Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.05.2022 în toate secţiunile

  1. Nu am mai scris de ceva timp aici din lipsa de timp dar s-au intamplat destule.... Dupa revizie la aproximativ 50-70km m-am pricopsit cu urmatoarea eroare: Bineinteles ca am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa merg la ei. S-a constatat ca a fost pus prea mult ulei la revizie dar totusi sa o urmaresc daca in 100-200km mai urca nivelul(verificat de fata cu ei la predare) iar peste maxim. Bun, am plecat cu masina la drum, am ajuns si la 36000km: Intre timp am mai facut km, aproximativ 550km si aceasta eroare nu a mai aparut iar nivelul pe joja este identic, ca dupa extractie. Deci voi deduce ca a fost o eroare umana si masina nu are nimic dar voi continua monitorizarea. Problema mai trista apare la drumul de intoarcere spre casa 😞. Mergeam pe DN21 de la Slobozia spre Calarasi pentru a urca pe A2. In timp ce ma deplasam am dat de un tir urmat de o alta masina urmand sa depasim cand avem ocazia daaaar tirul din motive necunoscute a poerdut controlul volanului si a iesit de pe partea carisabila undeva la 90km/h dupa care a revenit brusc dar ridicand o ploaie de pietre de pe acostament. Din nefericire una a ajuns si pe parbrizul meu, si una mare de tot ca l-a gaurit efectiv: Am pornit dupa el, sa il atentionez ca a produs pagube si cu greu a vrut sa opreasca. Dupa ce a oprit observ ca este numar de Ucraina, moment in care am stiut ca o sa fie complicat... Am incercat sa ii explic in engleza ce s-a intamplat dar surpriza, nu intelegea absolut nimic. Incerc sa ii zic de asigurare, amiabila etc dar nimic, doar ucraineana. Scot telefonul si incepe circul cu google translate. Ii explic de amiabila si spune ca el nu ofera asigurarea ca nu e vina lui ca nu am pastrat distanta(asta in ideea in care pe filmare se vede clar ca sunt a doua masina dupa el si distanta suficenta). Buuuun, vad ca nu ne intelegem ii zic ca sun la politie, moment in care imi ofera o suma de bani in euro, suma care nu acopera nici fransiza :)). Zic bun, sun la politie. Aici totul a decurs normal, au trimis un echipaj. Intre timp am "vorbit" cu soferul sa mergem in prima localitate, in peco pentru a elibera drumul. A acceptat am mers si am oprit in peco asteptand politia. Dupa 30min ajunge si politia incercand sa discute cu noi, ii explic tot dar ucraineanul nimic, nu mai vrea sa vorbeasca. Asa ca incep politistii cu google translate si incepe sa ma acuze ca am stat in fundul lui(ceva de genul asta). E, atunci i-am invitat pe domnii politisti si pe soferul de tir sa urmarim un scurt filmulet, filmarea de pe camera de bord. Soferul s-a schimbat la fata dupa care a inceput interogarea politistului, de ce a pierdut controlul, daca a adormit, etc. Eu m-am retras si pana la urma s-a ajuns la concluzia sa facem amiabila. E, aici circ iar, 1h sa completam amiabila traducand fiecare camp din formular pentru ca el nu intelegea absolut nimic pe engleza. Am facut poze la toate documentele si aia a fost. Am mutat sotia in spate am dat cioburile cat am putut si am plecat spre casa. In dimineata aceasta am aspirat bine de tot masina dupa care am inceput demersurile cu asigurarea de ucraina, am trimis tot pe e-mail si astept sa ma sune pentru despagubire. In rest, toate bune, doar o mica sperietura a sotiei.
