Revin cu un update:
Long story short, dupa aceasta iarna sunt sigur ca am sa raman multa vreme la masini cu tractiune integrala . E foarte frumoasa senzatia sa poti urca fara absolut niciun stres chiar daca pe jos este polei/zapada. Daca iti place sa mergi la partie e fix ce ai nevoie (1-2cm in plus la garda la sol ar fi bine veniti, dar nu am avut probleme pana acum)
Odata cu venirea primaverii i-am facut un detailing interior, am aplicat protectie UV pentru plastice si protectie ceramica pentru piele, plus instalare deflectoare aer de la franele de RS3.
Am fost si la primul meu trackday pentru a ii vedea limitele, iar masina e destul de capabila. Stiind ca franele sunt stock nu am fortat prea tare, asa ca abia daca am avut fade, iar uleiul nu a trecut de 111 grade.
Experienta a fost chiar interesanta, asa ca o recomand :), iar acum cu virusul luat sunt curios cate secunde pot sa mai scad din timpul meu de referinta.(2:06🏁 - sigur e loc de imbunatatire chiar si fara nicio modificare)
Un alt motiv pentru care nu am vrut sa fortez a fost pentru ca mi s-a aprins martorul "low coolant" cu cateva saptamani inainte. Norocul meu a fost ca eram aproape de casa, am parcat si am verificat nivelul care era intradevar sub minim. La 10 minute dupa oprirea motorului am revenit in parcare pentru a ii completa, dar surpriza, niveul era bine merci la 30-40% intre minim si maxim🙄. Am completat pana la maxim a doua zi cand era totul rece si am inceput o perioada de monitorizare.
Dupa trackday si aproximativ 1000km nivelul a ramas la maxim, nu miroase a antigel nu am vazut depuneri la pompa si termostat, asa ca am tras concluzia ca sistemul nu a fost aerisit complet anul trecut cand i s-a facut schimbul de antigel, iar pe perioada iernii cat am folosit ventilatia pe cadura s-a aerisit radiatorul din interior.
Inainte si dupa perioada de monitorizare:
Bonus, o poza cu diferenta dintre lapiz blue si atlantic blue. Pana sa iau masina eram curios si nu am gasit nimic pe internet cu cele doua una langa cealalta.