Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2022 în toate secţiunile

  1. Ieri au fost schimbate si anvelopele, am trecut la cele de vara pe 17'.
    3 points
  2. A venit vremea sa prezint surprizele, so... Frane RS7 390mm fata / 356mm spate, oem wavy discs. Jante FlowForged Vennom 20", 9.5J ET40+Distantieri 16mm (cat sa incapa la milimetru etrierele noi 🤣) @ Michelin Pilot Sport 4S Franele au fost primele, ce-i drept, acum vreo 2 luni... insa nu puteau fi prezentate fara jante adecvate, pe care le tot "vanam' de muuuulta vreme. Jantele au primit tratament ceramic (CarPro CQuartz DLUX) + protectie anti-statica si hidrofoba (CarPro Gliss), a fost o "placere" sa le aplic pe 1 milion de spite de jante .. pe toate partile 🤣, intr-un final au iesit perfecte (si eu am ramas cu o febra musculara la antebrat =))) ) Pozele oricat de misto ar parea, tot nu ii fac dreptate, in realitate arata mult mai grav 🤩, fitment-ul este perfect, la linie cu aripa, exact ce trebuie. Apropo, franele vechi - intr-o conditie ff buna - sunt de vanzare aici:
    2 points
  3. Salutare dragi colegi forumisti. Dupa 5 luni de asteptare am ridicat fratele mai mare al Golfului: un VW Arteon R-line, 2.0 TSI 190 cp, DSG 7, MY 2022. Comanda plasata pe 30 Sept 2021. Este dotat cu pachet R-line, culoare Mangan Grey, jante aliaj 19" Montevideo. Ca dotari optionale, pe langa cele cu care venea masina, am adaugat: -blocare electronica a diferentialului XDS -suspensie adaptativa DCC -faruri LED Top -pachet piele cu scaunele tip scoica ErgoComfort -easy open/close, actionare electrica hayon si cu senzor la miscarea piciorului -sistem navigatie Discover Pro -pachet design, pachet asistenta 1 (rear view camera, side assist si rear traffic alert) , pachet iarna plus - bancheta incalzita si posibilitatea selectarii temperaturii pentru pasagerii din spate; pachet acustic - geamuri laterala fata dublu-laminate, pachet ambient (era un pachet business parca, nu mai tin minte exact la care am obtinut un discount bun si a inclus o parte din pachete) -parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii (pentru aceasta din urma functie m-a interesat) -roata de rezerva din aliaj usor tot de 19" Ca si prime impresii (nu am apucat sa conduc decat 30 km), sunt speechless, fata de fratiorul mai mic in dimensiuni si mai batran este o diferenta de la cer la pamant. Zic eu m-am adaptat repede de la manuala la DSG si, evident, urmeaza in continuare sa circul cu ea si sa o descopar. Raportat la dimensiuni, dati fiind senzorii si usurinta manevrabilitatii, mi se pare foarte usor de parcat si strecurat prin trafic. Nu am depasit 3000 RPM ca sa vad cat poate accelera, dar din cat am testat este o mica racheta. Anvelopele cu care a venit sunt Pirelli P-Zero. Oscilam intre Skoda Superb Sportline sau L&K, mai ales pana sa apara face-liftul Arteonului. Pana la modelul 2020-2021 seamna destul de mult cu un Passat la interior. Imi doream o masina de familie, dar in acelasi timp sa fie si deosebita, ori in afara de Superb Sportline cu vopsea lime green, celalalte optiuni (desi la fel de dotate) nu aveau acel ceva care sa ma atraga. Am mai cochetat cu audi A4, dar este foarte inghesuit la interior, iar un A6 dotat similar este peste categoria de pret pe care eram dispus sa il platesc (plus ca la fel, este foarte comun). De asemenea, am dorit masina noua sau de maximum 2 ani vechime. Ori, cum au evoluat preturile in pandemie mai ales la SH, am considerat ca merita un efort in plus si un confort psihic pentru o masina noua. Postez aici cateva poze de la ridicarea masinii si va voi updata cu noi impresii si poze. PS Ca si planuri urmeaza un detailing full interior exterior cu protectie ceramica si folie pe capota, bara-fata, faruri si stopuri.
