Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2022 în toate secţiunile

  1. A venit vremea frumoasa si am facut o mica intalnire prin Bucuresti rapid, cam asta a iesit (pacat ca nu sunt destul de "fotograf" ca sa evidentiez macar 50% de cum arata masina in realitate, poti sa o pui si langa Ferrari ca tot suceste gatu ) sper la mai multe intalniri si cu niste fotografi profi
    7 points
  2. Fa o constatare la reprezentanta. E tragic daca anual pierzi peste 100 km din autonomie ,in 3-4 ani ...
    1 point
  3. Voila. Temperatura exterioara 10 grC.
    1 point
  4. Intre timp sa trecem la capitolul mici placeri nevinovate un set de arcuri eibach sportline, mai am de comandat amortizoarele si un set de distantieri pt spate de 15mm. La amortizoare voi merge pe bilstein versiunea stock, vreau sa ramana utilizabila si confortabila totusi desi tentatia este mare deoarece nu este mare diferenta de pret de la bilstein stock la cele pentru suspensia sport. Revin cu poze curand sper.
    1 point
  5. Eu am folosit cativa ani Mobil 1 esp 0w30 si original vw oe 0w30, dupa care am trecut la Motul Specific 504 507 5w30. Toate schimburile la 10.000km. La 0w30 a trebuit sa completez din cand in cand, dar nesemnificativ... 100 poate max 200ml intre schimburi, dar asta doar cand a fost alergata mai tare si sustinut ( vara, autostrazi, viteze neortodoxe - nu in romania! ), la 5w30 nu a trebuit sa completez niciodata. Diferente majore n am simtit intre ele, cred ca tot mi s a parut a fost placebo. Regenerarile s au echilibrat si se fac tot pe la 350km semi urban. Eu am ajuns la concluzia ca nu e chiar asa important uleiul, atata timp cat: 1 respecta norma impusa 2 il poti schimba cat mai des 3 e totusi un ulei de marca ( mobil, motul, aral, shell, lm, oe, etc ) si il poti cumpara dintr o sursa sigura la un pret corect. La schimburi la 10k cred ca majoritatea uleiurilor bune isi vor face treaba suficient de bine.
    1 point
  6. 0W30 "original" este Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30. Cu exceptia uleiurilor xW40 care sunt inca Castrol, totul este Shell. Mai departe fiecare cu documetarea sa...
    1 point
  7. Chiar pretul mic la 0w30 orig, ma face sa cred ca nu e ceva in regula, asta am vrut sa subliniez. 0w30 orig VAG, este full sintetic? Dupa pret, nu as zice.
    1 point
  8. Sincer placutele sunt pe duca, au si eu un protocol de urmat, adica nu pot sa iti zica ca totul e ok, si dupa sa te cheme din nou dupa 5000 de km ca sa iti schimbi placutele.
    1 point
  9. A venit in sfarsit primavara, cateva mici noi noutati s-au aratat la orizont. Masina a fost saptamana asta pe la vopsitor pentru a primi mici retusuri si cateva modificari subtile zic eu. Asadar a primit un lip pe bara fata si un difuser pe bara spate, catadioptrii rosii au fost astupati si bara spate revopsita, capace la oglinzi negru lucios, siglele cu Vw la fel iar pragul stang a fost si el revopsit. Intre timp am pus si rotile de vara, maine va urma o geometrie de control si in rest km si motorina, scumpa din pacate. In prima fotografie este o incercare de photoshop sa vad cum ar fi rezultatul final.
    1 point
  10. De aici cam 4000 km sunt în afară din care o bună parte pe autostradă. Per total îmi dă impresia că este o diferență considerabilă de consum, poate chiar peste 0.5 l/100km, în funcție de temperatura exterioară. Mă refer la drum lung între la 0 grade și 10 grade. Este simțitor mai economic la 10 grade. Aceiași anvelope, aceleași condiții, doar temperatura diferită.
    1 point
  11. Înainte de reset, mers cu de toate, în special mult oraș cu drumuri de 4 - 10 km. 6 săptămâni de exploatare!
    1 point
  12. Sa mai sterg praful... defapt, chiar am sters praful ! Am facut o curatare detaliata la interior, aspirare, curatare cu APC, sealant plastice, curatare piele, aplicare ceramica piele - am avut si un mic ajutor la portbagaj, just for fun (vezi poze). La exterior a primit o spalare corecta, spuma pre wash cu lancea, clatire, curatare detaliata cu pensula in zone mai delicate apoi spalare cu manusa si galeata cu sampon + aplicat un wet coat. Deja eram bombardat de videoclipuri de spalare/curatare/detailing pe youtube, fierbeam sa fac si eu la masina mea 🤣 Am reusit si am montat luminile led sub usi pe care mi le doream de mai bine de 2 ani, mai exact, luminile cu Audi Sport (care vin normal pe RS). Acum setup-ul este perfect pentru gusturile mele Am inlocuit si lampile cu led mic din portbagaj (care random dadeau rateuri) cu alte lampi cu leduri integrate in ele, care acum lumineaza foarte foarte bine in portbagaj. In alta ordine de idei, am mai facut o achizitie in familie, un Audi R8 Spyder full electric 12V 🤣, un viitor proiect pentru cel mic, deocamdata e controlat remote de mami si tati.
    1 point
  13. Salutare! Au trecut 3 săptămâni și 2700+ km la bord! Spre deosebire de @vladp eu am pus cauciucurile de iarnă pe 18. michelin alpin 5! Consumul pe termen lung, străzi în oraș, drumuri comunale, județene, naționale și autostrăzi: Mașina este Skoda Superb L&K, 2.0 TSI, 280 cp, DSG7
    1 point
  14. Eu am ales cauciucuri cu +. Fiind semnul distinctiv de approved precum este si manual scris.
    1 point
  15. 8, dar oricum nu ai tu o cheie dinamometrica atat de precisa si chiar daca ai, strangerea la cuplu nu e o metoda atat de precisa pe cat pare. Cele 180 de grade sunt mult mai importante decat diferenta intre 7 si 8 Nm.
    0 points
  16. Salut! Am incercat sa gasesc topic-uri legate de probleme asemanatoare cu a mea, dar n-am reusit. Ori nu ma descurc eu cu search-ul, ori nu a mai discutat nimeni despre asta, ori nu este o problema (varianta cea mai buna). Am un Golf VI Variant, 2012, 1.6TDI, 105CP - in momentul in care masina e subturata (~800-900 rpm) se aude un troncanit/tacanit/rontait in momentul in care incep sa accelerez, care dispare imediat ce ajung la 1000-1100rpm. Am observat asta atunci cand decelerez, fiind in viteza a 2-a, pentru un viraj sau pentru un limitator de viteza de pe drum, fara sa am ambreiajul calcat. Daca am ambreiajul calcat, o tin din acceleratie si n-o las sa scapa sub 1000rpm - in cazul inca nu se aude nimic. Mentionez ca acest zgomot se aude doar atunci cand e subturata, in situatie descrisa mai sus. In rest, nicio problema - nici la ralanti, nici la turatii mari. Multumesc anticipat de ajutor!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!