Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.06.2022 în toate secţiunile
-
Lucrurile astea apar de la faptul ca se da cu jetul foarte aproape la spalatorie.2 points
-
2 points
-
Si a mea are mizeria aia de cheder. Iar ornamentele lucioase de pe usi scartaie si la mine uneori. @AndreiSergiu1991 ai dat cu acele solutii si chederul superior? @aroganta ma asteptam ca acea banda de lumini din grila sa fie aprinsa in timpul zilei, pentru a oferi ovizibilitate mai buna in trafic. Dar la mine functioneaza doar noaptea, cand e total inutila. Doar consuma curent aiurea si face masina mai urata. Mai completez lista cu: torpedo la sofer, parasolar ce se extinde, capitonaj in interiorul buzunarului de la usa si capitonaj in torpedo. Eu umblu cu niste carpe in buzunarul din portiera si in torpedo pentru a nu face galagie chestiile puse acolo...2 points
-
Soo... inca un post scris din cinci bucati... scuzati eventualele franturi logice. Cum ziceam mai devreme @sabinx mi-a lasat masina in parcare (inca n-am ajuns sa iau cheia de la el si vinul.... l-am baut deja de mult) si, a doua zi, am iesit sa vedem ce si cum... doua rezervoare mai tarziu impresiile mele arata asa: pACC (chiar si fara EPB/TGA) is a must pentru orice masina noua... da, stiu, marcaje de kko, semalizare si mai si... dar chiar is pe drumuri comunale/judetene merita... cel putin eu (posesor de 46 la adibas) evit sa mai folosesc acceleratia. In B e cvasi-useless pentru ca aglomeratie si multi posesori de permis auto cu aere de soferi... DLA (dynamic line assistant) din nou,is a must, pe orice masina noua. Din pacate ne intoarcem la punctul 1.... multe marcaje lipsa. Se descurca onorabil. Foarte misto functia prin care fortezi sistemul sa stea mai pe stanga sau mai pe dreapta. Merita. ILA e vara asa ca nu prea am prins drum de noapte.... actually "nefasta" a condus... e multumita ;)) @sabinx a mai adus o gramada de optimizari... pe cele mai multe le vom pastra... unele, if possible, tre sa le punem pe default... Next Stage 1 cc @voinea @tetea2 points
-
2 points
-
Problema cu ornamentele piano black de pe usi, din zona stalpului B, apare de la prinderile acestora. Din vremurile mult apuse, cand VW nu se crampona pana si la niste holzsuruburi, aceste ornamente erau prinse mult mai teapan. Adica la G5 si G6, era dop de plastic in rama usii si holzsurub. De la Golf 7 in sus, au pus un fel de doape de plastic, care practic tin ornamentul, iar in aceste doape de plastic, se infileteaza tot un fel de surubel de plastic pentru a umfla dopul respectiv. Deci avem plastic peste plastic. Si treaba asta de la zgaltaieli cedeaza, flexeaza, scartaie si implicit ornamentul in sine nu sta intepenit. La fel am patit si eu la masina din semnatura. Ornamentele piano black miscau si flexau foarte putin dar suficient cat sa ma scoata din minti cu scartaielile ce le scoteau. Solutia: renuntat la acele surubele de plastic ce intra in doape. Pus doapele in locasurilor lor din tabla, ornamentul piano plack peste ele, asa cum mi se pare normal si cum erau la generatiile mai vechi de Golf si pus holzsuruburi din astea de VW sa le zicem, T20/T25 (de le gasesti peste tot prin masina la diferitele prinderi). Din clipa respectiva, zero probleme cu ornamentele vietii. Partea cu chederele, boala veche. Incepute problemele de la G6. Proiectate prost. Cand aveam G6-le, descoperisem o solutie pe forumurile straineze, prin care se rezolva problema scartaitului. In acel chedel de e tip pasla, se pune un tub subtire de plastic, luat la metru de la magazinele de bricolaj. Cel mai subtire tub practic, gasit la zona de gradina. Astfel, acel cheder sta putin departat, si cand usa e inchisa, e mai umflat, si din torsionarea usii, pasla aia nu mai freaca pe tabla. Eu aplicasem treaba asta la G6, problema rezolvata. Citeam ca unii si pe Golf 7 se confrunta cu problema acelorasi chedere, la fel, solutia fiind cea descrisa. Ce nu imi dau seama, daca la Golf 8, acel cheder paslat practic nu mai e despicat ? Nu mai e in forma de V ?1 point
-
1 point
-
@razvancc cu ASR Sport/OFF cred ca si in 3… in rest taie motorul de nu e adevarat.1 point
-
1 point
-
Ceasurile sau carcasa fata cu geam, au fost in mile. Daca ceasurile....atunci a fost modificat eeprom si folia de la vitezometru schimbata..... sau numai carcasa fata. ...863....immo 4c...nu merg citite cu ce ai tu, clona de vag commander1 point
-
Inca o chestie: au pus leduri pe sub scaune, pe sub bord, prin usi, peste tot ... dar nu au pus pe slidebard-ul de pe infotainment un led de 0.0001w era suficient caolo sa lumineze acele 4 liniute. @rrobertt se poate face cu OBD11 sa stea aprinsa si pe timpul zilei, dar din pacate are alta intensitate luminoasa fata de led-urile de DRL din far si se vede nasol rau.1 point
-
1 point
-
