Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2022 în toate secţiunile
-
Actualizăm și topicul cu cele petrece în ultima perioada, având ce povesti... A fost înlocuit întregul kit de ambreiaj + volant (Sachs), lichid de frână și uleiul din cutie... Toate s-au întâmplat într-un timp destul de scurt, motiv pentru care nu avem poze.🙃 După înlocuirea ambreiajului a urmat un drum făcut seara - altă ,,surpriză,, - farurile băteau foarte jos! Așa am ajuns la înlocuirea senzorilor de nivel față/spate (montat metzger)😬 și a tijei de pe brațul față (OEM) 🤑 Am început să bănuiesc termostatul, așa că a fost înlocuit cu unul nou (Mahle) și curățată instalația de răcire folosind un aditiv de la liqui Moly, multă apă și răbdare😇 În încercarea de a înlocui suportul de telefon OE sau ce mai rămăsese din el nu am găsit nicio variantă pe gustul meu de a acoperi acele găuri din bord, așa că am început să caut cele trebuincioase pentru a reveni la carkit-ul OE. Montat modulul de telefon Găsit și montat suportul de telefon + acea talpă de susținere, și bineînțeles telefonul, un Nokia 6210!📞 Urmează să bifăm și cea dea doua revizie!7 points
-
@Xman_ghio aripile au fost 286 lei bucata, iar pragurile 150 lei bucata. Am comandat o cameră de mers înapoi integrată în mânerul hayonului de pe Aliexpress. Scria că pe Golf 5 ca să se potrivească trebuie tăiat un șurub. Profitând că mașina este parțial desfăcută, m-am apucat de montat cu... demontatul celei vechi . Ceea veche era montată în bară, iar cea nouă pe hayon, a trebuit să trag cablurile prin cauciucul ăla strâmt. Am apelat la o sârmă și niște WD40 pentru a facilita tragerea. Am scos motorașul de la ștergătoare să pot scoate mânerul, unul dintre șuruburi fiind poziționat sub motoraș. Ocazie cu care am comandat și un braț de ștergător nou, întrucât la cel vechi era plasticul crăpat (l-am strâns prea tare), iar acum l-am stricat de tot. Camera lovește într-adevăr în unul din șuruburile pe care se prinde motorașul ștergătorului. Am adus flexul și l-am tăiat, după care am pus din nou camera și am constatat că... am tăiat șurubul greșit! pfff Ok, regrupare și regândirea operațiunii. Am pus mâna pe flex și am tăiat șurubul care trebuia tăiat. Surpriză, tot nu intra, pentru că motorul mânerului lovea și în tabla in care este prins șurubul. Am adus minidremel-ulul și am decupat tabla, apoi am îndoit puțin spre interior și a întrat camera pe poziție! Bun, ceva progres. Pun motorașul pe poziție și constat că și suportul care se prinde pe șurubul eliminat (cel corect nu cel tăiat greșit) lovește în motoraș. Minidremel-ul în acțiune din nou și am tăiat și suportul respectiv. Proba din nou, totul a intrat cum trebuie. Cele două bucăți tăiate sunt mai sus. Surubul tăiat l-am înlocuit cu un alt șurub, iar pe capul acestuia unde vine în contact cu tabla am aplicat un adeziv bicomponent de la Bison, pentru a-l fixa. Nu puteam lăsa motorașul ștergătorului fixat doar într-un șurub . Am poziționat cablurile pe hayon, le-am tras prin praguri, le-am conectat la RCD și la panoul de siguranțe (trebuie pusă pe o siguranță cu tensiune permanentă, altfel nu se deschide hayonul) Am închis hayonul, am pus contact și am băgat în mers înapoi Uneori primesc mesajul acesta și nu merge camera decât dacă opresc și repornesc motorul. Nu m-am lămurit încă de ce, dacă aveți vreo idee, vă ascult. O probă cu soarele din spate, se vede foarte bine, cu o ușoară oglindire. ~ va urma ~5 points
-
Salutari tuturor, A trecut ceva timp de la ultimul meu post si am zis sa revin cu un mic update. Masina functioneaza in continuare foarte bine iar singura problema ce am avut-o de sa lasat cu 2 drumuri pe platforma a fost cica.... un injector la cilindru 4 ( care pana la urma sa dovedid a fi doar cablu/mufa de la acel injector ). Dar nah cu mecanici de duminica de prin reprezentante te ajungi la dastea ca sa dai sute de lei si pana la urma e doar un cablu....nu pot sa-mi explic. In fine... Asta sa intamplat in 2021 in perioada Iulie - Octombrie Intre cele doua luni am ajuns si la o curatare de carbon cu walnut blasting, nu era chiar nasol dar ma bucur ca am facut si acest lucru. Am facut si revizia cu aceasta ocazie, ulei + filtre check 167.751 KM Inainte si dupa curatare In Martie 2021 am inlocuit bateria, nu stiu sincer daca era bateria din fabrica dar tot ce e posibil....sa fi tinut oare 10 ani? Anul acesta a inceput cu un set nou de arcuri H&R Blue cu