Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2022 în toate secţiunile

  1. @The_Ego Majoritatea pe aici isi schimba singura filtrele de polen si aer. In general dureaza cam 5 minute fiecare
    2 points
  2. Gata si revizia, toate bune si la drum
    2 points
  3. Ce naiba se întâmplă într-o depășire dacă n-ai "pedală "?
    1 point
  4. Salutare, Am fost și eu la revizie la Avia Motors Pantelimon și au văzut ei ca,curge un pic de ulei pe la diferential si inca vrei 2 parti și cum am garanție ma programeaza în 2 săptămâni sa vin sa îmi schimbe piesa(diferentialul). Trec cele 2 săptămâni și ajung la avia,ma întreabă dacă stau,am zis ca nu,vin după-amiază și o ridic,pe la 14:30 ma suna sa îmi spună ca s-a făcut o greșeală pe partea de etichetare și ca mai durează 2,3 zile dar ma suna el și a doua zi,am așteptat 3 zile nimic,sun eu,îmi spun ca anunță colegul și ma suna,iar nimic,apoi scriu pe WhatsApp și ma suna intr-un final consilierul(Sebastian)și îmi spune ca nu a rezolvat nimic și tot asa am întrebat ce se întâmplă pana am făcut 10 zile de când masina sta degeaba la avia. Apoi iar insist pe WhatsApp sa ma sune consilierul,și minune îmi spune sa vin maine(azi) sa iau masina ca o sa fie gata în a doua parte a zilei,dar surpriza ma suna azi sa îmi spună ca mai curge ulei pe la semering și mai dureaza o săptămână ca piesa vine din afara,da întreb și eu când s-au uitat de unde curge ulei nu au văzut ca curge și pe la semering?! Mi-au stricat toată starea,plus ca de florii și înainte de paste aveam de gând sa circul și eu,mai făceau cumpărături,ma duceam la părinți,dar de unde. Cel mai enervant este ca nu te suna măcar odată la 2 zile sa te informeze ce s-a mai întâmplat,cand urmează reparația,nimic,mereu trebuie sa trag eu de ei și pe langa asta nu vor sa îmi dea masina ca se poate strica mai tare,dar de când au văzut defecțiunea ei m-au chemat abia la 2 săptămâni sa îmi schimbe piesa,apoi mi-au spus ca VW plătește doar demontat și montatul piesei noi,ei ar ieși în pierdere dacă ar monta și demonta iar. Deci eu nici acum nu am masina... Am cerut masina la schimb,au spus ca da doar contracost,cei care aveți garantie și ati avut o situație dinasta,v-au dat masina la schimb? Vreau sa dau un mail și reprezentat Volkswagen din Germania de unde am luat masina sa vad dacă sunt obligați sa îmi dea masina la schimb sau nu. Acum stau și ma gandeasc dacă duci masina avariata mai tare cred ca durează cu lunile. De când am luat masina doar la Avia am făcut reviziile și reparațiile dar m-au enervat asa tare încât ca nu o sa ma mai duc,le mai dau și la alții o șansă. Scuze de postul lung,dar am vrut sa scriu exact cum s-a întâmplat. Sper sa nu pățiți ca mine!
    1 point
  5. Poti incerca, tu ai originalu in fata, noi doar pozele. Dar daca simti la unghie zgarietura in sensul ca se agata, inseamna ca e destul de adanca incat sa nu ai rezultate bune la polish.
    1 point
  6. Azi s'a inlocuit lichidul de frana, bujiile (originale erau Bosch, s'au montat NGK 93231), curea accesorii (Contitech - si cea originala si cea montata) si intinzator curea (original Litens, montat Ina). Abia pe seara am observat ca la una din bobine nu s'a montat si surubul de fixare, trebuie sa rezolv aspectul asta maine. Per total: 830 ron PS: pus pe lista dispozitiv extras bobine inductie ptr urmatoarea revizie
    1 point
  7. M-am uitat sa vad ce consumuri la drum relativ similar au fost cu Golf 7 1.4TSI si pe 1489km cu 100kmh era 6.6% (multe drumuri nationale in CZ in 2017). Singura asemanare intre masini fiind dimensiunea anvelopelor. Cu un A5 SB 2.0TDI 177 pana la Viena vara trecuta - 7.3% cu 100kmh, iar retur 6.7% cu 93kmh. Scaunele mult mai putin confortabile in A5 S-line desi am incercat diverse setari pt suportul lombar, nu au ajutat. La S3 m-am suit in ele si nu s-a lasat cu nicio durere de spate. Ca o singura concluzie legata de consum, nu sunt de speriat 2.0TFSI la drum lung, ba chiar iti ofera versatilitatea unor reprize remarcabile. Cutia de viteze se adapteaza bine la stilul de condus pe autostrada, raspunde mult mai prompt la peste 100kmh in D. Se adapteaza atat de bine la autostrada incat pe drumurile secundare dupa sute de km de mers constant, pusa pe manual are o lentoare initiala de schimbat, parca e adormita.
