Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2022 în toate secţiunile

  1. M-am uitat sa vad ce consumuri la drum relativ similar au fost cu Golf 7 1.4TSI si pe 1489km cu 100kmh era 6.6% (multe drumuri nationale in CZ in 2017). Singura asemanare intre masini fiind dimensiunea anvelopelor. Cu un A5 SB 2.0TDI 177 pana la Viena vara trecuta - 7.3% cu 100kmh, iar retur 6.7% cu 93kmh. Scaunele mult mai putin confortabile in A5 S-line desi am incercat diverse setari pt suportul lombar, nu au ajutat. La S3 m-am suit in ele si nu s-a lasat cu nicio durere de spate. Ca o singura concluzie legata de consum, nu sunt de speriat 2.0TFSI la drum lung, ba chiar iti ofera versatilitatea unor reprize remarcabile. Cutia de viteze se adapteaza bine la stilul de condus pe autostrada, raspunde mult mai prompt la peste 100kmh in D. Se adapteaza atat de bine la autostrada incat pe drumurile secundare dupa sute de km de mers constant, pusa pe manual are o lentoare initiala de schimbat, parca e adormita.
    9 points
  2. Te-ai integrat rapid în peisaj. De aceea au constănțenii SUV-uri... ca sa sară șanțurile și sa treaca șantierele (cândva tot trebuiau făcute lucrarile astea)... bine, unii mai ies cu ele pe plaja și ii vedem la TV. Dacă ziceai ca esti in zona, iti dădeam o trapă sa o aranjezi, ca să te simți cu adevărat ca acasă.
    3 points
  3. si continuam, am dus la sfarsit AID( totul codat - inca o data multumesc lui @sabinx , fara el mi-ar fi fost foarte greu cu retrofiturile) Am terminat si side assist, o sa mai urmeze cateva in viitorul apropiat.
    2 points
  4. Dupa 4457km pe ruta Bratislava-Praga-Metzigen- Köln- Pörtschach am Wörthersee masina a ajuns la 8k km si in perioada urmatoare o sa fac si prima revizie. Polivalenta masinii e ce m-a incantat..de la un cruiser linistit la 130kmh, la reprize de 100-200 in care te tine in scaun si mers pe ACC intre 180-210 pe autobahn. Totusi la viteze peste 200 se simte ca e o compacta, iar asta coroborat cu vantul puternic din Germania s-a simtit. Pe drumurile secundare cand e nevoie de mers sportiv tine trasa indiferent de carosabil sau de mers linistit pe confort pt peisaje. Pentru 2 persoane cu multe bagaje, cumparaturi e perfecta. Au fost multi km si mai ales ultimul tronson, Wörthersee pana in Bucuresti in 14h, insa care nu s-au simtit. Scaunele foarte confortabile, ACC + lane assist si carplay sau navigatia masinii au facut sa curga km linistit. De multe ori piesa cea mai slaba ca autonomie e cea intre scaun si volan, soferul. Ultima poza e de la noi, se vede cat de incarcata era masina si ce bine ii statea asta.
    2 points
  5. Salutare. Busybusy asa ca nu am mai apucat sa postez. Noutati: Volan incalzit (Octavia 4) cu Travel Assist si evacuare dubla (luata de pe RS 245 2018). Nu va luati de puntea mea fixa...e cu noi la masa. Pentru ca volanul sa functioneze (ma refer la comenzi - in special la partea cu schimbarea modurilor de vizualizare) este nevoie de un mic modul si pe aceasta cale ii multumesc lui @B98XALpt ajutor - modulele mele intarzie (2 defecte...probleme cu transporturile) si el m-a scapat de belea. Volanul nu se compara cu modelul anterior...este mult mai gros, grip f. bun, butonul de incalzire excelent plasat si foarte util. La tobe mai este ceva de munca pana sa iasa perfect insa sunt pe drumul cel bun iar ca retrofit viitor: SOUND ACTUATOR (in aprox. 1 saptamana). weekend placut
    2 points
  6. Intors azi in RO, am trecut pe la "baieti" sa iau masina si momentan merge bine. Nu au stiut sa-mi spuna exact ce au facut, dar momentan este OK.
    1 point
  7. Mersi mult, cumva am incercat sa o diferentiez subtil de variantele stock, nu am vrut sa o iau de la capat cu kit r-line complet din cauza costurilor si disponibilitate rara la piese. La fosta masina facut asta si am avut ceva bataie de cap si costuri. Intre timp am rezolvat si cu geometria si cu autosoft, ultima data cand le mai calc pragul indiferent de locatie. Long short story am platit 300 ron pe o geometrie in dudesti de unde am plecat tot cu volanul stramb(descoperit aste pe autostrada buc-ploiesti), reprogramat in baneasa in alta zi ajuns acolo si defapt ce sa vezi nu e cu programare la revenire(nenea de la geometrie zica ca da, tipul de la telefon ca nu)si trebuia sa stau la coada dupa 7 masini, strambaturi de nas si diverse pana la urma mi-am bagat picioarele si i-am lasat in pace definitiv dar cu un review pe google. Pentru clientii lor la geometrie pe viitor de preferat suruburile de reglaje trebuie desfacute in service inainte sa nu oboseasca baietii, iti cer 40ron/roata deblocare in conditiile in care masina a fost in service si spatele a fost desfacut dat cu vaselina cu cupru etc iar pe fata a dat de 2 ori in plus cu pistolul,efectiv asta a facut ca am stat langa el. De aceea baga faza cu mergeti in sala de asteptare chiar insistent pot zice. M-am lecuit de ei. Oricum voi reface geometria dupa ce pun arcurile si amortizoarele noi.
    1 point
  8. Nu va bazati pe ce va spun consilierii de vanzari. Toate masinile au intarzieri foarte mari. Pentru comenzi noi la Golf 8 termenul de livrare e 2023 si nimeni nu poate sa va garanteze nimic. Am lucrat la VW si am auzit nenumarate discutii despre subiectul asta
    1 point
  9. Am facut o contorizare la consum de curiozitate in mai multe regimuri de mers. Mers legal si constant - 7.1% cu medie de 98kmh la drumul de intoarcere pana aproape de Ro. Consum final la 7.7% cu 93kmh..traiasca traficul de la noi. Am consumat aproape 40L intre Lugoj si Bucuresti. In Germania la mers cu reprize de 100-200 si peste 160 pe ACC - 9.1% cu 117kmh cu pitstop la o benzinarie si multe portiuni de limitare la 100, 130. Per total pe tot roadtrip-ul..8.4% cu 88kmh. Am atasat pozele ca sa se vada si pe ce distante s-au scos consumurile. L.E.: Nu stiu de ce unele s-au incarcat aiurea
    1 point
  10. Azi se împlinesc fix 7 ani de când am luat-o Sper să mai fie încă pe atât tot fără probleme!
    1 point
  11. Pe fata placutele se schimba cand mai au 2mm (noi, fara suport, au 14mm, suportul inca 5-6mm pentru un total de ~20mm) Discurile se schimba 21 de mm (cele de 276) respectiv 22mm cele de 288/312mm Pe spate placutele au 11mm de material si se schimba tot la 2mm. Discurile la 8mm (cele de 253) respectiv 10mm (cele de 272).
    1 point
  12. Ca idee, la B8 nu ai încălzirea cu firicele....
    1 point
  13. 7.5J ET47 are modelul OEM Michigan pe 17"
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!