Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.04.2022 în toate secţiunile

  1. ODO: 61931 km Montat roti de vara, cu cauciucuri GY Asymmetric 5. Cu ocazia inlocuirii rotilor la reprez Seat, mi'a fost atrasa atentia ca placutele de frana pe spate au ajuns la 90% uzura, iar cele fata 70-80% uzura. Cum oferta lor cu piese pe original ajungea la 1700 ron, iar ptr ATE nu puteau oferi placutele fata, le'am comandat separat (383 ron ptr cele doua seturi ATE) si le voi inlocui saptamana urmatoare.
    2 points
  2. La problema mea expusă pe la începutul lui septembrie pe acest topic am găsit cauza. In urma sugestiilor primite am verificat toate furtunele și furtunașele de la vacuum și până la urmă am depistat că ștuțul de la pompa tandem avea un pic de joc. Am înțeles ceva mai târziu că ar fi o problemă destul de des întâlnită la vw. Bineînțeles că am reușit să-l scot de tot de la locul lui dar am găsit în magazin un adeziv din două componente pentru lipit aluminiu, l-am lipit, am zis că provizoriu dar ține și acum fără niciun fel de problemă. Motorul parcă a întinerit dintr-o dată, se comportă normal zic eu doar că nu am mai avut timp să fac niciun log (sau am uitat). Mulțumesc pentru îndrumări și amabilitate.
    1 point
  3. Am avut si eu acelasi simptome tot la un motor 1.8 TSI, cod CDAA. Rateurile si functionarea neregulata a motorului la turatii mici sunt cauzate de functionarea incorecta a senzorului de detonatie (solenoidul) sau a valvei de presiune aflata in capul variatorului arborelui cu came. E posibil si ca ambele sa fie compromise. Functionarea lor incorecta duce la erori de functionare a distributiei si injectoarelor. Eu de aici as incepe cautarile. Sfatul meu este ca inainte de orice sa faci o diagnoza la un service specializat Skoda. Cu putin noroc, vei afla exact sursa problemei. Daca incerci sa ghicesti, o faci pe timpul, banii si nervii tai. Sunt motoare complexe, la care destul de putini mecanici se pricep cu adevarat .Majoritatea sunt guru in ,,Dizel'' ca na, romanii sunt ,,dizelari'' din nastere. Pe acest topic am postat mai multe despre problema mea, similara cu a ta. Bafta!
    1 point
  4. Aparent o pietricica a cauzat problema.. Era prinsa bine la etrierul stanga fata, numai ea stie cum a ajuns acolo. Pentru alti colegi pe viitor, inspectati de pietre.. Case closed
    1 point
  5. Preturile sunt in functie de motorizare, nivel de echipare etc . Cumaparat in famile luna trecuta al doilea Seat Tarraco masina pe stoc 2.0 TDI 150 cp , manuala pret final cu rabla inclus 27800 de mii de euro . Daca esti hotarat sa cumperi, flexibil in alegere atunci gasesti oferte bune . Daca mergi la dealer doar sa intrebi clar nu ai sa primesti din prima oferta cea mai buna de pret . Si dealerul simte cat esti de decis sa cumperi o masina noua . A doua masina cumparata de la Bucuresti nimica de reprosat totul a decurs normal livrare la Timisoara fara probleme . Dupa 10 luni si 17 mii de km recomand Tarraco . O masina care chiar in conditiile de cresteri de pret ofera un raport bun pret fata de ce ofera ( spatiu mult , masina moderna , asamblare corecta . materiale de calitate , performante decente )
    1 point
  6. Dupa 14 ani si 18500 km, a venit momentul sa schimb bucsele comfort.Pt cei ce doresc sa faca operatia in regim propriu vreau sa le prezin un mic truc care micsoreaza efortul si timpul. Daca bucsele mici ale bratului nu sunt uzate, ca in cazul meu si se doreste doar schimbarea bucselor comfort ,nu este necesara scoaterea intregului brat inferior (asa cum este de altfel precizat in manualul de reparatii, se demonteaza doar corpul de aluminiu cu bucsa respectiva ( 2 suruburi cu cap de 16 si unul de 19).Nici macar roata nu am dat-o jos, doar am suspendat masina pe capre metalice.Axul bratului inferior care intra in bucsa trebuie lubrefiat din belsug ( WD-40 sau chestii de genu`) dupa care se scoate relativ usor cu un levier sau o surubelnita mai groasa.Trebuie fortat bratul sa coboare un pic ( un amic care preseaza cu un levier e priceless!) ca sa faceti loc pt scoaterea bucsei spre spate.Acolo este cu carenaj de plastic care sta in calea bucsei, de aceea trebuie presat bratul in jos, adica partea dispre bucsa. Depresarea bucsei vechi din corpul de aluminiu am facut-o pe presa hidraulica cu ajutorul unui dorn facut la imprimanta 3D (!!!).A fost mai usor asa decat sa confectionez un dorn metalic, desi am si strung....Eram si curios de rezistenta unui dorn din plastic folosit in combinatie cu o presa de 20 de tone....oricum , a scos bucsa fara nici o problema.Dupa scoaterea bucsii, se curata bine alezajul cu o perie de sarma rotativa si se greseaza cu vaselina siliconica si se introduce noua bucsa cu presa hidraulica. Toata lucrarea mi-a luat cc 3 ore, lucrat fara graba. PS.Pot ajuta cu presat/depresat bucsa comfort colegii din Cluj.Free of charge.