    4 points
  2. Si de unde batea vantul... cat timp a mers in 2 cilindri, daca benzina era de 95 si de la ce rafinarie?🙃
    3 points
  3. Sa nu transformam topicul in caterinca, 1.5TSI manual face consum de 4.3->4.7 atunci cand ruleaza extraurban la viteze cat mai constante la 80-100km/h, indiferent de roti si alte bazaconii. Ceva mai mancacioase sunt alea 2020 cu modelul vechi de cutie,probabil din cauza ca are rapoarte mai scurte. Observatii dupa 31k km cu masina personala si alte 3x 1.5TSI conduse ocazional.
    2 points
  4. Actualizăm și topicul cu cele petrece în ultima perioada, având ce povesti... A fost înlocuit întregul kit de ambreiaj + volant (Sachs), lichid de frână și uleiul din cutie... Toate s-au întâmplat într-un timp destul de scurt, motiv pentru care nu avem poze.🙃 După înlocuirea ambreiajului a urmat un drum făcut seara - altă ,,surpriză,, - farurile băteau foarte jos! Așa am ajuns la înlocuirea senzorilor de nivel față/spate (montat metzger)😬 și a tijei de pe brațul față (OEM) 🤑 Am început să bănuiesc termostatul, așa că a fost înlocuit cu unul nou (Mahle) și curățată instalația de răcire folosind un aditiv de la liqui Moly, multă apă și răbdare😇 În încercarea de a înlocui suportul de telefon OE sau ce mai rămăsese din el nu am găsit nicio variantă pe gustul meu de a acoperi acele găuri din bord, așa că am început să caut cele trebuincioase pentru a reveni la carkit-ul OE. Montat modulul de telefon Găsit și montat suportul de telefon + acea talpă de susținere, și bineînțeles telefonul, un Nokia 6210!📞 Urmează să bifăm și cea dea doua revizie!
    2 points
  5. Daca nu e prea complicat, puteti specifica si traseul, stilul de mers, cate persoane/bagaje... asa, doar o poza spune doar jumate din poveste
    1 point
  6. Sunt interesat daca se poate instala un tow bar pe un Golf R MK8 2022. Nu ma interesaza sa tractez, vreau pentru suport biciclete.
    1 point
  7. Aproape acelasi traseu ca mai sus (am ratat ceva iesire si m-a reconfigurat un pic ...) dar consumul este altul. M-am mirat si eu pentru ca nu am avut alt "comportament" Enschede - Breda (Olanda, plat, autostrada pe timp de zi limita 100km/h, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 239 km, 3:02 h, 79 km/h, 5.8 l/100 Karoq 1.5 TSI DSG
    1 point
  8. Salutare. De curand am devenit fericitul posesor al unui A3, an 2012, 170 🐎, cod motor CFGB. Avand un Vw Lupo inainte ( motorul de 1.7 SDI), trecerea la A3 este incredibila . Ca si dotari, masina este echipata cu faruri bixenon, navigatie mare cu suport pt aux si bluetooth, scaune sport cu suport lombar adjustabil, clima automata. Bara fata, spoilerele si eleronul au fost montate ulterior de catre proprietarul anterior. Va atasez cateva poze cu masinuta.
    1 point
  9. Mai nou reprezentanta nu mai schimba filtrul de ulei la DQ381, cu toate ca acum câteva luni se schimba si filtrul. Prețul schimbului este acum de aprox 2000 lei, fără filtru. La cerere se poate schimba si filtrul care costa aproape 200 lei. Am făcut programare la Avia sa schimb uleiul la cutie iar când am ajuns acolo in ziua programării am aflat ca nu mai schimba filtrul si nici nu îl au pe stoc. Am oferta de acum cateva luni in care scrie si de filtru. Deci după ce ca s-a scumpit destul de mult nu mai include nici filtrul… Momentan am amânat schimbul.
    1 point
  10. 224500 km. Schimbat tot ce inseamna suport de motor. Incepuse sa aiba un mic balans fata spate mai ales la rece. Asa ca...
