Intre timp din cauza preturilor la carburant tot mai mari masinuta a primit o instalatie de gpl la vernesti, acelasi loc unde am pus si la seat si nu am avut absolut nici o problema. Inainte de a monta gpl am schimbat si sonda lambda care mai arunca ocazional un check engine pe circuitul de incalzire al sondei.
All good cu gpl, nu se simte absolut nimic de la trecerea pe benzina la gpl iar ca si consum cu un plin de 150 ron aproximativ se fac undeva la 430-450km cu acelasi stil de mers ca inainte si pe aceleasi rute, echivalentul unui consum de 4.5 l/100km imposibil cu un benzinare de genul, economia efectiva este undeva la 2,5l/100km ceea ce in preturile actuale inseamna o economie de aprox 2000 ron /10.000km.
Saptamana trecuta am avut si prima problemuta ca sa zic asa, ac-ul nu pornea am mers la verificare si nu avea freon deloc, am facut incarcare dar din pacate meseriasii vietii nu au bagat substanta de contrast iar in cateva zile am inceput sa am niste zgomote in bord si ac cam lesinat.
Am reusit sa gasesc un service ok prin recomandare si astazi am fost la constatare si am descoperit radiatorul de ac efectiv cu piese lipsa, iar in urma demontarii cu pete de ulei pe el si pe acolo pierderea de freon, cumva boala lor conform baietilor din service.
S-a montat radiator nou denso, nu s-a gasit span in instalatie, compresorul este si el tot denso, s-a refacut umplerea cu freon si substanta de contrast si sa speram ca s-a rezolvat situatia.
km 172.000 si datorita gpl probabil vor creste mai rapid 😀