Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.04.2022 în toate secţiunile
-
Dupa 4457km pe ruta Bratislava-Praga-Metzigen- Köln- Pörtschach am Wörthersee masina a ajuns la 8k km si in perioada urmatoare o sa fac si prima revizie. Polivalenta masinii e ce m-a incantat..de la un cruiser linistit la 130kmh, la reprize de 100-200 in care te tine in scaun si mers pe ACC intre 180-210 pe autobahn. Totusi la viteze peste 200 se simte ca e o compacta, iar asta coroborat cu vantul puternic din Germania s-a simtit. Pe drumurile secundare cand e nevoie de mers sportiv tine trasa indiferent de carosabil sau de mers linistit pe confort pt peisaje. Pentru 2 persoane cu multe bagaje, cumparaturi e perfecta. Au fost multi km si mai ales ultimul tronson, Wörthersee pana in Bucuresti in 14h, insa care nu s-au simtit. Scaunele foarte confortabile, ACC + lane assist si carplay sau navigatia masinii au facut sa curga km linistit. De multe ori piesa cea mai slaba ca autonomie e cea intre scaun si volan, soferul. Ultima poza e de la noi, se vede cat de incarcata era masina si ce bine ii statea asta.7 points
-
4 points
-
Salutare. Busybusy asa ca nu am mai apucat sa postez. Noutati: Volan incalzit (Octavia 4) cu Travel Assist si evacuare dubla (luata de pe RS 245 2018). Nu va luati de puntea mea fixa...e cu noi la masa. Pentru ca volanul sa functioneze (ma refer la comenzi - in special la partea cu schimbarea modurilor de vizualizare) este nevoie de un mic modul si pe aceasta cale ii multumesc lui @B98XALpt ajutor - modulele mele intarzie (2 defecte...probleme cu transporturile) si el m-a scapat de belea. Volanul nu se compara cu modelul anterior...este mult mai gros, grip f. bun, butonul de incalzire excelent plasat si foarte util. La tobe mai este ceva de munca pana sa iasa perfect insa sunt pe drumul cel bun iar ca retrofit viitor: SOUND ACTUATOR (in aprox. 1 saptamana). weekend placut3 points
-
2 points
-
1 point
-
Nu va bazati pe ce va spun consilierii de vanzari. Toate masinile au intarzieri foarte mari. Pentru comenzi noi la Golf 8 termenul de livrare e 2023 si nimeni nu poate sa va garanteze nimic. Am lucrat la VW si am auzit nenumarate discutii despre subiectul asta1 point
-
Am facut o contorizare la consum de curiozitate in mai multe regimuri de mers. Mers legal si constant - 7.1% cu medie de 98kmh la drumul de intoarcere pana aproape de Ro. Consum final la 7.7% cu 93kmh..traiasca traficul de la noi. Am consumat aproape 40L intre Lugoj si Bucuresti. In Germania la mers cu reprize de 100-200 si peste 160 pe ACC - 9.1% cu 117kmh cu pitstop la o benzinarie si multe portiuni de limitare la 100, 130. Per total pe tot roadtrip-ul..8.4% cu 88kmh. Am atasat pozele ca sa se vada si pe ce distante s-au scos consumurile. L.E.: Nu stiu de ce unele s-au incarcat aiurea1 point
-
1 point
-
Nu cred ca e nevoie de bujii in portbagaj si de bobina. Am avut doar masini benzinare in ultimii 15 ani si daca schimbi bujiile la timp.. cum scrie in cartea de service nu o sa fie nevoie niciodata sa schimbi bujii pe marginea drumului. Nu e drujba sa se inece1 point
-
Eu am NGK Iridium si sunt foarte ok. Mi-am luat si scula de scos bobinele.. .deci le schimb usor,la nevoie.Am in portbagaj un set de bujii si o bobina noua,de rezerva Ca la Dacie....:))1 point
-
Multumesc de info! Eu am 1.4tsi cu ACT (CZEA) si intre timp am vazut ca trebuie si scula speciala pentru a extrage bobinele, deci cred ca voi apela la reprezentanta si voi merge pe bujii originale, deocamdata, pentru niste amarate de bujii prea multe pot merge prost si nu merita deranjul.1 point
-
Am corelat cu faptul ca a zis si ceva legat de start stop indisponibil. Exact asa am patit si eu pe la aprox 80k km. Eroare start stop, martor check engine aprins, palpait led cu EPC. Pus OBD pe ea, eroare missfire. Nu dupa multe zile s-a aprins tot bordul, pom de craciun. Bateria pa. Dupa ce am schimbat-o, nicio eroare. Si acum am 100k. O fi fost coincidenta, nu stiu. Ce am mai facut eu tot asa pt ca am mai auzit de depuneri la 1.4tsi, am mai pus de cateva ori aditivi in benzina + niste talpa. N-am mai avut eroarea cu missfire de atunci. Bafta.1 point
-
Revein cu vesti bune. Am reusit sa refac comanda si sa adaug varianta eBoost 231 CP, baterie tot de 58 kWh. Am pierdut, ca sa zic asa, optiunea IPA insa am castigat altele: pretul total e mail mic. Initial a fost 46.532,85 Euro iar in noua formula 44.876,85 Euro si asta pt ca jantele alese ca optiune 19" Typhoon Copper sunt standard pe versiunea eboost + o promotie pt luna aprile.1 point
