Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2022 în toate secţiunile
-
Salutare dragi colegi forumisti. Dupa 5 luni de asteptare am ridicat fratele mai mare al Golfului: un VW Arteon R-line, 2.0 TSI 190 cp, DSG 7, MY 2022. Comanda plasata pe 30 Sept 2021. Este dotat cu pachet R-line, culoare Mangan Grey, jante aliaj 19" Montevideo. Ca dotari optionale, pe langa cele cu care venea masina, am adaugat: -blocare electronica a diferentialului XDS -suspensie adaptativa DCC -faruri LED Top -pachet piele cu scaunele tip scoica ErgoComfort -easy open/close, actionare electrica hayon si cu senzor la miscarea piciorului -sistem navigatie Discover Pro -pachet design, pachet asistenta 1 (rear view camera, side assist si rear traffic alert) , pachet iarna plus - bancheta incalzita si posibilitatea selectarii temperaturii pentru pasagerii din spate; pachet acustic - geamuri laterala fata dublu-laminate, pachet ambient (era un pachet business parca, nu mai tin minte exact la care am obtinut un discount bun si a inclus o parte din pachete) -parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii (pentru aceasta din urma functie m-a interesat) -roata de rezerva din aliaj usor tot de 19" Ca si prime impresii (nu am apucat sa conduc decat 30 km), sunt speechless, fata de fratiorul mai mic in dimensiuni si mai batran este o diferenta de la cer la pamant. Zic eu m-am adaptat repede de la manuala la DSG si, evident, urmeaza in continuare sa circul cu ea si sa o descopar. Raportat la dimensiuni, dati fiind senzorii si usurinta manevrabilitatii, mi se pare foarte usor de parcat si strecurat prin trafic. Nu am depasit 3000 RPM ca sa vad cat poate accelera, dar din cat am testat este o mica racheta. Anvelopele cu care a venit sunt Pirelli P-Zero. Oscilam intre Skoda Superb Sportline sau L&K, mai ales pana sa apara face-liftul Arteonului. Pana la modelul 2020-2021 seamna destul de mult cu un Passat la interior. Imi doream o masina de familie, dar in acelasi timp sa fie si deosebita, ori in afara de Superb Sportline cu vopsea lime green, celalalte optiuni (desi la fel de dotate) nu aveau acel ceva care sa ma atraga. Am mai cochetat cu audi A4, dar este foarte inghesuit la interior, iar un A6 dotat similar este peste categoria de pret pe care eram dispus sa il platesc (plus ca la fel, este foarte comun). De asemenea, am dorit masina noua sau de maximum 2 ani vechime. Ori, cum au evoluat preturile in pandemie mai ales la SH, am considerat ca merita un efort in plus si un confort psihic pentru o masina noua. Postez aici cateva poze de la ridicarea masinii si va voi updata cu noi impresii si poze. PS Ca si planuri urmeaza un detailing full interior exterior cu protectie ceramica si folie pe capota, bara-fata, faruri si stopuri.10 points
-
Si a mai trecut un an, mașina a făcut 3 ani si 52k km, fără nici o problema in tot acest timp. Multe noutăți nu prea sunt, mașina nu a circulat foarte mult in ultimul an. Cateva iesiri din oras, in rest drumuri scurte pe langa casa. De curând am făcut al patrulea schimb de ulei si filtre. A trecut exact 1 an si 13k km de la ultimul schimb iar in tot acest timp, ca de fiecare data, uleiul a ramas in aceeasi pozitie pe joja. Am mers tot pe Mobil1 0-w20, bidon de 1l. Filtrul de aer si polen am ales sa le schimb eu de data asta, îi mulțumesc lui @zidanne pentru ca m-a bătut la cap sa le schimb eu, a durat maxim 10 minute. Chiar nu ma uitasem pana acum cât costa in magazin. Amândouă filtrele au fost in total 118 lei la epiesa, exact aceleași filtre care erau puse de reprezentanta pe mașina. In total am economisit aprox 350 lei. Apropo de prețuri la reprezentanta, la mașina mea un schimb de plăcute frâna+discuri, fata+spate+manopera, costa aprox 4500 lei, varianta OEM. Stiam ca sunt scumpi dar in halul asta? Odată cu schimbarea uleiului am schimbat si uleiul la Haldex + garnituri + curățat pompa (am pus poze aici). Producatorul recomanda mai nou schimbarea la 120k km sau 3 ani. Tot atunci am schimbat lichidul de frâna si plăcuțele fata, fiind foarte uzate. Aveam de ales între varianta OEM 780 lei (fără manopera) sau ATE cu 420 lei, am ales ATE. Discurile fata încă sunt ok iar la următorul schimb de plăcute voi schimba si discurile cu ceva mult mai bun sper. Pe spate încă sunt ok placutele si discurile. Am mai schimbat