Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2022 în toate secţiunile

  1. E de fapt destul de simplu, cand motorul scoate fum mai mult decat in mod normal => SMM creste rapid pentru norul de fum negru se opreste in DPF si tu crezi ca motorul merge bine ca nu scoate fum pe esapament si trage.
    2 points
  2. Din cauza presiunii create se deformeaza furtunele de cauciuc (se largesc) iar lichidul dispare in furtunele deformate. Daca pui mana pe ele inainte sa scoti busonul o sa vezi ca furtunele sunt foarte tari. Este suprapresiunea despre care s-a tot discutat.
    2 points
  3. O compilatie de momente mai interesante de la track-day-ul de pe 1 decembrie de la Motorpark Adancata (+1 Ferrari din alta zi)
    2 points
  4. inca nu am ajuns sa fac noul soft pentru ca mai am de remediat ceva pe la motor. si mi-a mai venit o idee.... sa aduc compartimentul motor la aspectul "de fabrica". asa ca am cautat o carcasa oem pentru filtrul de aer cu maf de 80mm. dupa ceva cautari am descoperit ca audi TT cu cod motor APX are carcasa de carea aveam nevoie. asa ca am facut rost de una. filtrul va fi de la ITG ( cred ca si cel de la VWR este tot ITG ) am montat si celalalt set de faruri ( provizoriu , pentru ca va trebui reparat si la astea motorasul de regla , m-am grabit si nu am mai verificat inaintej). farurile vechi au fost si ele reconditionate ( la farul din stanga am refacut instalatia electrica si am schimbat motorasul de reglaj iar la cel din dreapta am schimbat tot . am si revopsit interiorul pentru ca incepuse sa se cojeasca ( cel ce a vopsit initial interiorul a dat vopsea direct , fara sa matuiasca macar oglinda)
    1 point
  5. Pregateste-te de ce e mari rau si anume chiulasa fisurata, e ceva relativ comun in special la PD-urile din primii ani de fabricatie ai B6-ului. Daca ai noroc, scapi doar cu garnitura + planare chiulasa.
    1 point
  6. Pai tocmai asta e, ca nu face presiune. IM mers, lichidul dispare din vas. După ce opresc și scot bușonul, lichidul revine din motor in vas. Se face vacuum in instalația de răcire, nu presiune.
    1 point
  7. Inca n-am parcurs traseul, in week-endul 25-26 iunie este programat. In ceea ce ma priveste timpul total pe drum este criteriul principal avand un pui de akita la bord, iar calitatea asfaltului este al doilea criteriu (21"), asa ca am ales sa urmez sfaturile colegilor si voi folosi ruta Vatra Dornei - Brosteni - Borsec - Toplita - Gheorghieni - Miercurea Ciuc - Sf. Gheorge - Brasov. Revin cu feedback daca exista interes.
    1 point
  8. Fuchs Titan GT1 XTL 5w40 sau Valvoline Synpower MST 5w40, ambele au norma vw505.01
    1 point
  9. Gheorgheni-Bicaz drumul e foarte prost,plin de cratere. Daca nu te grabesti poti incerca Suceava-Bacau-Onesti-Brasov ,drumul e ok
    1 point
  10. Din pacate nu au putut constata defectul. Inspectia o face un mecanic si pentru a constata defectul la instalatia de clima au nevoie de un electrician. Reprogramat peste doua saptamani cand e liber electricianul. Presimt ca atunci o sa constate defectul si o sa mai dureze cateva zile pana vine compresorul daca e acesta problema. Fain la reprezenta!
    1 point
  11. pt km reali poti pune VCDS-ul pe ea de unde ai putea sa citesti : - km cutiei sa corespunda cu ce afiseaza in bord - km pe fiecare ambreiaj ( la fel, ar trebui sa fie cam aceleasi valori, difera f putin ) - incarcarea cu cenusa a dpf-ului ( la km respectivi ar trebui sa fie pe la 50-60 gr sa zic, pe acolo ) - scanare generala si depistare erori anterioare unde s-ar inregistra si km la data aparitiei erorii - carte service electronic Aparent, dupa mine, e o masina prea ieftina pentru dotarile sale sau deja cere investitii maricele (gen distributie, amortizoare, discuri, placute, cauciucuri sau ambreiaje cutie) sau lovita in cel mai rau caz. Succes !
    1 point
  12. Problema cu chederul pare zgarietura facuta cu un obiect ascutit. Aia nu e macinare de plastic.... nu e de la temperaturi ridicate, nici de la plastic imbatranit... Cauzele pot fi diverse intr-un oras atat de fantastic cum este Bucurestiul. Am avut o data o pisica care s-a adapostit la motor si un caine de pe strada a simtit-o si mi-a facut praf capota si grila de platic, incercand sa ajunga la pisica. Sau copil care trece pe strada vorbind singur si la nervi trage una random masinii si merge mai departe foarte nervos, pe principiul "fuck everybody and you in particular". Sau merg cu masina pe bulevard, iarna, si cand ma opresc la semafor , doar mie, imi cade una bucata turture de pe cabluri si indoaie plafonul. (astea au fost adunate in ani de zile, nu mi s-au intamplat in acelasi timp ) Si mai am. Deci... enjoy the ride.
    1 point
  13. Apropos de usi si chestii... Ati inchis vreodata usa la Golf 8 cu geamul coborat la maxim ? Suna "a gol" si zdrangaje de zici ca am inchis capacul de la tomberon
    1 point
  14. Cand consumul electric, presiunea si sarcina pe compresor sunt ok dar nu scade presiunea pe joasa, vinovata este valva de expansiune (agata). Valva este al doilea punct de separatie intre presiunile de joasa si inalta.
    0 points
  15. Rarau - Chiril e abrupt, ingust, cu cateva serpentine si cu cateva curbe fara vizibilitate. Are o singura banda pentru ambele sensuri si cateva refugii pentru intersectia masinilor. Poti face traseul Pojorata - Chiril si prin Pasul Mestecanis - Vatra Dornei daca nu te deranjeaza niste km in plus. Intre Pojorata si Vatra Dornei drumul e bun, iar intre Vatra Dornei si Chiril au fost recent lucrari. Dar nu pot confirma daca este asfalt nou in intregime. Alta varianta e sa faci stanga in Frasin, spre Ostra - Pasul Tarnita - Brosteni, pe DJ 177A. Asfaltul e bun, cu o banda pentru fiecare sens si fara zone dificile, cum e pe coborarea de la Rarau spre Chiril. Astfel scurtezi si traseul (si ca distanta, dar si ca timp).
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!