Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2022 în toate secţiunile
-
Salutare dragi colegi forumisti. Dupa 5 luni de asteptare am ridicat fratele mai mare al Golfului: un VW Arteon R-line, 2.0 TSI 190 cp, DSG 7, MY 2022. Comanda plasata pe 30 Sept 2021. Este dotat cu pachet R-line, culoare Mangan Grey, jante aliaj 19" Montevideo. Ca dotari optionale, pe langa cele cu care venea masina, am adaugat: -blocare electronica a diferentialului XDS -suspensie adaptativa DCC -faruri LED Top -pachet piele cu scaunele tip scoica ErgoComfort -easy open/close, actionare electrica hayon si cu senzor la miscarea piciorului -sistem navigatie Discover Pro -pachet design, pachet asistenta 1 (rear view camera, side assist si rear traffic alert) , pachet iarna plus - bancheta incalzita si posibilitatea selectarii temperaturii pentru pasagerii din spate; pachet acustic - geamuri laterala fata dublu-laminate, pachet ambient (era un pachet business parca, nu mai tin minte exact la care am obtinut un discount bun si a inclus o parte din pachete) -parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii (pentru aceasta din urma functie m-a interesat) -roata de rezerva din aliaj usor tot de 19" Ca si prime impresii (nu am apucat sa conduc decat 30 km), sunt speechless, fata de fratiorul mai mic in dimensiuni si mai batran este o diferenta de la cer la pamant. Zic eu m-am adaptat repede de la manuala la DSG si, evident, urmeaza in continuare sa circul cu ea si sa o descopar. Raportat la dimensiuni, dati fiind senzorii si usurinta manevrabilitatii, mi se pare foarte usor de parcat si strecurat prin trafic. Nu am depasit 3000 RPM ca sa vad cat poate accelera, dar din cat am testat este o mica racheta. Anvelopele cu care a venit sunt Pirelli P-Zero. Oscilam intre Skoda Superb Sportline sau L&K, mai ales pana sa apara face-liftul Arteonului. Pana la modelul 2020-2021 seamna destul de mult cu un Passat la interior. Imi doream o masina de familie, dar in acelasi timp sa fie si deosebita, ori in afara de Superb Sportline cu vopsea lime green, celalalte optiuni (desi la fel de dotate) nu aveau acel ceva care sa ma atraga. Am mai cochetat cu audi A4, dar este foarte inghesuit la interior, iar un A6 dotat similar este peste categoria de pret pe care eram dispus sa il platesc (plus ca la fel, este foarte comun). De asemenea, am dorit masina noua sau de maximum 2 ani vechime. Ori, cum au evoluat preturile in pandemie mai ales la SH, am considerat ca merita un efort in plus si un confort psihic pentru o masina noua. Postez aici cateva poze de la ridicarea masinii si va voi updata cu noi impresii si poze. PS Ca si planuri urmeaza un detailing full interior exterior cu protectie ceramica si folie pe capota, bara-fata, faruri si stopuri.5 points
-
A venit vremea sa prezint surprizele, so... Frane RS7 390mm fata / 356mm spate, oem wavy discs. Jante FlowForged Vennom 20", 9.5J ET40+Distantieri 16mm (cat sa incapa la milimetru etrierele noi 🤣) @ Michelin Pilot Sport 4S Franele au fost primele, ce-i drept, acum vreo 2 luni... insa nu puteau fi prezentate fara jante adecvate, pe care le tot "vanam' de muuuulta vreme. Jantele au primit tratament ceramic (CarPro CQuartz DLUX) + protectie anti-statica si hidrofoba (CarPro Gliss), a fost o "placere" sa le aplic pe 1 milion de spite de jante .. pe toate partile 🤣, intr-un final au iesit perfecte (si eu am ramas cu o febra musculara la antebrat =))) ) Pozele oricat de misto ar parea, tot nu ii fac dreptate, in realitate arata mult mai grav 🤩, fitment-ul este perfect, la linie cu aripa, exact ce trebuie. Apropo, franele vechi - intr-o conditie ff buna - sunt de vanzare aici:3 points
-
