Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.04.2022 în toate secţiunile
-
Am revenit acasa dupa 2000+ km prin tara. O poza de pe drum, la asfintit: Intre timp am atins si borna de 35000km. Datele de deplasare din fata blocului inapoi in fata blocului cu 2 persoane + bebe, bagaje, tricicleta si pat de voiaj :)) pe traseul: Constanta - Bucuresti(A2) - Pitesti(A1) - Ramnicu Valcea - Sibiu - Cluj Napoca(A10) - Cluj oras(4zile) - Alba Iulia(A10) - Sebes(A10) - Cluj(A10) - Sighisoara Brasov - Buzau - Braila - Eforie Sud - Constanta(A2+A4) Si mai jos distanta parcursa de la full, "la vale" cu alimentare in Cluj si alimentat iar la Constanta. Am ajuns la peco cu foarte putin inainte sa se aprinda rosu. Tot concediu 3 alimentari: Maine urmeaza spalat si igienizat apoi joi la revizie. Azi a venit si e-mailul cu reinnoirea politelor RCA + CASCO, ametitor de mult dar.....trebuie.3 points
-
@amz "De la service mi-au spus ca trebuie sa-l anulez ca pot lua foc:)" - un DPF plin cu cenusa, dar fara funingine, nu poate lua foc... doar daca e exagerat de plin cu funingine (soot), in cazul in care nu se poate face regenerare in mod corespunzator, poate lua foc. Ce se contorizeaza ca cenusa in ECU si se citeste cu VCDS este doar o valoare calculata pur matematic, maximala pe tip de motor si este de regula mai mare decat in realitate (chiar si de 3 ori cum bine spune EEXCALADE).3 points
-
3 points
-
2 points
-
Am rezolvat problema cu farurile, au fost înlocuite fara nicio problema La lampa stânga spate care era crăpată, au ajuns la concluzia că mi le vor schimba pe amândouă, chiar daca cea de dreapta era perfecta, trebuie sa mai merg odată la ei pentru că pe stoc nu o aveau pe cea de dreapta. In concluzie, verdictul a fost Defect de fabricație. 2 faruri și 2 lampi m-ar fi costat 13.400 lei VW TESS Brașov de la mine are 5*. Tuturor membrilor Viața Frumoasă !2 points
-
Salut, Retrofitul nu include date specifice stufoase, in principiu fiind vorba de inlocuire discuri si placute de frana la modelele ce au din fabrica discuri de frana fata cu diametrul exterior 288mm, scopul retrofitului fiinde de a aduce un plus de performanta al sistemului de franare fata ... dupa parerea mea fiind destul de slab cel de fabrica in echipare standard cu etriere fata prezentand pistonase cu diametrul de 57mm. Retrofitul este valabil si se adreseaza doar echiparilor cu etriere fata avand piston de 57mm!!!, tot ce este sub aceasta valoare sau peste nu are treaba cu piesele destinate acestei schimbari. Urmati instructiunile corect de inlocuire a pieselor , nu se sta la cafele sau pe naveta de bere, vb. strict de frana implicit de viata ta sau a altui coleg din trafic implicit. Piese necesare : - Calaret etrier fata cod: BDA1182 fata stanga culoare rosie ~240 lei 5 zile lucratoare de la Autonet (cuplu strangere suruburi port-fuzeta 200N) - BDA1183 fata dreapta culoare rosie (preferate raport calitate) - sau BDA1180 fata stanga argintiu (scump la bani) ~ 365 lei 5 zile lucratoare de la Autonet - sau BDA1181 fata dreapta argintiu (scump si asta) calareti pot fi comandati si doar un singur cod de doua ori singura diferenta fiind boltul inferior care trebuie inversat jos la unul dintre ele... asta se aplica doar daca magazinul cere preturi diferite intre acelasi model de piesa. Disc frana fata, am preferat sa fie cele produse in echiparea originala la GTI sau GTD pentru ca retrofitul sa respecte la maxim exact cerintele impuse de producator, se pot pune diverse marci sau aspecte, personal am ales firma Textar fiind echiparea originala de discuri si placute de frana din grupul VAG cod discuri : 92120505 ~285 lei x2. Placute de frana fata normal ca am ales produse tot Textar cod: 2568301 ~230 lei In plus am achizitionat un spray de culoare argintie pentru etriere