Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.05.2022 în toate secţiunile

  1. Si terminam cu un -20mm de la racingline
    19 points
  2. De prin ultima perioada: Volan retapitat, manson schimbator nou , un shifter mai performant, burete capota; pinioane de aluminiu mai late si curea pentru Glader; am montat coolerul si o poza cu boost-ul in sarcina la 5000rpm
    2 points
  3. Continuăm cu modificările și reparațiile până o termin de vopsit. Am reușit să schimb mufa cu cablaje de la portiera șoferului. Acum ceva timp se întrerupsesera câteva și le-am prelungit/lipit, dar a fost o chestie provizorie. Azi am pus portiera pe masă i-am scos fața interioară, am întors-o, apoi i-amscos traversa pentru a lucra nai ușor după ce am studiat puțin am taiat cablurile și am comparat cele două mufe fratele chinez mi-a băgat toate cablurile așa că a trebuit să scot o parte din ele. Am deblocat siguranța mov (se impinge puțin cu o șurubelnița) și apoi m-am chinuit să găsesc care din scule de scos mufe poate fi folosita și mai ales cum. M-am edificat la un moment dat: se bagă chestia aia subțire prin gaura din mijloc aferentă pinului și se impinge până se deblochează și poate fi scos. Apoi studiind mufa veche am început să tai cablurile, ajutând lungimea acestora astfel încât să își păstreze cât de cât forma originală. După ce am lipit și izolat toate cablurile, am venit cu bandă textilă pe deasupra și am poziționat final cablajul. Dacă tot am ajuns aici, am zis să desprafuiesc puțin portiera și după ceva lucru cu pensula și prin adăugarea și de puțin Mafra Pulimax am terminat lucrarea. Înainte de a prinde și fața interioară am schimbat firul neon (am cumpărat unele care sunt mai roșii decât cele vechi care aveau o nuanță de portocaliu). La final am recuperat și cablajul pentru luminile din portiera, am curățat puțin și fața interioară și am montat-o pe portiera. După ce voi monta portierele pe mașină sper să meargă totul din prima. Acum să văd ce timp găsesc să procedez la fel și cu celelalte trei rămase.
    2 points
  4. Au dat dauna totala fara sa fie afectate componente structurale, m-au pus sa fac un nou itp, m-au lasat sa tin masina si am primit 3200£. Si aia i-am bagat in alt porbagaj, un stop, bara spate, bara fata(e comandata). Dupa manopera, am ramas cu 500£ si am facut rotile si retapitat volanul. Si probabil o asigurare mai scumpa de la anul. Greu si anevoios procesul si cu asiguratorii si cu serviceurile dar e ok acum.
    1 point
  5. Din pacate,o rezolvi doar cu piesa noua ,OE
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!