Functioneaza perfect! Nu am avut nici o intrerupere. Pe cablu am mai resetat telefonul.2 points
-
Vineri a fost zi de service, am schimbat distributia complet, pompa de apa prelingea usor antigel plus rola de la intinzator care scartaia destul de tare. Am mai schimbat bucsele de la bascula cele mari din aluminiu pe fata si bucsele de pe spate din brate plus amortizoare pe spate. Ca piese am mers clasic pe Conti cu role ina si pompa hepu, amortizoare sachs (asa erau si cele de masina originale din 2011) iar bucsele Lemforder. Ma bucur ca am schimbat distributia deoarece era un amestec ciudat acolo, fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat-o el cand a adus masina in tara dar pompa de apa era cea oem, cureaua erau dayco iar cureaua de acccesorii tot oem, deci posibil cei din service sa ii fi schimbat doar cureaua fara role si pompa. Pe viitor mai am de facut o reetansare la baia de ulei, umezeste putin baia intr-un colt dar o sa o fac la revizie ca sa ii dau si uleiul jos, plus ceva bieleta de directie parca care au usor burduful crapat. Dupa revizie a primit o spalare temeinica acasa, curatat jante cu sonax full efect, hidratat chedere tot cu sonax gummi-pflege, cel de pe partea dreapta cand se deschidea geamul 1cm pt a deschide usa scartaia urat de tot, acum este liniste. Ce mai am de facut este sa gasesc cum sa curat scurgerile la trapa deoarece cred ca este o mica infiltratie pe stalpul de la parbriz pe partea pasagerului, iar trapa se ridica la masina asa doar cativa cm in sus, pe net nu am gasit nimic concret despre pozitionare scurgeri. Intre timp am reusit sa o inmatriculez si am pus numerele pe niste suporti foarte faini si slim. In rest km si motorina.2 points
-
Bifat inspecția de 5 ani. Nicio problemă. Următorul care se plânge de farurile mele, dau peste el!1 point
-
1 point
-
wvwzzz3czae007516.pdfWVWZZZ3CZLE028562.pdfWVWZZZE1ZLP011816.pdfWVWZZZ3CZHE085336.pdfTMBJJ7NE2J0310831.pdf1 point
-
Nu merge, ca nu mai ai presiune in instalație. La un service specializat sau mecanic, sa iti verifice pe unde a pierdut si sa remediere1 point
-
Update: Dupa 1 luna de zile am reusit sa rezolv problema iar mai jos las etapele care au urmat dupa ce am scris mai sus: - dupa toata patania cu modulul farului am chemat un alt electrician care a a luat la puricat tot traseul iar la final am concluzionat ca modulul "Magneti Marelli" este defect iar suspiciunea mea ca modulul a fost inlocuit/manevrat a fost confirmata . - am facut retur la modul si aici am intrat pe scandal deoarece chiar daca la ridicare mi-am exprimat suspiciunile ca este manevra tot a trebuit sa aduc constatare scrisa de la electrician dupa care modulul a fost trimis catre o "comisie" care sa verifice spusele mele. - intre timp eu am comandat modul original la care trebuia "teoretic" sa mai dau o diferenta cand ajunge comanda. Surpriza ca returul de la primul modul a durat aprox 10 zile iar eu, pt ca nu am mai avut incredre in ei, nu am vrut sa mai platesc pretul intreg pt noul modul si doar diferenta. Drept urmare am putut sa ridic modulul original doar dupa ce au rezolvat returul de la modulul cu manevra. - in sfarsit ridic modulul Original, ma duc si ridic farul de la cel care trebuia sa etanseze farul si ma duc la mecanic sa montam masina dar surprizaaaaa. Cand am dus farul la reparat electricianul a zis ca o sa-l desfaca si ca o sa identifice pe unde a intrat apa si ca o sa stearga toate urmele din interiro uunde am avut apa si etc. Cand am ridicat farul am observat ca sticla pe interiro era tot patata iar carcasa exterioara era la fel de prafuita ca la inceput cand am adus farul. In jurul sticlei erau urme ca a fost aplicat silicon dar eram f sigur ca nu a desfacut farul. - dupa ce am