Salutari tuturor,
A trecut ceva timp de la ultimul meu post si am zis sa revin cu un mic update. Masina functioneaza in continuare foarte bine iar singura problema ce am avut-o de sa lasat cu 2 drumuri pe platforma a fost cica.... un injector la cilindru 4 ( care pana la urma sa dovedid a fi doar cablu/mufa de la acel injector ).
Dar nah cu mecanici de duminica de prin reprezentante te ajungi la dastea ca sa dai sute de lei si pana la urma e doar un cablu....nu pot sa-mi explic. In fine...
Asta sa intamplat in 2021 in perioada Iulie - Octombrie
Intre cele doua luni am ajuns si la o curatare de carbon cu walnut blasting, nu era chiar nasol dar ma bucur ca am facut si acest lucru.
Am facut si revizia cu aceasta ocazie, ulei + filtre check 167.751 KM
Inainte si dupa curatare
In Martie 2021 am inlocuit bateria, nu stiu sincer daca era bateria din fabrica dar tot ce e posibil....sa fi tinut oare 10 ani?
Anul acesta a inceput cu un set nou de arcuri H&R Blue cu un drop de 25-30mm
Inainte si dupa
Si cu rotile de vara.
Chiar imi place cum arata, nici prea low dar nici prea high cum era. Iar ca duritate nu e o diferenta prea mare, sta mai bine pe curbe iar cu DCC e fix ce trebuie.
Martie - 176.641 KM -
A urmat o noua revizie de data aceasta motor si cutie DSG. La cutie filtru si ulei original, iar la motor am mers pe Millers NanoDrive 5w40, sunt placut impresionat cat de bine isi face treaba acest ulei. Se incalzeste repede dar si se raceste repede, 106 grade mers mai agresiv, 90 si un pic mers normal.
Aprilie - 177.737 KM
Schimbat Kit distributie pe original + bujii NGK fiindca in urma unei inspectii imi dadea putin ulei pe la capac si am zis ca a venit timpul. Oricum aveam de gand pe la 190K 200k sa o schimb.
Mai - 179.210 KM
Cand sa schimbat distributia sa observat ca un ax cu came avea putin joc si trebuia schimbat dar nu am reusit sa facem operatiunea atunci decat in luna Mai asa ca m-am intors pentru schimb. Am decis sa schimb si celalalt ax cu came care era putin zgariat, am zis sa fac o treaba daca tot a deschis acolo.
- Schimbat supapa evap
- Schimbat pompa de benzina
- Instalat Downpipe Bull-X Cat Sport 200 cell 76mm
A urmat o resoftare motor + cutie Revo Stage II - puterea obtinuta fiind de 293.8 hp
Va urma un intercooler si o admisie, momentan e cu intercooler stock si un filtru K&N in cutia originala.
Ca si incheiere vreau sa zic ca masina e altceva acuma, dupa toate lucrarile facute. Se simte incredibil si la mers normal si cand te joci cu ea.
Va las si sper ca sunteti bine cu tot ce sa intamplat in ultimii 2 ani! Pana data viitoare, drumuri bune fara surprize
Mersi!