Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2022 în toate secţiunile

  1. Siii... instalat cutie. Merge dar nu prea cum trebuie pt ca am dat de un alt impas: Cutia nu comunica ok cu ABS MK20. Asadar, am trecut la alt upgrade: ABS MK60. Am instalat pompa, am conectat tevile de frana...dar cand sa pun pompa centrala de frana pe brakeboost-erul meu...hop ca nu merge. Are nevoie si de alt brake booster. Asadar, asteptam alta piesa. Poate revin si mai tarziu cu povestea mai pe lung + poze.
    2 points
  2. No bine , deja ne-a palit insomina de grija dupa ce ai scris aici Daca tot dispar $-ii si alte jucarii ptr ce sa mai iei masina , ca nu va mai exista nici benzina nici curent electric , gropile din asfalt nu vor mai fi astupate deci numai de bine Hai sa ne sapam ceva locuri in pestera sa ne putem adaposti de taifun Dar daca dispar manelele si shaorma nici pestera nu ne mai trebuie Noi avem insa un avantaj - fiind ultimii la orice vom pierde cel mai putin si vom fi multumiti ca si-au pierdut toti vecinii caprele ca noi nici pe aia nu o mai aveam Sa privim si partea buna - macar scapa omenirea de obezitate ca din ros radacini nu se mai face burta Pacat de O5 , bucuria asta o mai aveam pe langa cea data de meciurile nationalei , ramanem doar cu nationala , ne multumim cu putin Asta asa , sa mai diluez cu un zambet acidul din postarea anterioara , pana vor sterge moderatorii Nu ca se dilueaza cine stie ce acidul cu acid dar macar de ochii lumii sa ne prefacem
    2 points
  3. 1 point
  4. Daca apare doar cand pui masina in miscare pregateste 2 rulmenti pt spate 😀
    1 point
  5. pt km reali poti pune VCDS-ul pe ea de unde ai putea sa citesti : - km cutiei sa corespunda cu ce afiseaza in bord - km pe fiecare ambreiaj ( la fel, ar trebui sa fie cam aceleasi valori, difera f putin ) - incarcarea cu cenusa a dpf-ului ( la km respectivi ar trebui sa fie pe la 50-60 gr sa zic, pe acolo ) - scanare generala si depistare erori anterioare unde s-ar inregistra si km la data aparitiei erorii - carte service electronic Aparent, dupa mine, e o masina prea ieftina pentru dotarile sale sau deja cere investitii maricele (gen distributie, amortizoare, discuri, placute, cauciucuri sau ambreiaje cutie) sau lovita in cel mai rau caz. Succes !
    1 point
  6. Are faruri Full LED Bi-Xenon Un fel de 4x4 cu tractiune fata
    1 point
  7. Si am mai promis un retrofit, a durat un pic mai mult din lipsa timpului. Multumesc tot lui Sabin( si ca de obicei gresesc cate un fir dar s-a rezolvat rapid). Ce am sesizat de la prima usa, trimurile cu lumini ambientale sunt semnificativ mai grele decat cele normale... Urmeaza si revizia de 15 000 km cat de curand posibil. Dupa 7 luni cred ca pot sa mai las cateva feedbackuri ( multe probabil le repet fiind scrise in primele posturi) - consumul foarte bun in continuare, dar ajuta foarte mult softul masinii ( nu este o racheta pe drum sa lamurim acest aspect, dar nici nu ma asteptam la asa ceva) - insonorizare decenta( nimic waw, mi-as fi dorit un pic mai buna) - interiorul de textil pentru mine este un punct minus, cel putin cotiera si fetele de usi( care sunt destul de urate) trebuiau imbracate in piele. - am avut problema cu un parasolar ( contactul de stingea lumina de la oglinda nu mai functiona, am ramas cu lumina aprinsa, dar s-a rezolvat) - imi place foarte mult sistemul multimedia, foarte intuitiv si prompt - incarcarea wireless este ok, dar am si un cablu, ca sa intelegeti - calitatea sunetului este slaba, probabil un Dynaudio sau ce se pune acum,ar fi fost mai ok Despre retrofiturile facute pana acum pot spune ca merita AID( complet alta masina) si iluminare ambientala ( simti ca esti intr-o masina un pic mai premium pana dai cu ochii de textilul de pe usi .
