Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2022 în toate secţiunile
-
@Muale wtf? 🤣 Sooo.. am vrut sa fac geometria, dar imi zice baiatu ca pana nu schimb niste bucse pe fata nu imi face geometria Ma conformez, merg la service, schimb ceva bucse de la brate inferioare + bucse mari hidro (am pus de A8 doar cauciuc, fara ulei in ele). Suruburile din fuzete evident ca nu se desfac, fiindca oxideaza (fuzeta din aluminiu) si se blocheaza... da-i cu foc, da-i cu spray, da-i cu foc, da-i cu spray, mai misca putin... siiiiii s-a rupt... da-i gaura prin el, scoate-l, freaca-l, hai ca a iesit.. am salvat fuzeta. Dar stai, odata cu tot procesul asta, s-a ars si pivotul, deci... si pivoti noi stanga/dreapta Overall, n-as fi crezut (fiindca bucsele vechi inca erau intregi, nu erau rupte sau ceva) insa s-a schimbat destul de mult comportamentul masinii la denivelari si speedbump-uri, e mult mai confortabila.2 points
-
Nici nu mi am dat seama când au trecut doi ani și jumătate de când nu am mai postat nimic. Masina încă este la mine, a ajuns la 197000 de km. Am montat doua seturi noi de jante, Sparco Podio 8x18 ET48 cu anvelope Goodyear EfficientGrip Performance 225.40.18 si un set pe care l am folosit foarte puțin iarna aceasta, Carmani Star 8x18 ET45. Pana acum a funcționat impecabil, nu mi a creat nicio problema, în afara faptului ca acum o săptămână s a ars stopul pe frână adițional de pe hayon. A costat 250 de lei cle OEM, l am montat oarecum ușor și eroarea de bec ars s a șters de la sine. Btw, masina este vânzare, se poate gasi.pe site urile de profil. Am renunțat sa postez vreun anunț pe forum, din cauza moderatorilor din aria de vânzări care s au gândit sa șteargă anunțul pe motiv ca gen, lipsește luna din anul de fabricație. Motive absolut minore. Paste fericit tuturor.2 points
-
Probleme: Am avut o problema de soft, cu erori multiple in bord, printre care Travel assist unavailable. Pentru asta a fost schimbat volanul, calculatorul central, modulul SOS call, și in final un cablul + calculator la bateria de 12V. In prezent eroarea apare foarte rar (o data pe săptămâna sau mai rar) și nu mai apar și alte erori cu ea, deci pot spune ca cele ~10 drumuri la service au meritat. O alta problema (minora) a fost cu proiecția luminoasa “Skoda” din oglinzi. Au fost schimbate oglinzile. Și mai pățesc o data la 2-3 săptămâni sa înghețe ecranul central. Dar se rezolva cu un restart (țin apăsat pe butonul Power cateva secunde) Cam astea sunt cele de care îmi amintesc. Ma mai deranjează un greiere in bord, un tacanit pe care îl aud undeva sub volan la viteze de 40-70km/h pe drumuri ușor denivelate (cum sunt toate). Mai tot aplecat sub bord dar nu ma prind ce poate fi2 points
-
Salut ! Pana la masina actuala nu am avut niciuna cu AdBlue si ca tot omul am cautat informatii cum si cand se face plinu rezervorului de AdBlue. Asa ca am pus VCDS si am verificat nivelul, calculat de sistem aveam cam 6 L. Am incercat chiar sa activez nivelul in MMI dar, nu mi-a afisat nimic. Am cumparat 20 L de G052910A4 sa fie (am rezervorul optional de 24 L). La un drum de 600 km, dupa primii 200, la o repornire mi-a aparut in bord mesajul cu completarea a min. 6-10 L si range 2400 km. A doua zi, dupa ce mai facusem vreo 400 km, aveam range 2000 km - am iesit pana la piata si dupa cativa km mi s-a aprins in bord "check engine". Revenind acasa am pus VCDS pe masina si am gasit "Low pressure" la pompa de AdBlue (press pe undeva la 1000 si ceva hPa (evident de la lipsa de aditiv). Am pus cei 20 L in rezervor, am resetat erorile, pornit masina si am verificat din nou presiunea, care acum era pe la 5000 si ceva de hPa. Nivelul de Adblue, calculat acuma era de 21 L, deci practic in rezervor mai a aveam cam 1 L ,desi range-ul afisat era de 2000 km. Concluzia este simpla, cand va apare mesajul de a completa cu AdBlue, completati. Senzorul de nivel AdBlue nu este la fel de precis ca si cel de nivel de carburant si sunt convins ca multe probleme apar de la lipsa de AdBlue din rezervor.1 point
-
Si eu am patit cu lemforder. Made in China, cu cod de original . Mai mult de 25000 nu au tinut. Am pus apoi pe original, si am vandut masina cu ele.1 point
-
1 point
-
