Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.04.2022 în toate secţiunile

  1. 2.0 TDI CR CBDC, km 285k si schimburi la 10.000km.
    2 points
  2. 2 points
  3. Cum maine mergem in vizita sa mai mancam si noi una-alta, am purces sa verific una-alta… Uleiul e OK la 15.000 de km/1an - e programat luna ce vine… Meanwhile si un set de consumuri: Decent… ish as zice numa’ ca nu-mi amintesc unde am facut kilometrii astia… Anyway… marti ma duc sa mananc o midie pe la @BeciAcustic ;)))
    1 point
  4. @yanq 300 lei (200 butonul, 100 manopera). Dureaza 10 minute, e usor de schimbat. Il poti schimba chiar tu daca te pricepi (vezi youtube).
    1 point
  5. Autonomia cu versiunea actuala 2.3 - depinde la ce te referi. (1) Daca te referi la multe calatorii mai scurte de 30 minute si cu pauze mari intre ele, consumul va fi mare pentru ca porneste incalzirea bateriei la fiecare pornire. Consumul in scenariul acesta se poate reduce daca se schimba strategia de incalzire a bateriei. (2) Daca te referi la o singura calatorie lunga, autonomia va fi mai mare decat in cazul anterior, pentru ca intra o singura incalzire a bateriei. In scenariul acesta nu prea mai ai ce sa imbunatatesti. Ba din contra, modificarea strategiei de incalzire pentru a scadea consumul in cazul (1) va avea ca efect SCADEREA autonomiei in cazul (2). Autonomia cu versiunea 3.0 BatteryLife a explicat de mai multe ori ca incalzirea bateriei nu va mai porni sub +8 gr. C ci va porni sub 0 C (temperatura bateriei) si va incalzi "in trepte" si cu putere mai mica. Dupa parerea mea, modificarea asta va avea ca efect scaderea consumului in scenariul (1) si scaderea autonomiei in scenariul (2) pentru ca bateria rece are rezistenta interna mare (vezi poza din atasament, graficul este determinat experimental pe o baterie de ID3 58 kWh). A spus de mai multe ori ca a incercat sa obtina detalii tehnice de la VW, dar n-au vrut sa-i raspunda.
    1 point
  6. Nu esti dispus sa cumperi si ceva SH? Spre exemplu o Octavia 3 combi, cred ca gasesti la un sfert de pret. Mai pui deoparte 5k euro pt eventualele reparatii si iesi mult mai bine.
    1 point
  7. @Andrei1980 ambreiajul avea/are 19.000 km de cind l-am schimbat. Da, am optat pt o cutie sh de pe un golf mai nou si cu km ok. Sarbatori fericite!
    1 point
  8. Am mai vb in stanga in dreapta, tuneri, meseriasi, etc, care sustin ca generatia asta de tdi cr la A4 B8.5, adica CJCA, ar fi altceva decat prima generatie CAGA, si ca ar functiona mai bine cu soft de generatie mai noua, cum e 9978 DG. Impresia mea a fost si nu e placebo, cu soft non dg, trage putin mai ok in ture joase. Am simtit asta imediat dupa ce am revenit la soft DG. Ramane de vazut in continuare cum se comporta soot mass measured, adica viteza cu care creste. Toate cele bune si Paste fericit, tuturor !!!
    1 point
  9. @Muale wtf? 🤣 Sooo.. am vrut sa fac geometria, dar imi zice baiatu ca pana nu schimb niste bucse pe fata nu imi face geometria Ma conformez, merg la service, schimb ceva bucse de la brate inferioare + bucse mari hidro (am pus de A8 doar cauciuc, fara ulei in ele). Suruburile din fuzete evident ca nu se desfac, fiindca oxideaza (fuzeta din aluminiu) si se blocheaza... da-i cu foc, da-i cu spray, da-i cu foc, da-i cu spray, mai misca putin... siiiiii s-a rupt... da-i gaura prin el, scoate-l, freaca-l, hai ca a iesit.. am salvat fuzeta. Dar stai, odata cu tot procesul asta, s-a ars si pivotul, deci... si pivoti noi stanga/dreapta Overall, n-as fi crezut (fiindca bucsele vechi inca erau intregi, nu erau rupte sau ceva) insa s-a schimbat destul de mult comportamentul masinii la denivelari si speedbump-uri, e mult mai confortabila.
