Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2022 în toate secţiunile
-
Hristos a inviat! De cateva luni ma tot gandeam sa trec la jante pe 18"... sa o fac...sa nu o fac...am tot adunat pareri. Principala grija era sa nu fie f. dure (cu 2 fetite in spate). Pana la urma am gasit un set la Constanta (Gemini 18" + Michelin Pilot Sport 3 - anv 2019-2020 stare f. buna). Erau negre, fara DC asa ca le-am dus la Top Wheels (Dark Gun deschis + diamond cut). Rezultatul il vedeti in pozele atasate. 1 mai fericit tuturor! L.E: Multumiri lui @zidanne (pentru ca le-a adus la Bucuresti si lui @radioman pentru rezervarea lor)4 points
-
2 points
-
eram sigur cu semnalizarea pornita si eram deja jumatate de masina scos cand a intrat emergency brake-ul... (deci nu eram in full collision mode...) - de aici si surpriza mea ca mi-a pus frana. Dar intr-adevar asistentul nu era setat pe late si aproape sigur asta l-a declansat. Era foarte proactiv. Ce voiam sa spun nu este ca ma plang de asistenta masinii, pt ca inteleg cum functioneaza, ci ca e o situatie in plus la care trebuie sa fim pregatiti, fix in momente rapide. *atentie, urmeaza gluma: Deci ai nevasta in dreapta care tipa, ai asistentul in bord care piuie si mai nou si emergecy brake care pune frana Come on !!! E foarte complexa viata soferului in ziua de azi ... (din nou, nu ma plang, am mai invatat ceva si nu recomand depasirile din scurt, nu este deloc condus defensiv)1 point
-
Am reusit iar "o faza" in care sistemele de asistenta au actionat impotriva , si anume: ca sa fac o depasire din scurt, (prin stanga, frumos), am asteptat sa treaca ultima masina de pe contrasens, iar cand aceasta, ultima, era aproape in dreptul meu am accelerat puternic catre masina din fata mea (aveam spatiu sa fac asta...). Ideea era sa am viteza corespunzatoare, stiti ca dureaza o secunda, doua pana se tureaza, pana ii da kick...etc. Ideea mea a fost sa ma apropii foarte tare de cel din fata mea, si apoi sa intru pe contrasens unde sa efectuez depasirea foarte rapid si sa intru la locul meu. Front assist a pus frana singur pt ca m-am apropiat cu viteza foarte mare de cel din fata mea Am iesit ok din schema pt ca am insistat sa accelerez si m-a lasat. Dar am invatat ca "dusmanul" e (si) in interior Deci... na... atentie la depasiri din scurt...1 point
-
1 point
-
Eu am aproape 70k de ex. E putin, dar stai linistit, sunt motoare fiabile. In State sunt o gramada cu IS20/IS38 upgrade, daily, track, le alearga si n-au nici pe dracu'.1 point
-
1 point
-
Azi am constatat că trebuie să îi dau unfollow lui @Doomy și lui @Muale întrucât îmi dau idei și bătăi de cap! So, zic azi, hai să văd și eu cum este cu scaunele curățate, dacă tot luasem soluțiile și mai ales că aruncase un ochi in topicul lui @Doomy. Zis și făcut, doar că trebuia să aspir întâi, nu? După o aspirare temeinică, mai ales că fusesem zilele astea și cu cățeaua la clinica veterinară, am scos produsele: ADBL Leather Cleaner și KochChemie LeatherStar. La ADBL în pachet venise un aplicator care făcea spumă și un cap de spray-at. Am preferat aplicatorul cu spumă, pentru că e mai economic și nu împrăștia produsul și în alte zone nedorite. Înarmat cu peria și aplicatorul, am început să frec, pe rând, șezut, spătar, tetiera, laterale și spatele scaunului. După ce am considerat că am aplicat cu simț de răspundere, am lăsat să acționeze cam 30 de secunde, după care am șters excesul. Rezultatele unui 50/50 se pot vedea aici (zona mată este cea curățată, cea lucioasă este necurățata): și în clipul acesta: Am curățat și volanul, sper să se vadă diferența (partea din dreapta, mai mată, este cea curățată, iar partea din stânga necurățata) După curățare, am făcut o pauză de masă și apoi am continuat cu condiționatorul de la KochChemie LeatherStar. Pe recipient scrie că e "deep leather cleaner", dar peste tot l-am găsit folosit drept condiționați. Inițial, când am citit, am crezut că greșisem comanda . Întrucât nu aveam un pad, l-am aplicat cu o laveta din microfibra, l-am lăsat să acționeze cam 1 minut, după care am șters excesul rămas. Se vede și în filmuleț că pielea rămâne cu o tentă semi lucioasă, fără a fi lipicioasă. După ce am finalizat scaunele și bancheta, am dat și pe fețele de uși, chiar dacă doar mânerul pare a fi piele, restul ușii cred că este vinilin. Și dacă tot am ajuns aici, ca-n bancul cu ăla de venise să ia tampoane și a plecat cu barcă și scule de pescuit, am zis să iau și pensula și cu Mafra Pulimax am continuat curățarea suprafețelor de plastic de oe bord, tunelul central și fetele de uși. Mulțumit de rezultat am aplicat un dresing de plastice și apoi am mai aspirat o dată interiorul rapid, după care, de ce să nu îi fac și un exterior? După aplicarea dressingului pentru plastice și cauciucuri, am terminat cele 7 ore și jumătate de muncă, de nu îmi mai simt încheieturile de la mâini! Pe această cale le mulțumesc lui @Doomy și lui @Muale pentru ideile luate de pe topicurile lor (fără nici un dram de ironie)!1 point
-
1 point
-
Salutare, Cum simteai retrogradare din treapta 3 ? Salutare, Se intampla cateodata sa cupleze mai greu in R. Trozneste de 2-3x si apoi cupleaza si merge normal. Ce poate fi ? Nu am nici un fel de eroare pe cutie.1 point
-
@Muale wtf? 🤣 Sooo.. am vrut sa fac geometria, dar imi zice baiatu ca pana nu schimb niste bucse pe fata nu imi face geometria Ma conformez, merg la service, schimb ceva bucse de la brate inferioare + bucse mari hidro (am pus de A8 doar cauciuc, fara ulei in ele). Suruburile din fuzete evident ca nu se desfac, fiindca oxideaza (fuzeta din aluminiu) si se blocheaza... da-i cu foc, da-i cu spray, da-i cu foc, da-i cu spray, mai misca putin... siiiiii s-a rupt... da-i gaura prin el, scoate-l, freaca-l, hai ca a iesit.. am salvat fuzeta. Dar stai, odata cu tot procesul asta, s-a ars si pivotul, deci... si pivoti noi stanga/dreapta Overall, n-as fi crezut (fiindca bucsele vechi inca erau intregi, nu erau rupte sau ceva) insa s-a schimbat destul de mult comportamentul masinii la denivelari si speedbump-uri, e mult mai confortabila.1 point
-
1 point
-
La noi, cateva zeci de BMW-uri merg cu Lukoil de la 0km , doar de acolo se alimenteaza cu card. Probleme zero. Majoritatea sunt Diesel si vorbim de motoare performante de 400CP cu 4 turbine, dar si V8 si chiar V12 pe benzina. A mea vede doar Lukoil si Petrom, nu e nicio diferenta. De altfel, benzina e aceeasi peste tot, in majoritatea timpului. Eu astept discutiile cu masinile electrice si de unde sa alimenteze cu curent electric mai bun 🙂1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00