    1 point
  7. asa.. deci: 1. desfaci 2 "capacele" care au suruburi sub ele.. apoi iese "conturul" de plastic 2. desfaci 2 suruburi (sunt in partea de sus) 3. tragi de partea de sus a blocului si se va lasa in jos un pic (are un fel de "balamale" in partea de jos) 4. aici vine partea mai nasoala.. desfaci "jack-ul" din stanga (vezi ca are niste cleme destepte ca sa il tina atasat de mufa). La mine nu am putut sa desfac jack-ul din dreapta fara sa scot gurile de ventilatie centrale, pur si simplu nu ajungeam la clema pt. ca firul era scurt si nu puteam sa scot ceasurile afara si sa scot firele dupa. 5. dupa ce ai desfacut cele 2 suruburi mai sus amintite si ai deconectat cele 2 cabluri trage tot blocul afara (se desprinde usor din cele 2 "balamale" (acum trebuie sa rupi sigiliul) 6. desfa "geamul" (are niste cleme de jur imprejur) 7. desfa 2 suruburi aflate pe lateral apoi clemele (de jur imprejur, in total vreo 6-7 cred) (eu pana aici am ajuns, am vrut doar sa vopsesc 'conturul" ceasurilor) 8. din catemi-am dat eu seama mai sunt niste cleme ca sa desfaci "foita" pe care sunt inscriptionate turatiile, vitezometrul si celelalte si ai acces la leduri. bafta!
    1 point
  8. Citind acest topic si ce spui tu, @ursu82_kiki imi da niste PTSD flashbacks de la inceputul lui 2020 si nu ma refer la pandemie. Mai multe detalii pe aici daca vrei sa iti faci o idee. Dupa 2 ani de la 'reparatie', masina inca merge in parametri, acelasi consum de cam 1l la 1000km, uneori mai putin(0.8l), depinde cat merg pe autostrada. O problema ce a mai aparut dupa 1 an(Motorul tremura la relanti, dadea misfire aleator pe cilindri) si imi aduce aminte de topicul tau, a fost cu supapa principala, pozitie ax cu came(eu cu numele asta am gasit-o la piese auto[06H109257C]), in termeni 'populari' am invatat ca e valva VVT(dar poate ma insel) si suport ax cu came[06H103144F]. In toate situatiile, testerul a fost cel mai bun prieten al meu, poate reusesti sa faci si tu rost de unul sa vezi ce erori iti arunca mai exact.
    0 points
  9. Scoate furtunasul, vezi daca ai vacuum pe el. Poti verifica si empiric,daca nu ai pistol de vacuum....baga furtunas in actuator, trage si vezi daca tine vacuum. Daca nu tine.....capsula sparta, inlocuire actuator
    0 points
  10. Forteaza putin acceleratia si probabil o sa apara si P2563 care indica actuator turbo cu membrana fisurata/sparta (se poate verifica cu vacuumetru) P0401 dispare odata cu inlocuirea actuatorului cu eroare P2563 VCDS-Engine-Basic settings 120 – Observa daca valoriile sunt : 0.65 ... 0.85 V si 3.30 ... 3.90 V
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!