Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2022 în toate secţiunile

  1. A sosit vremea sa ma ocup de rabatarea oglinzii din dreapta, nu se rabata deloc si mergea foarte usor. am inceput prin demontarea corpului de oglinda si fata de usa Dupa ce le-am demontat toate, ca sa dai jos efectiv corpul de oglinda trebuie sa ai o tubulara de minim 27' sau iti faci o ustensila ca a mea trebuie ca sa presezi pe corpul de oglinda ca sa poti arcul de pe locul lui, daca ai sculele necesare e o operatiune de maxim 5 minute Am descoperit problema grava si de acum incolo voi avea grija sa aiba vaselina mereu problema grava este aceasta, pinionul este din plastic si daca nu are vaselina axul ce il angreneaza este din metal si efectiv se mananca... exemplu mai jos Am cautat peste tot unde sa gasesc piesa aceasta... sanse mari nu prea ai ca sa nu facem reclama, in privat va pot da magazinul unde am gasit sau o alta varianta mai ieftina putin, dar dureaza pana e gata este la imprimanta 3D unde am facut cateva de rezerva am sa incerc si la strung sa fac un pinion asemanator, dar nu cred ca este ok din metal, sa nu distruga motorasul ma gandesc ca neamtul punea din start de metal daca era ok am pus vaselina si remontat totul inapoi fara surube ramase sau clipsuri stricate Rezultatul final
    6 points
  2. Pentru forumul de "ciumegi" apasa tasta 1 si inchide ca te sunam noi.
    2 points
  3. S-au scumpit din nou masinile si a crescut pretul inclusiv la optiuni.
    1 point
  4. Si eu am stresul asta dupa trecerea primei ierni. Am facut niste calcule si observ imbunatatiri pe zi ce trece odata cu incalzirea vremii, asa ca m.am linistit. Oricum astept pana avem minim 14-15° in timpul noptii si tragem din nou concluzii. Reprezentanta mi.a zis ca testul dureaza doua zile in care incarca masina la 100% dupa care descarca curentul controlat cu viteza mica la o anumita temperatura.
    1 point
  5. @robi_zet Fiind bara stock este pus peste buza aceea de jos care deobicei este alba ca si bara masinii. Imi place ca este relativ discret desi are niste aripioare gen celor de la bmw iar in realitate se vede mult mai bine.
    1 point
  6. @bubu182 daca imi iau 14mm, F1.8, FE te fac o sesiune… dar mai pe la toamna ;))
    1 point
  7. Intre timp sa trecem la capitolul mici placeri nevinovate un set de arcuri eibach sportline, mai am de comandat amortizoarele si un set de distantieri pt spate de 15mm. La amortizoare voi merge pe bilstein versiunea stock, vreau sa ramana utilizabila si confortabila totusi desi tentatia este mare deoarece nu este mare diferenta de pret de la bilstein stock la cele pentru suspensia sport. Revin cu poze curand sper.
    1 point
  8. A venit in sfarsit primavara, cateva mici noi noutati s-au aratat la orizont. Masina a fost saptamana asta pe la vopsitor pentru a primi mici retusuri si cateva modificari subtile zic eu. Asadar a primit un lip pe bara fata si un difuser pe bara spate, catadioptrii rosii au fost astupati si bara spate revopsita, capace la oglinzi negru lucios, siglele cu Vw la fel iar pragul stang a fost si el revopsit. Intre timp am pus si rotile de vara, maine va urma o geometrie de control si in rest km si motorina, scumpa din pacate. In prima fotografie este o incercare de photoshop sa vad cum ar fi rezultatul final.
    1 point
  9. Cumperi volan care sa se potriveasca airbag ul tau. Pune o poza cu volanul, sa vad ce model ai. Spira ramane a ta. Poti lasa maneta cu butoane de bc.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!