Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.05.2022 în toate secţiunile
-
Cat praf s-a pus aici.. 🙂 Sa nu credeti ca am neglijat-o, din contra: dupa 2 ani de acomodare si documentat despre upgrade-uri, facusem ditamai lista: briz-briz-uri estetice, volan si schimbator nou, frane, stage 1/2, evacuare, bare stabilizatoare, jante, bucse, suspensii, etc. Primul lucru pe care l-am luat a fost OBDeleven, cu care am facut mici personalizari, de exemplu: - dezactivat start-stop - activat recunoasterea semnelor de circulatie (nu inteleg de ce in RO nu se livreaza activat) - AirCare pornit by default - afisare viteza ventilator pe auto - 5 semnalizari la atingerea usoara a manetei (sunt comod..) - Randare 3D cu camerele 360 (din fabrica e activ doar pe Discovery Pro) - grafica AID model R, background, culori, etc - dynamic start assist (sa fie mai lina plecarea de pe loc cu autohold) Apoi au urmat folii pe faruri, bara spate si bineinteles geamuri laterale+luneta. Si in sfarsit, prima modificare majora - franele, pentru ca nu mi se pareau destul de progresive si bruscam des la oprirea pe loc, dar si pentru ca imi doream putin mai multa forta. Dupa mult studiu pe forumuri si ajutat de colegii de aici am decis sa schimb etrierii cu cei de Macan in 4 pistoane, practic cea mai usoara si versatila solutie de upgrade, pentru ca nu te obliga la jante mai mari si poti folosi aceleasi discuri in continuare. Asa ca odata ce primul set de placute si-a dat duhul am schimbat etrierii cu unii noi Brembo cu placute OEM Porsche(tot Brembo), furtune metalice si lichid de frana Motul RBF 600. Initial nu am observat decat faptul ca e mai usor de modulat puterea de franare, dar la prima franare mai zdravana am ramas impresionat. Nu ma asteptam ca pe aceleasi discuri, alti etrieri si alte placute sa aiba asa un efect. Se simte bine de tot si e cat se poate de compatibil cu restul sistemului, aria totala a pistoanelor ramanand aceeasi. Avand deja roti BBS cu offset generos nu am avut probleme de fitment, doar mi-am mai luat o pereche de iarna in locul celor originale. Totodata, am inceput sa realizez ca alte modificari majore nu au sens pentru modul meu de exploatare al masinii. E adevarat ca m-am obisnuit cu puterea si ar fi draguti niste cai in plus, dar realitatea e ca pentru oras e prea mult si pentru drum lung e arhisuficient. La suspensie poate as mai fi umblat, dar nu merita sa penalizez confortul in 90% din timp pentru 10% din timp cat merg singur(chiar mai rar la drum lung). Cum planuiam sa raman cat mai mult in garantie am trecut apoi la diverse "bricolaje" de pe AliExpress: ornament cromat bara fata, decoratiuni Rline pe aripi si usi, pedale Rline, protectie ecran, extensii padele, grile ventilatie spate sub scaune. Fata de ce am mai cumparat in trecut de la chinezi pentru alte marci auto, calitatea a fost surprinzator de buna, decoratiunile Rline fiind chiar originale - se vede ca VW are fabrica in China 😄 Apoi am schimbat camera de bord Viofo A119 cu un Viofo A129 Duo, care filmeaza fata-spate si e suficient de subtila sa o poti lasa in parbriz/luneta non-stop. In fine, ultimele 2 sunt cele care mi-au dat cele mai multe emotii si dar si satisfactie odata finalizate: volan si schimbator. Nu am vrut sa schimb volanul cu Rline ca sa pastrez incalzirea, insa a fost ingrosat si imbracat intr-un mix de piele perforata si lisa care au schimbat semnificativ experienta de la volan. Totodata am schimbat si maciuca DSG cu cea de facelift si am asortat pielea si cusaturile cu cele de pe volan.5 points
-
S-au intamplat multe - drumuri prin tara, putin offroad, si toate cu zambetul pe buze. Ultime iesire - spre Dobrogea, nu am putut rata strabaterea parcului eolian. Deja in acest weekend schimb de ulei si filtre. Un mic incident cu capacul filtrului - la extragerea cartusului filtrant vechi a iesit tot ansamblu de supape (nici nu stiam ca are). Destul de prost documentat pe net, a trebuit sa ma prind singur care arc sub care supapa vine... Pare a fi ok pana la urma. Si, ne apropiem de 210k km...4 points
-
Pe exterior masina e un sleeper, cu jantele si suspensia dar franele spun o alta poveste, ca nu e un 2.0TDI 150. La interior, pare ca totul e de acolo, mai putin padelele exagerat de mari si din punctul meu de vedere strica tot volanul.2 points
-
Au dat dauna totala fara sa fie afectate componente structurale, m-au pus sa fac un nou itp, m-au lasat sa tin masina si am primit 3200£. Si aia i-am bagat in alt porbagaj, un stop, bara spate, bara fata(e comandata). Dupa manopera, am ramas cu 500£ si am facut rotile si retapitat volanul. Si probabil o asigurare mai scumpa de la anul. Greu si anevoios procesul si cu asiguratorii si cu serviceurile dar e ok acum.2 points
-
1 point
-
