Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.05.2022 în toate secţiunile

  1. Buna seara, Mi-a venit inima la loc. Problema a fost rezolvată prin înlocuirea senzorului de pe pompa, acum și mașina parca trage mult mai bine. Va mulțumesc frumos tuturor pentru toate informațiile și va doresc o seara minunata.
    2 points
  2. neee.. la 50.000 km
    1 point
  3. Cred ca VW recomanda schimbul la 100k km. Majoritatea in schimba la aprox. 60k km (sau 4 ani). Deci poate ar fi indicat sa il schimbi avand in vedere "vechimea".
    1 point
  4. Nu trebuie asteptat intervalul de temperatura pt a trece schimbatorul prin toate treptele, iar intervalul specificat de producator este 35-45
    1 point
  5. Greseala mea, am uitat de cand am schimbat 😕
    1 point
  6. Total gresit . Motorul NU se opreste cand se face nivelul
    1 point
  7. 1. Pui uleiul nou, eu am pus 5,5L, pui ambele suruburi, pornesti motorul, astepti temeperatura aceea 35-40 de grade, treci prin toate PRNDS + manual cate 3 secunde, opresti motorul, faci nivelul cu primul surub si cam atat. 2. Eu am schimbat la sub 50.000km si 3 ani, uleiul era destul de ok.
    1 point
  8. Nu se pierde freonul. E o valva schrader ca la roti. Trebuie sa identifici intai motivul pentru care decupleaza aerul conditionat urmarind parametrii cu VCDS. Altfel, vei avea parte doar de presupuneri si teorii.
    1 point
  9. @Jorjel La prima întrebare, când uleiul ajunge la temperatura de 35-40 grade, la a doua întrebare, nu se dă limită de timp.
    1 point
  10. Au dat dauna totala fara sa fie afectate componente structurale, m-au pus sa fac un nou itp, m-au lasat sa tin masina si am primit 3200£. Si aia i-am bagat in alt porbagaj, un stop, bara spate, bara fata(e comandata). Dupa manopera, am ramas cu 500£ si am facut rotile si retapitat volanul. Si probabil o asigurare mai scumpa de la anul. Greu si anevoios procesul si cu asiguratorii si cu serviceurile dar e ok acum.
    1 point
  11. Daca tot am vorbit zilele acestea de Ucraina prin casa si pe la telefon se pare ca telefonul m-a ascultat(nimic de mirat) si acum imi recomanda asa ceva pe spotify
    1 point
  12. Mai ștergem praful… Pentru moment, masina a trecut in plan secund, prioritățile fiind alte “proiecte” . Totusi, la finalul lunii Februarie, am făcut o programare pentru revizia finala, înaintea iesirii din garantie. Km: 30.750. Fiind vorba de ultima revizie la dealer, am preferat sa fie una cuprinzătoare, astfel, s-a făcut schimb ulei + filtru motor, schimb filtru polen, curatare filtru aer motor, schimb ulei + filtru cutie DSG, schimb ulei Haldex, intretinere chedere și sine trapa. Totodata, au fost înlocuite ambele faruri pe garantie, lucru detaliat aici: Înlocuind farurile, in urma finalizării procesului de garantie, masina a fost programată pentru aplicare folie de protectie faruri, Chrome-Delete faruri (again ), și Detailing complet. Astfel, s-au făcut: - intretinere protectie nano-ceramica și folie exterior + finisare cu EXO V3 (hidrofobizare), - intretinere chedere, - hidrofobizare geamuri, - polish tipsuri cromate evacuare, - Detailing complet interior, - Detailing motor. Practic, avem o ținuta de gala acum . Avem si o poza cu bestia, doar ca a intrat ceva gri in cadru… Păcat, ar fi ieșit o poza frumoasa!
    1 point
  13. Și... a venit recall-ul! Mi-au confiscat capacul de spumă de la motor! Se vedeau ceva urme de topit pe el.... simply clever a dat error! Interesant că nu mi l-au oprit pur și simplu, a trebuit sa aștept o verificare pe tester!
    1 point
  14. Jante LOEN 18" - aprox 3860 RON Anvelope GRIPMAX 215/55 R18 STATURE M/S XL 99V - aprox 1230 RON am trecut deja o iarna cu ele , sunt ok
    1 point
  15. Las si eu niste poze cu noile roti, poate ajuta pe cineva in luarea deciziei: am luat anvelope Ultra Grip Performance G1, cu jante Denzent. La "mana", am simtit ca o roata are cam aceeasi greutate comparativ cu cea originala. Stiu ca jantele astea expun destul de mult "internele", nu sunt aerodinamice, insa pentru oras si drumuri scurte sunt ok (plus ca va sta in garaj masina). Cost total : 6000 RON Arata OKeish, in poza nu par cine stie ce, insa in realitate imi cam plac ... Cu ocazia asta am vazut si eu mai bine ce se ascunde in spatele rotilor: Daca in fata totu e normal, in spate sunt o multime de bucse si brate. Nici nu vreau sa ma gandesc la momentul in care vor trebui schimbate ...
    1 point
  16. https://www.golfmk7.com/forums/index.php?threads/how-to-change-the-oil-on-a-mk7-golf-mq200-or-mq250-5-speed-or-6-speed-manual-gearbox.348763/
    1 point
  17. De acolo este. Vezi daca becurile sunt ok, verifica switch pedala frana. Schimba numai cu original nou, daca este defect
    0 points
  18. Aprinsa sau clipeste? Switch pedala frana si becurile de la lampile de frana,sunt toate ok?
    0 points
  19. Da, daca nu vrei sa cumperi varianta originala noua revizuita, poti opta pt unul vechi, de B6, Golf 5, etc
    0 points
  20. @aragorn2033 pune unul de B6.
    0 points
  21. Da, de regula se rezolva garantat, cu alt comutator.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!