Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.05.2022 în toate secţiunile

  1. Mai lasam un update mic... am schimbat discurile si placutele fata (cele pe spate fiind inlocuite acum o luna). Aveam niste vibratii mici la franare usoara la +100km/h, in oras nu simteam nimic, la drum lung erau al dracu de enervante. Treaba asta cu franele a fost ceva de genu... "ai intrat in hora, acum joaca!" sau... "te-a mancat in cur, te scarpini" type of thing Va mai incant cu cateva poze, nimic interesant... din pacate nu am timp de vreo plimbare ca sa am un cadru mai dragut de poze
    4 points
  2. Daca senzorul e ok,cablajul verificat..ai o pompa ABS ce va trebui inlocuita.
    2 points
  3. @Cristi_V.. explicatia e simpla. Diferenta de consum e chiar buna pentru trecerea de la 16 la 18 si benzinar. 1. Roata de 18 este mult mai grea, iar fiecare kg la roata in plus se comporta ca si minim 4kg de bagaj.. 2. Roata de 18 are si latime mai mare decat cea de 16.. nu prea merge 205 latime pe 18, ceea ce duce la o frecare mai mare cu asfaltul.. Binenteles masina va avea aderenta mai mare. 3. Janta fiind mai mare, va avea greutatea spre exterior si nu spre centru, ceea ce va manca mult din cuplu pentru a fi rotita. Diametrul roata+anvelope intre 16-18 fiind sub 2% (standard la omologare). De asta e bine as se lua jante echilibrate pentru masina/motor. Eu tot timpul m-am uitat sa iau jante cat mai usoare, anvelopele cele mai inguste omologate pe versiune, clasa A la consum, etc.
    1 point
  4. Va spun eu pentru Polo din decembrie 2021. Promisiune initiala livrare ianuarie 2023, dar saptamana trecuta a venit update cu "posibil martie-aprilie 2023"
    1 point
  5. Am masina de trei ani si abia azi am aflat ca daca sunt in Eco (Efficiency) cu S/S ON si cel din fata are mancarici la ambreiaj si se misca 20cm motorul nu porneste decat daca ridic 44-ul de pe frana! Yeiii, am infrant!
    1 point
  6. Eu cred ca nu a montat senzorul care trebuie, Si trebuie facuta o diagnoza cu o interfata mai buna, care stie de UDS.
    1 point
  7. Salut, cand te referi la diminuarea intensitatii la DRLuri, te referi la lumina liniara LED montata in grila de jos, sau la becul DRL cu care vine FL-ul din fabrica? Daca e vorba de lumina liniara LED montata in grila dintre proiectoare, (probabil) iti trebuie un LDM (LED Drive Module), eu asa am montat in 2018 pe O2-ul meu pre-FL (poti vedea poza la profil) DRLuri dedicate pt O2. LDMul se conecteaza la firele cablului unuia din faruri, acesta are 4 optiuni (verificare la rotirea cheii in contact, intensitate luminoasa maxima fara pozitie/faruri aprinse, intensitate diminuata cu 50% la activarea pozitiei/farurilor, dezactivare intensitate luminoasa la activarea fazei lungi).
    1 point
  8. Am rezolvat problema cu vibratia...era de la echilibrarea defectuoasa a rotilor...am echilibrat profi si masina parca aluneca nu merge...bafta.
    1 point
  9. Aveam niste studii cu filtrele de aer si de ulei dar nu le mai gasesc... ideea era in felul urmator: Filtrele sunt caracterizate in primul rand de un randament de filtrare la o anumita dimensiune de particule: de exemplu 98% la 1 micron - asta s-ar traduce cu aproximatie ca 98% din porii filtrului au din fabrica dimensiune de maxim un micron iar 2% pot avea dimensiuni de peste un micron. Cand se instaleaza filtre noi, acesti 2% vor fi infundati intr-un timp scurt de particule mai mari, dar, pana atunci, lasa o cantitate de particule mai mari de 1 micron sa treaca prin el. Cantitatea e infima conform tuturor studiilor. Dupa acest moment vor putea trece prin filtru doar particule sub 1 micron. Filtrele sunt caracterizate in al doilea rand si de caderea de presiune pe acestea. Cu cat sunt mai imbacsite, cu atat diferenta de presiune inainte si dupa ele este mai mare. In functie de calitatea materialului filtrant (rigiditatea acestuia), aceasta diferenta de presiune poate forta particulele sa preseze asupra porilor, sa-i largeasca si sa treaca prin materialul filtrant la un moment dat (cand sunt foarte murdare). Daca filtrul de aer se schimba la un timp corespunzator (in cazul VW, in tarile cu praf la maxim 30.000 km iar in cele curate la maxim 60.000 km) praful care contamineaza uleiul prin penetrarea filtrului de aer si care trece si de segmenti este neglijabil. Particulele solide din ulei (eventualul namol) sunt formate in mod normal din particule metalice produse de frecarile din motor, din cenusa care trece de segmenti din camera de ardere si din unii compusi cu molecule cretze (asa arata desenate chimic) din aditivi si biocombustibili. Praf din exterior apare in ulei in cantitate masurabila doar in cazul folosirii unui filtru necorespunzator sau a neschimbarii lui la timp. Uleiul se schimba in principal din cauza deteriorarii eficientei ungerii (calitatii uleiului) iar filtrul de ulei odata cu acesta.