    1 point
  8. Azi se împlinesc fix 7 ani de când am luat-o Sper să mai fie încă pe atât tot fără probleme!
    1 point
  9. Bara fata crapata de asemenea. Se vede doar de foarte aproape. Practic bara fata, spate si porbagaj. Au zis ca nu merita reparata. Nici nu stiu ce sa fac ca parca nu as lua alta sa bag iar atatia bani in ea. Vedem ce imi ofera si banuiesc ca trebuie sa decid ce fac. Imi pare asa rau de ea.
    1 point
  10. Salutare, Am absentat putin pe aici, asa ca e vremea pentru mici update-uri 😀 De o luna am montat arcurile H&R pe masina, si pentru ca in luna a10a garantia expira, m-am gandit sa montez arcurile la DOP si sa incep sa duc masina pentru mentenanta la el, si doamne ajuta, in viitor sa ii facem soft si downpipe Foarte multumit de alegerea facuta, masina este mult mai "stiff", suspensia se comporta mult mai bine in modul confort,masina a scapat de comportamentul de barca, iar in Sport si Cupra am duritatea cu care eram obisnuit pe E90 cu reglabila D2Racing. Recomand tuturor posesorilor de Formentor cu DCC. Masina a coborat: 3 cm fata - 3.5 cm declara producatorul / 2.5 cm spatele - 3 cm declara producatorul Poze inainte si dupa montaj Dupa montajul arcurilor au urmat cateva saptamani de acomodare, si cateva poze de extra sezon de la munte betta fish hole in the head Formentorul stock nu are pic de sunet, nu suna absolut deloc ca o masina de 310 cp, ba chiar uneori, auzeam oamenii pe strada cum vorbeau ca masina este electrica 🤣, cele 2 GPF-uri, impreuna cu rezonatorul si cu toba finala, fac o reteta de succes a unui sunet de 1.5 tsi. Sa mai adaug ca finala mea are defect de fabricatie si fluiera dupa 5000 rpm, si de 4 luni nu exista stoc pentru finala ca sa fie schimbata pe garantie?!🤣 Problema rezolvata Remus Racing cu valve, pastrand motorasele stock ale evacuarii Am montat finala, am scos si rezonatorul sa fim siguri ca masina produce decibeli 🤣 Pe partea de tipsuri am preferat sa raman cu cele stock, dar puse intr-o lumina mai buna, iesite din diffuser, dar totusi sa pastram o linie OEM. beta fish water change Foarte multumit de alegerea facuta, in sfarsit masina are sunet, face pops and bangs cum trebuie, cold start zgomotos...Cu valvele deschise pe modul sport masina suna foarte bine, poti merge linistit pe autostrada cu 130 km/h fara sa ai drone. Intre 3 si 4000 rpm masina are drone, destul de mare, dar nimic deranjant pentru mine, ba chiar imi place. Cu valvele inchise masina parcare are evacuarea stock, fara drone, fara prea multa galagie. Super multumit! Cam atat momentan, urmeaza saptamana viitoare distantiere de 15mm, si ne apucam de schimbat placute si discuri fata spate.
    1 point
  11. A fost o alta dimineata frumoasa la munte. Imi place sa gasesc masina asa, ceva din ce in ce mai rar in Constanta(iarna asta deloc). Iar in seara asta o intamplare amuzanta cu "nino-nino". Mergeam prin Sinaia cu juniorul pe jos cand vede un Duster de politie parcat, imediat nino nino iar in masina era o domnisoara(poate doamna) politist. I-a facut cu mana si au intrat in "vorba". L-a chemat la masina sa ii arate cate ceva si l-a lasat sa aprinda de la buton luminile de la girofar. Al meu junior a fost innebunit ca poate sa faca asta :)). Am si glumit ca nu a vazut asa aproape niciodata aceste lumini, adaugand ca tati nu a mai fost oprit din 2012 de politie si atunci la control de rutina 😇. Cu greu i-a lasat sa isi continue "misiunea" iar pana la cazare doar nino-nino a stiut sa zica. Respect pentru domnisoara politist care a facut un copil fericit cu un gest atat de mic.👍👏.
