Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.04.2022 în toate secţiunile
-
Frumos! De vreo 2 luni tot caut curajul pentru aceasta operatiune. Am becurile dar fix din pricina asta tot aman. Thanks VW Engineers....de genul, "Am fost la service sa inlocuiesc un bec!"2 points
-
Revin cu un update: Long story short, dupa aceasta iarna sunt sigur ca am sa raman multa vreme la masini cu tractiune integrala . E foarte frumoasa senzatia sa poti urca fara absolut niciun stres chiar daca pe jos este polei/zapada. Daca iti place sa mergi la partie e fix ce ai nevoie (1-2cm in plus la garda la sol ar fi bine veniti, dar nu am avut probleme pana acum) Odata cu venirea primaverii i-am facut un detailing interior, am aplicat protectie UV pentru plastice si protectie ceramica pentru piele, plus instalare deflectoare aer de la franele de RS3. Am fost si la primul meu trackday pentru a ii vedea limitele, iar masina e destul de capabila. Stiind ca franele sunt stock nu am fortat prea tare, asa ca abia daca am avut fade, iar uleiul nu a trecut de 111 grade. Experienta a fost chiar interesanta, asa ca o recomand :), iar acum cu virusul luat sunt curios cate secunde pot sa mai scad din timpul meu de referinta.(2:06🏁 - sigur e loc de imbunatatire chiar si fara nicio modificare) Un alt motiv pentru care nu am vrut sa fortez a fost pentru ca mi s-a aprins martorul "low coolant" cu cateva saptamani inainte. Norocul meu a fost ca eram aproape de casa, am parcat si am verificat nivelul care era intradevar sub minim. La 10 minute dupa oprirea motorului am revenit in parcare pentru a ii completa, dar surpriza, niveul era bine merci la 30-40% intre minim si maxim🙄. Am completat pana la maxim a doua zi cand era totul rece si am inceput o perioada de monitorizare. Dupa trackday si aproximativ 1000km nivelul a ramas la maxim, nu miroase a antigel nu am vazut depuneri la pompa si termostat, asa ca am tras concluzia ca sistemul nu a fost aerisit complet anul trecut cand i s-a facut schimbul de antigel, iar pe perioada iernii cat am folosit ventilatia pe cadura s-a aerisit radiatorul din interior. Inainte si dupa perioada de monitorizare: Bonus, o poza cu diferenta dintre lapiz blue si atlantic blue. Pana sa iau masina eram curios si nu am gasit nimic pe internet cu cele doua una langa cealalta.2 points
-
Salutare, Am fost și eu la revizie la Avia Motors Pantelimon și au văzut ei ca,curge un pic de ulei pe la diferential si inca vrei 2 parti și cum am garanție ma programeaza în 2 săptămâni sa vin sa îmi schimbe piesa(diferentialul). Trec cele 2 săptămâni și ajung la avia,ma întreabă dacă stau,am zis ca nu,vin după-amiază și o ridic,pe la 14:30 ma suna sa îmi spună ca s-a făcut o greșeală pe partea de etichetare și ca mai durează 2,3 zile dar ma suna el și a doua zi,am așteptat 3 zile nimic,sun eu,îmi spun ca anunță colegul și ma suna,iar nimic,apoi scriu pe WhatsApp și ma suna intr-un final consilierul(Sebastian)și îmi spune ca nu a rezolvat nimic și tot asa am întrebat ce se întâmplă pana am făcut 10 zile de când masina sta degeaba la avia. Apoi iar insist pe WhatsApp sa ma sune consilierul,și minune îmi spune sa vin maine(azi) sa iau masina ca o sa fie gata în a doua parte a zilei,dar surpriza ma suna azi sa îmi spună ca mai curge ulei pe la semering și mai dureaza o săptămână ca piesa vine din afara,da întreb și eu când s-au uitat de unde curge ulei nu au văzut ca curge și pe la semering?! Mi-au stricat toată starea,plus ca de florii și înainte de paste aveam de gând sa circul și eu,mai făceau cumpărături,ma duceam la părinți,dar de unde. Cel mai enervant este ca nu te suna măcar odată la 2 zile sa te informeze ce s-a mai întâmplat,cand urmează reparația,nimic,mereu trebuie sa trag eu de ei și pe langa asta nu vor