Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2022 în toate secţiunile
-
O data cu schimbul de roti iarna cu vara, am cantarit rotile, in ideea de a determina si eventuale influente de consum Iarna, 21,1 kilograme: Firestone Winterhawk 215/55 R18 XL (extra load), Made in Italy cu jante Anzio Split Gloss Black Vara: 23,5 kilograme, Continental EcoContact 6, 215/50 R19 93 T, SelfSeal (ContiSeal) cu jantele originale Interesant a fost si sa constat ca diametrul rotilor de vara este mai mare cu vreo 2 cm! Asta inseamna ca tocmai iarna am o masina mai joasa, garda la sol mai mica. Acesti 2 cm sint determinati empiric, nu prin calcule. Am proptit rotile de un perete si cu o scandura am incercat sa vad diferenta. Ca si calcule, diferite calculatoare online dau diferite rezultate, unul spune ca diametrul e cu 6mm mai mare, altul zice ca e cu 4mm mai mare. Dar in practica diferenta e de vreo 2 cm. Pot zice ca cele de vara, cu 93 indice incarcare, par cam dezumflate tot timpul. Cele de iarna cu indice 95 si marcaj XL pareau umflate tot timpul Eu sint adeptul gardei la sol cat mai inalte, dar ma gandeam sa trec pe roti de 18 pt ca nu imi plac jantele inutil de mari, mai ales in Ro, insa aceste masuratori mi-au dat de gandit...2 points
-
S-au intamplat multe - drumuri prin tara, putin offroad, si toate cu zambetul pe buze. Ultime iesire - spre Dobrogea, nu am putut rata strabaterea parcului eolian. Deja in acest weekend schimb de ulei si filtre. Un mic incident cu capacul filtrului - la extragerea cartusului filtrant vechi a iesit tot ansamblu de supape (nici nu stiam ca are). Destul de prost documentat pe net, a trebuit sa ma prind singur care arc sub care supapa vine... Pare a fi ok pana la urma. Si, ne apropiem de 210k km...2 points
-
o sa continui sa compar cu ce masini electrice am detinut. Tu ce masina electrica detii? Crezi ca nu ai compara cu alta? 36 grade o fi temperatura prag, dar eu am vorbit aici de ce se intampla zilele acestea, la 30 de grade. Chiar nu vreau sa am gandesc ce ar fi la 36. Sau la 46, temperatura maxima vazuta de mine pe Passat acum niste ani. Si la incalzire se tot fac comparatii, si nu fara efect, producatorul anuntand ca va modifica managementul termic al bateriei in versiunile de soft mai noi (cand or veni acestea, ca se pare ca nu prea exista nici un termen clar) continui sa te concentrezi pe contre. As prefera sa gasesti o explicatie pt diferenta enorma de consum dintre ID3 cu AC off si tot ID3 dar cu AC on... Am vazut multe postari pe tema asta, multi nu inteleg de ce apar asa diferente mari. Chiar si daca discutam de 15 v 19, e destul de mare diferenta. Mai mare decat acel 1.4 consum instant. Dar am observat si mai mult de 4 diferenta, zic eu. @rave, sint disponibil pt teste oricand am avut si eGolful si ID3 simultan o perioada, acum insa am vandut golful... urcandu-ma cand in una cand in alta, am putut face destul de multe comparatii, din pacate... zic din pacate ca am fost dezamagit in general de masina din topic... asta e acuma. Zarurile au fost aruncate1 point
-
Vara,e rezolvarea. Dar, comparativ cu un cffb, de pe passat, tot urca, mentine mai greu temperatura. Deci, circuitul la Audi, e gandit pt autostrada, acolo urca rapid. In rest, daca mergi usor, nici vara nu sta peste 85 grade.1 point
-
@AndreiSergiu1991 Eu scot consumuri de 7-8% in Cluj fara mild hybrid, dar am varianta de 130cp cu ciclu Miller si nu circul cand e foarte aglomerat, dar nici la 3 dimineata. Poate merita pentru taxe, dar pentru consum nu stiu cat e de rentabil mhev.1 point
-
Eu am mild hybrid pe Golf8. Daca e relativ liber in oras (nu ma refer la 3 dimineata) si inveti sa o conduci, scoti consumuri si de 7-8%. Schema e sa accelerezi, apoi daca vezi ca ai liber in fata, iei piciorul de pe acceleratie, moment in care motorul se opreste (nu ruleaza pe electric sau ceva, pur si simplu se opreste) si ea ruleaza asa, si ruleaza multicel la viteza buna. In felul asta obtii consumuri foarte bune.1 point
-
