Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2022 în toate secţiunile

  1. Aici e lista cu dotarile standard. Nu le traduc, ca le fac terci. In plus, pe configurator au aparut si alte motorizari: 45 kWh - 150 CP, eBoost 58 kWh - 231 CP si eBoost 77kWh -231 CP. https://www.cupra.be/fr/configurateur/personnalisation/born?cupra_code=NSAW9UEW Masina inca nu a intrat in productie si astept raspuns de la dealer daca pot schimba la eBoost 58 kWh - 231 CP de la 58 kWh - 204 CP fara eBoost. In showroom au adus un Born cu jantele, culoarea si interiorul pe care le-am ales.
    2 points
  2. De azi intram in lumea buna cu skoditza.. Faruri Bixenon/led. Montat si MIB swing 2GP (pentru bluetooth) ca APP nu merge activat aftermarket ( sa speram ca o sa apara solutie) Fiind masina facelift codarile au mers rapid. Multumesc @sabinx pt codari si rabdare. Next level -> volan multifunctional, maxidot si ccs.
    2 points
  3. Sal. Revin cu un upgrade frumos pentru Skoda Rapid 1.4 TDi 90Cp CUSB. Dupa o cochetare destul de indelungata si asteptand ca masina sa iasa din garantie, am purces la upgrade. Pasul 1. Resoftare la TCM pentru o curba de cuplu cat mai apropiata de 1.6tdi 110 . A iesit un pic peste. Pasul 2. Cumparare cutie de Oct3/A3/G7 cod PTW MQ250 (merge si MYP de pe B7 dar rapoartele mai scurte ar fi gatuit motorul. asta ar fi ok pentru cei cu motorul stock). Cutia vine perfect pe masina (mq250 6 trepte montandu-se pe 1.0tsi dar cu alte rapoarte). Difera tamponul antibalans, dar merge folosit cel vechi, fara a cumpara unul nou. La cutiile in 5 trepte sunt 3 puncte de prindere, la 6 doar doua. Idem si la timonerie. Ca si parte mecanica totul este bine, masina avand cu totul alta dinamica acum. Ce mai trebuie de rezolvat, si aici apelez la cei ce au mai facut astfel de retrofit pe platforma mqb, codarea la ABS si Ceasuri ca sa fie recunoscuta treapta 6. Treptele 1-5 sunt recunoscute ok de ceasuri, dar cum trec in treapta 6, pe ceasuri nu mai apare nimic in dreptul treptei si in acelasi timp imi ia eroare de start stop. Eroarea dispare odata ce repornesc masina, start-stopu-ul fiind activ cat timp folosesc treptele 1-5. Chiar daca platforma tehnica este antica pq25/26a, electronica de pe facelift este cea de pe platforma mqb. Va urma pasul 3 la recomandarea mecanicului ->kit volant dubla masa, masina avand acum simpla si un ambreiaj pe la jumatatea vietii. Prefer masa dubla, chiar daca este mai problematica, intrucat creste comfortul prin diminuarea vibreatiilor la ralanti, precum si prin preluarea mai buna a socurilor la schimbarea treptelor astfel protejand cutia. Alte imbunatatiri pe topic-uri separate. Am pe acasa si un vcds si ma descurc cu el, asta daca tine doar de el.
    1 point
  4. Au rezistat multi km placutele, parcusul majoritar extraurban e probabil explicatia. Daca mergi aproape exclusiv extraurban, uleiul poate fi pastrat mai multi km. Eul il il schimb la 15.000 km chiar daca au trecut doar 7-8 luni, dimineata parcurg intr-o ora 10-12 km, dupa amiaza scade la 45 de minute durata, si cum parcursul e 50% urban, prefer sa ma raportez la timpul de functionare al motorului.
    1 point
  5. Bara fata crapata de asemenea. Se vede doar de foarte aproape. Practic bara fata, spate si porbagaj. Au zis ca nu merita reparata. Nici nu stiu ce sa fac ca parca nu as lua alta sa bag iar atatia bani in ea. Vedem ce imi ofera si banuiesc ca trebuie sa decid ce fac. Imi pare asa rau de ea.
    1 point
  6. Ceva mai bine in Martie dar slab fata de Skoda care au vandut peste 800 de masini din care 160 de Kodiaq
    1 point
  7. Citind acest topic si ce spui tu, @ursu82_kiki imi da niste PTSD flashbacks de la inceputul lui 2020 si nu ma refer la pandemie. Mai multe detalii pe aici daca vrei sa iti faci o idee. Dupa 2 ani de la 'reparatie', masina inca merge in parametri, acelasi consum de cam 1l la 1000km, uneori mai putin(0.8l), depinde cat merg pe autostrada. O problema ce a mai aparut dupa 1 an(Motorul tremura la relanti, dadea misfire aleator pe cilindri) si imi aduce aminte de topicul tau, a fost cu supapa principala, pozitie ax cu came(eu cu numele asta am gasit-o la piese auto[06H109257C]), in termeni 'populari' am invatat ca e valva VVT(dar poate ma insel) si suport ax cu came[06H103144F]. In toate situatiile, testerul a fost cel mai bun prieten al meu, poate reusesti sa faci si tu rost de unul sa vezi ce erori iti arunca mai exact.
    1 point
  8. Voila. Temperatura exterioara 10 grC.
    1 point
  9. Maneta tempomat am eu, cod 5Q0 953 502 P. Daca te ajuta
    1 point
  10. Din nou un miniconcediu impreuna cu fii-mea - pe la tzara si imprejurimi - aka Rasnov. Si pentru ca biciclete si ceva bagaje si lucruri d-ale casei de dus/adus, a fost randul busului. Nimic de reprosat, din contra, iar felul in care te zen-uieste in trafic pe orice drum este priceless. Vreau insa volan 3 spite de Golf - nu am reusit inca sa gasesc faimoasa bucsa adaptoare... Posibil saptamana ce vine sa am drum prin zona PBN si arunc si acolo o intrebare - am codul scris pe undeva...
    1 point
  11. Salutare, Am o skoda Rapid 2014, 1.2 TSI si vreau sa schimb volanul care nu are comenzi cu unul din piele si cu comenzi, va rog sa imi spuneti si mie ce cod de volan sa caut ca sa fie compatibil cu masina si ce cod de calculator de coloana. Va multumesc!
    1 point
  12. Teoretic se schimba saiba de foc,oringul negru de pe injector , cel colorat de pe retur si surubul de prindere al bridei,la service se mai fac si exceptii.
    1 point
  13. Eu vorbeam strict de catback. Nu downpipe, scos catalizator.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!