sa îmi dea masina ca se poate strica mai tare,dar de când au văzut defecțiunea ei m-au chemat abia la 2 săptămâni sa îmi schimbe piesa,apoi mi-au spus ca VW plătește doar demontat și montatul piesei noi,ei ar ieși în pierdere dacă ar monta și demonta iar. Deci eu nici acum nu am masina... Am cerut masina la schimb,au spus ca da doar contracost,cei care aveți garantie și ati avut o situație dinasta,v-au dat masina la schimb? Vreau sa dau un mail și reprezentat Volkswagen din Germania de unde am luat masina sa vad dacă sunt obligați sa îmi dea masina la schimb sau nu. Acum stau și ma gandeasc dacă duci masina avariata mai tare cred ca durează cu lunile. De când am luat masina doar la Avia am făcut reviziile și reparațiile dar m-au enervat asa tare încât ca nu o sa ma mai duc,le mai dau și la alții o șansă. Scuze de postul lung,dar am vrut sa scriu exact cum s-a întâmplat. Sper sa nu pățiți ca mine!2 points
-
https://www.uleideulei.ro/ulei-motor-castrol-c-25/castrol-edge-5w30-titanium-fst-long-life-4-litri.html e ok?1 point
-
Nu vă mai alintați atât . Eu când spuneam că din când în când îmi trebuiau degete mai subțiri și mai lungi cu 10cm și a treia mâna râdeați! @Doomy Sigur o sa fii mulțumit de lumină. Față de halogen nici nu se compara. Într-adevăr lucrarea e mult mai de amploare decât pare, v-am mai spus și eu: cred că proiectanții vw îi urăsc pe mecanicii vw!1 point
-
Am luat de ceva timp un încărcător pentru camera de bord cu legătura la panoul de siguranțe, dar nu am găsit timpul necesar montării... Până azi Așa că m-am apucat de scos șuruburi și panourile de plastic pentru a avea acces la panoul de siguranțe. După ce am tras cablul cât de cât, am poziționat cablul ca lungime și am testat să văd unde am tensiune pe contact masa am luat-o de la un șurub din stânga bordului, am întins cablurile și le-am poziționat definitiv. Acum stă și la mine capacul scrumierei închis . Încărcătorul cu usb cu care a venit camera ca fi folosit doar pentru telefoane de aici înainte. Cam atât cu Tiguanul, mă pregătesc de revizia anuală. Nu l-am mai spălat întrucât și vremea este schimbătoare, dar și pentru că primăria s-a apucat de drum și e cam noroi momentan... Aștept cu interes finalizarea lucrărilor.1 point
-
Salutare. Acum cateva saptamani (pe la sfarsitul lui Februarie), cam la un an dupa inlocuirea ramei, s-a crapat din nou. De aceasta data pe partea cealalta fata de locul initial. Din pacate nu am mai reusit sa postez, si am si uitat... Acum se vede doar crapatura, fara vreo ciobitura de la un "obiect extern". Nu voi mai face inlocuirea, nici daca e platita de altcineva (garantie, service, importator...). Lucrarea e destul de complexa si se risca afectarea altor ansamble (gen trapa). Defectiunea este doar estetica. Raman la parerea ca este defect de proiectare (nu de fabricatie)... Plasticul acesta casant nu are ce cauta intr-o pozitie care sufera torsionari. Daca puneau tabla normala nu era nicio problema. M-am impacat cu ideea asta si pe viitor voi fi atent si la acest aspect. @Andy B, sper sa iti fie utila informatia de mai sus. Eu as folosi banutii la altceva. Daca totusi esti horat, sper ca la anul sa nu ajungi la aceeasi concluzie ca mine 🙂1 point
-
1. Nu, daca nu gasesti cheia potrivita. 2. Nu este reglabil. Daca este aproape de bara posibil sa nu fie originalul/sau exact modelul. In cel mai rau caz masina a fost lovita din spate si tot suportul s-a inclinat in fata, insa acest aspet se poate vedea uitandu-te din laterala.1 point
-
Incearca si cu VAG EEPROM Programmer, foloseste aceeasi interfata kkl.1 point
-
Mergi cu talonul la un magazin serios targuldepiese, autokarma, unixauto, at Augsburg, al padrino. Evita reprezentanta service si magazine de cartier.1 point
-
1 point
-
