Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2022 în toate secţiunile

  1. Pana in weekend, gradinitele fiind inchise, Bestiuta a stat in parcare cu vreo 50km autonomie. Sambata dimineata ne decidem sa mergem la tara ca sa mai respiram un aer cu vitamine. Ne imbarcam si o luam la pas spre prima benzinarie... pe drum TPMS-ul (indirect) se trezeste sa ma injure ca am roada dreapta spate desumflata... Ii zic taci ca au schimbat janta stanga si de aia face asa roata stanga. Dap, asa e cand nu iti bei cafeaua la timp ;))) Ajung la primu Rompetrol (asta e prima pe drum), pun niste zama de 98, intreb de smoothie-ul de mere free - primesc acelasi raspuns ca ultima data: colega e in pauza de masa (da, da, am mai auzit scuza asta) si purcedem la drum. Fara sa mai verific nimic ;)) Pe drum ma uit ca media nu voia de loc sa scada sub 5.6%... wtf? Ajung la (prima) destinatie... ma uit roata dreapta spate moale bine, bine... Atunci imi pica fisa... cealalta roata dreapta ;))) Ma duc la prima vulcanizare mai spalata... puhoi de masini... doua ore in soare eu nu stau ;)) opresc la prima bezinarie, aveam in jur de 0.9... umflu pana la 2.8 si am grija sa memorez valorile ;)) Ajung acasa cu un consum decent. Zic eu A doua zi, teroristul decide ca mai vrea o tura la mamaie asa ca daca-i musai, cu placere. Am grija de data asta sa verific presiunea in roti... era OK dar am zis sa nu risc... ajung la tara fac un zmeu (cu o seara inainte am trecut pe la Hback sa iau niste stinghii din lemn de basla) cand sa il inaltam... se opreste vantul ;)))) In sfarsit, ieri ajung pe la vulcanizare si... gasesc ceva bun in anvelopa Un petic si vreo 50 de lei mai tarziu, eram ca nou
    2 points
  2. Hristos a inviat! De cateva luni ma tot gandeam sa trec la jante pe 18"... sa o fac...sa nu o fac...am tot adunat pareri. Principala grija era sa nu fie f. dure (cu 2 fetite in spate). Pana la urma am gasit un set la Constanta (Gemini 18" + Michelin Pilot Sport 3 - anv 2019-2020 stare f. buna). Erau negre, fara DC asa ca le-am dus la Top Wheels (Dark Gun deschis + diamond cut). Rezultatul il vedeti in pozele atasate. 1 mai fericit tuturor! L.E: Multumiri lui @zidanne (pentru ca le-a adus la Bucuresti si lui @radioman pentru rezervarea lor)
    2 points
  3. Si cum constata ei asta? Sunt aceiasi care scrisesera clientului cu dsg ca a condus subturat?
    1 point
  4. Cam 25% ponderea in oras si mers majoritar in ritmul traficului. Super decent.
    1 point
  5. De ce aia de ce ailalta. Gasesc foarte util autohold. Sunt obisnuit cu el si nu-mi place sa stau cu piciorul pe frana. O sa vin cu update dupa ora 19:00 dupa ce testez cele doua scenarii.
    1 point
  6. deja le-am cumparat - nu am avut timp sa le pun -OEM 100% MONTE CARLO 17"Michelin Primacy 4 (le-am luat de noi - implinisera 1 an cand le-am schimbat ) si 18" Pilot Sport 3 pot spune ca cele din urma sunt Mult mult mai moi.
    1 point
  7. Frumos " dricul" 😋. Bravo Sabin !
    1 point
  8. Eu zic sa montati intai cauciucuri bune, ce au clasa A pe franare si verificati si amortizoarele masinii, dupa upgrade la frane... Poti sa ai cu 4 pistoane si de cel mai performant disc, alaturi de placute, dar daca cauciucul este praf ... este egal cu 0 ... Am citit pe sarite legat de EBC si un coleg zice ca sunt cam praf, as dori sa afirm faptul ca am citit si eu ceva legat de asta, faptul ca ar fi slabe daca nu sunt imperecheate cu nu stiu ce fel de discuri ... Nu am citit nimic legat de butuc ... o fi el fer dar daca ii pui inca 5kg in plus cam cat are un disc mai bun fata de oem, mai performant vreau sa zic si alte jante cu 2-4 kg mai grele, nu e solicitat ? @Aysmen : Si protectiile metalice se schimba, e diferenta de 2 cm in plus ... Dar pe spate ajuta foarte putin discurile mari, franarea la 90% din masini este suportata 60-70% de cele de pe fata, daca nu chiar si mai mult ... Se poate face test de franare la standuri ITP si vi se spun niste valori, daca discurile, placutele, sunt in parametrii dati de producator. Pentru ca se introduc datele masinii in calculator si puteti afla in ce stadiu sunt franele. Daca vi se pare ca nu se opreste la timp sau aveti dubii ... si suspensii la fel, tot la stand ITP ... costa in jur de 50-100 de lei , depinde de la ITP la ITP si oras la oras ...