suport cablu abs stanga spate, care nu stiu cum s-a rupt. O chestie mica din plastic cu doua urechi, pe care sta cblul abs fixat in spatele discului. Cost piesa 5 lei, cost manopera 42 lei. Adica a infipt-o acolo si atat. Am postat AICI factura cu toate preturile. A ramas de schimbat uleiul la DSG in perioada urmatoare chiar daca ei spun 120k km. De cateva luni am schimbat tabăra, de la Android Auto la Car Play, pentru ca ma saturasem de mufa USB-C care se deconecta la fiecare curba, la fiecare frâna, la fiecare atingere. Am schimbat nu știu câte telefoane si cabluri, inclusiv cablurile de la VW si Skoda… Aceeași problema, de la mufa care intra in telefon. Cu iOS am scăpat de problema asta + ca se mișcă si arată mult mai bine. Cam atat pentru azi, asteptam concediile si sper sa fac mai multi km anul asta fata de ultimul an, inca imi place sa o conduc si ma bucur de fiecare iesire la drum lung. Las si cateva poze mai jos...7 points
-
la tine calitatea uleiului se masoara in gradul de evaporare ? Pune de transmisie, ca sigur nu mai pierzi nimic.2 points
-
@Doomy nasol cu cetățenii care nu-și permit să dea 30 de lei pe un ștergător. Mai nasol ar fi să meargă la colivie pentru un rahat de ștergator... @smecse diferența prea mică la doar 1mm de substanța adăugata. Și eu când l-am folosit, așa cum spune și @Doomy, m-am gândit mai mult la rugină.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Urmaresc si eu subiectul antifonare cu teroson in zona rotilor. Se simte cumva o ameliorare a zgomotului produs de roti in mers? Ori beneficiul cel mai important este cel contra ruginii? Multumesc.1 point
-
Functioneaza perfect! Nu am avut nici o intrerupere. Pe cablu am mai resetat telefonul.1 point
-
1 point
-
Superba masina ! Sa ai parte de cat mai multi km facuti cu ea , fara incidente .1 point
-
Referitor la telescoape, te ajuta o surubelnita plata mai lunga si ai nevoie sa desfaci capitonajele laterale in portbagaj si spatarele de la banchete lasate. In rest nu este foarte complicat.1 point
-
A venit vremea sa prezint surprizele, so... Frane RS7 390mm fata / 356mm spate, oem wavy discs. Jante FlowForged Vennom 20", 9.5J ET40+Distantieri 16mm (cat sa incapa la milimetru etrierele noi 🤣) @ Michelin Pilot Sport 4S Franele au fost primele, ce-i drept, acum vreo 2 luni... insa nu puteau fi prezentate fara jante adecvate, pe care le tot "vanam' de muuuulta vreme. Jantele au primit tratament ceramic (CarPro CQuartz DLUX) + protectie anti-statica si hidrofoba (CarPro Gliss), a fost o "placere" sa le aplic pe 1 milion de spite de jante .. pe toate partile 🤣, intr-un final au iesit perfecte (si eu am ramas cu o febra musculara la antebrat =))) ) Pozele oricat de misto ar parea, tot nu ii fac dreptate, in realitate arata mult mai grav 🤩, fitment-ul este perfect, la linie cu aripa, exact ce trebuie. Apropo, franele vechi - intr-o conditie ff buna - sunt de vanzare aici:1 point
-
Sterge eroarea si vezi daca mai reapare.Daca reapare,verifica cablajul si furtunul vacuum al capsulei de pe turbina. Daca sunt ok,test vacuum capsula. Posibil sa necesite inlocuire.1 point
-
Update: Dupa 1 luna de zile am reusit sa rezolv problema iar mai jos las etapele care au urmat dupa ce am scris mai sus: - dupa toata patania cu modulul farului am chemat un alt electrician care a a luat la puricat tot traseul iar la final am concluzionat ca modulul "Magneti Marelli" este defect iar suspiciunea mea ca modulul a fost inlocuit/manevrat a fost confirmata . - am facut retur la modul si aici am intrat pe scandal deoarece chiar daca la ridicare mi-am exprimat suspiciunile ca este manevra tot a trebuit sa aduc constatare scrisa de la electrician dupa care modulul a fost trimis catre o "comisie" care sa verifice spusele mele. - intre timp eu am comandat modul original la care trebuia "teoretic" sa mai dau o diferenta cand ajunge comanda. Surpriza ca returul de la primul modul a durat aprox 10 zile iar eu, pt ca nu am mai avut incredre in ei, nu am vrut sa mai platesc pretul intreg pt noul modul si doar diferenta. Drept urmare am putut sa ridic modulul original doar dupa ce au rezolvat returul de la modulul cu manevra. - in sfarsit ridic modulul Original, ma duc si ridic farul de la cel care trebuia sa etanseze farul si ma duc la mecanic sa montam masina dar surprizaaaaa. Cand am