    1 point
  10. Nu vreau sa fiu rau sau acid, insa daca am locui pe circuit probabil ar fi mai ok 18'' sau 19'' iarna. Insa la multitudinea de gropi si denivelari care iarna sunt acoperite de apa sau uneori zapada eu am scapat fara jante sparte sau cauciucuri taiate tocmai datorita talonului mare.
    1 point
  11. Am vazut ca multa lume critica acest motor ca fiind cu probleme, nu e chiar asa iar cei care vor sa achizitioneze un Golf 6 GTI au sansa sa gaseasca mai multe informatii. Pentru cei ce nu stiu ce probleme ar avea un MK6 gti, am facut un rezumat si tot odata am deschis un nou topic in aria tehnica (nu am gasit unul care sa le adune pe toate) cam ce probleme am avut eu de cand am masina din Decembrie 2009 si ce rezolvari ar fi, aici.: Rog frumos un modelator sa ii dea Pinned la topicu facut Golf 6 GTI probleme/rezolvari si upgraduri, ca sa fie usor accesibil celor interesati.
    1 point
  12. Masina a iesit de la vanzare si va mai ramane la mine pana trec la o electrica ca sigur urmatorul pas asta va fi.
    1 point
  13. Eu zic ca e mai bine sa ramai la un singur set de jante si cauciucuri ! Daca nu circuli mai mult de 15k pe an nu merita ! Sunt bani aruncati . Cumpara un set de cauciucuri de iarna premium si mergi cu ele pana i-si da duhul . Dupa numarul de inmatriculare vad ca stai intr-o zona unde timpul rece este mai longeviv decat cel calduros . Cauciucurile de vara costa bani , jantele costa bani , schimbul de doua ori pe an costa bani . Faci si tu o socoteala si vezi ca in afacerea asta este numai de pierdut . Multi km fara probleme !
    1 point
  14. Daca addon ul e doar de plictiseala, mai bine faci altceva cu banii ? ( #spirt #hartiede... ? avand in vedere vremurile... <- gluma ? )
    1 point
  15. Va dispare luciul., dar nu si 'negrul'. Si eu tot Meguiar's folosesc. Sonax isi pastreaza mai mult luciul. Dar cauciucurile lucioase sunt ca si cromul exagerat ...
    1 point
  16. asa "pateam" si eu in cei 5 ani cu subaru, se deszapezea singura, trebuia doar sa dau zapada de pe ea, nu si din jur ? din ce am mai citit/vazut, haldexul la 7/7.5 R trimite maxim50% din cuplu pe spate, si ala in conditii extreme, gen pe circuit cu aderenta mica
    1 point
  17. Ai pus tu jante de 17", dar in ai carte anvelope permise pentru ele ?
    1 point
  18. Azi m-am bagat sub masina sa vad daca sunt semne ale reviziei... se vad urme ca intr-adevar s-a umblat, insa la Haldex am oarecare dubii. Revizia am facut-o la VW in alt oras, unde un cunoscut de incredere imi spune ca a fost de fata cand s-a lucrat si ca au spalat cu spray uleiul si de asta nu este niciun semn. Tot pe mana lui am mers si sa nu schimb suruburile de umplere si golire ale Haldex-ului. Asa arata zona. Am mers la cineva de incredere tocmai ca sa dorm linistit ca nu ma inseala, sa nu am indoieli daca au schimbat uleiurile sau nu. Dar se pare ca am gresit? Sau ma grabesc cu afirmatiile? Voi cum ati proceda acum in locul meu?
    1 point
  19. Sa o stapanesti sanatos! Ma bucur ca nu ai ramas blocat pe ideea de cutie manuala si ai luat in calcul si varianta cu dsg. E dubios ca dupa atatia zeci de ani de cutii manuale, sa ajunga dsg-ul sa fie mai fiabil, dar asta inseamna progresul.
    1 point
  20. Iti scrisesem eu mai sus despre panoul de clima si iti raspundea la intrebari, panoul tau de B7 nu e bun pt configuratia ta, iti trebuia cu AUTO/MENU butonul central.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!