Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2022 în toate secţiunile

  1. Consumul mediu este 21kwh/100km. Mai mult iarna, mai puțin vara, 21 in medie. Mers cam 500-600km pe luna in oraș, ~săptămânal autostrada Bucuresti - Ploiesti cu 120-130km/h si in rest… ca toată lumea: la mare, la munte, la greci, la bulgari…
    2 points
  2. O noua borna atinsa ieri in drum spre Arad. ...fara km/h..🤫
    1 point
  3. Azi am schimbat filtrul de polen, am pus unul de la MAN.
    1 point
  4. Azi a plouat ;)) Si am facut ITP-ul ;))
    1 point
  5. Revin cu un update: Long story short, dupa aceasta iarna sunt sigur ca am sa raman multa vreme la masini cu tractiune integrala . E foarte frumoasa senzatia sa poti urca fara absolut niciun stres chiar daca pe jos este polei/zapada. Daca iti place sa mergi la partie e fix ce ai nevoie (1-2cm in plus la garda la sol ar fi bine veniti, dar nu am avut probleme pana acum) Odata cu venirea primaverii i-am facut un detailing interior, am aplicat protectie UV pentru plastice si protectie ceramica pentru piele, plus instalare deflectoare aer de la franele de RS3. Am fost si la primul meu trackday pentru a ii vedea limitele, iar masina e destul de capabila. Stiind ca franele sunt stock nu am fortat prea tare, asa ca abia daca am avut fade, iar uleiul nu a trecut de 111 grade. Experienta a fost chiar interesanta, asa ca o recomand :), iar acum cu virusul luat sunt curios cate secunde pot sa mai scad din timpul meu de referinta.(2:06🏁 - sigur e loc de imbunatatire chiar si fara nicio modificare) Un alt motiv pentru care nu am vrut sa fortez a fost pentru ca mi s-a aprins martorul "low coolant" cu cateva saptamani inainte. Norocul meu a fost ca eram aproape de casa, am parcat si am verificat nivelul care era intradevar sub minim. La 10 minute dupa oprirea motorului am revenit in parcare pentru a ii completa, dar surpriza, niveul era bine merci la 30-40% intre minim si maxim🙄. Am completat pana la maxim a doua zi cand era totul rece si am inceput o perioada de monitorizare. Dupa trackday si aproximativ 1000km nivelul a ramas la maxim, nu miroase a antigel nu am vazut depuneri la pompa si termostat, asa ca am tras concluzia ca sistemul nu a fost aerisit complet anul trecut cand i s-a facut schimbul de antigel, iar pe perioada iernii cat am folosit ventilatia pe cadura s-a aerisit radiatorul din interior. Inainte si dupa perioada de monitorizare: Bonus, o poza cu diferenta dintre lapiz blue si atlantic blue. Pana sa iau masina eram curios si nu am gasit nimic pe internet cu cele doua una langa cealalta.
    1 point
  6. Update: Avand in vedere ca la 118000 km (2018) a avut ultimul schimb de ulei la cutia DSG, am schimbat in februarie uleiul cutiei de viteze la 170.000 km. Apoi in martie am facut revizia anuala completa a masinii incl. lichid frana. Se pare ca prind in fiecare an fix pe 11.03 revizia Din pacate, am avut un zgomot de clancanit/atins/ros la accelerare in vitezele 1-2, sub 30km<h mai ales cand faceam de volan usor stanga (se simtea cand apasam acceleratia si lasam pedala, practic la smucituri dar obligatoriu si cu volan usor stg) asa ca am avut multe batai de cap si mai multi mecanici pana am reusit sa aflu sursa. Mentionez ca nu avea legatura cu schimbul uleiului din cutie ci a inceput sa faca din ianuarie cand era frig afara. Daca se incalzea, zgomotul disparea. Astfel la 171.000 km am schimbat: - amortizoare Sachs pe rotile din fata + bucse amortizor (erau curse ambele, cel din stanga mai tare... ce e mai interesant este ca aveam putin peste 2 ani de la ultimul schimb de amortizoare si am luat OEM atunci). Zgomotul putea fi si de la rotirea amortizorului dar se pare ca nu era de acolo astfel ca am continuat cu: - suport motor dreapta OE (am crezut ca daca iau viraj stg, atinge motorul undeva in partea dr de la suport slabit - se pare ca nu era motivul asta) - suport / bucse antibalans OE (fiindca zgomotul aparea la acceleratii, am presupus ca pot fi cele 2 bucse.. nu erau astea dar am observat imbunatatiri dupa schimbare) - suport cutie de viteze OE - BINGO! se pare ca permitea un joc mare si cand l-am scos scartaie destul de tare cauciucul si pot face miscari usoare.. - fiindca 90% eram sigur ca e suportul cutiei de viteze si 10% cap de planetara stg fata langa roata.. am pus si un cap de planetara nou febi.. mi se parea exagerat pretul pt OE Operatiunile au fost facute la reprezentanta. Am vrut sa fac update la panoul de clima touch dar mi-am luat vreo 4-5 panouri cu investiile de mai sus. Sufera amanare Oricum, masina acum practic nu mai are nicio vibratie la pornire/oprire si schimbarile de trepte se fac foarte foarte lin. Si am scapat de zgomote! Sper sa nu treceti prin asa ceva.. Poze cu tot ce am schimbat: Am facut si un polish la faruri + aplicare folie de protectie. Erau putin matuite si ma deranjau piticii mei.. si am inteles de la cel care a facut polish ca sunt ff rezistente (credea ca termina in max 1h si i-a luat cam 4-5 ore). Folia are garantie 5 ani dar o s-o schimb la 3 ani.
    1 point
  7. Cu mașina suspendată, sa nu atingă roțile de pământ, intri cu vcds și dai basic settings. Și gata, doar atât.
    1 point
  8. Iritat are dreptate. Si mie (CGLC Quattro) imi face la fel. Stiu de la un tip care face softuri, ca CGLC s-ar comporta mai bine cu dieselgate dpdv al regenerarilor, dar pune presiune mai mare pe injectoare si EGR. Eu am stat cateva zile cu dieselgate si cel putin in cazul meu, am prins 500 km urban intre regenerari, mers mai silentios, cat si un consum urban mai redus. Daca va intrebati de ce nu am ramas pe dieselgate, este ca pe softul actual am stage1.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!