Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.05.2022 în toate secţiunile

  1. Booon avem si poze, avem de toate cc @Rave Il tot bateam la cap pe @sabinx sa facem o data upgradeul de-l incepusem doar cu un an in urma ;)) (de fapt @sabinx ma tot intreba daca mai vreau... eu eram terifiat de tot ce inseamna logistica in acest caz). Pana la urma @sabinx gaseste un spatiu mare in calendar, comanda restul de piese si decidem sa ii las masina, eu plecat fiind in delegatie Spre norocul meu, i s-a facut mila de mine si a decis sa se ocupe si de logistica. Camera si cablajul le aveam de anu trecut, mai trebuia parbriz, padul de gel pentru senzorul de lumina/uminidate, trimuri pentru camera (aici a fost o intreaga discutie daca sa fie negre sau gri ca virgula crem nu exista... am luat gri.... parca ar merge mai bine negre... dar nu prea conteaza ;)) se rezolva cu putina vospsea negru mat daca ma decid ;)) A da... si cel mai important, montajul. M-a tinut la curent cu toata nebunia de la parbriz: la camera si fire si gazilioanele de codari Si, bineinteles, calibrari si teste Cand m-am intors masina era in parcare ma astepta (mersi nea @sabinx) Dupa ce i-am facut plinu cu suc de 98, am iesit sa vedem ce si cum. pACC e genial. Enervant uneori (indicatoare lipsa sau puse aiurea) dar e genial. ACC si LA pana la 210km/h. Very good. LA "advanced" - aka tine mijlocul benzii in loc sa faca ping-pong din linie in linie. Genial. Inca nu m-am obisnuit cu miscatu volanului. Dar imi place. Daca tot a umblat prin fire, l-am rugat sa monteze si "hardware kit" pentru dashcam. Pe langa astea, a facut o gramada de optimizari pe care le tot descopar: ce-mi vine acum in minte acum e faptul ca la pornire Driving Mode Selection pastreaza ultima setare. ACC-ul are acum optiune de profil direct in meniu. Inainte mergea doar pe modul personalizat. Neavand TJA (probabil la anu... sau mai repede daca gasesc o pereche de etrieri spate cu motorase la un pret decent) modul eco este foarte util in oras/aglomeratie dar extrem de enervant la drum lung. Mai sunt chestii de zis dar... am inceput sa scriu ieri si abia azi am reusit sa uploadez poznele ;)) @Rave avem asa : Me happy
    9 points
  2. Butoanele alea lipsa si musamaua de pe usi arata ca directia de ''dezvoltare'' low cost nu se impiedica de ''detalii''.
    2 points
  3. Nu-i problema, sunt n alte masini care n-au touch pe volan, asa ca avem de unde alege
    2 points
  4. Nu cred ca o sa fie in standard touch-ul pe volan. Mai jos câteva detalii cu update-ul pentru modelele MY2023 in funcție de echipare.
    1 point
  5. 1900 lei a decontat reprezentanta pentru pabrizul schimbat de mine in 2019 pe CASCO, posibil ca acum sa fie ~ 3000 lei. Pe banii tai, mai putin de jumatate, Saint Gobain (probabil din asta ai pe masina).