Continuăm cu modificările și reparațiile până o termin de vopsit. Am reușit să schimb mufa cu cablaje de la portiera șoferului. Acum ceva timp se întrerupsesera câteva și le-am prelungit/lipit, dar a fost o chestie provizorie. Azi am pus portiera pe masă i-am scos fața interioară, am întors-o, apoi i-amscos traversa pentru a lucra nai ușor după ce am studiat puțin am taiat cablurile și am comparat cele două mufe fratele chinez mi-a băgat toate cablurile așa că a trebuit să scot o parte din ele. Am deblocat siguranța mov (se impinge puțin cu o șurubelnița) și apoi m-am chinuit să găsesc care din scule de scos mufe poate fi folosita și mai ales cum. M-am edificat la un moment dat: se bagă chestia aia subțire prin gaura din mijloc aferentă pinului și se impinge până se deblochează și poate fi scos. Apoi studiind mufa veche am început să tai cablurile, ajutând lungimea acestora astfel încât să își păstreze cât de cât forma originală. După ce am lipit și izolat toate cablurile, am venit cu bandă textilă pe deasupra și am poziționat final cablajul. Dacă tot am ajuns aici, am zis să desprafuiesc puțin portiera și după ceva lucru cu pensula și prin adăugarea și de puțin Mafra Pulimax am terminat lucrarea. Înainte de a prinde și fața interioară am schimbat firul neon (am cumpărat unele care sunt mai roșii decât cele vechi care aveau o nuanță de portocaliu). La final am recuperat și cablajul pentru luminile din portiera, am curățat puțin și fața interioară și am montat-o pe portiera. După ce voi monta portierele pe mașină sper să meargă totul din prima. Acum să văd ce timp găsesc să procedez la fel și cu celelalte trei rămase.1 point
-
1 point
-
Da,scuze ,am scris din viteza. Pompa de recirculare antigel trebuie inlocuita ,afecteaza racirea motorului dupa oprire1 point
-
Eu am platit asa de-a lungul timpului, la aceeasi statie ITP, aceeasi categorie de vehicul (autoturism cu tractiune integrala): 2014: 70 lei 2016: 85 lei 2019: 100 lei 2021: 110 lei 2022: 130 lei1 point
-
1 point
-
Gata! Am activat setarile de la Ovival ! Perfect functional 😉. Dupa ce l-am terorizat 2 zile cu mesaje 😆. Multumesc ! Si multumesc si celor care au contribuit cu sfaturi !1 point
-
Luna si retrofit-ul Nu vreau sa fac din treaba asta un obicei, cumva asa s-a nimerit. De ceva vreme m-a tot batut gandul sa montez bavete de noroi pe spate. Nu neaparat ca aspect, ci mai mult curiozitatea privind practicalitatea lor m-a facut ca intr-un final sa comand setul se bavete pt spate. Ramane de vazut cat ajuta pe timp de ploaie, privind incarcarea lunetei si a barii spate cu mizerie. Daca observ o imbunatatire de macar 10-15% in minus privind mizeria pulverizata, ma declar multumit. Pe fata nu pun, pentru ca unu la mana sunt foarte mici, deci nu le prea vad rostul si doi la mana, nu am chef ca tot la 2-3 luni sa le tot desfac,sa scot mizeria adunata pe acolo, ca sa evit rugina la aripa/prag in timp. Ce mai am in plan la capitolul retrofit pe termen scurt si cu bani putini: ornamentele glossy de pe luneta spate, cele care se lipesc vertical stanga - dreapta si un tips pt evacuare. Dar aceste elemente fiind mai mult de design, fara o utilitate practica, sunt acolo, pe lista, dar nu ma grabesc. Astept impulsu ala de "na, acuma vreau sa mai fac ceva la masina, deci le-am luat".1 point
-
Actualizăm și topicul cu cele petrece în ultima perioada, având ce povesti... A fost înlocuit întregul kit de ambreiaj + volant (Sachs), lichid de frână și uleiul din cutie... Toate s-au întâmplat într-un timp destul de scurt, motiv pentru care nu avem poze.🙃 După înlocuirea ambreiajului a urmat un drum făcut seara - altă ,,surpriză,, - farurile băteau foarte jos! Așa am ajuns la înlocuirea senzorilor de nivel față/spate (montat metzger)😬 și a tijei de pe brațul față (OEM) 🤑 Am început să bănuiesc termostatul, așa că a fost înlocuit cu unul nou (Mahle) și curățată instalația de răcire folosind un aditiv de la liqui Moly, multă apă și răbdare😇 În încercarea de a înlocui suportul de telefon OE sau ce mai rămăsese din el nu am găsit nicio variantă pe gustul meu de a acoperi acele găuri din bord, așa că am început să caut cele trebuincioase pentru a reveni la carkit-ul OE. Montat modulul de telefon Găsit și montat suportul de telefon + acea talpă de susținere, și bineînțeles telefonul, un Nokia 6210!📞 Urmează să bifăm și cea dea doua revizie!1 point
-
Mechatronic dsg dq 200 (1.6 tdi) Prima zi demontat a doua sudat acumulatorul de presiune și mnotat. În momentul de fata am peste 2mii de km cu mașina și se comporta perfect. Acum plănuiesc un upgrade la turbo ?. Va dau de știre când reușesc. ( am sa documentez și operatia asta ( foto sau video). Va salut. Mulți KM fără incidente Lucrare făcută astăzi. Sâmbătă când imi permite timpul ( acum baby siter) montez tot la loc. Revin cu detalii. Este o operațiune migălos dar nu complicata. Cei de la vw vor sa vândă și piese. ...Și majoritatea acum sunt înlocuitori de piese nu mecanici auto. Daca nu rezista o sa cumpăr un kit de reparație (pentru ca se găsesc. ..Este tutorial pe youtube) și montez. Revin când este gata1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00