Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2022 în toate secţiunile

  1. ca sa fie treaba buna oficial
    5 points
  2. Mai lasam un update mic... am schimbat discurile si placutele fata (cele pe spate fiind inlocuite acum o luna). Aveam niste vibratii mici la franare usoara la +100km/h, in oras nu simteam nimic, la drum lung erau al dracu de enervante. Treaba asta cu franele a fost ceva de genu... "ai intrat in hora, acum joaca!" sau... "te-a mancat in cur, te scarpini" type of thing Va mai incant cu cateva poze, nimic interesant... din pacate nu am timp de vreo plimbare ca sa am un cadru mai dragut de poze
    4 points
  3. Salutari la toata lumea 🙂 Revin cu noutati despre ce am mai mesterit pe la masina. Dupa o decontaminare cu si o ceruire cu rezultatul este urmatorul : In plus, la atingere nu se mai simte nimic pe caroserie.
    3 points
  4. Hristos a inviat! De cateva luni ma tot gandeam sa trec la jante pe 18"... sa o fac...sa nu o fac...am tot adunat pareri. Principala grija era sa nu fie f. dure (cu 2 fetite in spate). Pana la urma am gasit un set la Constanta (Gemini 18" + Michelin Pilot Sport 3 - anv 2019-2020 stare f. buna). Erau negre, fara DC asa ca le-am dus la Top Wheels (Dark Gun deschis + diamond cut). Rezultatul il vedeti in pozele atasate. 1 mai fericit tuturor! L.E: Multumiri lui @zidanne (pentru ca le-a adus la Bucuresti si lui @radioman pentru rezervarea lor)
    2 points
  5. 1 L in plus sigur nu e doar de la jante, mai ales la mers constant. In principal la mers dinamic (accelerat/franat) esti penalizat cel mai mult cu jantele mai grele, la mers constant greutatea jantelor nu mai e un factor atat de important.
    1 point
  6. Am masina de trei ani si abia azi am aflat ca daca sunt in Eco (Efficiency) cu S/S ON si cel din fata are mancarici la ambreiaj si se misca 20cm motorul nu porneste decat daca ridic 44-ul de pe frana! Yeiii, am infrant!
    1 point
  7. deja le-am cumparat - nu am avut timp sa le pun -OEM 100% MONTE CARLO 17"Michelin Primacy 4 (le-am luat de noi - implinisera 1 an cand le-am schimbat ) si 18" Pilot Sport 3 pot spune ca cele din urma sunt Mult mult mai moi.
    1 point
  8. Salutare. Busybusy asa ca nu am mai apucat sa postez. Noutati: Volan incalzit (Octavia 4) cu Travel Assist si evacuare dubla (luata de pe RS 245 2018). Nu va luati de puntea mea fixa...e cu noi la masa. Pentru ca volanul sa functioneze (ma refer la comenzi - in special la partea cu schimbarea modurilor de vizualizare) este nevoie de un mic modul si pe aceasta cale ii multumesc lui @B98XALpt ajutor - modulele mele intarzie (2 defecte...probleme cu transporturile) si el m-a scapat de belea. Volanul nu se compara cu modelul anterior...este mult mai gros, grip f. bun, butonul de incalzire excelent plasat si foarte util. La tobe mai este ceva de munca pana sa iasa perfect insa sunt pe drumul cel bun iar ca retrofit viitor: SOUND ACTUATOR (in aprox. 1 saptamana). weekend placut
    1 point
  9. Treaba cu incalzirea jantelor spate am patit-o si eu. Dupa schimbatea discurilor si placutelor ( discuri Brembo si placute ATE ) jantele se incingeau bine la drum lung ,mult mai tare decat pe fata. Atunci am trecut la reconditionarea etrierilor. S-au schimbat pistonase si garnituri, si foarte important, s- au gresat bine pistonasele sa culiseze usor pe garnitura ,in asa fel incat sa se poata misca cu mana. Pana la aceasta operatie pistonasele se deplasau doar inpinse cu ajutor mecanic (nu se miscau daca le inpingeam cu mana).In momentul de fata jantele, la drum lung sunt reci, iar in oras se incalzesc mai putin decat cele pe fata. Toată treaba am facut-o personal , cu simt de raspundere , respectand toate sfaturile gasite pe acest forum si de pe alte canale de informare,bibilind , curatand si gresand fiecare piesa in parte. Sper ca am fost de folos.
    1 point
  10. La schimbarea placutelor, cel mai important aspect este curatarea locasului unde culiseaza "urechile "placutei pe ghidajul din tabla. Tot materialul de frictiune depus va ingreuna eliberarea placutei si indepartarea de disc. Daca nu se simte masina ca ar fi frinata dar totusi discul si janta sunt fierbinti probabil e doar o atingere fina a placutei,trebuie verificat cum culiseaza prin ghidajul de tabla , posibil sa ai un pic de vopsea ajunsa in exces pe urechile placutelor si ar trebui netezita si unse cu vaselina dedicata.
    1 point
  11. Am pus pe spate discuri si placute originale pentru vw. Nu am nici o problema cu incalzit, scartait, zgomot sau alte chestii citite pe aici. Am curatat bine, am gresat ce trebuie, am soalat cu spray special. Nici o problema. Voi schimba si pe fata, discuri si placute tot originale. Nu ma complic cu teste si incercari de n firme.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!