Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2022 în toate secţiunile

  1. Booon avem si poze, avem de toate cc @Rave Il tot bateam la cap pe @sabinx sa facem o data upgradeul de-l incepusem doar cu un an in urma ;)) (de fapt @sabinx ma tot intreba daca mai vreau... eu eram terifiat de tot ce inseamna logistica in acest caz). Pana la urma @sabinx gaseste un spatiu mare in calendar, comanda restul de piese si decidem sa ii las masina, eu plecat fiind in delegatie Spre norocul meu, i s-a facut mila de mine si a decis sa se ocupe si de logistica. Camera si cablajul le aveam de anu trecut, mai trebuia parbriz, padul de gel pentru senzorul de lumina/uminidate, trimuri pentru camera (aici a fost o intreaga discutie daca sa fie negre sau gri ca virgula crem nu exista... am luat gri.... parca ar merge mai bine negre... dar nu prea conteaza ;)) se rezolva cu putina vospsea negru mat daca ma decid ;)) A da... si cel mai important, montajul. M-a tinut la curent cu toata nebunia de la parbriz: la camera si fire si gazilioanele de codari Si, bineinteles, calibrari si teste Cand m-am intors masina era in parcare ma astepta (mersi nea @sabinx) Dupa ce i-am facut plinu cu suc de 98, am iesit sa vedem ce si cum. pACC e genial. Enervant uneori (indicatoare lipsa sau puse aiurea) dar e genial. ACC si LA pana la 210km/h. Very good. LA "advanced" - aka tine mijlocul benzii in loc sa faca ping-pong din linie in linie. Genial. Inca nu m-am obisnuit cu miscatu volanului. Dar imi place. Daca tot a umblat prin fire, l-am rugat sa monteze si "hardware kit" pentru dashcam. Pe langa astea, a facut o gramada de optimizari pe care le tot descopar: ce-mi vine acum in minte acum e faptul ca la pornire Driving Mode Selection pastreaza ultima setare. ACC-ul are acum optiune de profil direct in meniu. Inainte mergea doar pe modul personalizat. Neavand TJA (probabil la anu... sau mai repede daca gasesc o pereche de etrieri spate cu motorase la un pret decent) modul eco este foarte util in oras/aglomeratie dar extrem de enervant la drum lung. Mai sunt chestii de zis dar... am inceput sa scriu ieri si abia azi am reusit sa uploadez poznele ;)) @Rave avem asa : Me happy
    4 points
  2. Au dat dauna totala fara sa fie afectate componente structurale, m-au pus sa fac un nou itp, m-au lasat sa tin masina si am primit 3200£. Si aia i-am bagat in alt porbagaj, un stop, bara spate, bara fata(e comandata). Dupa manopera, am ramas cu 500£ si am facut rotile si retapitat volanul. Si probabil o asigurare mai scumpa de la anul. Greu si anevoios procesul si cu asiguratorii si cu serviceurile dar e ok acum.
    3 points
  3. Daca tot am vorbit zilele acestea de Ucraina prin casa si pe la telefon se pare ca telefonul m-a ascultat(nimic de mirat) si acum imi recomanda asa ceva pe spotify
    1 point
  4. 1. se face oricand 2. nu cred ca exista interval de ani
    1 point
  5. Urmaresc cu jind modificarile/adaptarile de genul. @sabinx sigur sigur nu se pot face update-uri si la mine ?
    1 point
  6. Pai eu am primit MY22. Si inafara de ce am scris pe thread-ul de review-uri nu prea mai am ce adauga Doar ca am fost lovit de doua ori deja 😐 Infotainment-ul imi merge bine fara sa am problemele raportate pe aici pe forum.
    1 point
  7. Nu cred ca o sa fie in standard touch-ul pe volan. Mai jos câteva detalii cu update-ul pentru modelele MY2023 in funcție de echipare.
    1 point
  8. Butoanele alea lipsa si musamaua de pe usi arata ca directia de ''dezvoltare'' low cost nu se impiedica de ''detalii''.
