Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.06.2022 în toate secţiunile

  1. Ok, multumesc de elaborare. Totusi nu pot sa inteleg cum de la tine incep sa cada piese si sa te astepti sa fie o povara dupa atat de putini kilometri si chiar si ani. A mea e din 2014 (final de 2013) - 115000km si are cam tot original in afara de placute si discuri (spate, fata inca sunt originale) si un set de bielete care s-au distrus in urma unui drum foarte foarte prost de prin Botosani in care am luat cred ca 1000 de gropi intr-o singura seara. In rest nu am zgomote, nu scartaie, nu caraie (bine, caraie putin in a1a ), nu se simte invechita, slabita, uzata in absolut niciun fel si am tot facut TD-uri in ultimii ani cu masini noi si ... ok, nu se simte chiar 100% ca una noua, dar e 95%. Si a fost cumparata si rulata in RO. Asadar, cred ca este mai ineficient financiar sa schimbi masina la 5 ani, o masina care inca mai duce lejer inca 5 ani fara probleme majore (pana in 150000km, daca o folosesti cu respect), decat sa mai repari una alta la ea (apropo, exista si piese OE, adica de fabrica). Deci problema la tine e mai mult la service, nu la masina si in cazul acesta eu as pastra masina si as cauta un service serios. Mai ales in perioada aceasta cand preturile la masinile noi sunt exagerate si timpii de asteptare, nu mai zic.
    1 point
  2. O compilatie de momente mai interesante de la track-day-ul de pe 1 decembrie de la Motorpark Adancata (+1 Ferrari din alta zi)
    1 point
  3. Aș fi vrut să o schimb nu că ar avea probleme, cu toate că are una mică, nimic grav, dar care mă enervează de ceva vreme - ((la viraj stânga/dreapta are un scârțâit ca de cauciuc care freacă și se întinde. A început la un an și ceva după achiziție. Am mers la garanție de 4 ori la Škoda și nu au știut ce să-i facă, sau n-au vrut, cine știe. Mi-a rezolvat problema Midocar, reprezentanță Vw, pe garanție, însă după câteva luni bune scârțâitul a revenit. Acum nu mai e în garanție și... totul costă, și nu e ieftin. Un schim de plăcuțe de frână la Avia e 1500 lei. Deci... La Midocar cât o fi? Bănuiesc că la problema mea sunt flanșele de amortizor de proastă calitate pentru că mașina a fost menajată și din ce a spus Midocar, au curățat și gresat capătul de sus al amortizoarelor față. Nu au schimbat flanșele. Oare de ce?)) - ci pentru că îmbătrânește și o să înceapă să ceară bani și de reparații, nu doar cheltuielile curente, adică asigurări, revizii și combustibil. Ăsta este și principalul motiv pentru care străinii le vând după câțiva ani. Nu vreau să fiu înțeles greșit, sunt genul care ține la mașini, le cumpără de noi și le îngrijește cum trebuie, însă nu îmi place să merg cu ele prin service-uri pentru că în multe nu se face treabă de calitate și asta mă dezgustă. De dezmembrări, cum fac unii, nici nu vreau să aud. Reprezentanțele sunt scumpe pentru bugetul majorității românilor și, ca și în alte service-uri... riști să o pățești pe bani mulți. Mie mi-a zgâriat Avia mașina la prima revizie. Ca atare prefer să fac un efort financiar o dată la 5/7 ani și să cumpăr una nouă decât să merg să schim componente, care oricum nu mai sunt ca cele de fabrică. Aș fi vrut o Octavia nouă pentru că am generația anterioară, sunt obișnuit cu marca și modelul, mașina mi se pare foarte bună, excepție problema relatată, și aș fi vrut să continui drumul cu noul model. Cam astea ar fi explicațiile vizavi de motivul pentru care aș fi dorit schimbarea, nimic altceva. Actuala are 63.000 km și e plină de viață. În cazul de față cred că rămâne pentru O4 FL, sau O5, dacă nu or costa cât un E Class.
    1 point
  4. Ai pierdere hidraulică in mecatronic . Se poate repara . Am avut și eu aceasta problema , in final s-a defectat mecatronicul
    1 point
  5. Bravo. Valeo sunt ok.
    1 point
  6. Puterea ( cifra ) nu e totul... ca 300 de cai FWD fara tot ce trebuie e oricum inutil... deci nu e vorbad e CAT, ci de CUM, si UNDE este puterea/cuplu
    1 point
  7. A fost 1 iunie, si ca si oricare copil, am scos jucaria pe maidan. Cateva nopti la Timisoara, de data asta doar "leisure" Dus "normal", intoarcerea pe Transalpina, abia deschisa. Superb, dupa cum stiam, si efortless...
    1 point
  8. Si terminam cu un -20mm de la racingline
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!