Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2022 în toate secţiunile

  1. SI pentru mine e o noutate, n-am auzit pe nimeni pana acum sa fi platit o suma pentru update soft cat masina avea garantie. Asa au ajuns ca sa mai scoata niste parale din buzunarul cilentului? In cazul asta update-ul are ca scop optimizarea comportamentului motorului 1.5 TSI nascut cu hachite, adica repara buleala lor initiala, nu dorim update ca sa fie mai multe nuante la culorile ambientale.
    2 points
  2. eu o sa vin la București marți. daca vreți filtru mann pentru AC vă pot aduce, doar sa îmi ziceți pana vineri câte. 95 RON a fost prețul aici.
    1 point
  3. E inutil acel wireless charging pad. se incalzeste foarte puternic telefonu, si incarca la o viteza mica.
    1 point
  4. Ca tot a venit primavara (intr-un final) am zis ca e vremea pt inca un retrofit, ce pentru mine se va dovedi util. In ideea in care mai punem cate un telefon/tableta in spate, pentru asta mica, pai sa si avem niste curent, la un drum mai lung cu masina. Si cum reducerile de costuri sunt la mare arta, normal ca la G7 deja nu s-o mai gandit sa puna o priza/bricheta pt zona spate. De porturi USB ce sa mai zicem, chit ca e o generatie de masina aparuta destul de recent, in vremuri cand porturile USB deja prindeau contur tot mai mult. Noroc cu "chinejii" si ofertele lor. Instalat relativ usor varianta de aeratoare pentru locurile spate, cu porturile USB de rigoare. Potrivire perfecta. In rest, masina aduna km si deocamdata totul e in regula, nu ma pot plange de nimic iesit din comun.
    1 point
  5. Stai ca asta mi a dat cu virgula. Aia cu interogare, sa spin ca e ok, chiar daca si acolo e trasa de par Dar update-ul de soft, daca ma duc la revizie sau inspectie service, ar trebui sa fie gratuit. Mie nu mi a spus niciun consilier de service vreodata ca e un update de software si costa suma x, ci au facut direct, fara sa ma intrebe si fara sa platesc
    1 point
  6. Azi am schimbat CT pe CJ. O mica plimbare inainte de revizie ca erau prea putini km :)). Am facut si o suma rotunda: Iar la final CT->CJ cu rezultatul acesta:
    1 point
  7. Au trecut 5 ani de la ultimul update, masina asta m-a impresionat din toate punctele de vedere si inca zambesc cand ma urc in ea. Cu toate acestea, implineste 9 ani de la prima inmatriculare si 6 ani jumate de cand esti la mine, timp in care am parcurs aproape 100.000 km. Am luat-o la 77k, are 176k. Am decis ca e momentul sa ma despart de ea, mai ales ca nu sufera niciun defect tehnic si este intr-o stare foarte buna, zic eu. Las pentru posteritate cateva poze facute recent pentru anuntul de vanzare si de asemenea imi iau la revedere de la acest topic.
    1 point
  8. A sosit vremea sa ma ocup de rabatarea oglinzii din dreapta, nu se rabata deloc si mergea foarte usor. am inceput prin demontarea corpului de oglinda si fata de usa Dupa ce le-am demontat toate, ca sa dai jos efectiv corpul de oglinda trebuie sa ai o tubulara de minim 27' sau iti faci o ustensila ca a mea trebuie ca sa presezi pe corpul de oglinda ca sa poti arcul de pe locul lui, daca ai sculele necesare e o operatiune de maxim 5 minute Am descoperit problema grava si de acum incolo voi avea grija sa aiba vaselina mereu problema grava este aceasta, pinionul este din plastic si daca nu are vaselina axul ce il angreneaza este din metal si efectiv se mananca... exemplu mai jos Am cautat peste tot unde sa gasesc piesa aceasta... sanse mari nu prea ai ca sa nu facem reclama, in privat va pot da magazinul unde am gasit sau o alta varianta mai ieftina putin, dar dureaza pana e gata este la imprimanta 3D unde am facut cateva de rezerva am sa incerc si la strung sa fac un pinion asemanator, dar nu cred ca este ok din metal, sa nu distruga motorasul ma gandesc ca neamtul punea din start de metal daca era ok am pus vaselina si remontat totul inapoi fara surube ramase sau clipsuri stricate Rezultatul final
    1 point
  9. @bubu182 daca imi iau 14mm, F1.8, FE te fac o sesiune… dar mai pe la toamna ;))
    1 point
  10. Esti in cazul 3? Adica , pe UK, : scaun driver : avans - mecanic, inaltime -mecanic, spatar -electric, lombar -electric si scaun pasager : avans manual, inaltime-manual, lombar - manual, spatar-manual ?? In acest caz , personal pe cadrul de scaun driver de EU as transfera tot de pe scaun pasager UK, astfel obtii 2 scaune cu reglaj spatar electric si lombar. Este necesar sa alimentezi si lombarul pe dreapta! Verificare conform ELSA , daca tii neaparat sa rezolvi si senzor prezenta. Din combinatie UK + EU , rezulta, 2 scaune fata partial electrice,. Dezavantaj : manopera tapiter: min. 200 lei, cablaj si pini pe dreapta, setul care ramane va avea scaune fata " full manuale"". In ceea ce priveste bancheta spate , am avut ocazia sa fac aceste lucruri de la A3-8v, A4-8k, A5, dar in general , pot fi diferiti doar umerii, poate diametre axele de jos, si sistemul de blocare. Dimensional sunt ok. Umerii se rezolva la tapiter. In general variantele break au split la sezut, se poate monta si pe sedan, pot exista sau nu gauri prelucrate in caroserie cu piulite captive! Spor , toate bune!
    1 point
  11. Se modifica/trag fire conform schemei electrice.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!