Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.06.2022 în toate secţiunile

  1. iesi si tu pe geam, eviti sa deschizi usa si aia e
    1 point
  2. 1 point
  3. @yeeeemanfix la asta ma gandeam si eu. Ma vad pe mine, am O3FL si ma gandesc la un schimb poate pe la Octavia 5, pana in 10 ani avand in vedere ca o sa am cel mai probabil undeva la 100k km. De la O3 cum e cazul lui m-as gandi din start la versiunea FL a Octaviei 4, si in general e mai ok sa cumperi versiunea FL unde se mai rezolva din problemele de inceput ale fiecarui model in parte. Mereu am ales doar versiunile FL la ceea ce am cumparat.
    1 point
  4. @detinator Am făcut niște calcule în ultima luna de cand s-a încălzit cu eGolful din dotare. Am ajuns la concluzia ca nu calculează corect consumul mediu cand e nevoie de A/C, temperaturi de peste 25 de grade afara. Ultimul exemplu drum de 135 de Km cu consum pe bord 10.5, a consumat 52% din baterie. Mie îmi da 12.32 kW/100 Km. E o abatere de 15% între ce raporat si realitate. Am observat aceasta abatere în mai multe ocazii incl iarna. Ea variază ce e drept în funcție de temp exterioara. Cu cât se duce spre extreme cu atât abaterea e mai mare. Abaterea minima sau eroarea minima am observat-o în jurul temp exterioare de 20 grade Celsius și este aproximativ 1-2%. Se pare ca ID3 calculează "mai" corect consumul auxilarelor. În concluzie comparația cu eGolf nu e relevanta.
    1 point
  5. De curiozitate, schimbi O3-ul tau pe O4? De ce? Stii ca O4 este facuta pe aceeasi platforma, fiind foarte similara.
    1 point
  6. Asta i gargara de vanzator, fara cunostinte elementare de economie. Ma refer la cel de la Brady. Faptul ca au comenzi pe inca un an, e fix pixu. Ce au ei este backlog. Fiind backlog, au o alta problema, livreaza peste un an, factureaza peste un an, deci cashflow ciuciu, iar cheltuielile fixe se aduna (salarii, chirie, utilitati, furnizori), deci cor trebui sa isi scoata parleala cu altceva, in speta servicii ( service ulei, placute etc).Nu ca le plang de mila, ca sigur au suficiente resurse, dar m am saturat de vanzatori din astia care stiu doar sa dea din gura, mancand rahat. Problema se va rezolva? Poate la un moment dat, dar cu siguranta nu in urmatorii 2-3 ani, backlog pentru componente fiind atat de mare, incat e greu de crezut ca productia se va tripla. Ca fapt divers, vorbeam cu un nene de reprezentanta Skoda si imi spunea ca pe Kodiaq, de exemplu, nu poti sa pui niciun fel de camera, nici 360, nici macar spate. Asta i o problema in special pentru grupul VW, care era obisnuit sa cunpere cele mai gioarse si ieftine componente ( asta o stiu direct de la furnizorii lor), iar Tier 1 si Tier 2 acum prefera sa vanda si sa produca componente mai scumpe "premium", pentru ca marja de profit e mai mare
    1 point
  7. Lucrurile astea apar de la faptul ca se da cu jetul foarte aproape la spalatorie.
    1 point
  8. Incredibil, au mai economisit vreo 2 euro cu asta.
    1 point
  9. elementele de pe usi sunt doar reflectorizante, nu lumineaza. Au rolul de a semnaliza usa deschisa in cazul in care e intuneric si o masina vine din spate si nu observa usa deschisa. Luminile la picioare vin intr-un pachet de Lumini si Vizibilitate impreuna cu oglinzile rabatabile si sistemul antiorbire automat la oglinda retrovizoare + sistemul Coming Home/Leaving Home
    1 point
  10. Da, posibil sa fie carbunii, daca a raspuns la violenta......oricum, schimbi cu totul suflanta
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!