Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2022 în toate secţiunile
-
Au mai trecut 5 luni de zile, am mai adunat cativa Km (am prins momentul putin mai tarziu..), azi ma apropii de 71000 Km. Intre timp, desi nu acestea erau planurile initiale, am mai bagat niste cai in masina 🤡 In rest ..maruntisuri: am mai luat o piatra in parbriz (iar am decartat sa o rezolv, parbrizul original rezista ca in renumita reclama ) si trebuie in curand sa fac revizia. Am un MARE "feeling" ca iarasi voi face operatiunea loco aici la mine si nu la Brady (nici nu mai am chef sa le cer astora o oferta, ca iar ma ia capul cand vad ce "oferta" minunata imi dau la ulei, zici ca il fac ei in house si e cu praf de stele ceva..). Vedem ce se mai intampla in viitor...sanatosi sa fim !2 points
-
Hehe, pai tocmai asta e ideea, dupa 2-3 ani sa arate oribil si sa te forteze sa schimbi masina. Dupa ce mai apar si alte bube in acest interval de timp. Au ei grija. E programat. Piano blacku asta se zgarie si la sters, e imposibil sa nu se zgarie la sters, eu am incercat, am sters numai cu laveta originala vw si numai pe putin umed, si tot au ramas urme. Solutia este ca sa se reduca asteptarile, pretentiile noastre, deoarece toti producatorii prevad o durata de viata mai redusa a masinilor in ziua de azi, asta e trendul general, si o stergere usoara, fara apasare si numai pe putin umed, si asta doar cand se murdareste, altfel pentru praf doar cu pamatuful... In felul asta se va trece mai usor peste inerentele zgarieturi, si prin stergere fina nici urmele nu vor fi asa de vizibile.2 points
-
Cum in curand se face fix un an de cand am luat masina mai las un mic update. Vreo 6500km, mai putin decat faceti unii din voi la parcarea laterala 😀 dar asta e. In proportie de peste 95% drumuri prin tara, foarte putin doar prin Bucuresti. Pentru asta am si luat masina si isi face bine treaba din punctul meu de vedere. Chiar si cu putini km apar battle scars asa ca dupa ce remediez problema voi aplica folie de protectie pe zona din fata De consum sunt multumit, 11%-13% prin Bucuresti — nu fac naveta si nici nu merg la ore de varf, 7.3% - 8.4% in afara. Nu merg deloc la consum, mai mereu cu masina destul de incarcata si cu AC pornit. Ca tot se apropie perioada vacantelor si a drumurilor mai lungi am decis sa fac si revizia anuala. Filtrele de aer si polen le-am schimbat singur, inspirat de alte postari de pe forum. Chiar si pentru cineva cu doua maini stangi ca mine a fost o chestiune de 20 minute. Costuri: 127 RON pentru filtrele si doua beri pentru manopera 😀 Apoi am fost la PBN pentru schimb de ulei, 987,71 RON 😀 Lasand la o parte pretul dublu al uleiului si 242 RON "manopera" pentru turnat ulei, am fost foarte dezamagit de intreaga experienta cu ei. Ma puteau avea client pe viata pentru ca sunt aproape si nu ma deranjeaza sa platesc putin mai mult pentru servicii de calitate si garantia lucrarilor dar nu va fi cazul, ma voi orienta spre serviceuri mai mici de acum — sper ca doar pentru mentenanta2 points
-
2 points
-
La 1.9, ultima distributie OEM VW a fost cu curea Dayco cu teflon, foarte silentioasa, am mers aproape 9 ani si 86.000 de km... cureaua made in Italy... cand am dat jos cureaua se putea citi fooarte clar pe curea, iar mecanicul a fost surprins ce bine arata cureaua ... acum am pus tot set distributie OEM, cu cale, ca la carte, cu curea Continental insa, care evident, cand se mai incalzeste are un fashait specific ( rola intinzatoare e la semn, deci exclus din montaj, iar avans - 0.5, deci perfect). De ce mi a fost frica n am scapat cu cureaua |Continental,de care aproape toata lumea se plange ca face zgomote suplimentare in functionare.2 points
-
2 points
-
CA nu e ceva asa important. Verifica in blocurile de masura daca functioneaza contactele pentru claxon.1 point
-
Aproape un an si 17.000 de km: All OK... trebuie sa ies putin din oras si sa ajung pe la 6200+ rpm. Parca miroase putin a benzina ;)))1 point
-
ODO 191500 km , am facut deja 15000km de la revizia din toamna asa ca astazi am fost programati pentru un refresh. Tot ulei Mobil 1 5w30 esp si toate filtrele Mahle plus surubul de la baie Febi daca nu ma insel. All good pe sub masina, nici o urma de ulei sub scut iar pe partea de consum nu am completat absolut deloc de la ultima revizie. Va urma cat mai curand montarea arcurilor si schimb de amortizoare complet plus ce bucse mai sunt uzate. Regenerarile se fac tot intre 600-700km , consum decent dar mers majoritar extraurban, valorile la injectoare decent dar era rece motorul dimineata. Salutari.1 point
-
1 point
-
am gasit poze cum va arata cu piano black langa schimbator: https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-lanseaza-editia-speciala-golf-r-20-years-edition-este-cel-mai-108981.html#comment_post e mai rau decat credeam au pus si marginile consolei. credeam ca pun doar unde e chenarul ala cu schimbatorul delimitat de aluminiu. nu nene, ca sa se asigure ca zgariem ceva pe acolo au pus tot.1 point
-