    1 point
  11. Trebuie schimbat torpedoul ca sa scapi de gaurile de la telefon .
    1 point
  12. Salut, Sunt nou pe forum. Am comandat un Golf variant style in mai 2021 si inca il astept. Posibil sa vina la sfarsit de vara, anul asta sper... 😅 @fmitache Legat de update-ul din aplicatie - si mie mi s-a intamplat acelasi lucru. Din cate am inteles de la dealer, acel model an 2023 nu inseamna ca va fi produsa masina in 2023, ci ca masina va avea noile specificatii de productie ale modelului din 2023 (adica model year 2023 sau altfel spus MY23). Inteleg ca din saptamana 25 a acestui an, sau undeva pe acolo, se va incepe deja productia cu MY23. Deci masina poate fi produsa anul asta, desi are model an 2023. Una dintre modificarile aduse de MY23 am vazut ca aste piano black la consola centrala, in jurul zonei cu schimbatorul. Nu e ceva ce eu imi doream 😩 Mi se pare ciudat ca dupa update nu mai apare puterea motorului. Poate se va schimba ceva si aici?
    1 point
  13. Se pare ca a revenit problema...Am fost ieri pana la Brasov si dintr-o "regretabila eroare" de calcul si un accident (+ o coada de 20 minute) ... i-am dat cox. Imi este rusine de mine, ar trebui sa ma duc sa-mi predau permisul. Dupa ce a stat parcata cca 4h, la intoarcere am venit la consnum insa am observat ca iar smuceste intre 1-2 si 2-3, si mai nou observ o patinare intre 4-5. Mai trag de ea weekendul acesta, luni o duc la service. Va anunt. P.S: chiar daca nu este o clasa sportiva, recunosc ca aveam un zambet larg si tampit la cum s-a comportat (in special pe serpentine la Predeal).
    1 point
  14. Azi parcam lateral, fara sa se miste nimic in spatele masinii, cand am ajuns vreo jumatate de metru de masina din spate, masina a franat brusc. Mergeam incet, dar tot m-a speriat. Mi se intampla frecvent treaba asta. Cam acelasi lucru mi se intampla si in trafic cand activez Travel Assist: masina inainteaza si, departe de masina din fata, franeaza brusc. Asta cand nu merge pana fix in bara masinii din spate si franeaza de urgenta :). Mai au de lucrat, dar mi-am pierdut speranta ca se va comporta vreodata fluent. In general, masina imi place mai mult decat orice masina cu combustie interna am avut. Nu am avut masini de lux, deci comparatia e... comparativa.
    1 point
  15. Am testat. Nu se opreste in mers daca te ridici de pe scaun si nu ai centura pusa. si am mai testet ce se intampla cand apesi butonul P in mers, la peste 10kmh apare doar un mesaj de avertizare, la sub aceasta viteza masina franeaza de urgenta.
    1 point
  16. Intr-adevar, sunt ceva chestii enervante, majoritatea din cauza solutiei tampite de a inlocui butoanele fizice cu cele tactile. Mi se intampla si mie sa nu se activeze avariile daca nu ating foarte precis zona tactila. Solutia cu doua butoane fizice la geamuri + acel touch pentru spate, care este pusi si foarte in drum, mi se pare o mare cretinitate. Daca o iei pe pipaite, sa deschizi geamul, ai sanse sa atingi butonul de REARA si sa deschizi alt geam. In privinta franarilor la obstacole, iarasi e ciudata functionarea. Nu stiu daca nu suntem noi obisnuiti cu astea sau implementarea la ID e tampita. Eu unul nu am mai avut masini atat de tehnologizate si ma sperie ingrozitor de fiecare data cand frneaza asa. Ar fi multe de imbunatatit insa per total, mie imi place masina. Sper ca viitoarele update-uri sa mai dreaga din problemele astea.
