Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2022 în toate secţiunile

  1. Dupa minivacanta de Paste am facut putina curatenie: -spalat compartimentul motor si aplicat silicon pentru plastice; - aspirat interiorul; -aplicat gel Sonax pe bandourile exterioare pentru redarea negrului si pentru protectie; -aplicat dressing pe anvelope; Bonus: am tuns si gazonul 😜
    2 points
  2. Referitor la ulei. Intervalul mare intre revizii nu are sens. Materialele din ce sunt facute motoarele sunt altfel ca si acum 20 ani, uleiul e complet si el schimbat fata de acum 20 ani, motorina cu aditivi, etc. Acum: diferenta intre benzinarul de la noi si in Vest precum si praful din aer, duc la o degradare mai rapida a uleiului din motor in Romania, insa chiar la 15.000 km este prea mult. Atentie la mecanicii cu service individual si recomandarile lor. Foarte multi nu sunt up to date cu mecanica(multi au facut pe genunchi schimbatori de piese,fara sa aiba studii liceu sau scoala profesionala ori facultate profil auto) din masini si aplica aceleasi reguli ca la cele noi la masinile vechi de 20 ani! Intervalele mari dintre revizii sunt in primul rand pt a scadea costul total de exploatare. Faptul ca poate fi schimbat la 30k nu inseamna ca e si cea mai buna idee sa o faci, un ulei mai nou va fi intotdeauna mai bun decat unul uzat.
    2 points
  3. Probabil avem impresii si realitati diferite despre ce inseamna o masina in stare buna, si full. Ce se apropie cat de cat de bugetul tau au minim 250/300k km si dotari nu chiar "full'' In momentul de fata piata SH este data rau peste cap, iar un 7P corect/ok sub 20k eur greu sa gasesti, asa "full" cum se doreste.
    2 points
  4. Avem pe undeva o lista detaliata cu mentenanta necesara pentru Golf 8 din Europa? Ceva de genul asta: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10168645-0001.pdf. Oricum si datele din US sunt foarte utile dar sunt curios si de cele locale.
    1 point
  5. la platforma MQB, cutie manuala, trebuie desfacut busonul de golire + inca 1 surub ce tine 1 "pin" pentru furci. Nivelul trebuie facut pe la senzorul de "marsarier" . Ce am spus e procedura pe scurt, pe langa asta mai trebuie blocat selectorul de viteze. Sa citeasca manualul de service inainte sa se apuce.
    1 point
  6. Misto arată. Abia aștept să fac și eu operațiunea. Soon, very soon 😁.
    1 point
  7. La vremuri noi, ștergătoare noi. Am mers pe Bosch tura asta, aveți și modelele pentru cine are nevoie de informație. Să vedem cât o să țină. Între timp am făcut loc în garaj, Golfuleț l-am dus la tinichigiu pentru schimbarea pragurilor.
    1 point
  8. Dupa un mini concediu cu rulaj extraurban si autostrada de aproximativ 1.500km estimarea a urcat la aproape 27.500km sau 710 zile. Da, eu, acum aproximativ 1.5 ani, undeva la 60-62k km rulaj. S-au mirat cei de la Aviamotors, spuneau ca e pe viata, dar au prestat fara probleme. Fiind procedura efectuata foarte rar (nu isi mai aduceau aminte sa le fi fost ceruta in ultimii ani) si mai laborioasa (pozitia cutiei impune drenarea si prin desfacerea unui alt punct in afara de surubul de golire), m-am prezentat cu pagina din manualul de service printata, sa ma asigur ca mecanicul e la curent. Schimbul de ulei a rezolvat o problema cu zgomot la accelerare in viraj maxim, in anumite conditii, situatie reclamata la Brady (si ignorata, evident) inca de la sfarsitul lui 2018. Uleiul scos din cutie nu parea sa corespunda dpdv cantitativ cu ce spune manualul... Am folosit Ravenol MTF-3 75W, functioneaza fara nicio problema (impecabil si la cald si la rece).
    1 point
  9. Salut, este cea mai buna solutie pentru norma 504/507. Il folosesc de ceva vreme si sunt mai mult decat multumit. Este singurul ulei pe care il tin 15 000 km la un regim 50% urban si 50% extraurban. Pe la 10 000 km completez cam 300 ml pana la maxim iar si stau linistit pana la 15 000 km.
    1 point
  10. Pe 8 mai se fac 15 luni de la avans GOLF 8 1,5 etsi si pe 22 apr cand am sunat la dealer (nu sa întreb de masina)sa le urez sărbători fericite am primit promisiuni ca luna viitoare (MAI)o sa o am. CRISTOS A INVIAT ! si SARBATORI FERICITE ! tuturor.
    1 point
  11. exact aceeasi experienta am avut)o cu socar nano super diesel
    1 point
  12. Daca e dubla acea suprafata, unde mai are loc de retras si lucrat pistonul din etrier?
    1 point
  13. eu unul procedez astfel pentru ca am incredere in asiguratorii de mai sus. Personal, motivul pentru care aloc o suma mai mare de bani pe o asigurare de la un asigurator mai bun, este ca sa nu am probleme (de timp) la daune. La fel si la CASCO.. de ce sa-mi fac la Euroins, unde feedback-ul din piata este negativ, cand pot sa-mi fac la Generali/Groupama (mai scump), dar unde feedback-ul este pozitiv? Cam aceasta este gandirea mea si repet.. este strict personala decizia, nu vreau sa va influentez sa procedati astfel
    1 point
  14. Revin cu detalii, dupa 3 luni, dar se pare ca in sfarsit voi reusi sa rezolv problema. Cu ajutorul lui @F l o r i n (caruia tin sa ii multumesc inca o data pentru efort) am gasit si comandat pe rand ambele KIT-uri de reparatie OEM existente pe piata, pentru problema cu switch-ul buclucas (sau Microcomutator CVA - cum i se zice in reteaua de service VW) insa nu am avut norocul sa se potriveasca la masina mea. Astfel, am ajuns la PBV pana la urma unde ma asteptam sa imi recomande direct schimbarea selectorului. Insa spre surprinderea mea, in urma unei diagnoze am primit confirmarea ca pentru problema mea exista in sistem: TPI 2056143 si este necesara inlocuirea Microcomutatorului CVA. Las mai jos o poza cu devizul (piesa + manopera) - Total: 853,19 RON Sper sa ajute informatia, pe mine cu siguranta m-ar fi ajutat acum 3 luni, as fi scutit ceva batai de cap.
    1 point
  15. @cascadoru pe exterior stau cuminte. Pe interior insa ma tenteaza rau foto de mai jos. Dar apare o problema. Va trebui sa ma descalt cand intru in masina.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!