marca K2 ~30 lei (nici cel mai scump dar nici cel mai wow... am folosit in trecut si sunt ok produsele)... spray degripant/curatare frane, vaselina speciala, lichid frana ~40 lei. In final am executat si codare in controler 03 cod acces 25004 >>> adaptation >>> brake booster 4 (de fabrica, pedala fiind usor moale pana agata placutele) modificat la >>> 2 (frana fiind ferma la simpla apasare... este doar preferinta mea, nu codati nimic in rest) Atentie!!! recomandat dupa retrofit sa nu abuzati folosirea franei decat in caz de urgenta stricta... primi 100-300 km sunt esentiali in formarea corecta a suprafetelor perfect plane atat a discurilor cat si a placutelor , de asemenea evitati drumurile ''offroad'', orice pietricica va distruge ireparabil ''oglinda'' creata pe discuri de placute.1 point
-
Dupa experienta cu golful pe parte de ac m-am progamat astazi la aceeasi firma pentru o verificare de rutina si la masina mea macar sa stau linistit la inceput de sezon. All good, compresorul lucreaza ok, nu are pierderi de presiune, testul de vacuum dureaza 15 min aici iar pe partea de freon aveam instalatie 380gr din 525 in mod normal. S-a facut completarea si totul este ok, era ok si inainte si facea racoare foarte bine dar am zis sa fim siguri, este un cost modic si este pacat sa nu verificam asta la inceput de sezon. Dupa a urmat o spalare de rutina 😀1 point
-
Datele de deplasare din fata blocului inapoi in fata blocului cu 2 persoane + bebe, bagaje, tricicleta si pat de voiaj :)) pe traseul: Constanta - Bucuresti(A2) - Pitesti(A1) - Ramnicu Valcea - Sibiu - Cluj Napoca(A10) - Cluj oras(4zile) - Alba Iulia(A10) - Sebes(A10) - Cluj(A10) - Sighisoara Brasov - Buzau - Braila - Eforie Sud - Constanta(A2+A4)1 point
-
Mie mi se pare chiar bine antifonata. Voi masura cu apple watch decibelii de curiozitate la diferite viteze. Stiu ca la viteza de 200 km/h pe autobahn in germania (no speed limit) aveam undeva la 72-73db, ceea ce e super decent.1 point
-
De, aveti amandoi dreptate, iar eu pe jumatate: e vorba de cureaua de accesorii si rola intinzatoare a acestuia. Am cerut cotatie de pret de la reprezentanta si pentru bujii si lichid de frana preturile sunt bune (bujii OEM - 4 buc - 610 ron, manopera inlocuire bujii - 93 ron/ inlocuire lichid frana - 200 ron pentru lichid, inlocuire si test frana). La curea accesorii + intinzator, per total sarea de 900 ron si am ales sa fac operatiunile la un service multimarca, cu piese de la ei, ptr a avea garantie la lucrare. Fata de reprezentanta, la cel multimarca, per total, ies mai ieftin cu 1000 ron, deloc de neglijat. Joi e programarea facuta, sper sa revin multumit de alegere.1 point
-
Intors azi in RO, am trecut pe la "baieti" sa iau masina si momentan merge bine. Nu au stiut sa-mi spuna exact ce au facut, dar momentan este OK.1 point
-
M-am uitat sa vad ce consumuri la drum relativ similar au fost cu Golf 7 1.4TSI si pe 1489km cu 100kmh era 6.6% (multe drumuri nationale in CZ in 2017). Singura asemanare intre masini fiind dimensiunea anvelopelor. Cu un A5 SB 2.0TDI 177 pana la Viena vara trecuta - 7.3% cu 100kmh, iar retur 6.7% cu 93kmh. Scaunele mult mai putin confortabile in A5 S-line desi am incercat diverse setari pt suportul lombar, nu au ajutat. La S3 m-am suit in ele si nu s-a lasat cu nicio durere de spate. Ca o singura concluzie legata de consum, nu sunt de speriat 2.0TFSI la drum lung, ba chiar iti ofera versatilitatea unor reprize remarcabile. Cutia de viteze se adapteaza bine la stilul de condus pe autostrada, raspunde mult mai prompt la peste 100kmh in D. Se adapteaza atat de bine la autostrada incat pe drumurile secundare dupa sute de km de mers constant, pusa pe manual are o lentoare initiala de schimbat, parca e adormita.1 point
-