Volanul din anunt nu este bun, iti trebuie volan de Fabia 3 sau Rapid, dar daca vrei volan de Octavia,etc trebuie sa il iei complet cu airbag+cablaj, daca nu o sa ai acea diferenta de spatiu, daca aveai volanul din piele se dadeau jos capacelele (stanga-dreapta) si puteai monta doar butoanele fara a mai cauta/schimba tot volanul. Tine cont ca nu ai comenzi pe volan si din cate stiu BCM-ul tau nu are acel "chip" pt comenzi, va trebui modificat. Daca iei alt BCM (central elec) nu o sa il poti rescrie pe masina ta decat daca ai sculele necesare, sunt codate si vor cere PIN. Cel mai simplu, cum am facut si eu la Fabia ce o avusem, e sa dai chip-ul jos de pe BCM achizitionat, ce suporta comezi volan.etc si il lipesti pe BCM-ul tau si faci codarea. Cred ca iti trebuie BCM cu codul 6C0 937 090B sau C la final, litera finala de obicei inseamna din ce clasa de dotari face parte: trendline,highline,etc Ca si rezultat final, daca nu ai navigatia OEM+box-ul din torpedo, iti va merge controlul de volum si muzica din stanga iar butoanele din dreapta vor fi limitate, 2 butoane vor functiona, restul de design.1 point
-
Booon... hai cam deschis o sticla de vin ieftin (dar bun) asa ca parca am samanta de vorba (din taste). Rosia e in parcare cu 200km range... pana duminica nu o mai mut. Pana acum vreo saptamani n-aveam nimic de raportat... schimb de anvelope prin februarie, benzina... talpa etc... Pana cand... Ce sa zic, banda 2 era libera dar nu prea - aka cel din spate cam trebuia sa franeze plus ca in zona aia sunt niste gaurele pe B2 de imi pleaca pietrele de la rinichi - voiam sa ma mut usor spre B1 dupa ce treceam de intersectie doar ca n-am mai apucat. Aveam de ales: dau in stalpul B si dau cu subsemnatu sau incerc sa evit... si am incercat... Rezultat: doua usi si o janta de inlocuit, prag, aripa si bara de vopsit... Si o Furie Albastra timp de cateva zile Mai multe detalii... aici. Despre Furie n-am sa zic mult... stiu unii de ce pun aspirate doar V10 si vreo 5.2l... Cateva zile mai tarziu iau masina - din nou am ales Bradi - daca nu se zgarceau la lac ce bine era... dupa o tura mica pe A1 ii rog sa mai regleze una-alta... inca nu e chiar cum trebuie, mai ma duc dupa Paste... vopsesc si un colt de bara (si daca tot eram la prietenu' cu tratamentul, n-am rezistat sa nu il rog sa isi faca magia), dau un mail la Bradi, zic ca vreau ITP... tanti cica are loc la 15:00... zic e tarziu, va sun eu daca e sa vin. Normal ca am ajuns la primul service de cartier... fac ITP, baiatu incerca ceva upselling cu placutele de frana... am scos 101% la eficienta franare ;)) Tre sa ajung sa le schimb dar mai am cam 5mm deci... vreo 3000km tot ma duc pana sa ajung la limita de 2mm. Vedem in mai. Deci... iau ITP-ul cu flying colors... fac un plin cu aproape 9lei/l si cam aia e... viata merge inainte ;))1 point
-
1 point
-
Buna seara, dragi colegi! Azi am sa va prezint continuarea retrofiturilor efectuate pe Skoda Octavia 3 VRS, prin urmare vom vorbi de noile radare Side Assist 2Q0907685B/2Q0907686B (Lane Change Assistant/ Rear Cross Traffic Alert). Aceste radare au început sa fie montate pe noile mașini VAG începând cu luna Septembrie 2019 și vin cu câteva îmbunătățiri fata de generația anterioară 5Q...., astfel: 1. Raza noua de acțiune este de 70 metri, fata de 20 metri varianta precedenta; 2. Semnalizează acustic prezenta mașinilor/ bicicletelor/motocicletelor etc. la deschiderea portierelor + luminează cu roșu banda ambient lighting de pe usa; 3. Vibrează volanul la încălcarea marcajului atunci când nu semnalizam; 4. Vibrează volanul și repoziționează mașina pe banda dacă se încearcă schimbarea benzii iar in proximitate se afla alta mașina/motocicleta etc; 5. Previne sau atenționează posibilele accidente din spate; 6. Frânează la deplasarea cu spatele atunci când se apropie o mașina/bicicleta/motocicleta/persoane, și emite semnale sonore. De menționat ca o parte din funcțiile enumerate anterior sunt valabile doar intr-un setup avansat și anume, pompa ABS 47 Byte, PLA 3.0, Lane assist 3QD..., Predictive ACC 3QF..., BCM 5Q ....BR, Gateway 3Q... AC etc. Deocamdată atât cu partea teoretica, am sa va postez câteva poze înainte de montaj, urmând sa revin când retrofitul este implementat.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00