    1 point
  4. 190500 km, astăzi a fost înlocuită distribuția, inclusiv pompa de apă, întizătorul de la accesorii a fost înlocuit săptămâna trecută, deoarece rola făcea gălăgie (mai ales cu motorul rece). Capacul cu simering de la distribuție nu avea urme de ulei. Cum nu mai fac kilometri mulți pe an (cel mult 6000-7000), sper ca mașina să rămână la mine următorii 5-6 ani. Acum rămâne, cum se spune ,,apă, paie și bătaie"! O seară bună tuturor!
    1 point
  5. 8 Nm + 180 grade. VW zice ca iti trebuie si un surub nou, cel vechi nu trebuie refolosit.
    1 point
  6. ,,I'm Lovin It". superba! nice job.
    1 point
  7. Concret, care este textul de lege din actul normativ citat?
    1 point
  8. Doar la cald. Vascozitatea mai buna la rece ne face sa presupunem ca 0w30 contine compusi care il fac superior lui 5w30. Acel "0" ajuta pe timp de iarna, nu incurca vara. Oricand as alege 0w30 in defavoarea lui 5w30, daca nu deranjeaza pretul ceva mai mare.
    1 point
  9. Si a mai trecut un an, mașina a făcut 3 ani si 52k km, fără nici o problema in tot acest timp. Multe noutăți nu prea sunt, mașina nu a circulat foarte mult in ultimul an. Cateva iesiri din oras, in rest drumuri scurte pe langa casa. De curând am făcut al patrulea schimb de ulei si filtre. A trecut exact 1 an si 13k km de la ultimul schimb iar in tot acest timp, ca de fiecare data, uleiul a ramas in aceeasi pozitie pe joja. Am mers tot pe Mobil1 0-w20, bidon de 1l. Filtrul de aer si polen am ales sa le schimb eu de data asta, îi mulțumesc lui @zidanne pentru ca m-a bătut la cap sa le schimb eu, a durat maxim 10 minute. Chiar nu ma uitasem pana acum cât costa in magazin. Amândouă filtrele au fost in total 118 lei la epiesa, exact aceleași filtre care erau puse de reprezentanta pe mașina. In total am economisit aprox 350 lei. Apropo de prețuri la reprezentanta, la mașina mea un schimb de plăcute frâna+discuri, fata+spate+manopera, costa aprox 4500 lei, varianta OEM. Stiam ca sunt scumpi dar in halul asta? Odată cu schimbarea uleiului am schimbat si uleiul la Haldex + garnituri + curățat pompa (am pus poze aici). Producatorul recomanda mai nou schimbarea la 120k km sau 3 ani. Tot atunci am schimbat lichidul de frâna si plăcuțele fata, fiind foarte uzate. Aveam de ales între varianta OEM 780 lei (fără manopera) sau ATE cu 420 lei, am ales ATE. Discurile fata încă sunt ok iar la următorul schimb de plăcute voi schimba si discurile cu ceva mult mai bun sper. Pe spate încă sunt ok placutele si discurile. Am mai schimbat suport cablu abs stanga spate, care nu stiu cum s-a rupt. O chestie mica din plastic cu doua urechi, pe care sta cblul abs fixat in spatele discului. Cost piesa 5 lei, cost manopera 42 lei. Adica a infipt-o acolo si atat. Am postat AICI factura cu toate preturile. A ramas de schimbat uleiul la DSG in perioada urmatoare chiar daca ei spun 120k km. De cateva luni am schimbat tabăra, de la Android Auto la Car Play, pentru ca ma saturasem de mufa USB-C care se deconecta la fiecare curba, la fiecare frâna, la fiecare atingere. Am schimbat nu știu câte telefoane si cabluri, inclusiv cablurile de la VW si Skoda… Aceeași problema, de la mufa care intra in telefon. Cu iOS am scăpat de problema asta + ca se mișcă si arată mult mai bine. Cam atat pentru azi, asteptam concediile si sper sa fac mai multi km anul asta fata de ultimul an, inca imi place sa o conduc si ma bucur de fiecare iesire la drum lung. Las si cateva poze mai jos...