    1 point
  17. @Xman_ghio aripile au fost 286 lei bucata, iar pragurile 150 lei bucata. Am comandat o cameră de mers înapoi integrată în mânerul hayonului de pe Aliexpress. Scria că pe Golf 5 ca să se potrivească trebuie tăiat un șurub. Profitând că mașina este parțial desfăcută, m-am apucat de montat cu... demontatul celei vechi . Ceea veche era montată în bară, iar cea nouă pe hayon, a trebuit să trag cablurile prin cauciucul ăla strâmt. Am apelat la o sârmă și niște WD40 pentru a facilita tragerea. Am scos motorașul de la ștergătoare să pot scoate mânerul, unul dintre șuruburi fiind poziționat sub motoraș. Ocazie cu care am comandat și un braț de ștergător nou, întrucât la cel vechi era plasticul crăpat (l-am strâns prea tare), iar acum l-am stricat de tot. Camera lovește într-adevăr în unul din șuruburile pe care se prinde motorașul ștergătorului. Am adus flexul și l-am tăiat, după care am pus din nou camera și am constatat că... am tăiat șurubul greșit! pfff Ok, regrupare și regândirea operațiunii. Am pus mâna pe flex și am tăiat șurubul care trebuia tăiat. Surpriză, tot nu intra, pentru că motorul mânerului lovea și în tabla in care este prins șurubul. Am adus minidremel-ulul și am decupat tabla, apoi am îndoit puțin spre interior și a întrat camera pe poziție! Bun, ceva progres. Pun motorașul pe poziție și constat că și suportul care se prinde pe șurubul eliminat (cel corect nu cel tăiat greșit) lovește în motoraș. Minidremel-ul în acțiune din nou și am tăiat și suportul respectiv. Proba din nou, totul a intrat cum trebuie. Cele două bucăți tăiate sunt mai sus. Surubul tăiat l-am înlocuit cu un alt șurub, iar pe capul acestuia unde vine în contact cu tabla am aplicat un adeziv bicomponent de la Bison, pentru a-l fixa. Nu puteam lăsa motorașul ștergătorului fixat doar într-un șurub . Am poziționat cablurile pe hayon, le-am tras prin praguri, le-am conectat la RCD și la panoul de siguranțe (trebuie pusă pe o siguranță cu tensiune permanentă, altfel nu se deschide hayonul) Am închis hayonul, am pus contact și am băgat în mers înapoi Uneori primesc mesajul acesta și nu merge camera decât dacă opresc și repornesc motorul. Nu m-am lămurit încă de ce, dacă aveți vreo idee, vă ascult. O probă cu soarele din spate, se vede foarte bine, cu o ușoară oglindire. ~ va urma ~
    1 point
  18. Să înceapă nebunia V-am spus că luasem praguri la jumătatea lunii martie Ei bine am reușit să le montez (nu eu, ci tinichigiul ). Pragurile vechi erau ruginite, praf cum se zice De asemenea au fost schimbate și întăriturile de la praguri (zonele unde intra cricul, care erau de asemenea foarte ruginite și lovite De cum am ajuns cu ea acasă, dacă tot erau scoase apărătorile de la aripi m-am apucat de spălat și degresat Apoi cu diferite perii de sârmă montate pe bormașina, am frecat zonele cu rugină. Mă gândeam să dau și cu Feruginol, dar am renunțat la idee. După degresare și uscare, am mascat și am dat 3 straturi de Teroson. Apoi m-am băgat pe sub mașină și am dat 2 mâini de Teroson și în spatele pragurilor, unde nu intra pistolul, pentru că la praguri va fi aplicat insonorizant la pistol. Am terminat cu 2 mâini la partea dinspre habitaclu la aripile față, in rest nu prea e nevoie întrucât nu am văzut nici un punct de rugină. Întrucât aripile față erau ruginite și ele in partea de jos spre prag, am cumpărat și două aripi noi (care au venit cu primer diferit?!) Urmează să scot fețele de uși, că tot le-am dat jos de atâtea ori și stopurile, pentru a preda mașina la vopsit, dar și alte operațiuni pe care aș vrea să le fac dacă tot am desfăcut mașina. ~ va urma ~
    1 point
  19. Situatia cu masina din fata care iese de pe drum, iar asistentul iarasi avertizeaza e o situatie pe care o confirm. Excelente explicatiile si acum inteleg si eu.... Recunosc ca nu am citit sectiunea din manual, deci multumesc pt clarificari. Promit sa citesc in weekend ! Da, avand radarul si asistentul e un stil nou de abordare a sofatului si, baieti, suntem aici ca sa dobandim acest nou skill Am trecut noi peste altele mai grele. Eu personal mai degraba as invata sa ma obisnuiesc cu radarul pt ca poate salva o situatie de neatentie la volan, decat sa zic: ah, ce prostie, am condus 20 de ani fara el, nu imi trebuie nici in urmatorii ...x ani. Ba de fapt cred ca fix in urmatorii ani imi trebuie.