    1 point
  9. Nu am mai scris de ceva timp aici din lipsa de timp dar s-au intamplat destule.... Dupa revizie la aproximativ 50-70km m-am pricopsit cu urmatoarea eroare: Bineinteles ca am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa merg la ei. S-a constatat ca a fost pus prea mult ulei la revizie dar totusi sa o urmaresc daca in 100-200km mai urca nivelul(verificat de fata cu ei la predare) iar peste maxim. Bun, am plecat cu masina la drum, am ajuns si la 36000km: Intre timp am mai facut km, aproximativ 550km si aceasta eroare nu a mai aparut iar nivelul pe joja este identic, ca dupa extractie. Deci voi deduce ca a fost o eroare umana si masina nu are nimic dar voi continua monitorizarea. Problema mai trista apare la drumul de intoarcere spre casa 😞. Mergeam pe DN21 de la Slobozia spre Calarasi pentru a urca pe A2. In timp ce ma deplasam am dat de un tir urmat de o alta masina urmand sa depasim cand avem ocazia daaaar tirul din motive necunoscute a poerdut controlul volanului si a iesit de pe partea carisabila undeva la 90km/h dupa care a revenit brusc dar ridicand o ploaie de pietre de pe acostament. Din nefericire una a ajuns si pe parbrizul meu, si una mare de tot ca l-a gaurit efectiv: Am pornit dupa el, sa il atentionez ca a produs pagube si cu greu a vrut sa opreasca. Dupa ce a oprit observ ca este numar de Ucraina, moment in care am stiut ca o sa fie complicat... Am incercat sa ii explic in engleza ce s-a intamplat dar surpriza, nu intelegea absolut nimic. Incerc sa ii zic de asigurare, amiabila etc dar nimic, doar ucraineana. Scot telefonul si incepe circul cu google translate. Ii explic de amiabila si spune ca el nu ofera asigurarea ca nu e vina lui ca nu am pastrat distanta(asta in ideea in care pe filmare se vede clar ca sunt a doua masina dupa el si distanta suficenta). Buuuun, vad ca nu ne intelegem ii zic ca sun la politie, moment in care imi ofera o suma de bani in euro, suma care nu acopera nici fransiza :)). Zic bun, sun la politie. Aici totul a decurs normal, au trimis un echipaj. Intre timp am "vorbit" cu soferul sa mergem in prima localitate, in peco pentru a elibera drumul. A acceptat am mers si am oprit in peco asteptand politia. Dupa 30min ajunge si politia incercand sa discute cu noi, ii explic tot dar ucraineanul nimic, nu mai vrea sa vorbeasca. Asa ca incep politistii cu google translate si incepe sa ma acuze ca am stat in fundul lui(ceva de genul asta). E, atunci i-am invitat pe domnii politisti si pe soferul de tir sa urmarim un scurt filmulet, filmarea de pe camera de bord. Soferul s-a schimbat la fata dupa care a inceput interogarea politistului, de ce a pierdut controlul, daca a adormit, etc. Eu m-am retras si pana la urma s-a ajuns la concluzia sa facem amiabila. E, aici circ iar, 1h sa completam amiabila traducand fiecare camp din formular pentru ca el nu intelegea absolut nimic pe engleza. Am facut poze la toate documentele si aia a fost. Am mutat sotia in spate am dat cioburile cat am putut si am plecat spre casa. In dimineata aceasta am aspirat bine de tot masina dupa care am inceput demersurile cu asigurarea de ucraina, am trimis tot pe e-mail si astept sa ma sune pentru despagubire. In rest, toate bune, doar o mica sperietura a sotiei.
    1 point
  10. Schimba ledurile la telefon sa fie in ton cu bordul + like !
    1 point
  11. Actualizăm și topicul cu cele petrece în ultima perioada, având ce povesti... A fost înlocuit întregul kit de ambreiaj + volant (Sachs), lichid de frână și uleiul din cutie... Toate s-au întâmplat într-un timp destul de scurt, motiv pentru care nu avem poze.🙃 După înlocuirea ambreiajului a urmat un drum făcut seara - altă ,,surpriză,, - farurile băteau foarte jos! Așa am ajuns la înlocuirea senzorilor de nivel față/spate (montat metzger)😬 și a tijei de pe brațul față (OEM) 🤑 Am început să bănuiesc termostatul, așa că a fost înlocuit cu unul nou (Mahle) și curățată instalația de răcire folosind un aditiv de la liqui Moly, multă apă și răbdare😇 În încercarea de a înlocui suportul de telefon OE sau ce mai rămăsese din el nu am găsit nicio variantă pe gustul meu de a acoperi acele găuri din bord, așa că am început să caut cele trebuincioase pentru a reveni la carkit-ul OE. Montat modulul de telefon Găsit și montat suportul de telefon + acea talpă de susținere, și bineînțeles telefonul, un Nokia 6210!📞 Urmează să bifăm și cea dea doua revizie!
