Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2022 în toate secţiunile

  1. Ieri (157000 km) am facut schimbul de ulei si filtrele de ulei, combustibil, aer si polen. Placutele de frana si bucsele trapez fata stau inca foarte bine asa ca raman in garaj. Am schimbat si rotile cu cele de vara, sper sa nu mai vina zapada. Ramane in plan de lucru schimbarea actuatorului de la clapeta rezrvorului de combustibil.
    1 point
  2. Am facut de curand un drum lung si aveam doar un singur cablu de incarcare care nu s-a dus spre telefonul meu. Asa ca am mers cu wireless charging pe telefonul meu, pe care rula android auto (waze si youtube in paralel). Nu s-a descarcat telefonul, dar nici nu s-a incarcat... overall... si-a facut treaba (in conditiile in care nu aveam al doilea cablu). Plus ca nu incarca non-stop...incarca o vreme, apoi se opreste...apoi iar....posibil tot de la temperatura. Deci depinde ... e de supravietuire, nu este sa ti-l incarci in 100% si sa si ruleze totul in acelasi timp. (asa as fi vrut...se pare ca nu se poate) Eu am scris initial tot aici pe forum, cand era cald afara anul trecut, ca telefonul meu care e recunoscut ca se incinge, se inchdea automat - iesea din aplicatii. Nu am mai patit asta, dar in masina au fost 21-22 de grade, nu ca asta vara... o sa vedem iar cand se face cald afara. La primele utilizari si eu am fost foarte dezamagit... acum pot sa zic ca sunt ok si cu acest sistem.
    1 point
  3. Marea problema este ca incalzeste mult telefonul si astfel ii deterioreaza bateria.
    1 point
  4. Acelasi producator (ex. Wahler) poate scoate pe piata produse OE, OEM si AM. Diferenta majora este ca OE trebuie obligatoriu sa respecte conditiile de verificare/calitate (testare si/sau rodaj initial) impuse de catre producatorul auto. OEM si AM au/pot avea conditii de verificare/testare diferite, stabilite intern de catre producatorul de piese. De exemplu, producatorul auto poate impune 100 cicluri pe stand iar producatorul de piese poate considera ca 10 cicluri pe stand sunt suficiente pentru AM. Majoritatea producatorilor au aceleasi proceduri de testare pentru OE si OEM - dar pot fi si diferite.
    1 point
  5. SI pentru mine e o noutate, n-am auzit pe nimeni pana acum sa fi platit o suma pentru update soft cat masina avea garantie. Asa au ajuns ca sa mai scoata niste parale din buzunarul cilentului? In cazul asta update-ul are ca scop optimizarea comportamentului motorului 1.5 TSI nascut cu hachite, adica repara buleala lor initiala, nu dorim update ca sa fie mai multe nuante la culorile ambientale.
    1 point
  6. Au trecut 5 ani de la ultimul update, masina asta m-a impresionat din toate punctele de vedere si inca zambesc cand ma urc in ea. Cu toate acestea, implineste 9 ani de la prima inmatriculare si 6 ani jumate de cand esti la mine, timp in care am parcurs aproape 100.000 km. Am luat-o la 77k, are 176k. Am decis ca e momentul sa ma despart de ea, mai ales ca nu sufera niciun defect tehnic si este intr-o stare foarte buna, zic eu. Las pentru posteritate cateva poze facute recent pentru anuntul de vanzare si de asemenea imi iau la revedere de la acest topic.
    1 point
  7. Acvaplanarea apare si daca ai 400cp si la 150cp, ambele motoare ating viteze de 80-100kmh. Curbele se iau cu aceeasi viteza indiferent de motor. Puterea motorului nu ar trebui sa fie un criteriu. Un impact mai mare in dinamica masinii il au anvelopele, suspensia fata de caii putere.
    1 point
  8. @AndreiZi A mea a venit cu Jurid ca echipare de fabrica, pe ambele punti. Pe fata le-am schimbat la ~86k km cu ATE Ceramic, de care (dupa ~13k km) sunt foarte multumit.
    1 point
  9. @Nicusor23... nu te sfatuiesc sa faci o asemenea modificare la sistemul de franare care bdw este ilegal pe drumurile publice, decat daca nu ai ce face cu banii ( dupa parerea mea)... pentru trantit in parapeti pe circuit este super ok. piese necesare: - punte spate completa cu brate arcuri si amortizoare de R-line @ 2000e la dezmembrari - suspensie fata sport arcuri, amortizoare, flanse, rulmenti si pufere cu inel shock @500 euro (varianta combi este dublu inaltata comparativ cu hatck-back sport/confort) - portfuzete si butuci spate ( vor fi doar pt 4x4... fara planetare si grup asta e) @1200 euro - furtune frana R-line (combi) 50 euro - etriere R-line negre (exclus rosii) @800euro - discuri si placute frana spate R-line (black edition) sunt de D310mm ventilate @350euro preturi aproximative fara manopera unde poti avea N-probleme si batai de cap la partea de calibrare ABS/esp si dinamica/forta franare... mai mult ca sigur pui cruce si la o pompa de abs cu tot cu conducte... tragi linie, alta masina.
    1 point
  10. Salut, Am vazut ca radiatorul e destul de expus la lovituri (pietricele) din cauza ochiurilor exagerat de mari din grila. Urmeaza ca in perioada urmatoare sa adaug o plasa platic tip fagure. Cautand pe net am vazut ca grila e prinsa doar in cleme. E adevarat sau mai sunt si alte prinderi ? A mai incercat cineva solutia asta ? Mersi.
    1 point
  11. Am fost la service pentru verificarea discurilor. Mi-au spus ca discurile sunt perfecte, cum rar au mai vazut. In schimb, placute erau montate gresit (cica ar fi unidirectionale). Dupa repozitionare si curatat etrieri/glisiere, am facut 2000 km si nu a mai aparut nici o vibratie. Vedem ce o mai urma...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!