    1 point
  10. Azi am constatat că trebuie să îi dau unfollow lui @Doomy și lui @Muale întrucât îmi dau idei și bătăi de cap! So, zic azi, hai să văd și eu cum este cu scaunele curățate, dacă tot luasem soluțiile și mai ales că aruncase un ochi in topicul lui @Doomy. Zis și făcut, doar că trebuia să aspir întâi, nu? După o aspirare temeinică, mai ales că fusesem zilele astea și cu cățeaua la clinica veterinară, am scos produsele: ADBL Leather Cleaner și KochChemie LeatherStar. La ADBL în pachet venise un aplicator care făcea spumă și un cap de spray-at. Am preferat aplicatorul cu spumă, pentru că e mai economic și nu împrăștia produsul și în alte zone nedorite. Înarmat cu peria și aplicatorul, am început să frec, pe rând, șezut, spătar, tetiera, laterale și spatele scaunului. După ce am considerat că am aplicat cu simț de răspundere, am lăsat să acționeze cam 30 de secunde, după care am șters excesul. Rezultatele unui 50/50 se pot vedea aici (zona mată este cea curățată, cea lucioasă este necurățata): și în clipul acesta: Am curățat și volanul, sper să se vadă diferența (partea din dreapta, mai mată, este cea curățată, iar partea din stânga necurățata) După curățare, am făcut o pauză de masă și apoi am continuat cu condiționatorul de la KochChemie LeatherStar. Pe recipient scrie că e "deep leather cleaner", dar peste tot l-am găsit folosit drept condiționați. Inițial, când am citit, am crezut că greșisem comanda . Întrucât nu aveam un pad, l-am aplicat cu o laveta din microfibra, l-am lăsat să acționeze cam 1 minut, după care am șters excesul rămas. Se vede și în filmuleț că pielea rămâne cu o tentă semi lucioasă, fără a fi lipicioasă. După ce am finalizat scaunele și bancheta, am dat și pe fețele de uși, chiar dacă doar mânerul pare a fi piele, restul ușii cred că este vinilin. Și dacă tot am ajuns aici, ca-n bancul cu ăla de venise să ia tampoane și a plecat cu barcă și scule de pescuit, am zis să iau și pensula și cu Mafra Pulimax am continuat curățarea suprafețelor de plastic de oe bord, tunelul central și fetele de uși. Mulțumit de rezultat am aplicat un dresing de plastice și apoi am mai aspirat o dată interiorul rapid, după care, de ce să nu îi fac și un exterior? După aplicarea dressingului pentru plastice și cauciucuri, am terminat cele 7 ore și jumătate de muncă, de nu îmi mai simt încheieturile de la mâini! Pe această cale le mulțumesc lui @Doomy și lui @Muale pentru ideile luate de pe topicurile lor (fără nici un dram de ironie)!
    1 point
  11. Nici nu mi am dat seama când au trecut doi ani și jumătate de când nu am mai postat nimic. Masina încă este la mine, a ajuns la 197000 de km. Am montat doua seturi noi de jante, Sparco Podio 8x18 ET48 cu anvelope Goodyear EfficientGrip Performance 225.40.18 si un set pe care l am folosit foarte puțin iarna aceasta, Carmani Star 8x18 ET45. Pana acum a funcționat impecabil, nu mi a creat nicio problema, în afara faptului ca acum o săptămână s a ars stopul pe frână adițional de pe hayon. A costat 250 de lei cle OEM, l am montat oarecum ușor și eroarea de bec ars s a șters de la sine. Btw, masina este vânzare, se poate gasi.pe site urile de profil. Am renunțat sa postez vreun anunț pe forum, din cauza moderatorilor din aria de vânzări care s au gândit sa șteargă anunțul pe motiv ca gen, lipsește luna din anul de fabricație. Motive absolut minore. Paste fericit tuturor.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!