-
Ca tot a venit primavara (intr-un final) am zis ca e vremea pt inca un retrofit, ce pentru mine se va dovedi util. In ideea in care mai punem cate un telefon/tableta in spate, pentru asta mica, pai sa si avem niste curent, la un drum mai lung cu masina. Si cum reducerile de costuri sunt la mare arta, normal ca la G7 deja nu s-o mai gandit sa puna o priza/bricheta pt zona spate. De porturi USB ce sa mai zicem, chit ca e o generatie de masina aparuta destul de recent, in vremuri cand porturile USB deja prindeau contur tot mai mult. Noroc cu "chinejii" si ofertele lor. Instalat relativ usor varianta de aeratoare pentru locurile spate, cu porturile USB de rigoare. Potrivire perfecta. In rest, masina aduna km si deocamdata totul e in regula, nu ma pot plange de nimic iesit din comun.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Intre timp sa trecem la capitolul mici placeri nevinovate un set de arcuri eibach sportline, mai am de comandat amortizoarele si un set de distantieri pt spate de 15mm. La amortizoare voi merge pe bilstein versiunea stock, vreau sa ramana utilizabila si confortabila totusi desi tentatia este mare deoarece nu este mare diferenta de pret de la bilstein stock la cele pentru suspensia sport. Revin cu poze curand sper.0 points
-
• retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie înca o ultimă codare la modulul AFS (pe care l-am cumpărat a 4-a oară Multa bataie de cap ti-au dat farurile astea ... am urmarit topicul de la inceput cu farul spart (accidentul) si toate cele ! sper sa le bifezi sa nu le mai ai pe cap Si eu am Mallory pe 18 dar 235 50 18 si am vrut sa intreb daca nu ai probleme la ITP deoarece nu sunt trecute in talon/carte0 points
-
Vineri a fost zi de service, am schimbat distributia complet, pompa de apa prelingea usor antigel plus rola de la intinzator care scartaia destul de tare. Am mai schimbat bucsele de la bascula cele mari din aluminiu pe fata si bucsele de pe spate din brate plus amortizoare pe spate. Ca piese am mers clasic pe Conti cu role ina si pompa hepu, amortizoare sachs (asa erau si cele de masina originale din 2011) iar bucsele Lemforder. Ma bucur ca am schimbat distributia deoarece era un amestec ciudat acolo, fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat-o el cand a adus masina in tara dar pompa de apa era cea oem, cureaua erau dayco iar cureaua de acccesorii tot oem, deci posibil cei din service sa ii fi schimbat doar cureaua fara role si pompa. Pe viitor mai am de facut o reetansare la baia de ulei, umezeste putin baia intr-un colt dar o sa o fac la revizie ca sa ii dau si uleiul jos, plus ceva bieleta de directie parca care au usor burduful crapat. Dupa revizie a primit o spalare temeinica acasa, curatat jante cu sonax full efect, hidratat chedere tot cu sonax gummi-pflege, cel de pe partea dreapta cand se deschidea geamul 1cm pt a deschide usa scartaia urat de tot, acum este liniste. Ce mai am de facut este sa gasesc cum sa curat scurgerile la trapa deoarece cred ca este o mica infiltratie pe stalpul de la parbriz pe partea pasagerului, iar trapa se ridica la masina asa doar cativa cm in sus, pe net nu am gasit nimic concret despre pozitionare scurgeri. Intre timp am reusit sa o inmatriculez si am pus numerele pe niste suporti foarte faini si slim. In rest km si motorina.0 points
-
Sa continuam povestea cu scirocco, in luna august a beneficiat de o revizie completa si ulei mobil esp 5w30 cu norma corespunzatoare. Va urma schimb de distributie si curele ca sa fim safe deoarece proprietarul anterior desi sustine ca i-a facut distributia ma tot plimba cu vorba ca nu gaseste facturile de la service si la cum aratau filtrele schimbate teoretic de el acum 4000km nu prea as mai cred mult din ce zice. Ne pregatim de iarna si am luat un set de jante oem Moritz pe 17 in stare foarte buna si la pret decent, vor urma si anvelopele 205/50/17. Ca mici modificari am pus semnale dinamice in oglinzi din cauza faptului ca il aveam pe cel de pe dreapta spart si am mai montat o pereche de tips-uri la evacuare. In rest masina merge ok, isi face regenerarile cam pe la 600-700 km din ce am verificat cu testerul, valorile la injectoare sunt ok. Am prins o poza si cu seatul inainte de vanzare0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00