    1 point
  12. Salutari tuturor, A trecut ceva timp de la ultimul meu post si am zis sa revin cu un mic update. Masina functioneaza in continuare foarte bine iar singura problema ce am avut-o de sa lasat cu 2 drumuri pe platforma a fost cica.... un injector la cilindru 4 ( care pana la urma sa dovedid a fi doar cablu/mufa de la acel injector ). Dar nah cu mecanici de duminica de prin reprezentante te ajungi la dastea ca sa dai sute de lei si pana la urma e doar un cablu....nu pot sa-mi explic. In fine... Asta sa intamplat in 2021 in perioada Iulie - Octombrie Intre cele doua luni am ajuns si la o curatare de carbon cu walnut blasting, nu era chiar nasol dar ma bucur ca am facut si acest lucru. Am facut si revizia cu aceasta ocazie, ulei + filtre check 167.751 KM Inainte si dupa curatare In Martie 2021 am inlocuit bateria, nu stiu sincer daca era bateria din fabrica dar tot ce e posibil....sa fi tinut oare 10 ani? Anul acesta a inceput cu un set nou de arcuri H&R Blue cu un drop de 25-30mm Inainte si dupa Si cu rotile de vara. Chiar imi place cum arata, nici prea low dar nici prea high cum era. Iar ca duritate nu e o diferenta prea mare, sta mai bine pe curbe iar cu DCC e fix ce trebuie. Martie - 176.641 KM - A urmat o noua revizie de data aceasta motor si cutie DSG. La cutie filtru si ulei original, iar la motor am mers pe Millers NanoDrive 5w40, sunt placut impresionat cat de bine isi face treaba acest ulei. Se incalzeste repede dar si se raceste repede, 106 grade mers mai agresiv, 90 si un pic mers normal. Aprilie - 177.737 KM Schimbat Kit distributie pe original + bujii NGK fiindca in urma unei inspectii imi dadea putin ulei pe la capac si am zis ca a venit timpul. Oricum aveam de gand pe la 190K 200k sa o schimb. Mai - 179.210 KM Cand sa schimbat distributia sa observat ca un ax cu came avea putin joc si trebuia schimbat dar nu am reusit sa facem operatiunea atunci decat in luna Mai asa ca m-am intors pentru schimb. Am decis sa schimb si celalalt ax cu came care era putin zgariat, am zis sa fac o treaba daca tot a deschis acolo. - Schimbat supapa evap - Schimbat pompa de benzina - Instalat Downpipe Bull-X Cat Sport 200 cell 76mm A urmat o resoftare motor + cutie Revo Stage II - puterea obtinuta fiind de 293.8 hp Va urma un intercooler si o admisie, momentan e cu intercooler stock si un filtru K&N in cutia originala. Ca si incheiere vreau sa zic ca masina e altceva acuma, dupa toate lucrarile facute. Se simte incredibil si la mers normal si cand te joci cu ea. Va las si sper ca sunteti bine cu tot ce sa intamplat in ultimii 2 ani! Pana data viitoare, drumuri bune fara surprize Mersi!
    1 point
  13. Si pentru ca pe lista se afla si plafonul negru tocmai s-a bifat :d Din Falticeni l-am transportat la Bucuresti, complet cu tot cu accesorii (stalpi,plafoniere,manere,parasolare). Starea lui fiind una f. buna. Din pacate masina donatoare a avut airbagurile sarite si parasolarele au fost atinse. Norocul meu ca preventiv m-am gandit sa mai iau 2 buc (cu mici defecte de la Constanta) si din 4 am facut 2 bune.
    1 point
  14. Revin cu un update: Long story short, dupa aceasta iarna sunt sigur ca am sa raman multa vreme la masini cu tractiune integrala . E foarte frumoasa senzatia sa poti urca fara absolut niciun stres chiar daca pe jos este polei/zapada. Daca iti place sa mergi la partie e fix ce ai nevoie (1-2cm in plus la garda la sol ar fi bine veniti, dar nu am avut probleme pana acum) Odata cu venirea primaverii i-am facut un detailing interior, am aplicat protectie UV pentru plastice si protectie ceramica pentru piele, plus instalare deflectoare aer de la franele de RS3. Am fost si la primul meu trackday pentru a ii vedea limitele, iar masina e destul de capabila. Stiind ca franele sunt stock nu am fortat prea tare, asa ca abia daca am avut fade, iar uleiul nu a trecut de 111 grade. Experienta a fost chiar interesanta, asa ca o recomand :), iar acum cu virusul luat sunt curios cate secunde pot sa mai scad din timpul meu de referinta.(2:06🏁 - sigur e loc de imbunatatire chiar si fara nicio modificare) Un alt motiv pentru care nu am vrut sa fortez a fost pentru ca mi s-a aprins martorul "low coolant" cu cateva saptamani inainte. Norocul meu a fost ca eram aproape de casa, am parcat si am verificat nivelul care era intradevar sub minim. La 10 minute dupa oprirea motorului am revenit in parcare pentru a ii completa, dar surpriza, niveul era bine merci la 30-40% intre minim si maxim🙄. Am completat pana la maxim a doua zi cand era totul rece si am inceput o perioada de monitorizare. Dupa trackday si aproximativ 1000km nivelul a ramas la maxim, nu miroase a antigel nu am vazut depuneri la pompa si termostat, asa ca am tras concluzia ca sistemul nu a fost aerisit complet anul trecut cand i s-a facut schimbul de antigel, iar pe perioada iernii cat am folosit ventilatia pe cadura s-a aerisit radiatorul din interior. Inainte si dupa perioada de monitorizare: Bonus, o poza cu diferenta dintre lapiz blue si atlantic blue. Pana sa iau masina eram curios si nu am gasit nimic pe internet cu cele doua una langa cealalta.