    1 point
  20. Si pentru ca pe lista se afla si plafonul negru tocmai s-a bifat :d Din Falticeni l-am transportat la Bucuresti, complet cu tot cu accesorii (stalpi,plafoniere,manere,parasolare). Starea lui fiind una f. buna. Din pacate masina donatoare a avut airbagurile sarite si parasolarele au fost atinse. Norocul meu ca preventiv m-am gandit sa mai iau 2 buc (cu mici defecte de la Constanta) si din 4 am facut 2 bune.
    1 point
  21. Mici update-uri la portbagaj. Am reusit sa pot inchide/deschide din butonul original doar cand e deblocata masina,dar in acelasi timp sa imi afiseze corect in bord cand e inchis sau deschis. Din toate butoanele se poate deschide/inchide doar daca masina e deblocata, inclusiv telecomanda. Senzorul de la picior functioneaza doar daca masina este deblocata si nu este pus contactul . Pe masina mai este instalat un modul care imi blocheaza/deblocheaza masina automat in functie de cum ma indepartez/apropriu de ea.
    1 point
  22. Salutare! Sistemele de asistenta montate pe VW Golf 8 au niste limitari constructive, in principal din cauza radarului care vede doar in fata intr-o arie limitata. Ca sa va faceti o idee mai buna e ca si cum golful ar avea niste ochelari de cal cu care vede doar inainte, fara stanga/ dreapta. Deci sunt anumite situatii (drum in curba, masina nu e paralela cu axul drumului, etc) in care golful are impresia ca intra in ceva, desi nu se va intrampla asta. Mai mult decat atat sunt situatii in care sistemul presupune ca tu ca sofer nu mai faci nicio manevra (de ocolire, de evitare) si atunci franeaza. De exemplu situatia cand masina din fata iese de pe drum; eu ca sofer stiu asta si continui sa ma apropii, dar sistemul poate considera ca masina din fata va ramane acolo si e riscul sa intru in ea. Limitarile sistemului sunt tratate in manual, pe care va recomand sa-l cititi (sectiunile ACC si Front Assist in acest caz).
    1 point
  23. Dupa minivacanta de Paste am facut putina curatenie: -spalat compartimentul motor si aplicat silicon pentru plastice; - aspirat interiorul; -aplicat gel Sonax pe bandourile exterioare pentru redarea negrului si pentru protectie; -aplicat dressing pe anvelope; Bonus: am tuns si gazonul 😜
    1 point
  24. Stinge farul, ca sa vedem mai bine. Daca e aprins slab dar e galben, e din far. Daca e stins complet poate sa fie din modul. Poti proba cu modulul de la farul de pe stanga
    1 point
  25. hello. acum 1 saptamana am observat ca, la rece, pedala de ambreiaj, era moale si se bloca la jumatatea cursei. vizitat mecanic, facut prima data aerisire, dupa schimbat pompa ambreiaj (problema inca persista), asa ca am schimbat kitul de ambreiaj ( LUK ) . masina merge perfect acum, pedala de ambreiaj revine fara nici o problema la loc. costul total : 2800 de lei (192 de lei pompa de ambreiaj, 2200 kitul, 400 manopera) si ceva bonus din seara asta de la spalatorie
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!