Azi revenim cu o lucrare la masina si anumare, revizie ULEI + FILTRE + BOLT pompa ulei, am ajuns si noi la acest aspect am facut si un mic flush la motor, doar de curiozitate sa vedem cum arata uleiul. Am luat 2 filtre de ulei, solutie Liqui moly engine flush, ca si ulei ca sa spal motorul am folosit Drive+ 5W30, filtru tot drive, iar la final ca si filtre momentan am mers pe MANN la cel de ulei, Febi la cel de aer cu panza pentru climat rece, filtru combustibil UFI, iar cel de polen MANN. Ca si ulei la motor am mers pe MOTUL Specific 507 504, am folosit acest ulei si la celelalte VW-uri din familie si am fost destul de multumiti de el, si in fisele tehnice, cam el mi-a tras cel mai tare cu ochiul fata de Liqui moly TOPTECH 4200 si Liqui moly LL III 5W30, din pacate cei care sunteti FAN RAVENOL, momentan nu am incercat acest ulei, deoarece nu il am ca si produs ( lucrand in comert) dar poate pe viitor, am sa fac un test cu acest ulei. La fel si pe partea de filtre, din pacate nu am inca filtrele Mahle, pe ele as fii vrut sa merg, mai ales la cel de ulei, dar la cealalta revizie deja am gasit o solutie sigura pentru aceste filtre ca sa le cumpar. cam asa arata boltul dupa 166586 de KM, nu cred ca a mai fost schimbat la masina asta dupa revizie, am implinit si noi 166666 de KM, surprinsi de sotia la volan si am avut ovazia sa pun la treaba alltrack + carligul de remorcare si tractiunea intregrala, conducand un decedat la reanimare... din pacate un urainean si-a pierdut o biela de la motor pe autostrada, si a trebuit inlocuit motorul, toate bune si frumoase pe mai departe, pacient remediat urmeaza sa rezolv si pe partea de climatizare, am sa merg la o curatiare de instalatie clima + igienizare, si am cumparat si o solutie Liqui moly dupa ce finalizez igienizare ionizare si ce mai este nevoie, solutia asta am sa o folosesc inainte sa schimb filtrul de polen In rest ne pregatim pentru urmatoarea lucrare mare, adunand piese si 🤑 vreau sa ma apuc de Distrbutie si flush la sistemul de racire, si inlocuit antigel pe urma trecem la partea de transmisie, inlocuit ulei cutie, grup spate/fata, haldex, si filtrele de la cutie si haldex. Ca sa ma dau mare si eu cu ce am, o poza mai jos si cu surorile si mai este unca mica a mamei, un Polo 6C pe care nu l-am avut in acel moment prezent cu noi1 point
-
1 point
-
Continuăm cu modificările și reparațiile până o termin de vopsit. Am reușit să schimb mufa cu cablaje de la portiera șoferului. Acum ceva timp se întrerupsesera câteva și le-am prelungit/lipit, dar a fost o chestie provizorie. Azi am pus portiera pe masă i-am scos fața interioară, am întors-o, apoi i-amscos traversa pentru a lucra nai ușor după ce am studiat puțin am taiat cablurile și am comparat cele două mufe fratele chinez mi-a băgat toate cablurile așa că a trebuit să scot o parte din ele. Am deblocat siguranța mov (se impinge puțin cu o șurubelnița) și apoi m-am chinuit să găsesc care din scule de scos mufe poate fi folosita și mai ales cum. M-am edificat la un moment dat: se bagă chestia aia subțire prin gaura din mijloc aferentă pinului și se impinge până se deblochează și poate fi scos. Apoi studiind mufa veche am început să tai cablurile, ajutând lungimea acestora astfel încât să își păstreze cât de cât forma originală. După ce am lipit și izolat toate cablurile, am venit cu bandă textilă pe deasupra și am poziționat final cablajul. Dacă tot am ajuns aici, am zis să desprafuiesc puțin portiera și după ceva lucru cu pensula și prin adăugarea și de puțin Mafra Pulimax am terminat lucrarea. Înainte de a prinde și fața interioară am schimbat firul neon (am cumpărat unele care sunt mai roșii decât cele vechi care aveau o nuanță de portocaliu). La final am recuperat și cablajul pentru luminile din portiera, am curățat puțin și fața interioară și am montat-o pe portiera. După ce voi monta portierele pe mașină sper să meargă totul din prima. Acum să văd ce timp găsesc să procedez la fel și cu celelalte trei rămase.1 point
-
Lasa-i becurile normale... sau cauta ceva anulatoare compatibile. Nu sunt un fan al acestor tipuri de modificari, deci nu stiu ce sa iti recomand. Poti discuta cu @Led It Up, sigur daca exista ceva compatibil si ok, gasesti la ei si te pot consilia.1 point
-
1 point
-
Multumesc CIpilica! De prin ultima vreme: un electromotor reconditionat de mine cu piese noi(solenoid, platou carbuni, bendix). Cand l-am cumparat scria clar ca e nou, de fapt era refacut. Doua tobe de inox 304 ( finala directflow, intermediara e un chamber) care sper sa mai reduca sunetul. Si un test al compresiei care ma surprinde putin avand in vedere ca am un raport de aproximativ 8,5/1.1 point
-
Cea mai mare grija a mea cu aceste kit-uri este lipsa protectiei celor care le aplica. In toate filmuletele pe care le-am vazut oamenii nu poarta nici un de masca. Iar cum habar nu avem ce este in lichidul acela, cu siguranta nu as vrea sa inspir vaporii, care mi se par mai periculosi decat solventii din vopseluri.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00