Softul e dezvoltat de Eric de la Dio Performance, si a fost cizelat incet incet multa vreme, pana a iesit exact ce am vrut, un soft liniar si curat (fum minim) pana la 70-80% request, si decent cu fumul si temperaturile la WOT, astfel incat sa pot face 2-3 ture de circuit fara probleme (s-a dovedit de curand ca o tura de Nordschleife e mai problematica, dar sper sa gasesc solutii ). Ultimul dyno pe care l-am facut la el a dat 243 cai la aprox 23C in admisie, dar de atunci am mai avut ceva ajustari pentru liniaritate, gestiune fum etc. Turbina e capabila de 1.2-1.3 bari la 2000rpm si merge cu boost maxim de 2.3 bari. Nivelul de fum (care se poate vedea in flimul de mai sus) poate fi un indicator pentru debitul de motorina. Va las ca si comparatie mai jos doua poze cu diesel-uri care, zic eu, merg intr-adevar cu un AFR de curse care maximizeaza potentialul de putere ce se poate scoate dintr-un diesel. Eu oricum nu cred ca as putea sa ma duc la valori similare fara racire suplimentara, dar oricum nu este o optiune cat timp masina este si daily-drive.1 point
-
Daca ai casco, de ce te mai complici? Regres, si aia e. Fransiza nu se aplica la regres, sa astepte asiguratorul dupa ucrainieni, nu tu …1 point
-
Azi revenim cu o lucrare la masina si anumare, revizie ULEI + FILTRE + BOLT pompa ulei, am ajuns si noi la acest aspect am facut si un mic flush la motor, doar de curiozitate sa vedem cum arata uleiul. Am luat 2 filtre de ulei, solutie Liqui moly engine flush, ca si ulei ca sa spal motorul am folosit Drive+ 5W30, filtru tot drive, iar la final ca si filtre momentan am mers pe MANN la cel de ulei, Febi la cel de aer cu panza pentru climat rece, filtru combustibil UFI, iar cel de polen MANN. Ca si ulei la motor am mers pe MOTUL Specific 507 504, am folosit acest ulei si la celelalte VW-uri din familie si am fost destul de multumiti de el, si in fisele tehnice, cam el mi-a tras cel mai tare cu ochiul fata de Liqui moly TOPTECH 4200 si Liqui moly LL III 5W30, din pacate cei care sunteti FAN RAVENOL, momentan nu am incercat acest ulei, deoarece nu il am ca si produs ( lucrand in comert) dar poate pe viitor, am sa fac un test cu acest ulei. La fel si pe partea de filtre, din pacate nu am inca filtrele Mahle, pe ele as fii vrut sa merg, mai ales la cel de ulei, dar la cealalta revizie deja am gasit o solutie sigura pentru aceste filtre ca sa le cumpar. cam asa arata boltul dupa 166586 de KM, nu cred ca a mai fost schimbat la masina asta dupa revizie, am implinit si noi 166666 de KM, surprinsi de sotia la volan si am avut ovazia sa pun la treaba alltrack + carligul de remorcare si tractiunea intregrala, conducand un decedat la reanimare... din pacate un urainean si-a pierdut o biela de la motor pe autostrada, si a trebuit inlocuit motorul, toate bune si frumoase pe mai departe, pacient remediat urmeaza sa rezolv si pe partea de climatizare, am sa merg la o curatiare de instalatie clima + igienizare, si am cumparat si o solutie Liqui moly dupa ce finalizez igienizare ionizare si ce mai este nevoie, solutia asta am sa o folosesc inainte sa schimb filtrul de polen In rest ne pregatim pentru urmatoarea lucrare mare, adunand piese si 🤑 vreau sa ma apuc de Distrbutie si flush la sistemul de racire, si inlocuit antigel pe urma trecem la partea de transmisie, inlocuit ulei cutie, grup spate/fata, haldex, si filtrele de la cutie si haldex. Ca sa ma dau mare si eu cu ce am, o poza mai jos si cu surorile si mai este unca mica a mamei, un Polo 6C pe care nu l-am avut in acel moment prezent cu noi1 point
-
Și eu am pe Octavia II a mea cureaua originală din fabrică. Are 11 ani și 134.000km și la un control vizual arată chiar super ok,nici scrisul nu s-a șters. Mașina este cumpărată de nouă. O să o schimb la 150.000 km cred,așa cum scrie in cartea service.1 point
-
Data de expirare se refera la faptul ca dupa data aia nu se mai recomanda montarea ei ! Daca ar fi sa fie asa, ar trebui sa mentioneze producatorul si in cartea service un interval de timp, ceea ce nu exista ! Eu am de peste 7 ani kitul de distributie pe masina si arata impecabil inca. Nu am ajuns la termenul dat de producator ( 120.000 km in cazul meu - A4 B7 2.0 TDI ), nu am schimbat-o si nu o schimb inca. Daca era sa ne luam dupa legendele urbane ale unora si altora trebuia sa fie de mult rupta nu ?? Uite ca nu e !!! Faceti ce vreti, schimbati-o lunar eventual ! Cel mai bine schimbati saptamanal masina cu una noua, preventiv ! Oricum imi racesc gura degeaba !!!1 point
-
Acum merg si atasamentele Din surubul 1 se regleaza lumina farului lateral - in plan orizontal (mai dificil fara standul de reglaj al farurilor sau alta masina similara) Din surubul 2 se regleaza lumina in plan vertical (vezi imaginea)1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00