Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2022 în toate secţiunile

  1. Si cum ziceam... plecat-am noua... doi de fapt din Militauri - si cu teroristul 3 - cu destinatia tara ca sa mai parazitam si noi una-alata (aka niste drob, ceva oua rosii, un gratarel mic) asta dupa ce am alimentat la "noul" Rompetrol de pe CB Normal, pe drum lume multa, soferi putini... pana la urma am ales sa iesim de pe DN si sa ne plimbam prin sate ;)) O data ajunsi am inceput sa "parazitam": Seara... cerul arata de milioane Dimineata (mai pe la brunch asa) am afumat vecinii Then... nothing special. Ziua urmatoare am purces spre Pescaria Lu' Matei, in Agigea, urmand ca pe traseu sa ni se alature inca doi prieteni. Normal ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ asa ca in timp ce noi ne pregateam sa intram pe A2... ei abia plecau de acasa ;)) Asa ca am lasat-o usor pe B1 si... pe la km30 mi-am amintit ca rovigneta expirase cu o zi inainte ;))) Normal ca la OMW la Sarulesti era coada.... valeuu... m-am oprit in primu Rompetrol si aia a fost... Curand ne-au ajuns si ceilalti asa ca... am purces la viteza de croaziera ;)) 2 ore jumatate mai tarziu eram in parcare: Am comandat o salata de icre de stiuca cum doar acolo gasesti Care a venit cu niste paine prajita si ceva... bun, bun peste La scurt timp a venit si "la piece de ressistance" Dupa ce ne-am pus burtile la cale... am zis sa mai facem una-doua poze prin Constanta Si apoi am purces spre nord... dar ne-am oprit in Navodari ;)) nu am mai ajuns la Cheile Dobrogei (data viitoare). Am ajuns acasa cu o medie de 7.0 dar... n-am mai facut poze De vineri pana ieri ne-am plimbat destul de bine Fara poze cu masina... nimic nu s-a schimbat ;))
    2 points
  2. Exclus, din pacate, cu ce ai tu.
    1 point
  3. Din factura primita de la AVIA: Filtru polen antialergeni: 5Q0819669 Filtru ulei: 04E115561H
    1 point
  4. 1.5 eTSI 150cp - DSG7 Consum mediu: 7.2 l/100km Viteza medie: 39km/h Total: 12345 km
    1 point
  5. 1.5 eTSI 150cp DSG7 - long-term: 1487km mixt (70-75% Bucuresti - 25-30% afara (Snagov si Fetesti) am o medie de 7.4%. Spun mixt pentru ca in timpul saptamanii zilnic sunt 20km in Bucuresti iar in weekend se merge pana in Snagov si uneori in loc de Snagov este un Fetesti. Ma declar mai mult decat multumit de consum mai ales ca nu merg batraneste cu ea.
    1 point
  6. Pentru 6 luni nici nu merita sa pierzi timpul cu 7P Pana gasesti una ok , deja ai vandut-o ca au trecut 6 luni Poti lua de pe OLX un 7P sau poti merge sa joci la Loto , tot aia e
    1 point
  7. Consumul longterm pe ultimii 10k km este de 7.3L, mers mult in oras si cateva drumuri inafara orasului, as zice undeva 70%-30%.
    1 point
  8. Long time no post .. urmeaza ceva interesant
    1 point
  9. La vremuri noi, ștergătoare noi. Am mers pe Bosch tura asta, aveți și modelele pentru cine are nevoie de informație. Să vedem cât o să țină. Între timp am făcut loc în garaj, Golfuleț l-am dus la tinichigiu pentru schimbarea pragurilor.
