Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2022 în toate secţiunile

  1. Siii... instalat cutie. Merge dar nu prea cum trebuie pt ca am dat de un alt impas: Cutia nu comunica ok cu ABS MK20. Asadar, am trecut la alt upgrade: ABS MK60. Am instalat pompa, am conectat tevile de frana...dar cand sa pun pompa centrala de frana pe brakeboost-erul meu...hop ca nu merge. Are nevoie si de alt brake booster. Asadar, asteptam alta piesa. Poate revin si mai tarziu cu povestea mai pe lung + poze.
    3 points
  2. No bine , deja ne-a palit insomina de grija dupa ce ai scris aici Daca tot dispar $-ii si alte jucarii ptr ce sa mai iei masina , ca nu va mai exista nici benzina nici curent electric , gropile din asfalt nu vor mai fi astupate deci numai de bine Hai sa ne sapam ceva locuri in pestera sa ne putem adaposti de taifun Dar daca dispar manelele si shaorma nici pestera nu ne mai trebuie Noi avem insa un avantaj - fiind ultimii la orice vom pierde cel mai putin si vom fi multumiti ca si-au pierdut toti vecinii caprele ca noi nici pe aia nu o mai aveam Sa privim si partea buna - macar scapa omenirea de obezitate ca din ros radacini nu se mai face burta Pacat de O5 , bucuria asta o mai aveam pe langa cea data de meciurile nationalei , ramanem doar cu nationala , ne multumim cu putin Asta asa , sa mai diluez cu un zambet acidul din postarea anterioara , pana vor sterge moderatorii Nu ca se dilueaza cine stie ce acidul cu acid dar macar de ochii lumii sa ne prefacem
    3 points
  3. Si am mai promis un retrofit, a durat un pic mai mult din lipsa timpului. Multumesc tot lui Sabin( si ca de obicei gresesc cate un fir dar s-a rezolvat rapid). Ce am sesizat de la prima usa, trimurile cu lumini ambientale sunt semnificativ mai grele decat cele normale... Urmeaza si revizia de 15 000 km cat de curand posibil. Dupa 7 luni cred ca pot sa mai las cateva feedbackuri ( multe probabil le repet fiind scrise in primele posturi) - consumul foarte bun in continuare, dar ajuta foarte mult softul masinii ( nu este o racheta pe drum sa lamurim acest aspect, dar nici nu ma asteptam la asa ceva) - insonorizare decenta( nimic waw, mi-as fi dorit un pic mai buna) - interiorul de textil pentru mine este un punct minus, cel putin cotiera si fetele de usi( care sunt destul de urate) trebuiau imbracate in piele. - am avut problema cu un parasolar ( contactul de stingea lumina de la oglinda nu mai functiona, am ramas cu lumina aprinsa, dar s-a rezolvat) - imi place foarte mult sistemul multimedia, foarte intuitiv si prompt - incarcarea wireless este ok, dar am si un cablu, ca sa intelegeti - calitatea sunetului este slaba, probabil un Dynaudio sau ce se pune acum,ar fi fost mai ok Despre retrofiturile facute pana acum pot spune ca merita AID( complet alta masina) si iluminare ambientala ( simti ca esti intr-o masina un pic mai premium pana dai cu ochii de textilul de pe usi .
    2 points
  4. Fix ca un capac de tomberon se aude daca inchizi usa din fata dar ai usa din spate deschisa. Deci e un sunet de trebuie sa ma uit in jur si sa imi cer scuze de rusine, asa se aude. O zdranganeala penibila, pentru ca usa din fata nu se mai opreste cum trebuie in muchia usii din spate (cea din urma fiind deschisa). In schimb, daca usa din spate e inchisa (99.9 % din cazuri), atunci cand trantesc usa din fata sunetul e perfect, amortizat si silentios, ca la un Golf nou 😛 Sper sa mai confirme si ceilalti, altfel trebuie sa fac un filmulet si sa il postez aici
    2 points
  5. Apropos de usi si chestii... Ati inchis vreodata usa la Golf 8 cu geamul coborat la maxim ? Suna "a gol" si zdrangaje de zici ca am inchis capacul de la tomberon
    2 points
  6. Inca un mic retrofit, oarecum neasteptat. Gasisem un anunt prin care se dezmembra un Golf 7, si observasem ca scaunele respectivei masini aveau sertarele de depozitare. Contactat respectivul parc de dezmembrari si surpriza, mai exista in tara asta genul acesta de vanzatori, care nu vand de la jumate de masina in sus, chiar daca tu ai nevoie doar de o piesa anume. Am primit raspuns favorabil cu privire la sertarele de depozitare, care se vand si separat, iar pretul a fost aproape de pomana. Deci nu am stat pe ganduri, luate sertarele si deja si montate