@cxr2test Sincer vorbind conteaza si ce asteptari ai de la masina si cu ce compari dar in situatia actuala masina nu era oricum vreun exemplu de rapiditate este un 1.6 simplu si robust. Mai conteaza si montajul cum este facut si daca masina merge in parametrii, in mod normal daca totul este ok nu simti absolut nici o diferenta de la benzina la gaz, masina efectiv pierde 2-3cp la trecerea pe gaz. La fosta masina un seat tot 1.6 cu gpl am fost de i-am facut soft si am si masurat-o in ambele variante benzina si gaz si pierderea era de 3cp pe gaz fata de benzina. Nu este cazul de liniute sau talpa grea la un break 1.6 aspirat destul de greu, este o masina buna pentru utilizarea de zi cu zi, job, gradinita si activitati pentru sotie dar totusi strict pe benzina are un consum maricel raportat la ce ofera iar gazul cumva repara chestia asta cu pierderi minime!😀1 point
-
Am condus Ford Mondeo 2006 facelift, 1.8 benzina pe gaz, am mers Cluj->Budapesta acum 3 ani, dar sincer nu am facut depasiri pe gaz, parea ca tine doar motorul in "viata". Faza cu sonda lambda era prezenta si pe Ford, aparea si disparea desi fusese schimbata. Pt. familie si drumuri intinse fara sa ai piciorul greu sau liniute e ok ca si investitie, ultima masina condusa pe gaz a fost Dacia 1310 CN4 si DA, a fost mai scumpa instalatia decat masina1 point
-
Fiind deja a 2-a masina la ei am avut o mica reducere, pretul in mod normal era 2850 ron pt instalatia respectiva.1 point
-
Salutare. Busybusy asa ca nu am mai apucat sa postez. Noutati: Volan incalzit (Octavia 4) cu Travel Assist si evacuare dubla (luata de pe RS 245 2018). Nu va luati de puntea mea fixa...e cu noi la masa. Pentru ca volanul sa functioneze (ma refer la comenzi - in special la partea cu schimbarea modurilor de vizualizare) este nevoie de un mic modul si pe aceasta cale ii multumesc lui @B98XALpt ajutor - modulele mele intarzie (2 defecte...probleme cu transporturile) si el m-a scapat de belea. Volanul nu se compara cu modelul anterior...este mult mai gros, grip f. bun, butonul de incalzire excelent plasat si foarte util. La tobe mai este ceva de munca pana sa iasa perfect insa sunt pe drumul cel bun iar ca retrofit viitor: SOUND ACTUATOR (in aprox. 1 saptamana). weekend placut1 point
-
Buna ziua ! Dețin un Golf 8 din 2020 și zilele acestea am găsit mașina în garaj cu farurile crăpate și lampa aripa stângă spate crăpată. Mașina are garanție 4 ani de la 23 septembrie 2020. Am semnalat problema către VW Tess Brașov, că de la ei am achiziționat mașina și mi-au făcut programare pentru constatare in vederea garanției. Oamenii foarte prompți m-au chemat la ei in prima fază sa constate ei defectul. La o ora am fost sunat de VW sa le dau seria de caroserie pentru a comanda piesele ca atunci când mă duc la ei sa mi le și schimbe, eu nefiind din BV ci din Slobozia, sa nu mai fac un drum de BV. Am fost mirat in mod plăcut de acest lucru, de atâta rapiditate. Mâine 08.04.2022 ora 10.30 am programarea in vederea înlocuirii pieselor, voi reveni cu informații dupa ce mă întorc de la service. Intrebare : A mai pățit cineva așa ceva și care ar fi cauza acestor defecte?1 point
-
A venit vremea sa prezint surprizele, so... Frane RS7 390mm fata / 356mm spate, oem wavy discs. Jante FlowForged Vennom 20", 9.5J ET40+Distantieri 16mm (cat sa incapa la milimetru etrierele noi 🤣) @ Michelin Pilot Sport 4S Franele au fost primele, ce-i drept, acum vreo 2 luni... insa nu puteau fi prezentate fara jante adecvate, pe care le tot "vanam' de muuuulta vreme. Jantele au primit tratament ceramic (CarPro CQuartz DLUX) + protectie anti-statica si hidrofoba (CarPro Gliss), a fost o "placere" sa le aplic pe 1 milion de spite de jante .. pe toate partile 🤣, intr-un final au iesit perfecte (si eu am ramas cu o febra musculara la antebrat =))) ) Pozele oricat de misto ar parea, tot nu ii fac dreptate, in realitate arata mult mai grav 🤩, fitment-ul este perfect, la linie cu aripa, exact ce trebuie. Apropo, franele vechi - intr-o conditie ff buna - sunt de vanzare aici:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Modifici voltaj la 12v, in loc de 7.x...8v, cum are acum. Din 19 can gateway, in 10 Adaptari, la Start stop voltage limit0 points
