Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.06.2022 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
Pun si eu un consum pentru long-term la 2.0 TDI de 110 kW cu DSG: distanta: 3655 km viteza medie: 61 km/h consum mediu: 4,3 l/100 km Toata distanta a fost parcursa cu rotile de 17" cu care a venit masina. In perioada asta masina a vazut autostrada, drumuri europene, nationale si judetene, drumuri pietruite sau in stare foarte proasta ce au necesitat rularea cu viteza mica, serpentine si urcari lungi, tranzit de orase mai mult sau mai putin aglomerate. Au fost drumuri atat singur in masina si fara prea multe bagaje, cat si cu doua persoane si portbagajul plin. Distanta minima de la pornirea motorului a fost de 97 km. Si am mers cu ea normal. Nici ca un batran, dar nici sportiv. A scazut simtitor consumul in ultima perioada. Am obtinut si cateva consumuri de 3,5 l/100 km. Ajuta mult si navigatia care stie ce limitari de viteza sunt in fata si ma anunta sa ridic piciorul de pe acceleratie pentru a face coasting. Sunt foarte multumit de consumurile obtinute cu motorul asta, care, pentru modul meu de utilizare, e mai mic decat consumul mediu declarat de producator. La ultima alimentare am verificat si consumul indicat la pompa: Distanta: 715 km Volumul de motorina ars conform consumului mediu indicat de masina: 31,46 L Volumul de motorina cu care am alimentat: 30,83 L Turatia motorului la 130 km/h in bord (127 km/h pe telefon) este de putin sub 2000 rmp la configuratia asta.2 points
-
Ca sa nu sar etape din povestea masinii (topicul asta a devenit un jurnal al masinii), trebuie sa revin cu finalul povestii ROTAC de anul trecut. Rotac 4 - Mures ring Loc 5, desi mi-am batut recordul personal in cursa (1.46.210) si recordul personal pe Mures, facut insa in antrenamente (1.45.6) video aici. In fata mea au fost Alfa Romeo Mito cu o noua suspensie KV V3, BMV Z4 cu slick, Megane 3RS pe noile Yokohama A050 (grip de semislick si greutate de guma de strada, la pret insa de slick!) si Megane 4RS cu soft-ul st. 1. Inainte de Rotac 5 am mai incercat un track-day la Adancata, unde dupa doar cateva ture, dimineata, am spart (nu topit) un piston. Am inteles ca "se mai intampla" (am vazut chiar aproape identic pe un motor 1.9 TDI stock, din atelierul mecanicului). Banuiesc ca nu am de ce sa ma plang, avand in vedere ce fac eu cu masina. Din fericire blocul/chiulasa nu au avut de suferit si am pus un piston nou identic. Masina merge foarte corect, insa am pierdut ceva km/h top-speed, lucru care nu m-a ajutat la Rotac 6 unde am iesit din nou pe locul 5. Acum, dupa iarna si inca ceva track-days, pare sa fi revenit la forma initiala... ma gandesc sa fi fost o chestie de rodaj al segmentilor noi de pe acel piston, donno. Overall, la ROTAC 2021 am iesit pe locul 3, la egalitate de puncte cu Megane-ul 3 RS. Daca FRAS ar fi facut gala si decernare de premii, eu as fi primit cupa pt. locul 3, pentru ca eu as fi iesit pe 3 la departajare, conform regulilor ROTAC. Dar cum nu s-a tinut nicio gala, n-am ce sa va arat 😐. Singura chestie interesanta de la cele doua rotac-uri ramane o tura din antrenamente, in care sunt urmarit de Megane-ul 4RS, care are pasager.2 points
-
Am scris ca am vrut sa dezactivez grila aia mizerabila si mi s-a facut pom de craciun nu ? zici ca-i Windows Millenium ... colorat si plin de bug-uri.1 point
-
2 euro de aici, 2 euro de dincolo si se strang banii pentru prostioarele inutile puse pe masina (de exemplu grila iluminata)...1 point
-
Ok, cred ca am aflat ce scartaie la usi, si nu sunt chederele acelea negre de cauciuc care izoleaza usa. Am un prieten cu Golf 7.5 si la el nu scartaie nimic, insa e o diferenta: materialul de la portiera in partea superioara (partea care se deschide) este unul poros, aspru. La mine doar o bucata este poroasa, alta este cauciuc, si aia de cauciuc scartaie cand se freaca de tabla. Nu mai zic de insertiile acelea piano black de pe stalpul B... la mine scartaie de zici ca sunt prinse la misto, la el sunt extrem de solid puse acolo. Poza cu masina alba e a amicului, poza cu masina gri e a mea.1 point
-
Softul e dezvoltat de Eric de la Dio Performance, si a fost cizelat incet incet multa vreme, pana a iesit exact ce am vrut, un soft liniar si curat (fum minim) pana la 70-80% request, si decent cu fumul si temperaturile la WOT, astfel incat sa pot face 2-3 ture de circuit fara probleme (s-a dovedit de curand ca o tura de Nordschleife e mai problematica, dar sper sa gasesc solutii ). Ultimul dyno pe care l-am facut la el a dat 243 cai la aprox 23C in admisie, dar de atunci am mai avut ceva ajustari pentru liniaritate, gestiune fum etc. Turbina e capabila de 1.2-1.3 bari la 2000rpm si merge cu boost maxim de 2.3 bari. Nivelul de fum (care se poate vedea in flimul de mai sus) poate fi un indicator pentru debitul de motorina. Va las ca si comparatie mai jos doua poze cu diesel-uri care, zic eu, merg intr-adevar cu un AFR de curse care maximizeaza potentialul de putere ce se poate scoate dintr-un diesel. Eu oricum nu cred ca as putea sa ma duc la valori similare fara racire suplimentara, dar oricum nu este o optiune cat timp masina este si daily-drive.1 point
-
Verificarea se poate face fie prin obtinerea unui istoric complet de service (ca cel de mai sus din postarea mea) fie prin verificare la reprezentanta (practic tot in istoric) asa la mica intelegere cu cineva de pe acolo. Alte metode nu prea cred ca sint1 point
-
ODO 191500 km , am facut deja 15000km de la revizia din toamna asa ca astazi am fost programati pentru un refresh. Tot ulei Mobil 1 5w30 esp si toate filtrele Mahle plus surubul de la baie Febi daca nu ma insel. All good pe sub masina, nici o urma de ulei sub scut iar pe partea de consum nu am completat absolut deloc de la ultima revizie. Va urma cat mai curand montarea arcurilor si schimb de amortizoare complet plus ce bucse mai sunt uzate. Regenerarile se fac tot intre 600-700km , consum decent dar mers majoritar extraurban, valorile la injectoare decent dar era rece motorul dimineata. Salutari.1 point
-
Buna seara, Mi-a venit inima la loc. Problema a fost rezolvată prin înlocuirea senzorului de pe pompa, acum și mașina parca trage mult mai bine. Va mulțumesc frumos tuturor pentru toate informațiile și va doresc o seara minunata.1 point
-
Salut, am pus tester-ul si a afisat urmatoarea eroare: 393476 - Air Blower B10BE 13 [009] - Open Circuit [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 114 Mileage: 234794 km Date: 2019.12.21 Time: 10:32:02 Banuiesc ca ventilatorul de habitaclu trebuie inlocuit...mentionez ca uneori cand isi revine pentru cateva secunde, incepe sa miroasa a incins, presupun ca asta confirma ca ventilatorul este problema.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00