasuri. Trag pe dreapta si repornesc masina. Si-a revenit si merg sa imi iau familia. Copiii fericiti peste masura! - Merge golful nostru? E automat? Merge singur? - Nu...doar schimba vitezele singur. ... Cum nu stau in oras si i-am luat de la mama sotiei, iesim pe autostrada (bad decision... bad...) si dai talpa. ajung la 60... iar se tureaza in gol. Asadar, limita de 60 kmph pana acasa (20 km de Sibiu). La ora aia...nu m-a incurcat nimeni pe drum...si nici eu pe nimeni. Ajungem in fata portii...si zice sotia: iti curge ulei. Ei da...cum sa curga ulei? tocmai am schimbat simeringul! Am pus pe seama faptului ca "nu se pricepe"... De fapt, am vazut ulterior cand am parcat masina la serviciu: Hansel si Gretel - Sigur puteam sa gasesc drumul spre casa dupa petele de ulei Deja imi faceam scenarii: curge cutia.. Dar e ulei negru - pare a fi din motor?! Am spart baia? sun mecanicul si duc masina la el. Vedem Sambata ce o fi. Intre timp mi-am cumparat inca un simering de vilbrochen ca am banuit eu ceva... Sambata: dam jos jugul motor, dam jos planetarele, dam jos cutia. Curgea din belsug pe la simeringul de la vilbrochen. Luasem altul deja si il desfacem pe cel vechi: mecanicul, inainte sa il puna pe masina a dat jos plasticul de pe el si apoi l-a montat, garnitura intorcandu-se si nu a mai etansat pe vilbrochen = reteta perfecta de a scuipa uleiul din motor... 🤦♂️ Punem altul, punem inapoi totul, cutie etc. Plec cu ea. Merge prost...dar macar nu mai curge ulei. Yay.... Acum, sa vedem ce facem: sun in stanga si in dreapta... mai merg cu masina ceva timp..... incerc sa codez ABS MK20. Imposibil de codat. Incerc sa codez ECU: imposibil de codat. #aiae Caut pe net: ABS mk60 cu M in coada (de pe AXR). Gasesc. Cumpar. 200 lei. Descopar din schema electrica ca am nevoie si de ESP DuoSensor. Cumparam si dinala. inca 200 lei cu tot cu mufa. Biznis... Ma apuc intre timp de schema electrica: Apoi punem pompa de ABS. Cu chin si multa tragere de tevi si remodelare tevi, reusesc sa instalez pompa. Trec la Pompa centrala de frana. Nada... nu se potriveste. Am primit pompa de benzinar...care era mai lunga 😐 Aia e...raman fara masina pana cand pot sa merg in Cristian sa iau ce imi trebuie de la Tibi. Asta trebuia sa fac de la inceput! Reusesc in final sa pun Pompa centrala de frana ...cu 2 senzori dar doar cu senzoru dinspre servofrana conectat. Nu-i place, asadar fac schimb de senzori. Senzorul de pe pompa cu un senzor mutat pe pompa mea centrala cu 2senzori. Conectam si tevile de la pompa, facem dezaerisire cu pompa cu presiune + din VCDS. Sterg erori. martor ABS/ESP inca aprinsi. Incep sa-i urasc deja... En fin. Ies in teste, si...surpriza: nimic schimbat, tot prost merge dupa atata munca. Deja apareau scenarii gen: dezmembrez golf 4 variant Jazz blue.. si cumpar alta masina cu DSG. Mai intreb iarasi de ce si cum si ajung la concluzia cu un baiat ca am nevoie de alt ecu de pe o masina cu cutie automata. Pun intrebarea si aici pe forum si primesc raspuns de la Florin ca ori modific ECU meu ori... alt ECU + immo off. Caut ECU de Sharan AUY Automat. Gasesc. 150 ron+ transport. Cumpar, ajunge Sambata. Sambata...nici pofta de mancare nu aveam: daca nu merge? Daca am dat iar bani degeaba pe o piesa care nu ma ajuta cu nimic? Hai sa testez. Intre timp, trebuie sa fug cu tata la spital. Probleme de glicemie. aproape de 500. Il las la spital, ca cica dureaza. Plec acasa, pun ECU cumparat. testez, scanez, sterg erorile. totul ok. Fac immo off si pornesc. Porneste. Iarasi iesit in teste si acum surpriza placuta si un zambet larg si tamp aparut pe fata mea! FUNCTIONEAZAAAAA! Merge cum trebuie, schimba frumos...yuhu! Fericire maxima....:)) Acum ramane doar sa facem urmatoarea chestie: Inca am o eroare pe ABS in ceasuri: ABS light pornit si handbrake light care palpaie. Ce-o fi? scanez de erori, nimic. Dar macar cutia merge si ma pot bucura de masina, cu toate ca piuie cand plec prima data de pe loc...pot sa ignor asta o perioada. Si acum ceva poze cu codari si altele: Grup 125 pe DSG, dupa