ridicat farul am mers la mecanic si l-am rugat sa testeze farul inainte sa-l monteze pe masina ca sa fiu 100% sigur de reparatie deoarece nu mai aveam incredere in nimic . In urma testelor cu apa am avut din nou apa in far iar la verificari mecanicul a gasit unde era carcasa sparta si a facut o reparatie locala cu ceva rasina si nu stiu ce silicon mai bun. O sa las poze mai jos. - Am luat legatura cu cel care trebuia sa repare farul si ca sa ma duc la el sa-mi arate ca a desfacut farul dar ca nu putea sa stearga petele din interior deoarece acele parti se deterioreaza foarte usor si ca etc. A zis ca o sa-mi dea abanii ina[oi cand ma duc cu masina dar am avut multe vizite pe Camera de Garda la spitale cu Soacra, Copil si Tatal meu ca nu mai vreu sa fac nimic in aceasta privinta. Sa fie cu sanatate. Concluzia finala este ca 100% problema cu farul a inceput in Service-ul unde am reparat accidentul de anul trecut. Din pozele trimise de mecanic am inteles ca farurile se prind cu suruburi de lungime diferita, 1 surub este un pic mai lung iar cei din service, deoarece mecanicul a verificat si la farul nou de pe stanga, nu au tinut cont de suruburi si au montat surubul mai lung gresit iar acel surub a apasat in carcasa farului si a strapuns/spart acel loc. Noroc ca am verificat si farul din stanga unde aveam aceeasi problema dar poate fiind nou acel plastic a fost mai maleabil iar surubul nu a spart carcasa. Las mai jos cateva poze:1 point
-
Astăzi după ce am făcut ceva cumpărături dimineață și apoi am săpat prin topicul lui @Doomy m-am hotărât să scot și eu apărătorilor de la aripi și să aplic insonorizant. Luasem deja sprayuri cu Teroson dar așteptam o zi liberă și mai călduroasă Am scos caprele din dotare și deși mi-ar fi plăcut să suspend toată mașina, nu am făcut-o, lucrând doar o parte, pe rând. După ce am scos toate torturile și le-am pus în cutie, am început să scot apărătorile. În spate e relativ simplu, iar în față e puțin mai mult de convins. După îndepărtarea frunzelor și pământului strâns, cu o perie și puțin detergent am curățat aripa și apoi am clătit-o bine. Apoi după uscare am dat cu Teroson, doar pe aripa spate, bineînțeles după o mică mascare a amortizorului și a celorlalte chestii pe care nu le doream vopsite. Cât timp s-a uscat Terosonul, am spălat apărătorile de la aripi, care erau destul de murdare, le-am lăsat apoi la scurs si după uscare am montat totul in ordine inversă, cu destul de multa chinuiala la cele din față. Apoi am trecut la cele de pe partea opusă. Mizerie mai puțină in față, dar pământ mai mult in spate. Același operațiuni ca prima dată, doar că s-a uscat mai greu totul fiind târziu si m-a prins întunericul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa continuam povestea cu scirocco, in luna august a beneficiat de o revizie completa si ulei mobil esp 5w30 cu norma corespunzatoare. Va urma schimb de distributie si curele ca sa fim safe deoarece proprietarul anterior desi sustine ca i-a facut distributia ma tot plimba cu vorba ca nu gaseste facturile de la service si la cum aratau filtrele schimbate teoretic de el acum 4000km nu prea as mai cred mult din ce zice. Ne pregatim de iarna si am luat un set de jante oem Moritz pe 17 in stare foarte buna si la pret decent, vor urma si anvelopele 205/50/17. Ca mici modificari am pus semnale dinamice in oglinzi din cauza faptului ca il aveam pe cel de pe dreapta spart si am mai montat o pereche de tips-uri la evacuare. In rest masina merge ok, isi face regenerarile cam pe la 600-700 km din ce am verificat cu testerul, valorile la injectoare sunt ok. Am prins o poza si cu seatul inainte de vanzare1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00