Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.06.2022 în toate secţiunile

  1. Ca sa nu sar etape din povestea masinii (topicul asta a devenit un jurnal al masinii), trebuie sa revin cu finalul povestii ROTAC de anul trecut. Rotac 4 - Mures ring Loc 5, desi mi-am batut recordul personal in cursa (1.46.210) si recordul personal pe Mures, facut insa in antrenamente (1.45.6) video aici. In fata mea au fost Alfa Romeo Mito cu o noua suspensie KV V3, BMV Z4 cu slick, Megane 3RS pe noile Yokohama A050 (grip de semislick si greutate de guma de strada, la pret insa de slick!) si Megane 4RS cu soft-ul st. 1. Inainte de Rotac 5 am mai incercat un track-day la Adancata, unde dupa doar cateva ture, dimineata, am spart (nu topit) un piston. Am inteles ca "se mai intampla" (am vazut chiar aproape identic pe un motor 1.9 TDI stock, din atelierul mecanicului). Banuiesc ca nu am de ce sa ma plang, avand in vedere ce fac eu cu masina. Din fericire blocul/chiulasa nu au avut de suferit si am pus un piston nou identic. Masina merge foarte corect, insa am pierdut ceva km/h top-speed, lucru care nu m-a ajutat la Rotac 6 unde am iesit din nou pe locul 5. Acum, dupa iarna si inca ceva track-days, pare sa fi revenit la forma initiala... ma gandesc sa fi fost o chestie de rodaj al segmentilor noi de pe acel piston, donno. Overall, la ROTAC 2021 am iesit pe locul 3, la egalitate de puncte cu Megane-ul 3 RS. Daca FRAS ar fi facut gala si decernare de premii, eu as fi primit cupa pt. locul 3, pentru ca eu as fi iesit pe 3 la departajare, conform regulilor ROTAC. Dar cum nu s-a tinut nicio gala, n-am ce sa va arat 😐. Singura chestie interesanta de la cele doua rotac-uri ramane o tura din antrenamente, in care sunt urmarit de Megane-ul 4RS, care are pasager.
    8 points
  2. O excursie scumpă, dar interesată 😅. Partea buna este ca am recuperat numerele 😁 #grindsair #rollingontwenties #ozdakar #gti
    4 points
  3. Pun si eu un consum pentru long-term la 2.0 TDI de 110 kW cu DSG: distanta: 3655 km viteza medie: 61 km/h consum mediu: 4,3 l/100 km Toata distanta a fost parcursa cu rotile de 17" cu care a venit masina. In perioada asta masina a vazut autostrada, drumuri europene, nationale si judetene, drumuri pietruite sau in stare foarte proasta ce au necesitat rularea cu viteza mica, serpentine si urcari lungi, tranzit de orase mai mult sau mai putin aglomerate. Au fost drumuri atat singur in masina si fara prea multe bagaje, cat si cu doua persoane si portbagajul plin. Distanta minima de la pornirea motorului a fost de 97 km. Si am mers cu ea normal. Nici ca un batran, dar nici sportiv. A scazut simtitor consumul in ultima perioada. Am obtinut si cateva consumuri de 3,5 l/100 km. Ajuta mult si navigatia care stie ce limitari de viteza sunt in fata si ma anunta sa ridic piciorul de pe acceleratie pentru a face coasting. Sunt foarte multumit de consumurile obtinute cu motorul asta, care, pentru modul meu de utilizare, e mai mic decat consumul mediu declarat de producator. La ultima alimentare am verificat si consumul indicat la pompa: Distanta: 715 km Volumul de motorina ars conform consumului mediu indicat de masina: 31,46 L Volumul de motorina cu care am alimentat: 30,83 L Turatia motorului la 130 km/h in bord (127 km/h pe telefon) este de putin sub 2000 rmp la configuratia asta.
    1 point
  4. Foarte rau ceea ce ai facut. Furul subtire era protejat de o sig de 10A, pe cand cel gros este protejat de una de 30A. ce crezi ca se intampla in cazul unui scurt cu firul subtire ? Era asa greu sa cauti unde e intrerupt acel fir ?
    1 point
  5. Exact, e un rezistor de 200K in paralel cu cristalul pizeo ca daca deconectezi injectorul in timp ce motorul merge sa nu gauresti pistonul (permite practic eletementului piezo sa se "relaxeze" si sa inchida injectorul).
    1 point
  6. Skoda Superb, RCA 12 luni fara decontare direct, persoana fizica, clasa B8 — 876.88 RON la Groupama.
    1 point
  7. Salutare, Am fost și eu la revizie la Avia Motors Pantelimon și au văzut ei ca,curge un pic de ulei pe la diferential si inca vrei 2 parti și cum am garanție ma programeaza în 2 săptămâni sa vin sa îmi schimbe piesa(diferentialul). Trec cele 2 săptămâni și ajung la avia,ma întreabă dacă stau,am zis ca nu,vin după-amiază și o ridic,pe la 14:30 ma suna sa îmi spună ca s-a făcut o greșeală pe partea de etichetare și ca mai durează 2,3 zile dar ma suna el și a doua zi,am așteptat 3 zile nimic,sun eu,îmi spun ca anunță colegul și ma suna,iar nimic,apoi scriu pe WhatsApp și ma suna intr-un final consilierul(Sebastian)și îmi spune ca nu a rezolvat nimic și tot asa am întrebat ce se întâmplă pana am făcut 10 zile de când masina sta degeaba la avia. Apoi iar insist pe WhatsApp sa ma sune consilierul,și minune îmi spune sa vin maine(azi) sa iau masina ca o sa fie gata în a doua parte a zilei,dar surpriza ma suna azi sa îmi spună ca mai curge ulei pe la semering și mai dureaza o săptămână ca piesa vine din afara,da întreb și eu când s-au uitat de unde curge ulei nu au văzut ca curge și pe la semering?! Mi-au stricat toată starea,plus ca de florii și înainte de paste aveam de gând sa circul și eu,mai făceau cumpărături,ma duceam la părinți,dar de unde. Cel mai enervant este ca nu te suna măcar odată la 2 zile sa te informeze ce s-a mai întâmplat,cand urmează reparația,nimic,mereu trebuie sa trag eu de ei și pe langa asta nu vor sa îmi dea masina ca se poate strica mai tare,dar de când au văzut defecțiunea ei m-au chemat abia la 2 săptămâni sa îmi schimbe piesa,apoi mi-au spus ca VW plătește doar demontat și montatul piesei noi,ei ar ieși în pierdere dacă ar monta și demonta iar. Deci eu nici acum nu am masina... Am cerut masina la schimb,au spus ca da doar contracost,cei care aveți garantie și ati avut o situație dinasta,v-au dat masina la schimb? Vreau sa dau un mail și reprezentat Volkswagen din Germania de unde am luat masina sa vad dacă sunt obligați sa îmi dea masina la schimb sau nu. Acum stau și ma gandeasc dacă duci masina avariata mai tare cred ca durează cu lunile. De când am luat masina doar la Avia am făcut reviziile și reparațiile dar m-au enervat asa tare încât ca nu o sa ma mai duc,le mai dau și la alții o șansă. Scuze de postul lung,dar am vrut sa scriu exact cum s-a întâmplat. Sper sa nu pățiți ca mine!
    1 point
  8. Nu, n-are absolut nici o legatura. @hendrix, poti face retur la pompa cumparata si ceri in loc pompa care are A in coada si dai diferenta de bani.
    1 point
  9. Cu toate astea,tot ramane injectorul pe deschis(extins)lucru probat de cativa dorei de-a lungul timpului!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!