Aș fi vrut să o schimb nu că ar avea probleme, cu toate că are una mică, nimic grav, dar care mă enervează de ceva vreme - ((la viraj stânga/dreapta are un scârțâit ca de cauciuc care freacă și se întinde. A început la un an și ceva după achiziție. Am mers la garanție de 4 ori la Škoda și nu au știut ce să-i facă, sau n-au vrut, cine știe.
Mi-a rezolvat problema Midocar, reprezentanță Vw, pe garanție, însă după câteva luni bune scârțâitul a revenit. Acum nu mai e în garanție și... totul costă, și nu e ieftin. Un schim de plăcuțe de frână la Avia e 1500 lei. Deci... La Midocar cât o fi?
Bănuiesc că la problema mea sunt flanșele de amortizor de proastă calitate pentru că mașina a fost menajată și din ce a spus Midocar, au curățat și gresat capătul de sus al amortizoarelor față. Nu au schimbat flanșele. Oare de ce?)) - ci pentru că îmbătrânește și o să înceapă să ceară bani și de reparații, nu doar cheltuielile curente, adică asigurări, revizii și combustibil. Ăsta este și principalul motiv pentru care străinii le vând după câțiva ani.
Nu vreau să fiu înțeles greșit, sunt genul care ține la mașini, le cumpără de noi și le îngrijește cum trebuie, însă nu îmi place să merg cu ele prin service-uri pentru că în multe nu se face treabă de calitate și asta mă dezgustă. De dezmembrări, cum fac unii, nici nu vreau să aud.
Reprezentanțele sunt scumpe pentru bugetul majorității românilor și, ca și în alte service-uri... riști să o pățești pe bani mulți. Mie mi-a zgâriat Avia mașina la prima revizie.
Ca atare prefer să fac un efort financiar o dată la 5/7 ani și să cumpăr una nouă decât să merg să schim componente, care oricum nu mai sunt ca cele de fabrică.
Aș fi vrut o Octavia nouă pentru că am generația anterioară, sunt obișnuit cu marca și modelul, mașina mi se pare foarte bună, excepție problema relatată, și aș fi vrut să continui drumul cu noul model.
Cam astea ar fi explicațiile vizavi de motivul pentru care aș fi dorit schimbarea, nimic altceva. Actuala are 63.000 km și e plină de viață.
În cazul de față cred că rămâne pentru O4 FL, sau O5, dacă nu or costa cât un E Class.