    1 point
  10. wvwzzz3czae007516.pdfWVWZZZ3CZLE028562.pdfWVWZZZE1ZLP011816.pdfWVWZZZ3CZHE085336.pdfTMBJJ7NE2J0310831.pdf
    1 point
  11. rasturnare de situatie. facut din nou constatare la un alt dealer si se pare ca se schimba pe garantie. se pare ca exista dublu standard de tratare a reclamatiilor prin garantie la vw. va tin la curent.
    1 point
  12. Azi, in drum spre casa am mers in parc unde am observat ca line assist functioneaza bine pe junior :)), sta intre marcaje. In alta ordine de idei, am ajuns acasa cu urmatoarea statistica, din fata blocului inapoi in fata blocului cu mentiunea ca la intrarea in oras aveam media de viteza 70km/h dar am avut 3-4 opriri de 10min in care motorul a stat pornit si a scazut media la 68km/h.
    1 point
  13. Daaaa, sa vina deciziile ilogice. De fapt, pentru mine sunt chiar logice. Conditii actuale: - ambreiaj care patineaza - Volant care bate (ca un jandarm - ce gluma veche) - treapta 1 si 2 agata - furca de la selector se vrea schimbata - timoneria are joc, trebuie alte bucse - pedala de ambreiaj merge greu. Probabil ajung sa schimb si pompa de ambreiaj impreuna cu cele de mai sus Costuri, probabil undeva intre 3000 si 4000 lei. Zic PASS si deci altceva: Acel ceva incepe cu D si se termina cu (ati ghicit) Q250. DQ250 de pe o skoda octavia 2, 2.0TDI BKD. Asadar, trecem la DSG. Yep, ati auzit bine. Am fost ieri si am luat piesele si de abia astept sa ma apuc de facut adaptarile. ps: mecanic, e plug and play! Electric se trag fire (-, + continuu, +contact). Electronic, se adapteaza/codeaza/etc/integreaza in CAN/etc. Las 2 poze si revin cand ma apuc de montaj. Pana atunci imi pregatesc instalatia electrica si integrarea schimbatorului in consola centrala de la Golf4. Bricolam si facem cat mai frumos! Va urma! ps: nu va speriati, cutia nu curge. Doar a curs niste antigel din radiatorul de ulei de la transport
    1 point
  14. @halamadrid plăcuțele si discurile pe spate încă sunt ok. De obicei pe spate se tocesc mai greu. Plăcute + discuri fata/spate OEM + montaj, la mașina mea, costa aprox 4500 lei la reprezentanta. 😱 Eu am ales placutele ATE (astea aveau pe stoc) cu 420 lei, cele OEM fiind 780 lei fără montaj. Placutele si discurile se pot schimba si in particular chiar dacă mașina mai este in garanție. Garanție care oricum nu o mai ai la plăcute si discuri. @BeciAcusticdaca faci revizia ca mine in fiecare an sau la maxim 15k km, poti sa schimbi tu filtrul de aer si polen, durează maxim 10 minute. Faci o economie de aprox 350 lei. Aceleași filtre care au fost pe mașina puse de reprezentanta, cumparate de la epiesa au fost 118 lei in total.
    0 points
  15. @BeciAcusticdaca nu schimbi decat lichidul de frana, ulei si filtre, scapi relativ ieftin. @tetea are 4x4, de aceea apare ca a schimbat uleiul la haldex. Vad ca apar si niste placute de frana pe fata. Nu stiu cum a scapat fara sa le schimbe si pe cele spate (de obicei se duc la fel repede ca cele de pe fata), altfel avea o factura si mai interesanta. 😀 Daca ai 3x.xxx km, probabil placutele de frana mai merg, cele OEM achizitionate de pe piata libera te costa la jumatate fata de reprezentanta, poti face asta dupa ce iesi cu masina din garantie, la anul.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!