Mașina are aproape un an, fără câteva zile, și m-am gândit sa fac un calcul pentru costurile de încărcare in acest an de utilizare. In prezent am 31.500km, iar calculul este pentru toate costurile de încărcare, adunate din toate aplicațiile folosite plus contorul de acasa. Din păcate, nu am reușit sa notez toate incarcarile gratuite, și au fost destul de multe și acestea, la Lidl, Kaufland, in vizite la părinți (care au panouri foto-voltaice), la diverse hoteluri și restaurante, parcări publice. Asadar, pentru 1 an și 31.500km, am cheltuit din buzunar 3608 lei. Iar kWh încărcați au fost 3097, adică o medie de 1,16 lei /kWh. Media de cost pe 100km, considerând și incarcarile gratuite, a fost deci de 11.45 lei pe 100km. Pentru mine este o scădere considerabila de cost, ținând cont ca Skoda Kodiaq (mașina de dimensiuni, putere și performante similare) consuma 9l/100km in medie… Detaliat pe furnizori, am încărcat așa:1 point
-
1 point
-
Update: Avand in vedere ca la 118000 km (2018) a avut ultimul schimb de ulei la cutia DSG, am schimbat in februarie uleiul cutiei de viteze la 170.000 km. Apoi in martie am facut revizia anuala completa a masinii incl. lichid frana. Se pare ca prind in fiecare an fix pe 11.03 revizia Din pacate, am avut un zgomot de clancanit/atins/ros la accelerare in vitezele 1-2, sub 30km<h mai ales cand faceam de volan usor stanga (se simtea cand apasam acceleratia si lasam pedala, practic la smucituri dar obligatoriu si cu volan usor stg) asa ca am avut multe batai de cap si mai multi mecanici pana am reusit sa aflu sursa. Mentionez ca nu avea legatura cu schimbul uleiului din cutie ci a inceput sa faca din ianuarie cand era frig afara. Daca se incalzea, zgomotul disparea. Astfel la 171.000 km am schimbat: - amortizoare Sachs pe rotile din fata + bucse amortizor (erau curse ambele, cel din stanga mai tare... ce e mai interesant este ca aveam putin peste 2 ani de la ultimul schimb de amortizoare si am luat OEM atunci). Zgomotul putea fi si de la rotirea amortizorului dar se pare ca nu era de acolo astfel ca am continuat cu: - suport motor dreapta OE (am crezut ca daca iau viraj stg, atinge motorul undeva in partea dr de la suport slabit - se pare ca nu era motivul asta) - suport / bucse antibalans OE (fiindca zgomotul aparea la acceleratii, am presupus ca pot fi cele 2 bucse.. nu erau astea dar am observat imbunatatiri dupa schimbare) - suport cutie de viteze OE - BINGO! se pare ca permitea un joc mare si cand l-am scos scartaie destul de tare cauciucul si pot face miscari usoare.. - fiindca 90% eram sigur ca e suportul cutiei de viteze si 10% cap de planetara stg fata langa roata.. am pus si un cap de planetara nou febi.. mi se parea exagerat pretul pt OE Operatiunile au fost facute la reprezentanta. Am vrut sa fac update la panoul de clima touch dar mi-am luat vreo 4-5 panouri cu investiile de mai sus. Sufera amanare Oricum, masina acum practic nu mai are nicio vibratie la pornire/oprire si schimbarile de trepte se fac foarte foarte lin. Si am scapat de zgomote! Sper sa nu treceti prin asa ceva.. Poze cu tot ce am schimbat: Am facut si un polish la faruri + aplicare folie de protectie. Erau putin matuite si ma deranjau piticii mei.. si am inteles de la cel care a facut polish ca sunt ff rezistente (credea ca termina in max 1h si i-a luat cam 4-5 ore). Folia are garantie 5 ani dar o s-o schimb la 3 ani.1 point
-
Cc nu exista cu model vechi de clima sau ceasuri....ca la B6. La CC, facelift si BCM incepe in 2010, cele care au ceas analogic in bord. Dupa aceea, apare si modelul cu facelift exterior. La EOS, cele cu ceasuri albe au BCM. O sa fac cand am timp o filtrare dupa mai multe serii de sasiu, sa te ajut cu eventualele coduri, etc0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00