schimbare ECU Grup 125 pe Engine - cu ECU de AJM Manual - nu comunica cu cutia Grup 125 pe engine - Ecu de AUY automat Grup 125 pe 17-Instruments - totul ok. Erorile pe cutie la prima instalare - nu comunica cu nimic... Codare pe ABS MK60 Si... cam atat momentan. Va urma, cel putin partea de diagnosticare ABS MK60. Trebuie sa scap si de erorile alea sa mearga perfect. + trebuie sa invat sa modific shifting points la DSG. Pare un pic cam subturat pentru 1.9 TDI Euro 3, asadar, ne pregatim sa facem si asta. Dar momentan, inchei postarea asta cu zambetul pe buze...ca merge! am facut-o sa mearga! Drumuri bune tuturor si sper ca nu ati adormit pana la final! Va urma....4 points
-
Ai buget de 13000 si vrei Passat B8, R Line, "extra full" si intretinut corespunzator. Chiar si unul ce se apropie de 300000 de km, sa fie mega dotat si intretinut ca la carte, sare lejer de bugetul tau in Germania. Fa o documentare pe site-urile de profil de dincolo si pe urma o sa te convingi ce masini gasesti in prezent si la ce scoruri. Da vorbim de masini corecte, pentru ca asta vrei si tu. Cum iti spunea un coleg mai sus, toate cele indicate de tine si multe altele ce sunt acuma la vanzare la scorurile astea de vis, daca te apuci sa scazi toate costurile + profitul vanzatorului, iesi la niste preturi care dau de banuit. La ora actuala, in bugetul tau, daca vrei o masina dotata, intretinuta exemplar, iei Passat B7, final de generatie, 2013-2014. Repet, uita-te pe dincolo ce scoruri sunt si la ce preturi au ajuns masinile si pe urma gandeste-te cum naiba is mai ieftine masinile astea aduse la noi, decat cele din tara lor de origine.3 points
-
Am descoperit furtunul buclucas. Era "scuipat" afara la iesirea din intercooler. Se pare ca nu am pozitionat eu corect colierul. Am facut cam 60km de autostrada si la o viteza constanta de 120km/h (pilot automat) am scos consum de 4,9 litri/100km (deci super ok). La intoarcere i-am dat putin in gura de citeva ori si momentan se poate spune ca se raspunde ok. Am reusit sa fac si log in mers si am refacut log-urile pe loc. Acum astept sa vedem ce spune colegul Lupo si la ce mai trebuie umblat. LOG-01-003-010-011-12.06.2022.csv LOG-01-003-12.06.2022.csv LOG-01-011-12.06.2022.csv1 point
-
Ai VIN-ul , vezi cum poti da de cineva in reteaua VW sa iti verifice istoricul1 point
-
Azi eram in dreapta, pe A1, pACC+ALA activate… sa se obișnuiască si colega de apartament cu functiile… Cum mergeam noi asa, incepe sa ploua…. pornesc (automat) stergatoarele si dupa vreo 15 secunde pACC-ul trece de la 130km/h la 80km/h. Bun… chiar bun1 point
-
@andrei0241 daca te intereseaza peisajele, atunci poti alege traseul prin Gura Humorului - Brosteni. Varianta prin Pojorata - Rarau - Chiril si varianta prin Mestecanis - Vatra Dornei ofera cele mai frumoase peisaje. Tot legat de peisaje, daca mergi pe la Rarau poti face o oprire in zona Cabanei Rarau si sa faci o drumetie de 5 minute pana la Pietrele Soimului (traseu foarte usor), unde o sa ai parte de un punct de belvedere foarte frumos. @wert toate cele trei variante propuse de mine pentru portiunea Gura Humorului - Brosteni ofera asfalt bun, cu mentiunea ca nu sunt sigur daca nu cumva au mai ramas cateva mici portiuni fara asfalt nou intre Vatra Dornei si Chiril.1 point
-
Wow. Asta da retrofit. Cutia nu are si ea un cablaj, ceva cu care sa comunice cu masina ? Exista acel cablaj si pe cutia manuala ?0 points
-
0 points
-
0 points
-
@UNHleaSHD La ce ai tu problema e aprope sigur la cablaj si nu e vorba doar de continuitate. Poti avea probleme o masa slaba la senzori sau doua sau mai multe fire la care izolatia e comprima si fac contact unul cu altul. Iar daca te gandesti ca oricare din probleme astea sunt intermitente si se pot manifesta doar in anumite conditii, atunci iti dai seama de ce o sa iti manance ziele in continuare0 points
-
0 points
-
Ori asa, cu immo off... ori resoftare ecu motor cu o harta corespunzătoare modificarilor pe care le-ai efectuat la masina0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00