    1 point
  8. O compilatie de momente mai interesante de la track-day-ul de pe 1 decembrie de la Motorpark Adancata (+1 Ferrari din alta zi)
    1 point
  9. Aș fi vrut să o schimb nu că ar avea probleme, cu toate că are una mică, nimic grav, dar care mă enervează de ceva vreme - ((la viraj stânga/dreapta are un scârțâit ca de cauciuc care freacă și se întinde. A început la un an și ceva după achiziție. Am mers la garanție de 4 ori la Škoda și nu au știut ce să-i facă, sau n-au vrut, cine știe. Mi-a rezolvat problema Midocar, reprezentanță Vw, pe garanție, însă după câteva luni bune scârțâitul a revenit. Acum nu mai e în garanție și... totul costă, și nu e ieftin. Un schim de plăcuțe de frână la Avia e 1500 lei. Deci... La Midocar cât o fi? Bănuiesc că la problema mea sunt flanșele de amortizor de proastă calitate pentru că mașina a fost menajată și din ce a spus Midocar, au curățat și gresat capătul de sus al amortizoarelor față. Nu au schimbat flanșele. Oare de ce?)) - ci pentru că îmbătrânește și o să înceapă să ceară bani și de reparații, nu doar cheltuielile curente, adică asigurări, revizii și combustibil. Ăsta este și principalul motiv pentru care străinii le vând după câțiva ani. Nu vreau să fiu înțeles greșit, sunt genul care ține la mașini, le cumpără de noi și le îngrijește cum trebuie, însă nu îmi place să merg cu ele prin service-uri pentru că în multe nu se face treabă de calitate și asta mă dezgustă. De dezmembrări, cum fac unii, nici nu vreau să aud. Reprezentanțele sunt scumpe pentru bugetul majorității românilor și, ca și în alte service-uri... riști să o pățești pe bani mulți. Mie mi-a zgâriat Avia mașina la prima revizie. Ca atare prefer să fac un efort financiar o dată la 5/7 ani și să cumpăr una nouă decât să merg să schim componente, care oricum nu mai sunt ca cele de fabrică. Aș fi vrut o Octavia nouă pentru că am generația anterioară, sunt obișnuit cu marca și modelul, mașina mi se pare foarte bună, excepție problema relatată, și aș fi vrut să continui drumul cu noul model. Cam astea ar fi explicațiile vizavi de motivul pentru care aș fi dorit schimbarea, nimic altceva. Actuala are 63.000 km și e plină de viață. În cazul de față cred că rămâne pentru O4 FL, sau O5, dacă nu or costa cât un E Class.
    1 point
  10. Lucrurile astea apar de la faptul ca se da cu jetul foarte aproape la spalatorie.
    1 point
  11. Revin cu intenția de achiziție O4. Precizez că azi am fost la Škoda în militari și termen de livrare au la Octavia un an jumătate și la Scala un an. Octavia NU aveau în reprezentanță. Benzină, 1.5 manuală, style, nu mai poți configura, decât Scala. Octavia iv plug in hybrid momentan nu se mai fabrică pentru că nu au piese pentru ele. Cel puțin așa m-a informat un reprezentant de acolo, iar mașinile se vor scumpi. Sunt comenzi date încât un an de zile Brady poate sta liniștit. În condițiile date se pare că devine din ce în ce mai greu să achiziționezi o mașină nouă, ceva mai bună, și vrei sau nu, faci o vizită și producătorului autohton luându-l serios în calcul. Adică să plătești pentru o Octavia 31/33.000 €... e destul de mult. Asta în co textul în care model anterior, non facelift, 2016 style, a fost 22.000.
    1 point
  12. Mic update: Am montat jantele si anvelopele noi (mai trebuie să vină capacele pentru prezoane): Unitatea multimedia OEM cu Apple CarPlay: Piesele pentru retrofit proiectoare (mai trebuie cablajul) și acumulatorul AGM: Becuri pentru faruri și proiectoare:
    1 point
  13. A fost 1 iunie, si ca si oricare copil, am scos jucaria pe maidan. Cateva nopti la Timisoara, de data asta doar "leisure" Dus "normal", intoarcerea pe Transalpina, abia deschisa. Superb, dupa cum stiam, si efortless...
    1 point
  14. Am gasit problema, modulul de control al ventilatoarelor e practic "copt". L-am desfacut si nu mai face nici un fel de contact, daca ating cu surubelnita pe bobinele alea si firul de legatura pleaca ventilatoarele, baga rece.
    1 point
  15. o sa continui sa compar cu ce masini electrice am detinut. Tu ce masina electrica detii? Crezi ca nu ai compara cu alta? 36 grade o fi temperatura prag, dar eu am vorbit aici de ce se intampla zilele acestea, la 30 de grade. Chiar nu vreau sa am gandesc ce ar fi la 36. Sau la 46, temperatura maxima vazuta de mine pe Passat acum niste ani. Si la incalzire se tot fac comparatii, si nu fara efect, producatorul anuntand ca va modifica managementul termic al bateriei in versiunile de soft mai noi (cand or veni acestea, ca se pare ca nu prea exista nici un termen clar) continui sa te concentrezi pe contre. As prefera sa gasesti o explicatie pt diferenta enorma de consum dintre ID3 cu AC off si tot ID3 dar cu AC on... Am vazut multe postari pe tema asta, multi nu inteleg de ce apar asa diferente mari. Chiar si daca discutam de 15 v 19, e destul de mare diferenta. Mai mare decat acel 1.4 consum instant. Dar am observat si mai mult de 4 diferenta, zic eu. @rave, sint disponibil pt teste oricand am avut si eGolful si ID3 simultan o perioada, acum insa am vandut golful... urcandu-ma cand in una cand in alta, am putut face destul de multe comparatii, din pacate... zic din pacate ca am fost dezamagit in general de masina din topic... asta e acuma. Zarurile au fost aruncate
    1 point
  16. Oricare ulei de marca luat dintr o sursa sigura, care respecta norma impusa pt motorizare, cu schimb la 10k km.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!