-
Pare ca trebuie inlocuit regulatorul de presiune.0 points
-
Va salut din nou, cum de altfel ma simt dator cu cateva precizari la ce am postat anul trecut, revin acum dupa ceva vreme. Pe urma am facut schimbul de ambreiaj si ulei. Mentionez ca nu am mai demontat mekatronicul si nici nu am mai desfacut nici cutia. Am schimbat ambreajul, am comandat original si a venit frumos in cutie pachet cum este normal, am schimbat si filtrul dar si uleiul. Nu am pus ulei OE pt ca era foarte scump in perioada aia , dar am mers pe un kit oferit de Vaico cu 6 litri si filtru, daca nu ma insel, care a fos la jumatate ca pret fata de uleiu original. uleiul a fost pe cod specific cutiei dsg. dupa ce am facut postarea, chiar in aceiasi zi am mers si am facut un update de soft la cutie dar nu a fost nicio modificare, decat temporara, si in urma acelui update nu imi mai arata treptele de viteze, adica indiferent ca sunt pe D normal sau pe modul S nu mai stiu in ce treapta sunt. inainte imi afisa intr-un patratel mic in capatul P R N D S, acum nimic, doar daca dau in manual. Am scapat de toate simtomele care le avea masina inainte. Dar acum a aparut altceva, si s-a intamplat de vreo sau 4 ori, asta recent , in ultima luna, si anume: pornesc masina o las cateva minute, 3 sau 5, pe urma ma sui in ea si o bag in D si cand sa plec ..... pleaca un pic pe urma decupleaza un pic ambreajul si pe urma cupleaza la loc dar....... pare un pic mai violenta cuplarea si atunci apare si un pic de smuncitura si un zgomot sau lovitura mecanica ...... sa zic de fier pe fier. Asta numai daca nu calc eu acceleratia la plecarea de pe loc ca sa o ajut un pic, daca calc un pic acceleratia nu mai face. Si asta numai in perioada asta mai rece care a fost. Nu am cum sa o pun in conditie sa imi faca mereu ci cand vrea ea. coduri pe cuti nici acum nu am. Dupa schimbarea ambreajului am facut si calibrare . Totusi eu suspectez ceva mizerie in grupul de valve, cand o sa fie un pic mai cald am sa dau din nou jos cutia si am sa o desfac toata , o voi spala, si voi desface si mecatronicul , tot, si ii voi face si lui o spalare, voi verifica si electrovalvele doar cu aparatul de masura, dar ca sa il verifici pe tot mecatronicul iti trebuie un stand special. Am sa scot toate filtrele alea mici si am sa ii fac o curatare completa. Banuiesc ca undeva are ceva mizerie, la valva care se ocupa de prima cuplare , sau cea care da drumul la presiunea de ulei. O sa mai studiez un pic, gasisem la un moment dat ceva documentatie pt fiecare valva in parte dar acum nu mai dau de ea. Un aspect pe care l-am observat pe tot ambreajul era trecut anul 2009, anul masinii , inseamna ca ambreajul este cel original ??? Toata lucrarea am facut-o singur, doar un pic ajutat la lasat cutia jos. Acea saiba a fost calculata conform formulei. Daca mai intereseaza pe cineva am facut o poza cu grosiea discului de ambreiaj nou, cu sublerul, la cel vechi nu am facut, dar il am in garaj si pot face. Inca un aspect, uleiul nu a intrat tot, aproape 5 litri. asta pt ca nu am desfacut cutia. Dar din ce am mai vazut atunci cel mai sigur intra cum au zis si colegii inaintea mea 4,75 l, daca am gresit scuze. Drumuri bune va doresc. Si va multumesc pt informatiile impartasite pe acest club. Iar eu nu am mai zis nimic pana acum pt ca trebuia sa trag o concluzie intr-un timp mai indelungat.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00