    1 point
  9. Eu acum doi ani am achizitionat o pe a mea 2011 cu 80k la bord,cica a fost a unei batrane ,o folosea doar duminica la piata... Caz real suta la suta...🙂
    1 point
  10. Aveam niste studii cu filtrele de aer si de ulei dar nu le mai gasesc... ideea era in felul urmator: Filtrele sunt caracterizate in primul rand de un randament de filtrare la o anumita dimensiune de particule: de exemplu 98% la 1 micron - asta s-ar traduce cu aproximatie ca 98% din porii filtrului au din fabrica dimensiune de maxim un micron iar 2% pot avea dimensiuni de peste un micron. Cand se instaleaza filtre noi, acesti 2% vor fi infundati intr-un timp scurt de particule mai mari, dar, pana atunci, lasa o cantitate de particule mai mari de 1 micron sa treaca prin el. Cantitatea e infima conform tuturor studiilor. Dupa acest moment vor putea trece prin filtru doar particule sub 1 micron. Filtrele sunt caracterizate in al doilea rand si de caderea de presiune pe acestea. Cu cat sunt mai imbacsite, cu atat diferenta de presiune inainte si dupa ele este mai mare. In functie de calitatea materialului filtrant (rigiditatea acestuia), aceasta diferenta de presiune poate forta particulele sa preseze asupra porilor, sa-i largeasca si sa treaca prin materialul filtrant la un moment dat (cand sunt foarte murdare). Daca filtrul de aer se schimba la un timp corespunzator (in cazul VW, in tarile cu praf la maxim 30.000 km iar in cele curate la maxim 60.000 km) praful care contamineaza uleiul prin penetrarea filtrului de aer si care trece si de segmenti este neglijabil. Particulele solide din ulei (eventualul namol) sunt formate in mod normal din particule metalice produse de frecarile din motor, din cenusa care trece de segmenti din camera de ardere si din unii compusi cu molecule cretze (asa arata desenate chimic) din aditivi si biocombustibili. Praf din exterior apare in ulei in cantitate masurabila doar in cazul folosirii unui filtru necorespunzator sau a neschimbarii lui la timp. Uleiul se schimba in principal din cauza deteriorarii eficientei ungerii (calitatii uleiului) iar filtrul de ulei odata cu acesta.
    1 point
  11. La 8300km am facut si primul schimb de ulei. E prima revizie la care am stat fix o ora la reprezentanta. Evident ca nicio eroare la scanare sau vreun update in sistem. Nici nu am insistat pt ca din fericire nu imi face probleme. Am renuntat si la suportul de pe spate intr-un final.
    1 point
  12. @Muale wtf? 🤣 Sooo.. am vrut sa fac geometria, dar imi zice baiatu ca pana nu schimb niste bucse pe fata nu imi face geometria Ma conformez, merg la service, schimb ceva bucse de la brate inferioare + bucse mari hidro (am pus de A8 doar cauciuc, fara ulei in ele). Suruburile din fuzete evident ca nu se desfac, fiindca oxideaza (fuzeta din aluminiu) si se blocheaza... da-i cu foc, da-i cu spray, da-i cu foc, da-i cu spray, mai misca putin... siiiiii s-a rupt... da-i gaura prin el, scoate-l, freaca-l, hai ca a iesit.. am salvat fuzeta. Dar stai, odata cu tot procesul asta, s-a ars si pivotul, deci... si pivoti noi stanga/dreapta Overall, n-as fi crezut (fiindca bucsele vechi inca erau intregi, nu erau rupte sau ceva) insa s-a schimbat destul de mult comportamentul masinii la denivelari si speedbump-uri, e mult mai confortabila.
    1 point
  13. Salut ! Pana la masina actuala nu am avut niciuna cu AdBlue si ca tot omul am cautat informatii cum si cand se face plinu rezervorului de AdBlue. Asa ca am pus VCDS si am verificat nivelul, calculat de sistem aveam cam 6 L. Am incercat chiar sa activez nivelul in MMI dar, nu mi-a afisat nimic. Am cumparat 20 L de G052910A4 sa fie (am rezervorul optional de 24 L). La un drum de 600 km, dupa primii 200, la o repornire mi-a aparut in bord mesajul cu completarea a min. 6-10 L si range 2400 km. A doua zi, dupa ce mai facusem vreo 400 km, aveam range 2000 km - am iesit pana la piata si dupa cativa km mi s-a aprins in bord "check engine". Revenind acasa am pus VCDS pe masina si am gasit "Low pressure" la pompa de AdBlue (press pe undeva la 1000 si ceva hPa (evident de la lipsa de aditiv). Am pus cei 20 L in rezervor, am resetat erorile, pornit masina si am verificat din nou presiunea, care acum era pe la 5000 si ceva de hPa. Nivelul de Adblue, calculat acuma era de 21 L, deci practic in rezervor mai a aveam cam 1 L ,desi range-ul afisat era de 2000 km. Concluzia este simpla, cand va apare mesajul de a completa cu AdBlue, completati. Senzorul de nivel AdBlue nu este la fel de precis ca si cel de nivel de carburant si sunt convins ca multe probleme apar de la lipsa de AdBlue din rezervor.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!