Continuăm cu modificările și reparațiile până o termin de vopsit. Am reușit să schimb mufa cu cablaje de la portiera șoferului. Acum ceva timp se întrerupsesera câteva și le-am prelungit/lipit, dar a fost o chestie provizorie. Azi am pus portiera pe masă
i-am scos fața interioară, am întors-o,
apoi i-amscos traversa pentru a lucra nai ușor
după ce am studiat puțin am taiat cablurile
și am comparat cele două mufe
fratele chinez mi-a băgat toate cablurile așa că a trebuit să scot o parte din ele. Am deblocat siguranța mov (se impinge puțin cu o șurubelnița) și apoi m-am chinuit să găsesc care din scule de scos mufe poate fi folosita și mai ales cum. M-am edificat la un moment dat: se bagă chestia aia subțire prin gaura din mijloc aferentă pinului și se impinge până se deblochează și poate fi scos.
Apoi studiind mufa veche
am început să tai cablurile, ajutând lungimea acestora astfel încât să își păstreze cât de cât forma originală. După ce am lipit și izolat toate cablurile, am venit cu bandă textilă pe deasupra și am poziționat final cablajul.
Dacă tot am ajuns aici, am zis să desprafuiesc puțin portiera și după ceva lucru cu pensula și prin adăugarea și de puțin Mafra Pulimax am terminat lucrarea.
Înainte de a prinde și fața interioară am schimbat firul neon (am cumpărat unele care sunt mai roșii decât cele vechi care aveau o nuanță de portocaliu). La final am recuperat și cablajul pentru luminile din portiera, am curățat puțin și fața interioară și am montat-o pe portiera. După ce voi monta portierele pe mașină sper să meargă totul din prima. Acum să văd ce timp găsesc să procedez la fel și cu celelalte trei rămase.