Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.04.2022 în toate secţiunile

  1. A sosit vremea sa ma ocup de rabatarea oglinzii din dreapta, nu se rabata deloc si mergea foarte usor. am inceput prin demontarea corpului de oglinda si fata de usa Dupa ce le-am demontat toate, ca sa dai jos efectiv corpul de oglinda trebuie sa ai o tubulara de minim 27' sau iti faci o ustensila ca a mea trebuie ca sa presezi pe corpul de oglinda ca sa poti arcul de pe locul lui, daca ai sculele necesare e o operatiune de maxim 5 minute Am descoperit problema grava si de acum incolo voi avea grija sa aiba vaselina mereu problema grava este aceasta, pinionul este din plastic si daca nu are vaselina axul ce il angreneaza este din metal si efectiv se mananca... exemplu mai jos Am cautat peste tot unde sa gasesc piesa aceasta... sanse mari nu prea ai ca sa nu facem reclama, in privat va pot da magazinul unde am gasit sau o alta varianta mai ieftina putin, dar dureaza pana e gata este la imprimanta 3D unde am facut cateva de rezerva am sa incerc si la strung sa fac un pinion asemanator, dar nu cred ca este ok din metal, sa nu distruga motorasul ma gandesc ca neamtul punea din start de metal daca era ok am pus vaselina si remontat totul inapoi fara surube ramase sau clipsuri stricate Rezultatul final
    3 points
  2. Intr'adevar, testul de frana era inclus in deviz (50ron). Cel mai probabil voi renunta la el (desi cu siguranta la orice statie ITP l'as putea face, la o adica). Oricum, pentru a fi concludent, cu placutele noi, acestea ar trebui in primul rand un pic rodate, cat sa se aseze perfect si abia apoi testate pe stand. (inclusiv producatori ca Ferodo recomanda rodaj al placutelor) Sunt complet constient ca franele sunt o parte f importanta, dar sunt destul de sigur pe ceea ce fac incat sa nu pun siguranta pe plan secund (de aproape 15 ani am schimbat franele la toate masinile pe care le'am avut, inclusiv reconditionari etriere, fara a face vreo greseala)
    1 point
  3. La noi stiu ca ai optiunea de a pastra epava. La tine chiar nu e vorba de vreo epava, deci merita incercata varianta asta. Daca structural nu e nici o problema (n'ar trebui, la cum se vede din poze portbagajul si lufturile lui), portbagaj se gaseste, iar barile se pot si repara sau folosi in continuare asa. Sper sa se rezolve totul ok!
    1 point
  4. Daca nu esti decis pe ceva anume, poti incerca ca dressing FK Top Kote 108, pe cauciucuri lasa o culoare intensa, dar fara a parea ude, se apropie de culoarea jantelor. Eu il folosesc si la plastice si sticla de 946ml refuza sa se termine ... Arata ok si cu jantele negre, astea chiar nu mi se par a fi mai mici. Sa le invarti fara probleme!
    1 point
  5. N-ai avut gura aurita, colegu'
    1 point
  6. Mda, asta spune in manual, foarte "vag" si neaplicabil situatiei de fata : Asta am gasit pe un site rusesc : https://turbostyle.ru/en/mazda/pravilnaya-ekspluataciya-dsg-kak-pravilno-ezdit-na-avtomobile-s-korobkoi.html, unde spun : "When the car is on "drive", the clutch discs are fully opened - and it does not slip in any way. And the transfer of the selector to "neutral" and then back to "drive" accelerates the wear of some elements. The explanation for this lies in the algorithm of the DSG boxes." "For ease of understanding, we will omit the clutch engagement moment. In "neutral" the robot has two gears: first and reverse (din log-ul facut reiese ca nu este angajata treapta R in neutral/drive). During the transfer of the selector to the "drive" position and at the beginning of the movement, the rear stage gives way to second gear. When the car stops, this alignment remains, if you do not make unnecessary gestures. If you move the selector to "neutral", then the second gear is disengaged and instead of it, the rear one is pushed again. This process accelerates the wear of the synchronizers and the bearings of the forks." "There is an opinion that the twitching in traffic jams can be leveled by fixing the gear in manual or sport mode, so that the robot does not switch one step higher and back again. Allegedly, this move can also reduce the wear of the unit's elements. According to Volkswagen technicians, this makes some sense for older DSG7 modifications (up to 2014)."
    1 point
  7. Si pentru volan comenzi/si ptr Ccs trebuie cablaj/cablaje ,codare.
    1 point
  8. Am fost nerabtator sa vad cum va arata masina cu noile jante si saptamana trecuta le-am montat. Mult mai confortabile decat cele de iarna, datorita greutatii mai reduse. 20,8 kg vs 22,7 kg cele de iarna. Urmeaza sa cumpar si un dressing pentru anvelope.