    1 point
  12. Salutare, M-am obisnuit cu zgomotul de la discuri; apare ori de cate ori sunt conditii de umezeala, iar masina este in repaus mai mult de o zi. Dispare dupa primele 5-10 franari. Cateva observatii dupa 21500Km facuti intr-un an si 3 luni, 60% din Km, extra-urban. Tinuta buna pe aproape orice drum(forestier, agricol, sosea) cu mentiunea ca, totusi, nu recomand jantele de 17, decat pentru autostrada, vara; Chiar daca in ce priveste garda la sol exista mereu un compromis, modul flat al podelei m-a scos din multe situatii "pe muchie"; Consum benzina mediu aprox. 6.8l/100Km cu varfuri in oras, evident, 8-10l/100Km si afara in jur de 5.6l/100Km; Ieri am avut avertizare verificare ulei(am verificat si era la limita de jos a partii hasurate de pe joja - alarma a disparut dupa verificare, probabil a detectat deschiderea capotei - am facut programare pentru revizie; Am probleme iarna, cand e foarte frig, cu oglinda din stanga, care nu se rabateaza complet uneori(trebuie sa repet comanda); butonul de degivrare oglinzi mi sa pare putin cam anapoda amplasat; A fost foarte greu cu introducerea masinii in platforma WeConnect(3 drumuri la reprezentanta, si doar dupa ce s-au conectat nemtii remote, au reusit); Folosesc asistenta la parcare ori de cate ori am ocazia; am observat ca pentru a detecta un loc liber, e bine sa mergi paralel cu masinile parcate la o distanta mai mare de 0.4m-0.5m; Warning-uri de collision apar in situatii destul de clare ca si pericol potential, iar o singura data a activat pretensionarea centurii cand a aparut brusc o masina din dreapta; O masina ghidusa, cu destul zvac, fara pretentia de a impune "respect", perfecta pentru oras ca dimensiuni(probabil motorul de 1l ar face-o mai eficienta aici) si foarte comoda la condus, avand in vedere toate optiunile de sistenta care, din ce am vazut eu, isi fac treaba... nemteste; Era sa uit, stergatorul de luneta face un zgomot ca si cum ar sterge cu lamela de metal: as banui ca l-a schimbat cineva cu unul de bazar😀. Daca mai sunt si alte pareri, putem schimba experiente/recomandari.
    1 point
  13. 3 ore pierdute doar pentru incarcare, mi se pare foarte dramatic sincer Genul asta de feedback de la colegi, imi intareste concluzia ca momentan electrica e doar pentru oras, sau pentru drumuri pana in max 200-300km.
    1 point
  14. De unde ai scos aberatia asta ? Lasa prostiile si pune pompa care rezulta din seria VIN .
    1 point
  15. Salut Blackey. Ok și dacă pun pompa apa fără senzor este vreo problema. Pe lângă avantajele spuse la final, ?cred ca sunt și dezavantaje. Spre exemplu, blocarea pompei pe închis și supra încălzirea motorului la km destui de putini după schimbarea pompei de apa. Dacă pui clasica (fără acel senzor) primești vreo eroare în bord? Afectează cu ceva funcționarea motorului? Nu zic ca nu sunt ok gândite cu senzor, dar se întâmplă ca după schimbarea distribuției sa ai surpriza sa se blocheze pe închis și sa schimbi iar distribuția din cauza acelei pompe cu senzor. Faptul ca se poate monta și clasic cred ca ar fi mai ok. Doar iarna influențează, ca învârte paleti, și încălzirea este mai greoaie puțin, dar ca și fiabilitate mi se pare mai ok cea clasica, simpla și de ce nu, mai ieftina. Cei care au pus pompa clasica, fără senzor sa lase aici un comentariu cu, comportamentul motorului. Ms ??✌️
    1 point
  16. La VW Bentley Continental ?
    1 point
  17. Cu drag! La consola trebuie traforat cu minifreza si se va aseza corect.
    0 points
  18. Pe fata placutele se schimba cand mai au 2mm (noi, fara suport, au 14mm, suportul inca 5-6mm pentru un total de ~20mm) Discurile se schimba 21 de mm (cele de 276) respectiv 22mm cele de 288/312mm Pe spate placutele au 11mm de material si se schimba tot la 2mm. Discurile la 8mm (cele de 253) respectiv 10mm (cele de 272).
    0 points
  19. Referitor la pompa de apa, nu merge montat senzorul de la pompa veche pe pompa noua, deoarece chiar daca sunt identice pompa fara senzor nu are gaura (lacașul) unde vine montat senzorul. Pompa fara senzor este doar pt modelele echipate cu acest tip de pompa. Rolul senzorului (care de fapt este o parghie comandata electric in functie de temperatura lichidului de racirei) este de a comanda acoperirea paletilor pompei de apa pana ce motorul ajunge la temperatura de lucru. Abia atunci paletii sunt descoperiti si pompa functioneaza ca una clasica. Avantajele sunt ca motorul ajunge la temperatura de lucru mult mai repede cea ce determina consum mai mic de combustibil, uzura prematura a pieselor, incalzirea in habitaclu mult mai rapida.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!