    2 points
  7. Lucrurile astea apar de la faptul ca se da cu jetul foarte aproape la spalatorie.
    2 points
  8. Problema cu chederul pare zgarietura facuta cu un obiect ascutit. Aia nu e macinare de plastic.... nu e de la temperaturi ridicate, nici de la plastic imbatranit... Cauzele pot fi diverse intr-un oras atat de fantastic cum este Bucurestiul. Am avut o data o pisica care s-a adapostit la motor si un caine de pe strada a simtit-o si mi-a facut praf capota si grila de platic, incercand sa ajunga la pisica. Sau copil care trece pe strada vorbind singur si la nervi trage una random masinii si merge mai departe foarte nervos, pe principiul "fuck everybody and you in particular". Sau merg cu masina pe bulevard, iarna, si cand ma opresc la semafor , doar mie, imi cade una bucata turture de pe cabluri si indoaie plafonul. (astea au fost adunate in ani de zile, nu mi s-au intamplat in acelasi timp ) Si mai am. Deci... enjoy the ride.
    1 point
  9. Mașina nu e o povară și nu are absolut nicio problemă, în afară de cea sus-amintită, și are totul original din fabrică, mai puțin plăcuțele de frână pe care le-am schimbat acum două luni. Nici măcar un bec nu am schimbat. Sunt foarte mulțumit de ea și 99% e ca nouă. Vede numai benzină premium, nu bag sub 100 cifra octanică și niciodată mai puțin de jumatate de rezervor. Nu consumă un gram de ulei. Reviziile le fac anual la reprezentanță și acum după ce a ieșit din garanție, are casco, consumabilele le cumpăr de la ei și tot la ei le servisez. Mă refer la ștergătoare, lichid de parbriz, etc. Anvelopele de iarnă, cu jante de oțel, tot de la ei le-am luat pentru a fi cât mai ok totul la ea. Altfel crezi că aș fi ales aceiași mașină? O utilizez așa cum scrie în manual și chiar nu înțeleg de ce a apărut acea problemă la direcție, și singura, dar enervantă, pentru că teoretic nu ar avea motive, doar dacă e piesa proastă sau de calitate slabă. Am mai discutat cu cunoscuți care au O3 FL și non FL și ei nu au întâmpinat problema mea. Inițial am vrut o schimbare cu un plug in hybrid, pentru a o utiliza electric în oraș, dar 40.000 €, sau mai mult, nu merită, sincer. Apoi m-am gândit să o schimb cu următorul model, cu aceleași caracteristici, cât pot lua încă o sumă bună pe ea, cât e încă neumblat la ea, și totodată să o iau de la 0 cu anul de fabricație. Acum m-am răzgândit după ce am dat piept cu realitatea, și aici mă refer la preț și timpul mare de așteptare. Pe actuala o mai pot ține liniștit cel puțin 3-4 ani fără să bag bani în ea, însă aș prefera una nouă după 5/7 ani de utilizare, chiar dacă nu face găuri în buget. Până la urmă mașina o ai așa cum o păstrezi. Ai grijă de ea, ține cu casa, nu ai, cade.