    1 point
  15. Salutare. Busybusy asa ca nu am mai apucat sa postez. Noutati: Volan incalzit (Octavia 4) cu Travel Assist si evacuare dubla (luata de pe RS 245 2018). Nu va luati de puntea mea fixa...e cu noi la masa. Pentru ca volanul sa functioneze (ma refer la comenzi - in special la partea cu schimbarea modurilor de vizualizare) este nevoie de un mic modul si pe aceasta cale ii multumesc lui @B98XALpt ajutor - modulele mele intarzie (2 defecte...probleme cu transporturile) si el m-a scapat de belea. Volanul nu se compara cu modelul anterior...este mult mai gros, grip f. bun, butonul de incalzire excelent plasat si foarte util. La tobe mai este ceva de munca pana sa iasa perfect insa sunt pe drumul cel bun iar ca retrofit viitor: SOUND ACTUATOR (in aprox. 1 saptamana). weekend placut
    1 point
  16. Salutare! In primul rand scuze daca intrebarea se repeta. Totusi, nu am gasit una la fel pe aici. Am eroarea de mai jos iar cineva m-a sfatuit ca pana ajung sa schimb ambreiajul, sa-i dau o calibrare din Basic settings la ambreiaj. Ati mai facut asta? e o idee buna? Address 02: Auto Trans (J743) Labels: 0CW-927-769.clb Part No SW: 0CW 300 044 S HW: 0AM 927 769 G Component: GSG DQ200-MQB H43 5241 Fault Found: 10817 - Clutch 1 P189A 00 [072] - Clearance too Small Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 212410 km Date: 2020.01.15 Time: 18:59:46 Engine speed: 6410.75 /min Engine torque: 160 Nm Vehicle speed: 88 km/h Control Module temperature: 70 °C CURRENT pressure: -5.5 bar selected gear: GANG_6 Driving position: s Accelerator position: 0.0 % DTC memory status: 47616 Multumesc!
    1 point
  17. Reimprospatez topicul cu vechea dilema : e bine sa pui cutia in N cand esti la semafor ? Recomandarile producatorului este sa se puna in N sau in P doar daca stationeaza o perioada mai mare de timp ( eu am cam inceput sa ignor recomandarile, de cand cu ulei lifetime cutie, distributie la 210k fara limita de timp, filtru aer la 90 K, etc. Altii spun ca mutatul in N nu ar ajuta ambreiajele, dar ca ar putea afecta mecatronicul ( cica in N s-ar preselecta treapta R si treapta 1 si ai freca mecatronicul inutil ). In fine, pentru ca sunt neclare lucrurile si caut sa intretin masina cum cred eu mai bine => am facut un log pe cutie, l-am atasat aici (sunt 2 sheet-uri: ambreiaje si furci) din care eu constat urmatoarele, pe loc la semafor : - cand cutia e in Drive presiunea pe ambreiajul 1 e de ~26-27 bari fata de 15-16 bari, fata de cand cutia e in N. Concomitent, ambreiajul 1 e partial actionat in drive (pozitia lui la 5-7 mm, fata de 1.4 cand e pe N) => uzura pe ambreiajul 1 ? Asa zice capul meu. - nu se preselecteaza treapta R, nici in Drive, nici in N. In schimb treapta 1 ramane permanent cuplata. - doar in P sunt selectate treptele 1 si R - exista uzura mai mare pe ambreiajul 2 decat pe 1 ( deduc dupa pozitia lor fata de 0 )? In concluzie, e bine sa pui in N ? Orice parere e binevenita. Ca o completare, nu se simte nicio diferenta cand schimbi intre N si D la semafor ( cum inteleg ca se intampla la DQ250 sau alte cutii cu ambreiaje umede ). Log ambreiaje+furci cutie.xls
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!