dus farul la reparat electricianul a zis ca o sa-l desfaca si ca o sa identifice pe unde a intrat apa si ca o sa stearga toate urmele din interiro uunde am avut apa si etc. Cand am ridicat farul am observat ca sticla pe interiro era tot patata iar carcasa exterioara era la fel de prafuita ca la inceput cand am adus farul. In jurul sticlei erau urme ca a fost aplicat silicon dar eram f sigur ca nu a desfacut farul. - dupa ce am ridicat farul am mers la mecanic si l-am rugat sa testeze farul inainte sa-l monteze pe masina ca sa fiu 100% sigur de reparatie deoarece nu mai aveam incredere in nimic . In urma testelor cu apa am avut din nou apa in far iar la verificari mecanicul a gasit unde era carcasa sparta si a facut o reparatie locala cu ceva rasina si nu stiu ce silicon mai bun. O sa las poze mai jos. - Am luat legatura cu cel care trebuia sa repare farul si ca sa ma duc la el sa-mi arate ca a desfacut farul dar ca nu putea sa stearga petele din interior deoarece acele parti se deterioreaza foarte usor si ca etc. A zis ca o sa-mi dea abanii ina[oi cand ma duc cu masina dar am avut multe vizite pe Camera de Garda la spitale cu Soacra, Copil si Tatal meu ca nu mai vreu sa fac nimic in aceasta privinta. Sa fie cu sanatate. Concluzia finala este ca 100% problema cu farul a inceput in Service-ul unde am reparat accidentul de anul trecut. Din pozele trimise de mecanic am inteles ca farurile se prind cu suruburi de lungime diferita, 1 surub este un pic mai lung iar cei din service, deoarece mecanicul a verificat si la farul nou de pe stanga, nu au tinut cont de suruburi si au montat surubul mai lung gresit iar acel surub a apasat in carcasa farului si a strapuns/spart acel loc. Noroc ca am verificat si farul din stanga unde aveam aceeasi problema dar poate fiind nou acel plastic a fost mai maleabil iar surubul nu a spart carcasa. Las mai jos cateva poze:1 point
-
1 point
-
1 point
-
dacă chiar vrei rezultate, încearcă cu aditivi dedicati pentru asa ceva. Iti las 2 exemple bune, folosite si de samsarii care vând mașini sh. Dau rezultate. liqui moly ol verlust stop metabond old spezial1 point
-
Salutare, vin si cu rezolvarea problemei la masina mea si anume am inlocuit pedala de acceleratie si totul a revenit la normal1 point
-
Salutare Bogdan. De unde ai luat MIB.ul? Ce tip de camera ai achizitionat? Lowline? Highline? Sunt codari diferite pe.MIB2. O sa incep sa va prezint masinuta mea si cateva din modificarile aduse. Nu sunt inca familiarizat cu vwforum.ro intrucat nu am postat des aici. Dar voi incepe. Este vorba de o octavia 3 model 2016. Avem retrofit AID ( Active Info Display) Si unitate MIB 2,5 columbus (Cu DAB si SIM) + ecran 9,2". Inainte de MIB 2,5 am avut MIB2 columbus. Am facut un upgrade de la camera marsarier lowline la camera marsarier highline (cu linii dinamice si 5 moduri de vizualizare) Retrofit Lane Assist cu Trafffic sign recognition, high beam assist Retrofit BSD (blind spot detection) si RTA (rear traffic alert) Retrofit Homelink (pentru deschidere porti/usa garaj) Retrofit lumina interioara manere usi Retrofit Xenon cu AFS si spalatoare faruri Retrofit amortizoare capota Retrofit lumina ambientala (necesar schimbare bcm cu bcm FL) Upgrade gateway high 5Q la gateway high 3Q Update modul clima si modul directie Upgrade comenzi volan la cele cu tasta View 2019 Lista continua. Daca sunt intrebari voi incerca sa raspund cat pot de repede. (Daca pot) A fost o munca frumoasa, pe parcursul mai multor luni de zile, timp in care am cunoscut multi oameni, cu unii ramanand chiar prieten.1 point
-
Buna seara colegi. Vreau sa va intreb daca este normal ca la cutia DSG sa se auda una sau doua batai in momentul in care trec din "P" in "D" sau invers??Precizez ca se simt acele batai in podeaua masinii...?? Este primul meu autoturism cu cutie automata! VW PASSAT CC, DSG6, 140CP.1 point
-
Pompa secundara sa nu iei AM, recomand pe original sau nu ai surprize pe viitor.Gasesti OEM pe la 700 ron daca sti unde sa comanzi/cauti/daca se incadreaza in buget. La dezmembrari vor cere mult, aproape de nou si nu merita. Pompa in sine e ok, are 3 pini care in timp se corodeaza la baza si poti reface circuitele daca ai rabdare si indemanare (gasesti tutoriale pe youtube) sau se inlocuieste.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00