Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.04.2022 în toate secţiunile

  1. Azi s'a inlocuit lichidul de frana, bujiile (originale erau Bosch, s'au montat NGK 93231), curea accesorii (Contitech - si cea originala si cea montata) si intinzator curea (original Litens, montat Ina). Abia pe seara am observat ca la una din bobine nu s'a montat si surubul de fixare, trebuie sa rezolv aspectul asta maine. Per total: 830 ron PS: pus pe lista dispozitiv extras bobine inductie ptr urmatoarea revizie
    1 point
  2. Asa au fost si la mine vizual, insa se simteau vibratii in masina in spate la franare. Daca tu nu simti nimic anormal la comportamentul de franare ,eu zic ca nu are sens.
    1 point
  3. Am facut o revizie luna trecuta: 6L ulei Mobil1 0w-30, din care mi-au lasat in masina vreo 0.5L in portbagaj pentru orice eventualitate filtru ulei buson golire ulei filtru aer filtru polen 1488 lei actiunea asta cu piese si manopera la Compexit. Offtopic, imi place ca primesc pe mail documentele cu ce se face si ce s-a facut la masina, documentele de predare-primire, tot, nu-mi place ca desi au spalatorie nu dau un jet la masina inainte sa o dea inapoi (la alte reprezentante fac asta), le-am si scris in formularul de feedback.
    1 point
  4. Salut, Am cumpărat recent un ID.4 Max - e super masina, o recomand 🙂 După un i3 care era mai scuturator de felul lui, am dorit ceva mai comod - ID.4 are un echilibru f fain din punctul asta de vedere. Recomand un test drive - pe mine asta m-a convins. Nu în ultimul rand autonomia face diferenta, i3-ul era ușor chinuitor cu 200km reali (140 iarna) chiar și pentru oraș. Poate sigura chestie care as schimba-o sunt scaunele top sport/scoica. Is faine, dar la poziția mea la condus ma deranjează ușor suportul lateral la picioare. Dacă are cineva scaune electrice (fără tetiere integrate) și ar vrea modelul top sport - care teoretic e mai scump - le-aș da la schimb. Spor la achiziții!
    1 point
  5. Datorita suspensiei, nu din cauza 🙂. E perfect normal, puntea rigida e zgomotoasa. Ce am constatat la masinile mai noi e ca geamurile sunt mai subtiri si se aude tot de afara, lucru care la masinile ceva mai vechi nu era atat de pregnant.
    1 point
  6. In comparatie cu golf 7 1,2 110 cp benzina,care facea zgomot de noua (troncanit) pe spate la orice denivelare sau groapa,golful 8 1,5 150cp benzina este altceva ,posibil si datorita suspensiei multi-link.Legat de zgomotul de rulare la 140km/h, golful 7 era mai galagios ,acum depinde de anvelope si suprafata de rulare.
    1 point
  7. Mie mi se pare chiar bine antifonata. Voi masura cu apple watch decibelii de curiozitate la diferite viteze. Stiu ca la viteza de 200 km/h pe autobahn in germania (no speed limit) aveam undeva la 72-73db, ceea ce e super decent.
    1 point
  8. Eu zic ca G8 sta bine la antifonare. La cat e de zgomotos motorul de 1,5 TSI ACT din cauza pompei de alimentare de inalta presiune, care cel putin la masina mea face zgomot mare cu capota ridicata(e cu siguranta o pompa mai ieftina, nu sunt toate la acelasi nivel de zgomot, insa intram iar in zona europei de est, la alimente s-a demonstrat pt ca s-a studiat in mod oficial...), in masina nu se aude mai nimic, deci parerea mea este ca G8 este o masina chiar foarte bine antifonata. Nu are greieri, a avut dar au disparut singuri...
    1 point
  9. La inceput eram cat de cat multumit de antifonare. Era mult peste ce oferea vechea masina si era mai liniste decat in Skoda Octavia 4 cu care am facut un test drive. Dar in comparatie cu Golf 7 pot sa zic ca Golf 8 sta ceva mai prost. In Golf 8 parca se aude mai tare motorul (ambele masini cu motorul 2.0 TDI 110 kW) si intra mai mult zgomot de afara. Alt lucru care ma deranjeaza este ca partea interioara a buzunarelor usilor nu are capitonaj si se mai aud zgomote si de acolo. La fel si torpedoul.
    1 point
  10. @amz "De la service mi-au spus ca trebuie sa-l anulez ca pot lua foc:)" - un DPF plin cu cenusa, dar fara funingine, nu poate lua foc... doar daca e exagerat de plin cu funingine (soot), in cazul in care nu se poate face regenerare in mod corespunzator, poate lua foc. Ce se contorizeaza ca cenusa in ECU si se citeste cu VCDS este doar o valoare calculata pur matematic, maximala pe tip de motor si este de regula mai mare decat in realitate (chiar si de 3 ori cum bine spune EEXCALADE).
    1 point
  11. Chiar ma ingrijorezi ! Nu stiu cum se face dar de 8-9 ani am masini cu dpf si fara nici o problema. Ori sunt eu norocos ori Bacaul nu e in Romania ....
    1 point
  12. Cu mașina suspendată, sa nu atingă roțile de pământ, intri cu vcds și dai basic settings. Și gata, doar atât.
    0 points
  13. Vezi aici :http://vwforum.auto-bild.ro/topic/57554-adaugare-ulei-2t-in-motorina/
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!