    1 point
  10. Referitor la ulei. Intervalul mare intre revizii nu are sens. Materialele din ce sunt facute motoarele sunt altfel ca si acum 20 ani, uleiul e complet si el schimbat fata de acum 20 ani, motorina cu aditivi, etc. Acum: diferenta intre benzinarul de la noi si in Vest precum si praful din aer, duc la o degradare mai rapida a uleiului din motor in Romania, insa chiar la 15.000 km este prea mult. Atentie la mecanicii cu service individual si recomandarile lor. Foarte multi nu sunt up to date cu mecanica(multi au facut pe genunchi schimbatori de piese,fara sa aiba studii liceu sau scoala profesionala ori facultate profil auto) din masini si aplica aceleasi reguli ca la cele noi la masinile vechi de 20 ani! Intervalele mari dintre revizii sunt in primul rand pt a scadea costul total de exploatare. Faptul ca poate fi schimbat la 30k nu inseamna ca e si cea mai buna idee sa o faci, un ulei mai nou va fi intotdeauna mai bun decat unul uzat.
    1 point
  11. Masina mai mult sta ca merg momentan cu Golfu 4 care e la vanzare. O mai scot ocazional si merge frumos. Insa a inceput sa se extinda saritul lacului de pe vopsea dupa 12 ani. Tot procesul a inceput cam acum 2 ani pe oglinizi apoi pe capota si bara fata. Atunci le-am vopsit la reprezentanta ca mai aveam Casco. Acum a ajuns pe plafoniera am 2 zone mici insa se vor extinde de fiecare data cand merg la spalatorie se face mai mare zona. O sa trebuiasca sa o vopsesc insa o sa vad daca o fac total sau doar plafoniera, vedem ce buget avem atunci.
    1 point
  12. Intai le pui cu VCDS in pozitia de reglaj, reglezi manual si memorezi
    1 point
  13. @yanq 300 lei (200 butonul, 100 manopera). Dureaza 10 minute, e usor de schimbat. Il poti schimba chiar tu daca te pricepi (vezi youtube).
    1 point
  14. @Emy D de când am luat mașina am făcut aproximativ 67.000 de kilometri și am schimbat bucșele mari de 3 ori și mă pregătesc a 4 oară. Numai Lemforder am folosit, made in France sau China. E momentul să încerc altceva.
    1 point
  15. Curatat, uns, montat discuri noi, strans totul la cuplu (200Nm ptr suport etrier, 35Nm ptr etrier, 140Nm ptr jante). Facut un mic rodaj (10 franari de la 50km/h -> 10km/h si 5 franari 100km/h -> 20km/h), franele au revenit in parametri. Am dat si o spuma la motor, agitat cu o pensula, clatit si apoi niste dressing de plastic/cauciuc, diferenta majora ptr 5 minute de curatenie ODO: 62240 km LE: planul de service zice la 4ani/60k inlocuire bujii, curea accesorii si intinzator curea, deci vor urma si acestea curand. Si, ca si la 2 ani, inlocuire lichid frana Mai e vreo operatiune recomandata pentru 4ani/60k, care'mi scapa din vedere? Ceea ce credeam ca ar fi cureaua de accesorii vad ca e de fapt cureaua de distributie, care la benzinarele de dupa 2012 are intervale de inlocuire mici (ptr CZEA am gasit 4 ani sau 60k km - care la mine doar ce au trecut), deci ce am economisit din frane nu va fi nici pe departe de ajuns sa acopere cheltuiala asta ... Voi vedea luni la reprezentanta ce operatiuni sunt necesare la 4 ani/60k km, macar stau linistit (teoretic) inca 4 ani.
    1 point
  16. @Dyngo nu exista notiunea de clapeta de acceleratie la motorul diesel (care functioneaza cu amestec sarac si isi regleaza turatia prin variatia cantitatii de motorina injectate). Clapeta acceleratie exista doar la motorul pe benzina care functioneaza cu amestec bogat Clapeta asta de la masinile noastre B7 TDI sta mai tot timpu deschisa si daca se blocheaza pe deschis, motorul e fericit, singura consecinta ar fi un tremurat la oprirea motorului. Are un oarecare rol si in reducerea emisiilor, dar atat. Nu este o clapeta de acceleratie.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!