    1 point
  10. Ok, multumesc de elaborare. Totusi nu pot sa inteleg cum de la tine incep sa cada piese si sa te astepti sa fie o povara dupa atat de putini kilometri si chiar si ani. A mea e din 2014 (final de 2013) - 115000km si are cam tot original in afara de placute si discuri (spate, fata inca sunt originale) si un set de bielete care s-au distrus in urma unui drum foarte foarte prost de prin Botosani in care am luat cred ca 1000 de gropi intr-o singura seara. In rest nu am zgomote, nu scartaie, nu caraie (bine, caraie putin in a1a ), nu se simte invechita, slabita, uzata in absolut niciun fel si am tot facut TD-uri in ultimii ani cu masini noi si ... ok, nu se simte chiar 100% ca una noua, dar e 95%. Si a fost cumparata si rulata in RO. Asadar, cred ca este mai ineficient financiar sa schimbi masina la 5 ani, o masina care inca mai duce lejer inca 5 ani fara probleme majore (pana in 150000km, daca o folosesti cu respect), decat sa mai repari una alta la ea (apropo, exista si piese OE, adica de fabrica). Deci problema la tine e mai mult la service, nu la masina si in cazul acesta eu as pastra masina si as cauta un service serios. Mai ales in perioada aceasta cand preturile la masinile noi sunt exagerate si timpii de asteptare, nu mai zic.
    1 point
  11. E tot cum ti-am explicat mai sus...ca doar despre asta am vorbit
    1 point
  12. Bruscheaza ambreiajele/schimbatul treptelor, se aude cum "bubuie", nu mai schimba lin, sare din viteza, nu intra in viteza... orice simte in neregula la cutie o data, ala e inceputul sfarsitului.
    1 point
  13. @detinator Am făcut niște calcule în ultima luna de cand s-a încălzit cu eGolful din dotare. Am ajuns la concluzia ca nu calculează corect consumul mediu cand e nevoie de A/C, temperaturi de peste 25 de grade afara. Ultimul exemplu drum de 135 de Km cu consum pe bord 10.5, a consumat 52% din baterie. Mie îmi da 12.32 kW/100 Km. E o abatere de 15% între ce raporat si realitate. Am observat aceasta abatere în mai multe ocazii incl iarna. Ea variază ce e drept în funcție de temp exterioara. Cu cât se duce spre extreme cu atât abaterea e mai mare. Abaterea minima sau eroarea minima am observat-o în jurul temp exterioare de 20 grade Celsius și este aproximativ 1-2%. Se pare ca ID3 calculează "mai" corect consumul auxilarelor. În concluzie comparația cu eGolf nu e relevanta.
    1 point
  14. O excursie scumpă, dar interesată 😅. Partea buna este ca am recuperat numerele 😁 #grindsair #rollingontwenties #ozdakar #gti
    1 point
  15. Ca sa nu sar etape din povestea masinii (topicul asta a devenit un jurnal al masinii), trebuie sa revin cu finalul povestii ROTAC de anul trecut. Rotac 4 - Mures ring Loc 5, desi mi-am batut recordul personal in cursa (1.46.210) si recordul personal pe Mures, facut insa in antrenamente (1.45.6) video aici. In fata mea au fost Alfa Romeo Mito cu o noua suspensie KV V3, BMV Z4 cu slick, Megane 3RS pe noile Yokohama A050 (grip de semislick si greutate de guma de strada, la pret insa de slick!) si Megane 4RS cu soft-ul st. 1. Inainte de Rotac 5 am mai incercat un track-day la Adancata, unde dupa doar cateva ture, dimineata, am spart (nu topit) un piston. Am inteles ca "se mai intampla" (am vazut chiar aproape identic pe un motor 1.9 TDI stock, din atelierul mecanicului). Banuiesc ca nu am de ce sa ma plang, avand in vedere ce fac eu cu masina. Din fericire blocul/chiulasa nu au avut de suferit si am pus un piston nou identic. Masina merge foarte corect, insa am pierdut ceva km/h top-speed, lucru care nu m-a ajutat la Rotac 6 unde am iesit din nou pe locul 5. Acum, dupa iarna si inca ceva track-days, pare sa fi revenit la forma initiala... ma gandesc sa fi fost o chestie de rodaj al segmentilor noi de pe acel piston, donno. Overall, la ROTAC 2021 am iesit pe locul 3, la egalitate de puncte cu Megane-ul 3 RS. Daca FRAS ar fi facut gala si decernare de premii, eu as fi primit cupa pt. locul 3, pentru ca eu as fi iesit pe 3 la departajare, conform regulilor ROTAC. Dar cum nu s-a tinut nicio gala, n-am ce sa va arat 😐. Singura chestie interesanta de la cele doua rotac-uri ramane o tura din antrenamente, in care sunt urmarit de Megane-ul 4RS, care are pasager.
    1 point
  16. Si terminam cu un -20mm de la racingline
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!