    1 point
  9. Preturile sunt in functie de motorizare, nivel de echipare etc . Cumaparat in famile luna trecuta al doilea Seat Tarraco masina pe stoc 2.0 TDI 150 cp , manuala pret final cu rabla inclus 27800 de mii de euro . Daca esti hotarat sa cumperi, flexibil in alegere atunci gasesti oferte bune . Daca mergi la dealer doar sa intrebi clar nu ai sa primesti din prima oferta cea mai buna de pret . Si dealerul simte cat esti de decis sa cumperi o masina noua . A doua masina cumparata de la Bucuresti nimica de reprosat totul a decurs normal livrare la Timisoara fara probleme . Dupa 10 luni si 17 mii de km recomand Tarraco . O masina care chiar in conditiile de cresteri de pret ofera un raport bun pret fata de ce ofera ( spatiu mult , masina moderna , asamblare corecta . materiale de calitate , performante decente )
    1 point
  10. A venit vremea frumoasa si am facut o mica intalnire prin Bucuresti rapid, cam asta a iesit (pacat ca nu sunt destul de "fotograf" ca sa evidentiez macar 50% de cum arata masina in realitate, poti sa o pui si langa Ferrari ca tot suceste gatu ) sper la mai multe intalniri si cu niste fotografi profi
    1 point
  11. @halamadrid plăcuțele si discurile pe spate încă sunt ok. De obicei pe spate se tocesc mai greu. Plăcute + discuri fata/spate OEM + montaj, la mașina mea, costa aprox 4500 lei la reprezentanta. 😱 Eu am ales placutele ATE (astea aveau pe stoc) cu 420 lei, cele OEM fiind 780 lei fără montaj. Placutele si discurile se pot schimba si in particular chiar dacă mașina mai este in garanție. Garanție care oricum nu o mai ai la plăcute si discuri. @BeciAcusticdaca faci revizia ca mine in fiecare an sau la maxim 15k km, poti sa schimbi tu filtrul de aer si polen, durează maxim 10 minute. Faci o economie de aprox 350 lei. Aceleași filtre care au fost pe mașina puse de reprezentanta, cumparate de la epiesa au fost 118 lei in total.
    1 point
  12. Reimprospatez topicul cu vechea dilema : e bine sa pui cutia in N cand esti la semafor ? Recomandarile producatorului este sa se puna in N sau in P doar daca stationeaza o perioada mai mare de timp ( eu am cam inceput sa ignor recomandarile, de cand cu ulei lifetime cutie, distributie la 210k fara limita de timp, filtru aer la 90 K, etc. Altii spun ca mutatul in N nu ar ajuta ambreiajele, dar ca ar putea afecta mecatronicul ( cica in N s-ar preselecta treapta R si treapta 1 si ai freca mecatronicul inutil ). In fine, pentru ca sunt neclare lucrurile si caut sa intretin masina cum cred eu mai bine => am facut un log pe cutie, l-am atasat aici (sunt 2 sheet-uri: ambreiaje si furci) din care eu constat urmatoarele, pe loc la semafor : - cand cutia e in Drive presiunea pe ambreiajul 1 e de ~26-27 bari fata de 15-16 bari, fata de cand cutia e in N. Concomitent, ambreiajul 1 e partial actionat in drive (pozitia lui la 5-7 mm, fata de 1.4 cand e pe N) => uzura pe ambreiajul 1 ? Asa zice capul meu. - nu se preselecteaza treapta R, nici in Drive, nici in N. In schimb treapta 1 ramane permanent cuplata. - doar in P sunt selectate treptele 1 si R - exista uzura mai mare pe ambreiajul 2 decat pe 1 ( deduc dupa pozitia lor fata de 0 )? In concluzie, e bine sa pui in N ? Orice parere e binevenita. Ca o completare, nu se simte nicio diferenta cand schimbi intre N si D la semafor ( cum inteleg ca se intampla la DQ250 sau alte cutii cu ambreiaje umede ). Log ambreiaje+furci cutie.xls
    1 point
  13. Filtrele astea de ulei mai sufera de o boala, le mai ramane garnitura inauntru. Si domnii mecanici monteaza noul filtru peste garnitura veche.
    1 point
  14. Pai barqqsanu ti-a zis niste cifre de consum. De aici eu zic ca e decizia ta daca mergi sau nu pe 1.8 :) Daca tu vrei 1.8TSI si-ti pui problema de consum, atunci eu nu cred ca e pentru tine. Mai bine alegi 2.0TDI cu DSG6 (aia buna) si ai rezolvat treaba (te costa cu vreo 2-300 euro in plus daca nu ma insel)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!