un drop de 25-30mm Inainte si dupa Si cu rotile de vara. Chiar imi place cum arata, nici prea low dar nici prea high cum era. Iar ca duritate nu e o diferenta prea mare, sta mai bine pe curbe iar cu DCC e fix ce trebuie. Martie - 176.641 KM - A urmat o noua revizie de data aceasta motor si cutie DSG. La cutie filtru si ulei original, iar la motor am mers pe Millers NanoDrive 5w40, sunt placut impresionat cat de bine isi face treaba acest ulei. Se incalzeste repede dar si se raceste repede, 106 grade mers mai agresiv, 90 si un pic mers normal. Aprilie - 177.737 KM Schimbat Kit distributie pe original + bujii NGK fiindca in urma unei inspectii imi dadea putin ulei pe la capac si am zis ca a venit timpul. Oricum aveam de gand pe la 190K 200k sa o schimb. Mai - 179.210 KM Cand sa schimbat distributia sa observat ca un ax cu came avea putin joc si trebuia schimbat dar nu am reusit sa facem operatiunea atunci decat in luna Mai asa ca m-am intors pentru schimb. Am decis sa schimb si celalalt ax cu came care era putin zgariat, am zis sa fac o treaba daca tot a deschis acolo. - Schimbat supapa evap - Schimbat pompa de benzina - Instalat Downpipe Bull-X Cat Sport 200 cell 76mm A urmat o resoftare motor + cutie Revo Stage II - puterea obtinuta fiind de 293.8 hp Va urma un intercooler si o admisie, momentan e cu intercooler stock si un filtru K&N in cutia originala. Ca si incheiere vreau sa zic ca masina e altceva acuma, dupa toate lucrarile facute. Se simte incredibil si la mers normal si cand te joci cu ea. Va las si sper ca sunteti bine cu tot ce sa intamplat in ultimii 2 ani! Pana data viitoare, drumuri bune fara surprize Mersi!3 points
-
Si pentru ca pe lista se afla si plafonul negru tocmai s-a bifat :d Din Falticeni l-am transportat la Bucuresti, complet cu tot cu accesorii (stalpi,plafoniere,manere,parasolare). Starea lui fiind una f. buna. Din pacate masina donatoare a avut airbagurile sarite si parasolarele au fost atinse. Norocul meu ca preventiv m-am gandit sa mai iau 2 buc (cu mici defecte de la Constanta) si din 4 am facut 2 bune.2 points
-
Pana la urma am schimbat rampa cu senzorul si regulatorul mentionate mai sus si s-a rezolvat.1 point
-
1 point
-
Mai ștergem praful… Pentru moment, masina a trecut in plan secund, prioritățile fiind alte “proiecte” . Totusi, la finalul lunii Februarie, am făcut o programare pentru revizia finala, înaintea iesirii din garantie. Km: 30.750. Fiind vorba de ultima revizie la dealer, am preferat sa fie una cuprinzătoare, astfel, s-a făcut schimb ulei + filtru motor, schimb filtru polen, curatare filtru aer motor, schimb ulei + filtru cutie DSG, schimb ulei Haldex, intretinere chedere și sine trapa. Totodata, au fost înlocuite ambele faruri pe garantie, lucru detaliat aici: Înlocuind farurile, in urma finalizării procesului de garantie, masina a fost programată pentru aplicare folie de protectie faruri, Chrome-Delete faruri (again ), și Detailing complet. Astfel, s-au făcut: - intretinere protectie nano-ceramica și folie exterior + finisare cu EXO V3 (hidrofobizare), - intretinere chedere, - hidrofobizare geamuri, - polish tipsuri cromate evacuare, - Detailing complet interior, - Detailing motor. Practic, avem o ținuta de gala acum . Avem si o poza cu bestia, doar ca a intrat ceva gri in cadru… Păcat, ar fi ieșit o poza frumoasa!1 point
-
1 point
-
Update: Ieri am profitat de vremea frumoasa si am supus masina unui full detailing la interior. Eu care credeam ca bag aspiratorul bine de fiecare data cand spal masina am ramas uimit ce am gasit dupa ce am demontat scaunele si banchta din spate. Las mai jos cateva poze cu operatiunea care a durat (cu tot cu exterior)de pe la 10:00 pana 17:30.1 point
-
Luna Octombrie a fost destul de plina 1 - Sotia a avut primul ei accident in 11 ani de soferie si au fost schimbate pe CASCO far stanga, aripa stanga fata, spoiler fata, sistem spalare far, rezervor solutie parbriz 2 - Daca pe stanga am primit far nou am mers si am facut polish la farul din dreapta si am aplicat folie de protectie pe ambele faruri. 3 - Planificam de ceva timp sa-i fac un "tratament" cu ceara de la Meguiars - Carnuba Plus. Toata operatiunea a durat de la 10:00 pana la 15:00 si a inclus spalat exterior+interior cu atentie la toate detaliile cat si "tratamentul". Pozele unde haionul este ridicat sunt facute inainte de aplicarea "tratamentului".1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00