Azi revenim cu o lucrare la masina si anumare, revizie ULEI + FILTRE + BOLT pompa ulei, am ajuns si noi la acest aspect am facut si un mic flush la motor, doar de curiozitate sa vedem cum arata uleiul. Am luat 2 filtre de ulei, solutie Liqui moly engine flush, ca si ulei ca sa spal motorul am folosit Drive+ 5W30, filtru tot drive, iar la final ca si filtre momentan am mers pe MANN la cel de ulei, Febi la cel de aer cu panza pentru climat rece, filtru combustibil UFI, iar cel de polen MANN. Ca si ulei la motor am mers pe MOTUL Specific 507 504, am folosit acest ulei si la celelalte VW-uri din familie si am fost destul de multumiti de el, si in fisele tehnice, cam el mi-a tras cel mai tare cu ochiul fata de Liqui moly TOPTECH 4200 si Liqui moly LL III 5W30, din pacate cei care sunteti FAN RAVENOL, momentan nu am incercat acest ulei, deoarece nu il am ca si produs ( lucrand in comert) dar poate pe viitor, am sa fac un test cu acest ulei. La fel si pe partea de filtre, din pacate nu am inca filtrele Mahle, pe ele as fii vrut sa merg, mai ales la cel de ulei, dar la cealalta revizie deja am gasit o solutie sigura pentru aceste filtre ca sa le cumpar. cam asa arata boltul dupa 166586 de KM, nu cred ca a mai fost schimbat la masina asta dupa revizie, am implinit si noi 166666 de KM, surprinsi de sotia la volan si am avut ovazia sa pun la treaba alltrack + carligul de remorcare si tractiunea intregrala, conducand un decedat la reanimare... din pacate un urainean si-a pierdut o biela de la motor pe autostrada, si a trebuit inlocuit motorul, toate bune si frumoase pe mai departe, pacient remediat urmeaza sa rezolv si pe partea de climatizare, am sa merg la o curatiare de instalatie clima + igienizare, si am cumparat si o solutie Liqui moly dupa ce finalizez igienizare ionizare si ce mai este nevoie, solutia asta am sa o folosesc inainte sa schimb filtrul de polen In rest ne pregatim pentru urmatoarea lucrare mare, adunand piese si 🤑 vreau sa ma apuc de Distrbutie si flush la sistemul de racire, si inlocuit antigel pe urma trecem la partea de transmisie, inlocuit ulei cutie, grup spate/fata, haldex, si filtrele de la cutie si haldex. Ca sa ma dau mare si eu cu ce am, o poza mai jos si cu surorile si mai este unca mica a mamei, un Polo 6C pe care nu l-am avut in acel moment prezent cu noi1 point
-
Aveam niste studii cu filtrele de aer si de ulei dar nu le mai gasesc... ideea era in felul urmator: Filtrele sunt caracterizate in primul rand de un randament de filtrare la o anumita dimensiune de particule: de exemplu 98% la 1 micron - asta s-ar traduce cu aproximatie ca 98% din porii filtrului au din fabrica dimensiune de maxim un micron iar 2% pot avea dimensiuni de peste un micron. Cand se instaleaza filtre noi, acesti 2% vor fi infundati intr-un timp scurt de particule mai mari, dar, pana atunci, lasa o cantitate de particule mai mari de 1 micron sa treaca prin el. Cantitatea e infima conform tuturor studiilor. Dupa acest moment vor putea trece prin filtru doar particule sub 1 micron. Filtrele sunt caracterizate in al doilea rand si de caderea de presiune pe acestea. Cu cat sunt mai imbacsite, cu atat diferenta de presiune inainte si dupa ele este mai mare. In functie de calitatea materialului filtrant (rigiditatea acestuia), aceasta diferenta de presiune poate forta particulele sa preseze asupra porilor, sa-i largeasca si sa treaca prin materialul filtrant la un moment dat (cand sunt foarte murdare). Daca filtrul de aer se schimba la un timp corespunzator (in cazul VW, in tarile cu praf la maxim 30.000 km iar in cele curate la maxim 60.000 km) praful care contamineaza uleiul prin penetrarea filtrului de aer si care trece si de segmenti este neglijabil. Particulele solide din ulei (eventualul namol) sunt formate in mod normal din particule metalice produse de frecarile din motor, din cenusa care trece de segmenti din camera de ardere si din unii compusi cu molecule cretze (asa arata desenate chimic) din aditivi si biocombustibili. Praf din exterior apare in ulei in cantitate masurabila doar in cazul folosirii unui filtru necorespunzator sau a neschimbarii lui la timp. Uleiul se schimba in principal din cauza deteriorarii eficientei ungerii (calitatii uleiului) iar filtrul de ulei odata cu acesta.1 point
-
Sa mai sterg praful pe aici, am schimbat pivotii ca aveau cauciucul imbatranit nu bateau insa ii cumpărasem si ii tineam in porbagaj. Am mers tot pe OEM ca au tinut destul si am refacut si unghiu de fuga(parca asa ii zice) iar cei de au făcut-o au fost mirati ca e prima data cand o fac de cand am masina si era inca in parametri. Apoi am zis sa trag o fuga pana la munte si am mers la Vulcanii noroiosi ca nu mai fusesem de ceva ani. Si cateva poze.1 point
-
Nu sunt interesante forumurile pentru tinerii <25 ani. Cititul ii adoarme Sunt foarte populare in schimb grupurile de facebook/ whatsapp unde fiecare scrie ce ii trece prin cap1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00