    1 point
  6. Mecatronicul este compus din bloc valve hidraulic si calculator. Se va inlocui doar calculatorul.
    1 point
  7. Nu am mai scris de ceva timp aici din lipsa de timp dar s-au intamplat destule.... Dupa revizie la aproximativ 50-70km m-am pricopsit cu urmatoarea eroare: Bineinteles ca am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa merg la ei. S-a constatat ca a fost pus prea mult ulei la revizie dar totusi sa o urmaresc daca in 100-200km mai urca nivelul(verificat de fata cu ei la predare) iar peste maxim. Bun, am plecat cu masina la drum, am ajuns si la 36000km: Intre timp am mai facut km, aproximativ 550km si aceasta eroare nu a mai aparut iar nivelul pe joja este identic, ca dupa extractie. Deci voi deduce ca a fost o eroare umana si masina nu are nimic dar voi continua monitorizarea. Problema mai trista apare la drumul de intoarcere spre casa 😞. Mergeam pe DN21 de la Slobozia spre Calarasi pentru a urca pe A2. In timp ce ma deplasam am dat de un tir urmat de o alta masina urmand sa depasim cand avem ocazia daaaar tirul din motive necunoscute a poerdut controlul volanului si a iesit de pe partea carisabila undeva la 90km/h dupa care a revenit brusc dar ridicand o ploaie de pietre de pe acostament. Din nefericire una a ajuns si pe parbrizul meu, si una mare de tot ca l-a gaurit efectiv: Am pornit dupa el, sa il atentionez ca a produs pagube si cu greu a vrut sa opreasca. Dupa ce a oprit observ ca este numar de Ucraina, moment in care am stiut ca o sa fie complicat... Am incercat sa ii explic in engleza ce s-a intamplat dar surpriza, nu intelegea absolut nimic. Incerc sa ii zic de asigurare, amiabila etc dar nimic, doar ucraineana. Scot telefonul si incepe circul cu google translate. Ii explic de amiabila si spune ca el nu ofera asigurarea ca nu e vina lui ca nu am pastrat distanta(asta in ideea in care pe filmare se vede clar ca sunt a doua masina dupa el si distanta suficenta). Buuuun, vad ca nu ne intelegem ii zic ca sun la politie, moment in care imi ofera o suma de bani in euro, suma care nu acopera nici fransiza :)). Zic bun, sun la politie. Aici totul a decurs normal, au trimis un echipaj. Intre timp am "vorbit" cu soferul sa mergem in prima localitate, in peco pentru a elibera drumul. A acceptat am mers si am oprit in peco asteptand politia. Dupa 30min ajunge si politia incercand sa discute cu noi, ii explic tot dar ucraineanul nimic, nu mai vrea sa vorbeasca. Asa ca incep politistii cu google translate si incepe sa ma acuze ca am stat in fundul lui(ceva de genul asta). E, atunci i-am invitat pe domnii politisti si pe soferul de tir sa urmarim un scurt filmulet, filmarea de pe camera de bord. Soferul s-a schimbat la fata dupa care a inceput interogarea politistului, de ce a pierdut controlul, daca a adormit, etc. Eu m-am retras si pana la urma s-a ajuns la concluzia sa facem amiabila. E, aici circ iar, 1h sa completam amiabila traducand fiecare camp din formular pentru ca el nu intelegea absolut nimic pe engleza. Am facut poze la toate documentele si aia a fost. Am mutat sotia in spate am dat cioburile cat am putut si am plecat spre casa. In dimineata aceasta am aspirat bine de tot masina dupa care am inceput demersurile cu asigurarea de ucraina, am trimis tot pe e-mail si astept sa ma sune pentru despagubire. In rest, toate bune, doar o mica sperietura a sotiei.
    1 point
  8. Saptamana asta masina a fost in vizita la @sabinx End result? Ceva frumos ;))
    1 point
  9. Cum adica cu ce a dat gauri ? Serios ? Tu crezi ca discurile se pot gauri asa cu bormasina ? Sunt facute si echilibrate de fabrica. "Discuri perforate" se mai numesc
    1 point
  10. A venit vremea sa scriu si eu un mic review la 8 zile dupa ce am primit masina. Masina e un Style MY2022, cu motorul de 96kW, 6MT, Moonstone grey, tapiterie inchisa la culoare, si ceva optionale: airbag-uri locuri laterale spate, light assist, camera pe spate, pachetul de asistenta sofer plus side assist, pachet iarna plus, si geamuri cu tenta fumurie pe spate. Cum intotdeauna chiar si cele mai obiective opinii pot fi de fapt subiective o sa va spun ca am carnet de un an si noua luni, am condus 17000km o Skoda Octavia 3 Combi FL 1.5TSI 110kW, si de proba sau ocazional alte masini: VW Golf 5 1.9TDI PD 105 cai (masina in care am stat cel mai mult in dreapta), Dacia Sandero 2021 0.9 TCe, Mazda CX-30 SkyActiv-X AWD 6AT, Kia XCeed 1.5 T-GDI 7DCT. Ca si calitate pe interior masina sta binisor, e clar peste Skoda, dar fata de Golf 5 a scazut calitatea plasticului pe usile din spate (lucru valabil probabil in toata gama VAG non premium). Scaunele mi se par foarte confortabile si nu am avut nicio problema la drum lung cu ele. Iar faptul ca pozitia scaunului soferului impreuna cu pozitia oglinzilor e stocata in profilul soferului mi se pare un lucru practic. Nu se mai chinuie sotia sa-si regleze scaunul impreuna cu oglinzile de fiecare data. Un minus ar fi lipsa suportului de ochelari care chiar imi place la Skoda. La controalele de pe volan parca-mi lipsesc rotitele de la Skoda, care sunt foarte practice de altfel La condus masina se simte ca sta bine pe drum, iar izolarea fonica e destul de buna si isi face simtita prezenta cu brio si taie efectiv tot ce inseamna zgomote de frecventa inalta venite de la motor sau rulaj. Cu toate ca la drum eu nu simt lipsa suspensiei multilink, de fiecare data cand trec peste un calmator imi aduc aminte de Golf 5 Parca Golf 5 trece mai frumos peste ele, mai elegant ca sa zic asa. La parcare nu am reusit sa ma obisnuiesc cu oglinzile: nu reusesc sa parchez cu spatele perfect drept din oglinzi. La Skoda am reusit a doua zi dupa ce am luat carnetul si asta probabil pentru ca ma ajuta liniile masinii foarte mult. Din pacate cutia e destul de scurta si in oras ajung sa merg cu a 4-a la 50-55km/h. Treapta 1 pare mai scurta dar nu m-am uitat exact sa vad cu cat, treapta a doua pare cam la fel ca si la Skoda, iar daca la Skoda aveam in treapta a treia, la 2000rpm, aproximativ 50km/h, la Golf am doar ~40km/h, o diferenta destul de mare as zice. La fel par si treptele 4 si 5, mai scurte. Surpriza vine in treapta a sasea unde la 130km/h motorul sta la ~2600rpm, comparativ cu Skoda unde motorul sta la ~2900rpm. De mentionat ca dezactivarea cilindrilor nu pare sa functioneze pe Golf in treapta a 6-a decat la vale, iar la Skoda mai porneste din cand in cand si la drum normal. Probabil toata diferenta asta vine din faptul ca motorul e mai slab si e optimizat pentru eficienta. Schimbatorul de viteze e destul de ferm, chiar si in pozitia neutra, raportat la Skoda. Ce ma deranjeaza in schimb e faptul ca intra destul de greu in primele doua trepte sau marsarier, si chiar agata putin. Chiar am patit de vreo 3 ori sa-mi ramana undeva intre trepte si sa las ambreiajul, sa accelerez putin, si sa se auda zgomote de roti dintate ce nu ar trebui sa se auda. La Skoda nu tin minte sa fi patit asa ceva, iar schimbatorul merge destul de lin. In weekend am facut aproximativ 900km prin tara, din care aproximativ 550km autostrada, restul drumuri nationale si europene, unde la dus am scos o medie de 5.8l/100km, iar la intors 5.4l/100km. Consum destul de bun raportat la Skoda cu al ei motor de 110kW. Sistemele de asistenta mi se par bune si dupa ce te obisnuiesti putin cu ele si le inveti limitarile, sunt chiar utile. Pe autotrada am mers tot drumul cu Travel Assists si doar o singura data s-a dezactivat si a trebuit sa preiau eu controlul cand a dat peste niste marcaje temporare lasate in urma de muncitori. In afara autostrazii am mers doar cu ACC. Cred ca toate assist-urile legate de viteza merg mult mai fain cu o cutie automata Pe autostrada n-am avut mare lucru de facut oricum, dupa ce am intrat am lasat-o in a 6-a si cam atat. Cred ca a trebuit sa retrogradez in a 5-a de vreo doua ori. Atat sistemele de asistenta cat si infotainmentul m-au scutit de probleme in perioada asta. O singura data mi s-au aprins beculete galbene, chiar a doua zi dupa ce am luat masina: eroare pe Front assist. Per total sunt multumit de infotainment, dar parca unele functionalitati meritau un buton fizic. Oricum sunt genul de om care nu-si regleaza clima de 3 ori pe zi, ci doar o pun pe 22C si acolo ramane. Va fi mai greu cand v-a trebui sa trec pe recirculare si sunt la drum Meniul de favorite la radio putea fi mai accesibil si nu ascuns in spatele a doua atingeri de ecran. Cred ca atat aveam de zis Dar pe masura ce mai circulam cu masina o sa revin cu update-uri LE: Am uitat sa precizez ca ambreiajul e mai moale decat la Skoda, si ma descurc mult mai bine cu el. Pe Skoda rareori poti pleca de pe loc cu motor rece fara sa smuceasca. Initial am crezut ca nu stiu eu cum sa-l controlez, dar dupa ce am condus Golf 5 si Dacia am ajuns la concluzia ca totusi problema e la ambreiajul din Skoda. Efectul "Kangaroo" se simte pe Skoda, dar nu pe Golf Poate au rezolvat problema odata cu revizia motorului din 2019.
    1 point
  11. In meniul unitatii, la setari
    0 points
  12. Codeaza sa se dea mai incet, si vezi ca ai setare in meniu.,
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!